Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Polscy przewoźnicy mówią otwarcie: Potrzebujemy wsparcia, by przetrwać!

ID: 279652


Minister infrastruktury Dariusz Klimczak spotkał się w Warszawie z przedsiębiorcami działającymi w branży transportu drogowego towarów. Spotkanie odbyło się z inicjatywy przewoźników i dotyczyło działań sanacyjnych dla polskiej branży transportowej.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (311)

~miMao
MAO!
~Frey
Nie bredz logic.
Firmy paliwowe mają wy.. yebane na pajacua, który łudzi sie, ze uratuje .ę restrukturyzacją.
100% limitów jest ubezpieczonych.
Martwi się, czytaj płaci ubezpieczyciel. A już widzę paja, ca w łapach takiego Cofasa. Każda kostka bedzie wyssana.
Proszę pamiętać, że aby uklad/plan spłat wszedl w życie, MUSZĄ zgodzić się na niego wierzyciele.
A zgodzą się, albo I NIE.
~!!!iiii
Frey ale nie jednogłośnie tylko 67% sumy wierzytelności ustala czy układ będzie miał zastosowanie. Czyli w praktyce praktycznie zawsze układ wchodzi w grę, bo największy odsetek długo dostają pracownicy, państwo i banki (czyli ci co najlepiej byli zorientowani w sytuacji w firmie) a potem reszta wg zasług i sumy wydymania.
~Leniuszek
Jakie one biedne... Każdy napchane pelne konta. Domy samochody i wuj wie co jeszcze... Mój Szef w ciężkich. czasach nowe kampera kupił a plakal płakał jaka bieda itp. Niema co wierzyć Że się nie opłaca... Dniowke lub stała pensje musi zapłacić. Niepasuje to zloma pod płot i kolejna firma.
~miMAO
A gdzie jest ten bambaryła bi nie wytrzymiem kóźwa
~miMAO
MAO!
~miMAO
Ot to co mi co!
~Opolchama!
Ciekawe skąd digital transporte gangster glaca, wziął sto koła papy na biznesa?
Hahahahafl ahahahaflahaa!
Na AWF tak godziwie płacili?
Hahahahafl ahahahaflahaa!
~Hehe
Znowu rozdawnictwo dla bogatych, a my pracownicy utrzymujemy tych nierobów
~SanchoPanchokierowca Ząbki
Któryś dziadtrans weźmie ten chleb czerstwy !!
Bo jutro rzucę kaczkom
~SanchoPanchokierowca Ząbki
Daj, daj daj daj daj daj
~miMao
MAO!
Ł ysy
Kierowca to nie zawód. To stan umysłu.
Tyle madrych szoferskich głów dyskutuje, ale żadna nie ogarnia istoty restrukturyzacji.
Wypadałoby baranki zacząć od postawienia pytania :
'Dlaczego spółki zoo chętnie wchodzą w restrukturyzację?
O dpowiedź jest prosta, ale wiedzą to ludzie myślący.
I tak masz po firmie, nie masz zleceń pokrywających koszty prowadzenia działalności, a koszty jednak masz. , co ludzi kieruje w stronę restrukturyzacji

No baranki, ogarniacie temat czy nie? Nawet moje koty wiedzą, wchodząc w restrukturyzację zarząd, członkowie zarządu chronią swój prywatny majątek.
To jest istota restrukturyzacji parkingowe baranki. Kręćcie kółkiem, wciskajcie pedały, myślenie o poważnych sprawach zostawcie innym.
Uwierzcie na słowo, myślenie nie jest waszą silną stroną.
Ł ysy
Hehe. Masz jakiś problem?
Zostań nierobem, będziesz utrzymywany przez takich, jak ty.
Ł ysy
Leniuszek masz racje. Złom pod płot i kolejna firma. am fajne worki na świadectwa pracy w dobrej cenie z logo :
"Jestem Pan Kieroffca "
Logo otwiera drzwi do każdej firmy.
~Frey
P. Łysy, tylko proszę zauważ jedna rzecz. Dziady padają jak muchy (podobno), a kierowców dalej brakuje.
Na teraz mam robotę dla 18- stu.
Wymóg ADR.
I co? I wielka .a.
Ni ma.
A stawka niczego sobie.
W firmie z 29-letnim bytem na rynku.
OT, taki paradoks.
~Kris
Jak to nie ma? Przeciez kazdy kierowca mowi ze jak bedzie kasa to kierowcy sie znajdą. Więc zaoferuj wiecej. Wyszło ze to kolejny dziad co nie che płacić. A tyle było pier. dolenia
Ł ysy
Frey. Temat widzę inaczej. Brakuje kierowców na zbędne dla rynku pojazdy.
Brak kierowców to bajka i mit.
Oczywiście firmy szukają kierowców. Bierze górę czynnik jakościowy. Pracodawcy obecnie powożącą hołotę chcą wymienić na kompetentnych kierowców. Stąd ogłoszenia i złudzenie braku kierowców.
Dlatego chrzanowski przygłup podaje dane z rubryki "Praca" mieszając w głowach barankom o inteligencji ameby.
Ł ysy
Frey. Kolejne nadużycie z twojej strony.
"Dziady padają jak muchy " - gówno prawda.
Padają duże i średnie firmy.
Nowy sprzęt, puste konto, wiaterek w kieszeniach.
~Tomek.
Jacek kupa wiedział kiedy zakończyć transport, teraz to gość z niego z komornikiem na karku.
~Tomek.
Ma czas na pasenie kuz. Pisanie powieści na temat transportu. Doradzanie kiero na swojm. A w nocy z komornikiem w chowanego się bawic.
Ł ysy
Pod koniec raku pisałem. :" wiele firm nie doczeka lata. "
Wiosna się kończy, a z nią podrygiwania dynamicznie rozwijających się.
Pany Kieroffce, to nie koniec redukcji firm transportowych.
Wielu z was trafi na zieloną trawkę.
Uważajcie, zaczeło się.
Ł ysy
"roku"
~LOGIC
ja mam jeszcze jedną genialną teze... ci co szukają kierowcy, zrobili sobie w głowie takie równanie... rata leasingowa mnie zabije, i to wiem na 100%, jezdzenie, raczej mnie też zabije, ale zawsze może się poprawić, a jak nie, to restrukturyzacja, a jak nie, to wycisne ile sie da i dopiero wtedy wyciagne kopyta... Wiec szukam kierowcy (stawka nie jest wazna, 600 to 600) bo kola musza sie kręcic i generowąc przychód (najlepiej na skoncie) ktory jest stratą a nie dochodem...
~Kris
Logic ale tak sie nie da. Jak masz leasing na poziomie 1500 euro lub wiecej i dniowkę 600 zł. To przy obecnych stawkach nawet na skoncie za 2 miesiace skonczy się kasa.
~Kris
To trzeba dobić jak najszybciej to reszta moze jakoś przetrwa. Ja tego koorwa nie pojmuję jak ci de. bile z tych organizacji moga sie domagac jakis dotacji. Przeciez to jest reanimowanie trupa.
~LOGIC
Kris ja wiem, ze sie nie da, ale innego wytłumaczenia nie znajduje... nie wazne jak źle było na rynku, kierowców, dalej wszyscy szukali. Łysy opisał to podobnie, kierowców na niepotrzebne na rynku auta... czyli dynamicznie nabrano leasingow nie myślac, kto tym cały żelazem bedzie jezdził i z czym. Wynik na rynku = stawki za przewóz w dół (dużo nas do pieczenia chleba) i stawka kierowców w góre (bo przeciez smoki w leasingu trzeba posromić) = stawki kierowców w góre (panie, teraz kierowców wszyscy szukają, to za 400 weki kalesony i sam jedź w trase)
~Frey
P. Łysy - ja Dziada nie definiuję po "wielkosci" firmy, a tylko i wyłącznie pod kątem etyki i uczciwości biznesowej.
Pierwszych 5-ciu MEGADziadow pow. 100 jednostek wymieniam z pamieci, tak, jak 5 małych, którzy są b. w porządku.
To po pierwsze.
Po drugie, jakie .a zbędne pojazdy? Taczką mamy to przewieżć?
Chłopie, trochę dystansu, bo chyba naprawdę zatrzymałeś się w 2008 roku, kiedy "dostales" spot minus 1.
Netto:)
~SanchoPanchokierowca Ząbki
Widze ze, już się zaczęło

To chyba kawa
Szukam pracy
~Kris
Freyer to co stoi na przeszkodzie dac kierowcy 700 dniówki? No chyba ze to firma dziad. Sprzedaje 3 mln litrów paliwa a załuje kilka stówek dla kierowcy.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.15.137.170

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels