ID: 277247
Etaty się kurczą, a koszty rosną
ID: 277247
ID: 277247
Ekspert inFakt wskazuje, że obecnie opłacenie pięciu pracowników kosztuje pracodawcę tyle samo, ile będzie kosztowało utrzymanie czterech w roku 2024.
Ekspert inFakt wskazuje, że obecnie opłacenie pięciu pracowników kosztuje pracodawcę tyle samo, ile będzie kosztowało utrzymanie czterech w roku 2024.
~etransport.pl
Posty (129)
~Kris | Szatan rozpisz to jak zawieść towar do hiszpanii tak zeby kierowca spał codziennie w domu. | |||
~Hycel | Nawet jeśli Polak podciągnął by naczepę do świecka, w Świeciu przejął pan Niemiec i podciągnął do miluzy, na miluzie Francuz to i tak każdy by przynajmniej jeden dzień w kabinie by spędził. A kombinowania przy tym co nie miara. W transporcie nie jest problemem spanie w budzie tylko rekompensata za tą niedogodnosc | |||
~Kris | A jaka powinna byc rekompensata za spanie w kabinie? 3 razy większa niz za pracowanie przez 8 godzin na miejscu? | |||
~Hycel | Do standardowej wypłaty diety ustawowe na każde państwo unijne plus ryczałty hotelowe. | |||
~Hycel | Oczywiście podstawą jest pakiet mobilności a nie najniższa krajowa jak kiedys | |||
~Kris | A jest jakas róznica w spaniu w de i we fr albo w pl? | |||
~Hycel | System jest już stworzony koła na nowo wymyślać nie trzeba. | |||
~Kris | A dlaczego kierowca który jedzie do de ma zarabiac wiecej od kierowcy który jezdzi cały tydzien po pl? | |||
~Hycel | W de parkingi zaszczane i wszystko platne a we fr zielono cicho i darmowe kible i prysznice | |||
~Hycel | Zawsze możesz wyrównać do tego kierowcy co jeździ po Niemczech. Stawki są minimalne to nie oznacza że nie da się ich licytować w górę | |||
~Kris | Ale jest ryczałt na kible. Więc dlaczego masz dostac wiecej za nocleg w kabinie niz kierowca który spi koło białegostoku? | |||
~Kris | I dlaczego praca jest mniej warta niz spanie? | |||
~Hycel | A liczyłeś ile warta jest praca w pakiecie mobilności? Wydaje mi się że więcej niż diety. A dieta to ekwiwalent kosztów związanych z podróżą służbową. Zawsze możesz szowerowi zapewnić śniadanie obiad i kolację to wtedy zostanie do zapłacenia 1/4 tej diety. | |||
~Kris | A mogę mu dac kanapki na drogę? | |||
~Kris | Poza tym juz na powaznie to PM skasował diety i ryczałty | |||
~Kris | A pierwsze pytanie było zupełnie inne. Ile powinna wynosić rekompensata za spanie w kabinie a ty się zasłaniach jakim PM. Pytam o twoją opinię? Czy kierowca ma dostac za spanie w kabinie 2 x tyle co za pracę za 8 godzin. Bo jezeli idziesz na wozkowego i za 8 godzin zarobisz 3, 5 tys to masz 170 zł dniówki a kierowcy chcą zarabiać 10 tys. Tzn ze wyceniają spanie w kabinie na 330 zł. Uwazasz ze za spanie powinno się dostawac 2 x wiecej niz za wysiłek fizyczny | |||
~Hycel | Możesz. Codziennie dowieść Świerże. Na śniadanie i kolację przejdzie taka opcja. Ale na obiad żona twoja będzie musiała ugotować zupę i schabowego utluc z ziemniakami i mizeria haha. Wiem że pakiet mobilności skasował diety. Ale kraje unii europejskiej mimo tego swoim kierowcom je wypłacają. Druga rzecz jest tu konflikt prawa gdyż w kodeksie pracy nie zniknął ten zapis. | |||
~Hycel | Kierowca wózka widłowego pracuje 8 godzin w tygodniu. Kierowca za to po 15h na międzynarodówce i często w sobotę też jedzie. Więc przestań piertolic porównując z magazynierem na wózku. | |||
~Hycel | 8 h dziennie | |||
~Kris | Który kierowca pracuje 15 godzin. Albo w sobotę. Bądźmy poważni. | |||
~Hycel | Każdy na międzynarodówce. Jest czas na załadunek, zabezpieczenie towaru i jazdę. | |||
~Kris | Nie wiem jakie ty towary zabezpieczasz przez 6 godzin. Ale nie będę się spierał. | |||
~Balon | Przecież nikt nikogo na siłę nie wsadza do kabiny i każe w niej spać sami się nato godzicie, a potem płaczecie nie rozumiem tego. Pracy na operatora wózka widłowego jest dużo wystarczy zrobić za 1000zł uprawnienia kurs trwa tydzień i egzamin teoretyczny i praktyczny w jeden dzień zdajesz i już możesz iść do roboty na wózek widłowy. | |||
~Hycel | Kris jak w ciągu dnia masz rozładunek i załadunek od rozpoczęcia pracy do zakończenia pracy to sobie pomysl. Na załadunku i rozładunku zawsze minimum 2 h schodzi. Druga rzecz odpowiedzialność w pracy magazyniera a kierowcy. Kierowca za sekundę nieuwagi może iść do portfela na 12 lat. Magazynier jedynie dostać opierdziel za uszkodzona paletę | |||
~Hycel | Pierdelka | |||
~Hycel | Inaczej jest jak się jedzie z Polski do Portugalii. Trasa liczy 5-6 dni. Wtedy pracuj się tylko po 10-11 h | |||
~Mistrz | Dobrze ze idzie kryzys, okazuje się że firmy nie mogą udźwignac 4300 brutto a po nowym roku to dadzą pewnie z 6 tys brutto. Pracownik w PL to ma jak u Pana Boga za piecem, 26 dni urlopu, weźmie z tydzień opieki na dzieckiem i 10 dni chorobowego, wyjdzie że z 12 miesięcy pracuje tylko 10 a pracodawca musi płacic 12 pensji | |||
~Kris | Podwyzki minimalnej nie bedzie bo ona jest powiązana z inflacją. | |||
KIEROWCA-ZABKI
| Przyjdą globalisci i będzie im się opłacać wszystko Dziwne | |||
~Mistrz | Globaliście będzie się opłacać, a pracownikowi nie, tylko ten pracownik już wyjścia innego nie będzie miał |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz