ID: 277247
Etaty się kurczą, a koszty rosną
ID: 277247
ID: 277247
Ekspert inFakt wskazuje, że obecnie opłacenie pięciu pracowników kosztuje pracodawcę tyle samo, ile będzie kosztowało utrzymanie czterech w roku 2024.
Ekspert inFakt wskazuje, że obecnie opłacenie pięciu pracowników kosztuje pracodawcę tyle samo, ile będzie kosztowało utrzymanie czterech w roku 2024.
~etransport.pl
Posty (129)
~Kris | Szatan rozpisz to jak zawieść towar do hiszpanii tak zeby kierowca spał codziennie w domu. | |||
~Hycel | Nawet jeśli Polak podciągnął by naczepę do świecka, w Świeciu przejął pan Niemiec i podciągnął do miluzy, na miluzie Francuz to i tak każdy by przynajmniej jeden dzień w kabinie by spędził. A kombinowania przy tym co nie miara. W transporcie nie jest problemem spanie w budzie tylko rekompensata za tą niedogodnosc | |||
~Kris | A jaka powinna byc rekompensata za spanie w kabinie? 3 razy większa niz za pracowanie przez 8 godzin na miejscu? | |||
~Hycel | Do standardowej wypłaty diety ustawowe na każde państwo unijne plus ryczałty hotelowe. | |||
~Hycel | Oczywiście podstawą jest pakiet mobilności a nie najniższa krajowa jak kiedys | |||
~Kris | A jest jakas róznica w spaniu w de i we fr albo w pl? | |||
~Hycel | System jest już stworzony koła na nowo wymyślać nie trzeba. | |||
~Kris | A dlaczego kierowca który jedzie do de ma zarabiac wiecej od kierowcy który jezdzi cały tydzien po pl? | |||
~Hycel | W de parkingi zaszczane i wszystko platne a we fr zielono cicho i darmowe kible i prysznice | |||
~Hycel | Zawsze możesz wyrównać do tego kierowcy co jeździ po Niemczech. Stawki są minimalne to nie oznacza że nie da się ich licytować w górę | |||
~Kris | Ale jest ryczałt na kible. Więc dlaczego masz dostac wiecej za nocleg w kabinie niz kierowca który spi koło białegostoku? | |||
~Kris | I dlaczego praca jest mniej warta niz spanie? | |||
~Hycel | A liczyłeś ile warta jest praca w pakiecie mobilności? Wydaje mi się że więcej niż diety. A dieta to ekwiwalent kosztów związanych z podróżą służbową. Zawsze możesz szowerowi zapewnić śniadanie obiad i kolację to wtedy zostanie do zapłacenia 1/4 tej diety. | |||
~Kris | A mogę mu dac kanapki na drogę? | |||
~Kris | Poza tym juz na powaznie to PM skasował diety i ryczałty | |||
~Kris | A pierwsze pytanie było zupełnie inne. Ile powinna wynosić rekompensata za spanie w kabinie a ty się zasłaniach jakim PM. Pytam o twoją opinię? Czy kierowca ma dostac za spanie w kabinie 2 x tyle co za pracę za 8 godzin. Bo jezeli idziesz na wozkowego i za 8 godzin zarobisz 3, 5 tys to masz 170 zł dniówki a kierowcy chcą zarabiać 10 tys. Tzn ze wyceniają spanie w kabinie na 330 zł. Uwazasz ze za spanie powinno się dostawac 2 x wiecej niz za wysiłek fizyczny | |||
~Hycel | Możesz. Codziennie dowieść Świerże. Na śniadanie i kolację przejdzie taka opcja. Ale na obiad żona twoja będzie musiała ugotować zupę i schabowego utluc z ziemniakami i mizeria haha. Wiem że pakiet mobilności skasował diety. Ale kraje unii europejskiej mimo tego swoim kierowcom je wypłacają. Druga rzecz jest tu konflikt prawa gdyż w kodeksie pracy nie zniknął ten zapis. | |||
~Hycel | Kierowca wózka widłowego pracuje 8 godzin w tygodniu. Kierowca za to po 15h na międzynarodówce i często w sobotę też jedzie. Więc przestań piertolic porównując z magazynierem na wózku. | |||
~Hycel | 8 h dziennie | |||
~Kris | Który kierowca pracuje 15 godzin. Albo w sobotę. Bądźmy poważni. | |||
~Hycel | Każdy na międzynarodówce. Jest czas na załadunek, zabezpieczenie towaru i jazdę. | |||
~Kris | Nie wiem jakie ty towary zabezpieczasz przez 6 godzin. Ale nie będę się spierał. | |||
~Balon | Przecież nikt nikogo na siłę nie wsadza do kabiny i każe w niej spać sami się nato godzicie, a potem płaczecie nie rozumiem tego. Pracy na operatora wózka widłowego jest dużo wystarczy zrobić za 1000zł uprawnienia kurs trwa tydzień i egzamin teoretyczny i praktyczny w jeden dzień zdajesz i już możesz iść do roboty na wózek widłowy. | |||
~Hycel | Kris jak w ciągu dnia masz rozładunek i załadunek od rozpoczęcia pracy do zakończenia pracy to sobie pomysl. Na załadunku i rozładunku zawsze minimum 2 h schodzi. Druga rzecz odpowiedzialność w pracy magazyniera a kierowcy. Kierowca za sekundę nieuwagi może iść do portfela na 12 lat. Magazynier jedynie dostać opierdziel za uszkodzona paletę | |||
~Hycel | Pierdelka | |||
~Hycel | Inaczej jest jak się jedzie z Polski do Portugalii. Trasa liczy 5-6 dni. Wtedy pracuj się tylko po 10-11 h | |||
~Mistrz | Dobrze ze idzie kryzys, okazuje się że firmy nie mogą udźwignac 4300 brutto a po nowym roku to dadzą pewnie z 6 tys brutto. Pracownik w PL to ma jak u Pana Boga za piecem, 26 dni urlopu, weźmie z tydzień opieki na dzieckiem i 10 dni chorobowego, wyjdzie że z 12 miesięcy pracuje tylko 10 a pracodawca musi płacic 12 pensji | |||
~Kris | Podwyzki minimalnej nie bedzie bo ona jest powiązana z inflacją. | |||
KIEROWCA-ZABKI
| Przyjdą globalisci i będzie im się opłacać wszystko Dziwne | |||
~Mistrz | Globaliście będzie się opłacać, a pracownikowi nie, tylko ten pracownik już wyjścia innego nie będzie miał |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.