ID: 274611
Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment
ID: 274611
ID: 274611
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
~LOGIC*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (32218)
~300D | o kurna jacek/kupa znalazł winnych. wina tuska | |||
~robert2 | Driver 1 lub 2 dni temu pisałeś że auta stoją pod płotem kierowców zwolniles bo handlujesz robotą bo nie opłaca się jeździć to na kiego grzyba ci 30 hindusów | |||
~driver | Na te auta ktore stoja Planuje je przywrocic do pracy jak dynamiczni wywalą kopyta w zime A wiosna moze przyniesie dziurę po nich Dzis juz widac swiatełko 1listopada a ładunki na eksport nie ma kto wywiesc I cena robi sie normalna Elegancko kontrachent proponuje ładunki po 1, 6e do niemiec z dostawą na poniedziałek | |||
~Kris | Komuś przydałby się jakiś wykład z logiki. | |||
~Patryk pogromca dziadow | Srajver transport to nie tylko jazda pomiędzy dużymi magazynami dla hindusow po 80 euro za dzień. Np taki kris hutnik płaci np 300zl kierowcy że się kręci w koło komina i nie potrzebuje hindusów po to praca dla Polaka A hindus też woli te 80euro bo i tak i tak jest na wygnaniu. Takich przewoźników czy to krajowych czy w koło komina są setki i jakoś hindusów nie widać. Nawet na kraju to większość Polaków i to dlaczego srajverze tak jest skoro za granicą się więcej zarabia. Potrafisz połączyć te 2 fakty? Podpowiem- polski szofer kładzie laske na takie oferty | |||
~LOGIC | Nie wiem jak inne Dziady, ale ja marze o tym, zeby mieć ogólne wyjebongo... przybliżam się do tego momentu, ale musze przyznać, że jeszcze nie jestem tak wysoko zaawansowany w tym procesie, jak polski szofer :) | |||
~scan cargo | ja czerpie z tej filozofi zyciowej kierowców gaściami i odkąd własnie przestalem sie napinać to jestem dużo bardziej zadowolony i jakoś tak pozostali kierowcy też odpuscili jak zobaczyli brak napinki z mojej strony | |||
~Remik | Bo na wszystko trzeba mieć wyjepane :) Tak jak dzisiejsza młodzież! | |||
~!!!iiii | SCAN wiesz jak to jest im mniej zobowiązań tym mniej napinki. Kredyty itp to rodzaj współczesnego niewolnictwa i mobilizacji podczas zniewolenia. Jak już człowiek ocknie się z tych łańcuchów zniewolenia a trochę to trwa, to wtedy zaczynasz zyc z luzem w gaciach i innym przestajesz się podobać, bo możesz sobie pozwolić na tekst typu "yepie mnie to" albo "nie pasuje to tam są drzwi". Jest coś prawdziwego w powiedzeniu, że "im jestem starszy tym rośnie liczba osób, które mogą pocałować mnie w zadek" | |||
~Remik | I tu jest pies pogrzebany, dziady wypierają że nie mają kredytów a co do czego przychodzi są za kredytowani po uszy i płaczą, że zlecenia nie rentowne... | |||
~scan cargo | iii dokładnie to ale niestety zajeło to sporo czasu aby dojsc do momentu w którym można powiedzieć "ale ja nic nie musze ja moge chciec ", brak zobowiazań kredytowych na dom na biznes to jest wielki komfort psychiczny | |||
~scan cargo | Remik zakredytowani sa ulubieńcy kierowców a nie typowy dziad, ja mam np jedno auto które ma już prawie 1, 5 mio i dalej jeździ ( bo sie nie psuje ) i nie dałem sie przekonać żeby wziasc nowe auto w leasingu bo wtedy chomonto na szyji w postaci leasingu ograniczałoby moje zdolnosci negocjacyjne tak z klientami jak z pracowniakami, wolałem zarobić i kupić kolejne ale za gotowke niż rosnąć na sterydach ( leasingu ) ale to auto zostawiłem bo pieniedzy na rynku bym za niego nie dostał bo nikt by nie uwierzył że przez 4 lata wymieniłem separator rozrusznik i najwiecej problemów to było z filterkami adblue | |||
~Remik | I chwała tobie. Jak dla mnie to auta mogą mieć po 2 mln ale mają być sprawne... Zresztą już mnie to nie dotyczy i dlatego się cieszę :) | |||
~scan cargo | Tu nie ma mowy o chwale to jest droga donikąd ale z drugiej strony najoptymalniejsze rozwiązanie z punktu widzenia wszytskich wypadkowych jak ocena przyszłości własnej, ocena przyszłosci branży mozliwosci rozwoju, inwestycji itp, dostepnosci odpowiedniej kadry do realizacji celu, od 2021 ukułem hasło cashowania sie maksymalnego i nieinwestowania dalej, w tak niepewny biznes, czy dobrze zrobiłem czas pokaże pewnie jestem gdzieś wypadkową firm pośdoku pomiedzy tym którzy lepiej zarzadaja a tymi co już nie zarzadzaja | |||
Ł ysy
| Jak w hutach zaczną pracować piece na 100% możliwości warto pomysleć o wymianie taboru. W tej chwili trzeba dbać o to, co jeździ. Przetrwa ten, który umie racjonalnie oszczędzać. | |||
~!!!iiii | No nadchodzi ciekawy czas tak jak mówiłem, że w marcu-maju 24r będziemy wiedzieć ilu potrafiło racjonalnie oszczędzać i zarządzać. Gdyby podnoszono opląty 16-20mc temu to jeszcze jakoś by to uchodziło, bo rynek szedł na 110%. Mówiłeś klientowi, że koszty w górę, bo PM i ok jakoś to przełknął. Potem, że paliwo mocno w górę to też przełykał. Dziś jak rynek leży i wszyscy wiedza, że opląty za autostrady idą do góry i będą po kolei szły to praktycznie nikt nie chce się nad tym pochylać. Nawet taki mercedes ma w nosie i co najwyżej z łaską dorzuci 8cent. Jak średnia marża w transporcie to w 2-5% to nawet te 8cent nie pozwoli otrzymać jakiejkolwiek marży. Trzeba czekać aż niewidzialna miotła wolnego rynku zamiecie odpad albo zbyt ambitnych, wtedy klienci będą skorzy na podniesienie stawek. Najlepiej gdyby ta miotła zaczęła szybko i skutecznie działać a nie rozciągać to w czasie jak przez ostatnie kilka miesięcy. | |||
~LOGIC | !!! podpisuje się 2ma rękami, za tym, żeby wywaliło szybciej, tych co zębami się trzymają a i tak błoto ich wciągnie... problem w tym, że sami ze sobą ciągną w dół pozostałych... a dzisiejsze, mini ratki, zwrotka (popularna nazwa leasingu zwrotnego) linie kredytowe (obrotówki), faktoringi, pożyczki pod zastaw samochodów, ciocie wujkowie... dlatego DAWAĆ SZYBCIEJ PODWYŻKI, jak tylko spadają frachty dalej w dół DAWAĆ PODWYŻKI aż wam braknie. Szczególnie dawać od nowego roku, bo styczeń luty zapowiadają sie nadzwyczajnie dobrze... | |||
~Remik | Co ty masz z tymi podwyżkami? Driver płacze obniżkach a Ty o podwyżkach? Ten kto ma to nie bój się podwyżkę da ale tacy jak tutaj piszą wątpię. | |||
~Frey | Tu mądrzy ludzie się wpisują... stąd pytanie me. Jak nasz oligarcha podniósł od pon. cenę dizla o 16 gr netto w hurcie, to jest dobrze, czy zle? Bo się pogubiłem już czy było za tanio, czy teraz jest za drogo, a może jednak dalej jest za tanio? Jest tu jakiś mondry POkemon? | |||
~driver | Dostajecie już fajne @o przerwie zimowej na magazynach? Czy tylko ja czytam że spamu takie bzdury? Austria Włochy przerwa od 16. 12 do końca stycznia w kilku przypadkach u mnie Nie wiem czy to wpłynie na stawki Może dadzą za stanie i gotowosc | |||
~scan cargo | Łysy to se k.. poczekamy liderem jest Azja z udziałem w globalnym rynku stali surowej na poziomie 72%. Produkcja europejska odpowiada za nieco ponad 16% światowej produkcji stali, i produkcja w Europie spada sukcesywnie od wielu lat ale w sumie eurokraci sie ciesza, dopoki jestesmy w stanie kupować wszystko w chinach czy indiach jest ok, jestesmy jak arystokracja po*dajaca rozpasana zmanierowana której sie nic nie chce i trwoni majatek przeszłych pokoleń az do parcelacji, tak to jest demokracja i siła wiekszosci a lobbysci koncernów sa niesamowici jak można wmowić ludziom że zagrożeniem dla ludzi jest ich sąsiad który ma 2 razy wiecej nie korpo która rozjedzie tysiace takich sąsiadów i skupi wtedy nie 2 x tylko 2 miliony razy wiecej ale ludziom da 10 % oczywiscie wybranym, oj na ten temat można by zrobic kilkudniowe wykłady, | |||
~Frey | Na odcedzenie patusów/lewusow od uczciwych, ciężko hamujących transportowców jest jeden, prosty myk. Branżowy "KRD" dostawców paliw z wymiennością informacji. Daje słowo, a nawet łeb kuku obciąć, że po 5 m-ach z rynku "znika" jakieś 20% przewoźników. I problemu nadpodaży wolnych aut znów nie będzie. | |||
~scan cargo | Widzisz Logic tylko że niestety to działa tak że każdy z tych parudziesieciu tysiecy włascicieli firm mysli tak samo że jemu sie uda przetrwać ta powodz i to on jak zostanie z autami i kierowcami to bedzie rządził i każdy bedzie szedł do końca chciwośc i strach podobnie jak na giełdzie w tej chwili już jest tylko strach ale strach że moga mnie wysadzić z siodła wiec robie wszystko co sie da aby sie utrzymać ilosc narzedzi których nie było w 2009 roku jak skonta faktoringi fakturowanie netto powoduje że niewidzialna reka rynku działa z opoznieniem | |||
~driver | Nadzieja umiera ostatnia Każdy myśli że jest nieśmiertelny Nawet Kris myśli że ma odpisane ryczałty w koło komina Ale nie myśli np że taki magtrans ma 500 regesta 500 i te auta z obsada z dalekich krajów zejdą na rynek krajów wprost do tego jego torcika Ostatnio coraz częściej widzę że zbierają krajówkę A nie było ich widać kilka lat | |||
~Frey | Nie chwyta się spadających noży. To np. do faktoringu pasuje jak ulał. Właśnie patrzę sobie na takiego jegomościa. "Dostal" limit u faktora na 6 baniek. I twierdzi, że ma dopływ kapitału. :) Nie widząc, że kleczy już nad Rowem Mariańskim. Jakies 60 koni. | |||
~scan cargo | I znow nie wiemy czy przypadkiem nie nastapi jakis megawirus i kolejny dodruk, ostatni spowodował że firmy które były pod woda wypłyneły + jeszcze dobrali nowe auta i to znam nie na jednym ale na 3 przykładach gdzie w przypadku jednej firmy to było zwiekszenie o ponad 30 %, wiec ludzie tym bardziej beda starali sie trwać do końca z nadzieja że pojawi sie rycerz na białym koniu i sypnie dukatami, w końcu mamy system który cieżko okreslic jako wolnorynkowy bliżej mu do socjalizmu | |||
~LOGIC | Podwyżki to jedno z narzędzi do wysadzenia z siodła tych co się trzymają jak na rodeo. A ponieważ nie odpuszcza to dadzą gonieni strachem że kierowca odejdzie. Więc tak jestem zwolennikiem. Kto ma rozum będzie wiedział jak się zachować a reszta dawajcie czego nie macie i na co nie zarobicie. Ku chwale pracy towarzysze dynamiczni... m | |||
~Frey | Nie pitol driver. Pińczów latał po kraju cały czas. Leszcze obok też. | |||
~scan cargo | Driver ale co wg Ciebie ma Kris robić lamentować na 20 postów dziennie że olaboga tsunami nadciąga, skad wiesz co robi jak sie zabezpiecza, moze osoba decyzyjna to jego szwagier albo kolega z ławki i może spac spokojnie, a nawet jak nie to co ma lecieć do AM i obniżyć cene o 30 % zapobiegawczo? | |||
~driver | Takue austriackie gracze zaczynają robić transport po nowemu Biorą po kilka tys naczep które będą albo intermodalne albo targane między terminalami Taki Walter myśli o 20tys naczep i transped podobnie Więc zobaczymy jak to będzie |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.