~scan cargo
| po za tym Kris jak to robi tyle lat, to zna cała mase takich drobnych szczegółów które pomagaja w pracy sa relacje itp coś co ktoś nowy moze wejsc i sie potknąc na wstepie, moj znajomy robi AM w kregach z Belgi do PL i ktoś z zewnatrz nie miałby szans wejsc w to bo by mu sie nie opłacało a on ma dograne lekkie doładunki i takie gdzie może to załadować nawet miedzy kregi i wychodzi na tym koncertowo ale to lata praktyki spowodowały że sie wyspecjalizował i Regesta próbowała i sie nie przebiła | | | |
~driver
| Ja jem z kilku talerzyków i nie jestem pewny bo ładunków coraz mniej | | | |
~driver
| Chłopie z gentu do Cheminiz płacili lepiej za kręgi jak do polskich 2 Ja akurat byłem wyspecjalizowany w te klocki 2 doladunki i krążek 16t i wychodziło ponad 2 frachty do polski A kończyłem w de 09 i z de 09 pod sama bazę wełna 8t na mogę w cenie frachtu z Belgii do pl | | | |
~scan cargo
| Driver i co w związku z tym pytam, to że ten rynek jak każdy bedzie sie konsolidował to jest zrozumiałe to że zmierza to do tego że za X lat bedzie to wspołpraca pomiedzy dostawca usługi w postaci auta autonomicznego a najwiekszymi operatorami to 2 już Volvo tak działa i inni pojda w tym kierunku, tylko co w zwiazku z tym momenty kiedy było optymalnie wyjsc z tego biznesu już były kilka razy to zalezy kto kiedy zaczał, dynamicznych nie przekonasz bo oni i tak już nie maja wyjscia, sam też zakładasz że inni sie wywroca i wjedziesz na rynek jak zbawca w ii KW 2024 tylko po co jesli jak sam piszesz naczepy beda latac w intermodalu do Małaszewicz | | | |
~scan cargo
| U driver znam też te tematy i wcale nie płacili do Glauchau tyle co do PL z Knaufa wełne z Rottleberode do Polski w cenie z BE do PL u to już ciekawe ja pamietam 2009 jak knauf na wewnetrznej giełdzie gonił ładunki po 0, 43 do PL | | | |
~Remik
| Bo driver to taki sprytny człek!
Najlepszy z najlepszych :)
Wy cienkie bolki jesteście ale on przetrwa wszystko!
Kombinacj e ma w naturze i z tego co piszą złodziejstwo... | | | |
~driver
| Knauf pod bazę do mnie 750e i to przez mexem gent de09 750e przez Niemca brałem Dwa doladunki od 400 do 600 się brało Dlatego wybrałem bergerki to te 8t -10t doladunku sie zbieralo | | | |
~Remik
| Chociaż tego durnia krisa nie trawię to ma rację, że jeździ lokalnie bo na tym lepiej wyjdzie niż na waszym cross Trade | | | |
~Jacek -kuba
| Panowie panowie mam problem. Stanol mi a niewiem gdzie podział się Patryk!pomóżcie co mam zrobić? | | | |
~Jacek -kuba
| Ostatnio tako miałem jazdę z patykiem że do tej pory nie mogę wypierdziec prezerwatywy. | | | |
~driver
| Piękne czasy były Dwa takie powroty z doladunkami i leasing za free był zestawu Kiedyś miałem taką robotę ale na przypale to jechało Waly po 13t Ladowali to 1 na naczepę Na bazie dźwig i z dwóch robiliśmy 1 ładunek Nikt nie pytał o nic To były czasy Do Danii było już 3000e 3500e Potem powrót na Ukrainę do Kijowa za 4500e Kierowca przez dom Dwa kółka w miesiącu Echh wspomnienia | | | |
~scan cargo
| No uwiarygodniłeś sie troche też miałem Bergerki na poczatku tylko i nowe jak weszły te z trójkątnymi wycieciami i te stare, ale byłem szczesliwy jak sie pozbyłem bo jednak ramy pekały w starszych naczepy były zatrzymywane przez BAG bo sie wyginały w banan i mysleli że przeciązone, nie wiem w jakich latach to robiles Knaufa bo to też zależy i w sumie można sie spierać bez sensu
BE nie latał do PL po 950 E bynajemniej nie w czasach jak ja to robiłem ( to zalezy też gdzie oczywiscie | | | |
~Jacek -kuba
| Driver i wtedy się obudzieliles? Koń stoi a Patryka niema. | | | |
~driver
| Do mnie pod bazę do tej pory wożą z gentu geel poniżej 1000e Z tata Steel fr 59 płacili lepiej ale to i tak lipa bo 4 kręgi 23t | | | |
~scan cargo
| na wschodnia Polske za 1000 E przecież to jest 1500 km to powiem że no mocno jada :-) | | | |
~driver
| Ja mam nie narzekam Teraz wymienili mi piast na 0. 5mln saf jepany | | | |
~driver
| Nie wiem jak teraz jest bo to nie moje rewiry Wracam że swoimi ładunkami na wschód | | | |
~scan cargo
| driver do Lipska PL 27 też jeździłeś z kregami z Belgi? ? | | | |
~driver
| Nie bo to śmieszne ceny Mówiłem Ci ze lepiej było zrobić do de 09 i potem welne; ) | | | |
~Jacek -kuba
| Ja jezdzielm z kawtanem dla was obydwoje. Cięć cięcia rajcuje. | | | |
~driver
| 750e krążek + 2 doladunki i potem wełna za 750 A nie krążki za 950 czy 1000 i to wszystko | | | |
~driver
| Z kallo do pl2 desperaci jadą za 850 e z granulatem na plasko | | | |
~LOGIC
| Taka wymiana konkretów i jeszcze nikt z kierowcow nie stwierdził że tu rozmawiaja cięcie i bajkopisarze? | | | |
~!!!iiii
| Dawno nie ładowałem krążków ale jakoś ostatnio wiosną z Rostock pod Pragę (Benatky) jechało za 800/900e a tyle samo płacili za Radomsko. Tylko zawsze ponad 20ton i co najmniej w dwóch kręgach więc z doladunkiem nie było za bardzo jak szaleć. Coil mam dla elastyczności gdyby coś poszło nie tak i krążki ładuje właściwie od wielkiego dzwonu. | | | |
~Remik
| Czy ja twierdzę że bajkopisarze?
Pisał em, że driver to wróżbita który i tak ma goowno do powiedzenia co do stawek kierowców :) | | | |
~Remik
| Czyli z kradzieżą paliwa też nie kłamał... | | | |
~Remik
| I takie typy właśnie w transporcie siedzą! | | | |
~Remik
| Byle oszukać byle ukraść itd.. | | | |
~scan cargo
| Logic wiadomo dla Pana kierowcy każdy kto powie że osiagnał coś wiecej niż ZDZ kurs CE i zarabia X to jest ciec, ja pamietam jeszcze jak były dyskusje kierowców że " a skąd dziad miał na złom pewnie ukradł " i potem juz tylko sie zastanawiali gdzie i ile ukradł no bo skad mogł miec kase na "złom " jak to nazywali środki transportu | | | |
~Remik
| Scan byle głąb w tych czasach może leasing wziąć i mieć firmę transportową ale aby było to rentowne to trzeba już szczęścia albo znajomości bo umiejętności szukania już nie wystarczą | | | |