ID: 274611
Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment
ID: 274611
ID: 274611
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
~LOGIC*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (31417)
~!!!iiii | Dla przykładu od Antwerpii do Poznania przewóz granulatu w workach na paletach, wygrała firma, chyba taka pomarańczowa, 27t na naczepie za 800e. Jedzie to przez Niemcy koleją i tam bardzo mocno spada emisja a to też był jeden z czynników wyboru oferenta. Transport kombinowany i chyba dlatego taka waga. Na dziś klient nie ma ciśnienia z dostawą, więc może pozwolić sobie na dostawę trwająca 3-4dni od oclenia do dostarczenia. | |||
jacek-kuba
| niemi sami się przewracają, myślę, że jednak odpuszczą częściowo. Jeszcze będzie górka. To trochę potrwa. | |||
~scan cargo | ta pomarańczowa firma na S i t na końcu :-) ? może sobie pozwolić bo nie poszli za sugestia intelektualisty tylko wzieli kierowców z Azji badz na samozatrudnieniu ale to Megadziady | |||
~Quo vadis | Megadziady ! | |||
~Donaldinio! | A idze, idze ty guptoku jeden! Hahahahaflah ahahaflahaa! | |||
~driver | nie autonomia a ekonomia Jest szansa że moze uda sie utrzyamac naczepy na logistyke towarów i doprowadzenie do terminalu kolejowego i nadanie do oddziału firmy np w niemczech tam lokalny oddział pobierze załaduje i odda znów na termial Aby pominąc transport kołowy miedzynarodowy ciągnikiem z kierowca Kazdy kierowca bedzie pracował w lokalnym transporcie lub tylko krajowym zał dosatwa na kolej pobór załadowanej rozł zał i dostawa na kolej Z tego co szykują nam przepisy moze to tylko tak sensownie wygladać | |||
~Quo vadis | No to pójdziemy powozić widlakami na firmach. Nieco mniejsze pieniądze, ale i pracy jedynie 8 godzin dziennie przy dostępie do darmowej kawy, socjalu itd... . | |||
~Quo vadis | Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło ! | |||
~scan cargo | Driver tak zgoda ale ty piszesz o miedzynarodówce czy cross trade, towary przemysłowe głównie tylko dołóż jeszcze do tego miedzymagazynowe czyli Schenker Dachser Hermes i wszytskie te sieci w Europie to nie pojdzie na pociag | |||
~driver | hmm ale gdzie? ilosc sztaplerów sie nie zwiekszy przecież | |||
~LOGIC | przecież tu piszą dorośli ludzie, wiekszość pamieta chyba 2007/2008. czy coś wam to nie przypomina? całowanie kierowce, żeby w ogóle zechciał przyjsć do pracy a potem BOOM nie ma z czym jezdzić, proces pokornienia jest kilkumiesieczny... to sie nazywa mechanizm wyparcia. Jak to wszyscy nie szukają kierowcy i nie dają prywatnych osobówek? | |||
~tak | driver co ty gadasz? Taki Quo Vadis pójdzie chociażby na ordynatora w szpitalu. Wszak nie od dzisiaj wiadomo, że niektórzy kierowcy to wybitni specjaliści w każdym fachu. | |||
~Kris | Driver to tylko teoria. Zobacz jaki jest wolumen na kołach i na torach i potem obróć tabelę. Tego nie da się przerzucić na tory bo nie ma ani tyle torów ani tyle wagonów. Jak zwykle jakies cwaniaki cos policzą w excelu. Tak jak zogrniczeniem co2 o 90% co się równa z koncem życia wszelakiego na ziemi. Ale w excelu wygląda zaje. biście. Podobnie jak ładowanie ciężarówek elektrycznych w czasie pauzy albo w czasie załadunku na firmie. | |||
~Kris | Logic akurat w 2007 roku to kierowców było wiecej niz psów w schronisku i mogles wybierac po kolorze włosów. | |||
~tak | tak samo jak w exelu niemożliwym jest żeby na kraju zostało cos z roboty po 3 pln/km a jednak cały czas się ten towar jakoś toczy. | |||
~driver | nie pojdzie bo narazie logistycy bronią sie jak diabeł siwieconej wody zamowień towaru na tydzień do przodu Aby utrzmywac stany magazynowe Ale jak powstanie jeszcze troche magazyn ów logistycznych to bedzie łatwiej Robisz lokalną dystrybucje z magazynu na linie produkcyjną i po problemie Kazdy rezygnuje z parkigów czy magazynow i chce towar miec jak gorącą czekolade prosto z transportu na produkcję Ale koszty tego bedą wieksze jak przez jakis zewnetrzny magazyn Teraz wymusi to rzezywistosc aby tworzyć rezerwy produkcyjne w pobliżu Transport kołowy zostanie wyparty w dużym % Koszty dróg pojazdów pracowników delegowanych i to sie zbilansuje że pociągiem dłuzej ale taniej | |||
~Quo vadis | Jestem prostym człowiekiem, więc prostych prac do których mogę się nająć jest cała masa. Poworzenie widlakami jest tylko jednym z dziesiątek innych przykładów, których jest cała lista w ogłoszeniach. Nikt nie będzie płakał nad rozlanym mlekiem, tylko zmieni wykonywany zawód i jedzie się dalej przez życie z podniesioną głową. Więc straszenie o braku pracy za fajerą, akurat na mnie nie robi najmniejszego wrażenia. | |||
~scan cargo | zgodze sie z driverem doświadczam tego mocno na skandynawi że dużo transportu poszło na pociągi tam gdzie jest dobra infrastruktura kolejowa i nie ma ciśnienia na czas ma to sens | |||
~driver | ja tylko tak sam mysle że gospodarka przejdzie z globalnej na lokalną Zamiast wozic np ten sam produkt z Pl niemiec kupi u siebie Co my mamy lepsza tregrę? a oni gorsza? Blacha tez musi jechać w koło? | |||
~Kris | Ale tu nie chodzi o koszt i czas tylko fizyczne mozliwości techniczne. Chociaz koszty oczywiscie tez są wazne bo jak to potem utopic w cenie towaru który juz teraz nie schodzi. Więc jak złozyc to wszystko do kupy to wychodzi na to że idziemy w kierunku wygaszania konsumpcji. | |||
~driver | i tak jest Konsumpcja zanika i wieksza długo nie bedzie Zeby wyjsc z kryzysu zaczna budowac terminale infrastrukture kolejowa itp Ale to bedzie albo koncernów logistycznych albo panstwowe A my pchły jestesmy skazani na system aby sie dostosowac do sytuacji | |||
~!!!iiii | Tak to ta dziadowska firma. | |||
~Quo vadis | Nikt nie jest w stanie wirtualnym straszeniem, wpłynąć na jakieś skruszenie mnie. Jeśli nawet uda się Wam zejść z wynagrodzeniem za fajerą, to już beze mnie. Z uśmiechem na twarzy odpłynę z tego zawodu i zajmę się czym innym, bo nie poddam się presji zaniżania płac za tak paskudną mimo wszystko pracę. Beze mnie - stać mnie już na to... | |||
~Frey | Dajcie znać, jak już uzgodnicie termin konca świata. Żebym spakować się zdążył. A na poważnie- od ręki wymienię 15 firm, które na przestrzeni ostatnich 3 miesięcy zwiększyły flotę. Oo parę szt, ale jednak. Zaznaczę od razu, wszystkie > 10 lat na rynku. Nigdy obraz nie jest czarno-bialy. Ktoś wyżej wymienił kilku, którzy redukują tabor. B. ciekawe nazwy. Dla kogoś, kto sięga wstecz myślą dalej niż 3 lata. A generalnie napędu "idzie" do 15% więcej. | |||
~scan cargo | iii to Megadziad jest :-) | |||
~Frey | A "pomaranczowy" jest Dziadem. Szczegolnie dla kontrahentów. | |||
~driver | zobacz jak były wałki w VAT na stali mogłes aut nie gasic zanim to zostału użyte do produkcji zjechało poł europy ew jechałes z drutem 10 do vilna zdjeli załadowali 12 i powrót i tak szło w kołkach | |||
~!!!iiii | W 2007-2010 nie było problemu z kierowcami jaki mamy dziś. Prosty powód dużo było po zasadniczej służbie i zamknięty rynek pracy w UE. | |||
~tak | rudy wrócił. Jest szansa na poprawę :-) | |||
~!!!iiii | Oczywiście to spowodowało napływ firm z zachodu do PL tylko związku z potrzebą zatrudnienia taniego pracownika. Żadnego innego biznesowego powodu nie było. Tego skutkiem mamy PM. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.