Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment

ID: 274611


Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...

~LOGIC
*.centertel.pl

Posty (31424)

~!!!iiii
Napływ firm transportowych
~driver
rozwiąża ten problem Zobaczcie jaka automatyzacja idzie na magazynach zrywają posadzki montuja lokalizatory pod autonomiczne wózki I magazyny mają byc bez pracowników Automatyka ma działac
~Kris
Czyli holenderskie i niemiecki firmy rozje. bały własne rynki a potem wprowadziły PM zebysmy nie korzystali. W sumie to niemcy ciagle tak robią. Vide ekologia. Mysleli ze zdobędąprzewagę w elektrykach albo fotowoltaice i wiatrakach i rozje. bali całą europę. I na koncu zostali w dooopie bo chinczyk pokonał ich w elektrykach.
~driver
scanery kamery lokalizatory Najnowsze magazyny mają wykluczyc 90% pracownikow i pracowac 2x wydajniej wg planów Do tego wymienne kontenery lub naczepy własnosciowe firmy logistycznej I jazda tylko po punktach
~Kris
Z tą automatyzacją jest jeden problem. Jak ludzie nie będą pracować to nie będą mieli za co kupować.
Ł ysy
Jak to mam rozumieć, nie będzie przedpłat dla kierowców?
Co z dwunastkami, pietnastkami?
~Kris
Kononowicz powinien dostac nobla za stwierdzenie że nie bedzie niczego. Tego żaden filozof nie przewidział co chłop z podlasia.
~Frey
A cła na elektryki z Chin już się szykują.
Ł ysy
Frey. Tobie nie jest potrzebny psychiatra?
Wygląda na to, że żyjesz w równoległym świecie.
Wnioskuję po informacji o ilości sprzedawanego oleju napędowego.
Ogarnij się. Nie jesteś glupszy od chrzanowskiego przygłupa, a uderzasz w jego nutę.
Ł ysy
Quo vadis. Masz rację, zawsze możesz zmienić zawód śniąc dalej o zarobkach kierowców. Proponuję przez zmianą zawodu porozmawiać z żoną. Może się okazać, że po zmianie zawodu, jej miłość osłabnie.
Nikt nie chce nikogo straszyć. Chodzi o jedno, prawdziwy osąd rzeczywistości.
Polski Pan Kierowca dalej buja w obłokach.
~miska ryżu dla was
ludzie pocztajcie troche co nas wszstkich czeka za kilka lat - minister klimatu mówi o 95% redukcji co2, zakaz uzywania gazu, wegla do ogrzewania, nawet nie bedziesz mógł wynając czy sprzedać mieszkania / domu bez świadectwa energetycznego
jacek-kuba
Wyleź matole z lasu. Piętnastaka wsadź sobie w buty dzisiaj. Dwudziestak na tapet już wchodzi. Osiemnastak normą się staje. Nie ma ludzi do pacy w całej Europie. Ludzi już pod Biedronkami w sieci łapią żeby pracowali. A u dziada musowo przedpłata i córka jak jest w wieku rębnym. Inaczej nikt już nie pojedzie.
~Inwiligowany Yarosław!
Icek myślisz że córkę dziadygi, tak można ten tego?
Hahahahaflaha hahaflahaa!
~Skokomioko
Yacenty jest z innej planety. Tutaj raczy nas swoją obecnością jako gość. Intelektualnie osiągnął poziom, który wyznaczać może nowe standardy. Autentyczność jego słów mogą potwierdzić Batman i Kubuś Puchatek. Kto mu nie wierzy jego sprawa. Ja się powstrzymam
~Frey
Łysy, o co się czepiasz?
Dane dot. ON są miarodajne na dzień 29. o2. I odnosza się do sprzedaży styczen/luty YtY.
Idź np. zapytaj w "swoim" byłym już Lotosie.
Z innej mańki - ekologia... jego mac. Napęd zwykły po 5, 21 a Hvo100 za 7, 25.
I wielki zaladowca już wymusza 20% w spalaniu ogółem. A stawki nie ruszy.
To nie może się sklejać. Matematyka nie toleruje kreacji.
~LOGIC
misko ryżu, z tego co ja wiem, bez świadectwa energetycznego już nic nie sprzedasz... a co do kierowców, w pewnym sensie, jest tak jak piszą. po prostu głupota przewoźnika (ale zdecydowanie nie dziada) nie ma granic i mozliwe, że on pod biedronką łapie kierowców, aby wyslać ich jeździć ponizej kosztów. Takie same asy wystawiają Scanie już nie dziewice po 125 tyś euro, okazja leasing do przejęcia... ( to już chyba jak dotarlo, za 600 i te stawki+ leasing za Scanio nic nie da)
~scan cargo
wow no to nas oswieciłeś i pewnie dlatego wiekszosc firm idzie w kierunku AI autonomi i automatyzacji aby zrobić na złość kierowcom i aby było dłużej i gorzej i drożej
ciekawa logika
~tak
a ty myślisz ze po co ta automatyzacja? Żeby ludzi zatrudniać?
~scan cargo
do Kierowca ja nie twierdze że nie zdarzaja sie wpadki, i też widziałem już automatyke 10 lat temu na szwecji na papierniach jak jeszcze szkoliłem kierowców i w DE ale to były poczatki
na pewno twierdze że w krajach rozwinietych te procesy z AI autonomia i automatyka sa nie do zatrzymania, mi to już klepali na studiach 20 lat temu że np ludzie beda pracowac kiedy bedzie szła linia a tak beda na przestojach i to sie zadziało w 2009 i w covidzie i obecnie, gdzie masz ileś procent osob na umowach reszta jest przez agencje i przychodzi wtedy kiedy jest produkcja i nawet to obecnie nie zdaje egzaminu
~Wielki Szu
Glaca to taki oświecony jakby razem z Solejukiem kończyli kurs spawania na Sorbonie

1

~Malina Cyc
kierowca, daj se spokój AI to nie na twoją główkę. Już wkraczają załadunki w systemie Automatic One-shot Loading i wkrótce będzie to standard. Tam nie będzie miejsca dla sztaplarek obsługiwanych przez byłych kierowców takich jakich ty baranie.

-1

~scan cargo
chyba już z 6-7 lat temu były systemy samozaładoewcze gdzie wysuwała sie szyna i od razu chyba 10-15 palet wjezdzało na naczepe ( wiadomo sa naczepy specjalnie do samozaładunku ale tu chodziło o to aby nie trzeba było specjalistycznych naczep tylko na normalne ładować
podejrzewam że obecnie juz sa systemy gdzie od razu cały komplet wjedzie na naczepe i szyna tylko opusci to i wyjedzie kwestia tylko wypoziomowania ugiecia naczepy i szyny pod ciezarem
~Wielki Szu
Kuku to szpicel i prowokator i konfitura. Zapluty karzeł reakcji psi wytrysk oraz kozi bobek.

1

~scan cargo
AI i automatyzacja wcale nie spowoduje tego że 70 % ludzi nie bedzie pracować ale że bedzie "niepotrzebna " i beda musieli dac im zajecie, np w sama biurokracje można przyjac 20 % a biurokracja ma to do siebie że sama pozniej tworzy kolejne stanowiska
powstana nowe zawody, dochód gwarantowany itp
~Malina Cyc
Daleko nie szukając - QLoader w magazynie PepsiCo w Mszczonowie
s://you tu. be/JsYeayXunQQ

-1

~scan cargo
Samochód jest automatycznie pozycjonowany na rampie w celu zapewnienia bezpiecznego rozładunku naczepy, Widły systemu Q-Loader wjeżdżają automatycznie pod cały ładunek, Po uniesieniu ładunku, następuje automatyczny powrót wideł, na których transportowane są produkty, do pozycji wyjściowej.
~Wielki Szu
Polskim dziadtransom rudy załatwia w Rzeszy ciepłe posadki przy karczowaniu szparagów. Hihi

1

~Frey
100% racji.
Co do kundli tez:)

1

~LOGIC
kolego kierowca, przestanmy rozmawiać o rzeczach oczywistych... wiadomo, ze najlepiej w życiu być kierowcą, wiatr we włosach, wolność, podróżowanie, lanie na koło, generalnie nie ma lepszej fuchy niż kierowca... i przestańmy pisać to każdy wie. Kazdy przedsiębiorca siedzi i zazdrości...
~scan cargo
tak a automiczne auto nie pojedzie po Norwegi jak śnieg wszystko zasypie i pewnie masz racje, wynikajaca z przekonania że sie nie da a kierowca jest niezastapiony

-1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.143.228.88

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels