ID: 274611
Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment
ID: 274611
ID: 274611
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
~LOGIC*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (31424)
~!!!iiii | Napływ firm transportowych | |||
~driver | rozwiąża ten problem Zobaczcie jaka automatyzacja idzie na magazynach zrywają posadzki montuja lokalizatory pod autonomiczne wózki I magazyny mają byc bez pracowników Automatyka ma działac | |||
~Kris | Czyli holenderskie i niemiecki firmy rozje. bały własne rynki a potem wprowadziły PM zebysmy nie korzystali. W sumie to niemcy ciagle tak robią. Vide ekologia. Mysleli ze zdobędąprzewagę w elektrykach albo fotowoltaice i wiatrakach i rozje. bali całą europę. I na koncu zostali w dooopie bo chinczyk pokonał ich w elektrykach. | |||
~driver | scanery kamery lokalizatory Najnowsze magazyny mają wykluczyc 90% pracownikow i pracowac 2x wydajniej wg planów Do tego wymienne kontenery lub naczepy własnosciowe firmy logistycznej I jazda tylko po punktach | |||
~Kris | Z tą automatyzacją jest jeden problem. Jak ludzie nie będą pracować to nie będą mieli za co kupować. | |||
Ł ysy
| Jak to mam rozumieć, nie będzie przedpłat dla kierowców? Co z dwunastkami, pietnastkami? | |||
~Kris | Kononowicz powinien dostac nobla za stwierdzenie że nie bedzie niczego. Tego żaden filozof nie przewidział co chłop z podlasia. | |||
~Frey | A cła na elektryki z Chin już się szykują. | |||
Ł ysy
| Frey. Tobie nie jest potrzebny psychiatra? Wygląda na to, że żyjesz w równoległym świecie. Wnioskuję po informacji o ilości sprzedawanego oleju napędowego. Ogarnij się. Nie jesteś glupszy od chrzanowskiego przygłupa, a uderzasz w jego nutę. | |||
Ł ysy
| Quo vadis. Masz rację, zawsze możesz zmienić zawód śniąc dalej o zarobkach kierowców. Proponuję przez zmianą zawodu porozmawiać z żoną. Może się okazać, że po zmianie zawodu, jej miłość osłabnie. Nikt nie chce nikogo straszyć. Chodzi o jedno, prawdziwy osąd rzeczywistości. Polski Pan Kierowca dalej buja w obłokach. | |||
~miska ryżu dla was | ludzie pocztajcie troche co nas wszstkich czeka za kilka lat - minister klimatu mówi o 95% redukcji co2, zakaz uzywania gazu, wegla do ogrzewania, nawet nie bedziesz mógł wynając czy sprzedać mieszkania / domu bez świadectwa energetycznego | |||
jacek-kuba
| Wyleź matole z lasu. Piętnastaka wsadź sobie w buty dzisiaj. Dwudziestak na tapet już wchodzi. Osiemnastak normą się staje. Nie ma ludzi do pacy w całej Europie. Ludzi już pod Biedronkami w sieci łapią żeby pracowali. A u dziada musowo przedpłata i córka jak jest w wieku rębnym. Inaczej nikt już nie pojedzie. | |||
~Inwiligowany Yarosław! | Icek myślisz że córkę dziadygi, tak można ten tego? Hahahahaflaha hahaflahaa! | |||
~Skokomioko | Yacenty jest z innej planety. Tutaj raczy nas swoją obecnością jako gość. Intelektualnie osiągnął poziom, który wyznaczać może nowe standardy. Autentyczność jego słów mogą potwierdzić Batman i Kubuś Puchatek. Kto mu nie wierzy jego sprawa. Ja się powstrzymam | |||
~Frey | Łysy, o co się czepiasz? Dane dot. ON są miarodajne na dzień 29. o2. I odnosza się do sprzedaży styczen/luty YtY. Idź np. zapytaj w "swoim" byłym już Lotosie. Z innej mańki - ekologia... jego mac. Napęd zwykły po 5, 21 a Hvo100 za 7, 25. I wielki zaladowca już wymusza 20% w spalaniu ogółem. A stawki nie ruszy. To nie może się sklejać. Matematyka nie toleruje kreacji. | |||
~LOGIC | misko ryżu, z tego co ja wiem, bez świadectwa energetycznego już nic nie sprzedasz... a co do kierowców, w pewnym sensie, jest tak jak piszą. po prostu głupota przewoźnika (ale zdecydowanie nie dziada) nie ma granic i mozliwe, że on pod biedronką łapie kierowców, aby wyslać ich jeździć ponizej kosztów. Takie same asy wystawiają Scanie już nie dziewice po 125 tyś euro, okazja leasing do przejęcia... ( to już chyba jak dotarlo, za 600 i te stawki+ leasing za Scanio nic nie da) | |||
~scan cargo | wow no to nas oswieciłeś i pewnie dlatego wiekszosc firm idzie w kierunku AI autonomi i automatyzacji aby zrobić na złość kierowcom i aby było dłużej i gorzej i drożej ciekawa logika | |||
~tak | a ty myślisz ze po co ta automatyzacja? Żeby ludzi zatrudniać? | |||
~scan cargo | do Kierowca ja nie twierdze że nie zdarzaja sie wpadki, i też widziałem już automatyke 10 lat temu na szwecji na papierniach jak jeszcze szkoliłem kierowców i w DE ale to były poczatki na pewno twierdze że w krajach rozwinietych te procesy z AI autonomia i automatyka sa nie do zatrzymania, mi to już klepali na studiach 20 lat temu że np ludzie beda pracowac kiedy bedzie szła linia a tak beda na przestojach i to sie zadziało w 2009 i w covidzie i obecnie, gdzie masz ileś procent osob na umowach reszta jest przez agencje i przychodzi wtedy kiedy jest produkcja i nawet to obecnie nie zdaje egzaminu | |||
~Wielki Szu | Glaca to taki oświecony jakby razem z Solejukiem kończyli kurs spawania na Sorbonie | 1 | ||
~Malina Cyc | kierowca, daj se spokój AI to nie na twoją główkę. Już wkraczają załadunki w systemie Automatic One-shot Loading i wkrótce będzie to standard. Tam nie będzie miejsca dla sztaplarek obsługiwanych przez byłych kierowców takich jakich ty baranie. | -1 | ||
~scan cargo | chyba już z 6-7 lat temu były systemy samozaładoewcze gdzie wysuwała sie szyna i od razu chyba 10-15 palet wjezdzało na naczepe ( wiadomo sa naczepy specjalnie do samozaładunku ale tu chodziło o to aby nie trzeba było specjalistycznych naczep tylko na normalne ładować podejrzewam że obecnie juz sa systemy gdzie od razu cały komplet wjedzie na naczepe i szyna tylko opusci to i wyjedzie kwestia tylko wypoziomowania ugiecia naczepy i szyny pod ciezarem | |||
~Wielki Szu | Kuku to szpicel i prowokator i konfitura. Zapluty karzeł reakcji psi wytrysk oraz kozi bobek. | 1 | ||
~scan cargo | AI i automatyzacja wcale nie spowoduje tego że 70 % ludzi nie bedzie pracować ale że bedzie "niepotrzebna " i beda musieli dac im zajecie, np w sama biurokracje można przyjac 20 % a biurokracja ma to do siebie że sama pozniej tworzy kolejne stanowiska powstana nowe zawody, dochód gwarantowany itp | |||
~Malina Cyc | Daleko nie szukając - QLoader w magazynie PepsiCo w Mszczonowie s://you tu. be/JsYeayXunQQ | -1 | ||
~scan cargo | Samochód jest automatycznie pozycjonowany na rampie w celu zapewnienia bezpiecznego rozładunku naczepy, Widły systemu Q-Loader wjeżdżają automatycznie pod cały ładunek, Po uniesieniu ładunku, następuje automatyczny powrót wideł, na których transportowane są produkty, do pozycji wyjściowej. | |||
~Wielki Szu | Polskim dziadtransom rudy załatwia w Rzeszy ciepłe posadki przy karczowaniu szparagów. Hihi | 1 | ||
~Frey | 100% racji. Co do kundli tez:) | 1 | ||
~LOGIC | kolego kierowca, przestanmy rozmawiać o rzeczach oczywistych... wiadomo, ze najlepiej w życiu być kierowcą, wiatr we włosach, wolność, podróżowanie, lanie na koło, generalnie nie ma lepszej fuchy niż kierowca... i przestańmy pisać to każdy wie. Kazdy przedsiębiorca siedzi i zazdrości... | |||
~scan cargo | tak a automiczne auto nie pojedzie po Norwegi jak śnieg wszystko zasypie i pewnie masz racje, wynikajaca z przekonania że sie nie da a kierowca jest niezastapiony | -1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.