ID: 274611
Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment
ID: 274611
ID: 274611
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
~LOGIC*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (32779)
~SanchoPanchokierowca Ząbki | M, GDZIE JESTES. juz sie schowałeś do nory Znajdziemy Ciebie i nie tylko Ciebie Godzina zero jak będzie Zadna k... a się nie uchowa | |||
Ł ysy
| Przygłup z Ząbek fazę złapał. Strasznie nim telepie. | |||
~!!!iiii | Kris przecież Frey to jakiś Fake, bo Ty masz prawo nie wiedzieć kto i co ubezpiecza w kredycie kupieckim ale, że on nie wyłapał 3 raz tego samego lapsusa to świadczy o tym, że co najwyżej sprzedaje paliwo na gminnej po peegerowskiej stacji. | |||
~Frey | Wiedza kosztuje ortograficzna amebo. | 1 | ||
~K. | Przez 2 lata w Polsce nie będą wydawane nowe licecje transportowe Co na to kierowcy? Nawet na swoje nie ucieknięcie na bezrobociu cyt artykuł na 40 tonach | |||
~scan cargo | Drogi Freyu znałem fantastycznych managerów którzy byli dyslektykami i wychodziło to tylko na prezentacjach jak cos samodzielnie pisali na tablicy dla purystów jezykowych zgodnie z badaniami Wszystko wskazuje więc na to, że nie chodzi o czystość języka, ale o własne kompleksy i wypełniającą nas złość. Badanie wykazało, że skłonność do pomijania błędów i niezajmowania się nimi mają przede wszystkim osoby otwarte na świat i ludzi. Znacznie bardziej krytyczni okazali się ludzie z natury zamknięci. Oni uwielbiają wytykać błędy i osądzać innych. Nie chodzi wyłącznie o wskazanie błędu w tekście, ale także bardzo negatywne emocje wobec jego autora. | -1 | ||
Puchacz1
| ~K. 19 minut temu Przez 2 lata w Polsce nie będą wydawane nowe licecje transportowe Co na to kierowcy? Nawet na swoje nie ucieknięcie na bezrobociu cyt artykuł na 40 tonach Przeczytaj ten artykuł ze zrozumieniem. Od propozycji do zmiany, daleka droga. Swoją drogą, już dawno powinna być prowadzona dokładna weryfikacja chętnych na otrzymanie licencji transportowych. Tych którzy te licencje obecnie posiadają, też. | |||
~Kris | !!! to nawet nie jest kwestia wiedzy. Bo to wogóle nie dotyczy klienta. To beneficjent ubezpieczenia je opłaca. A kto dostanie kasę w razie jak klient nie zapłaci? Przeciez to sprzedawca chce się zabezpieczyć. Pamietam jak kiedys w innej branzy firma w której pracowałem zaczynała "przygodę" z ubezpieczeniami to hermes chciał ubezpieczać tylko tzw pewne firmy a tych ryzykownych już nie bardzo. | |||
~Kris | Tu nie chodzi o licencje. Bo niech ma kazdy. Zresztą to bym wogole zlikwidował. Problem jest w prowadzeniu niedochodowej działalności. I nie wazne czy sie kombinuje zeby nie płacic podatku czy rzeczywiscie ma się stratę. Wiec strata na działalności operacyjnej powinna byc zabroniona. Skoro firma nie zarabia to po co ma istniec. Lub powinien byc podatek obrotowy. To za chwilę połowa firm by zniknęła z rynku. | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Łysy, szukam pracy Zaczniemy od kawy | |||
~!!!iiii | Kris tak to normalne jest weryfikacja klienta. Teraz w dobie wszech obecnych restrukturyzacji ta weryfikacja ryzyka jest jeszcze większą. 90% firm w restauracji nie otrzyma takiego zabezpieczenia. Czyli paliwo i opłaty na przedpłaty. Pozostałe 10% musi mieć silne "karty" aby otrzymać takie zabezpieczenie. Np. wydłużenie terminu u kluczowego klienta "grubego klienta". albo dostawca paliw sam bierze ryzyko na siebie. | |||
~Frey | W ogóle jak już. Przestaniesz/przes taniecie się kiedyś kompromitowac i obnażać brakiem wykształcenia i wiedzy? | 1 | ||
~Frey | W restauracji krzyczący kpie, to możesz dostać pomidorową. Chle, chle... | |||
Puchacz1
| "~Kris 10 minut temu Tu nie chodzi o licencje. Bo niech ma kazdy. Zresztą to bym wogole zlikwidował. " Chyba przesadziłeś. Może i uprawnienia do kierowania pojazdami też niech ma "ma każdy"? | |||
~Kris | Puchacz a co daje licencja na transport? Czym to się rózni od zakładu fryzjerskiego? | |||
~!!!iiii | Firmy podlegające licencji na prowadzenie działalności transportowej powinny być na osobnej pełnej księgowości. Powinny należeć do związków aby mieć ich rekomendacje, powinny transport mieć na osobnej działalności. Pracowników, którzy pracują w roku więcej jak 150dni powinni mieć zatrudnionych na umowach (sezonowi czy skoczkowie mogliby być w innej formie) po 3 latach licencji kontrola czy jest dochód, jeśli nie to "żółta kartka" i brak wypisów przez 2 lata i znów audyt jeśli nie ma poprawy to brak rekomendacji na wznowienie licencji. Nie wydajemy licencji gdzie udział właścicielski lub zarząd jest w większości zagraniczny. Co najmniej 25% ładunków musi być wykonywane z i do kraju wydania licencji. Takie przepisy powinny być ogólnoeuropejskie i byłby jako taki porządek. | |||
~!!!iiii | restrukturyzacji telefon nie zawsze jest smart | |||
~Frey | Najlepsze w tym wszystkim jest to, że o polisach dot. paliwa pitoli tu pajac, który nie tyle, że nie prowadzi transportu, ale w ogóle nie prowadzi żadnej dz. g. Nie dość, że kiep, to jeszcze netowy gnom. | 1 | ||
~Kris | Tak !!! i do tego banda de. bili do kontrolowania wszystkiego. Widać mentalnie z komuny nigdy nie wyszliśmy. | |||
~!!!iiii | Frey z nalewakowego nie będziesz szejkiem, nie te progi. | |||
~Kris | Freyer to moze wypier. dalaj na forum paliwowe i tam z fachowcami od paliwa bedziesz dyskutował o ubezpieczniach i polityce cenowej orlenu? Ale nie ty chcesz błysnąć wiedzą z zupełnie innej dziedziny niz tematyka forum bo wtedy wiadomo ze nikt cię ciulu nie zweryfikuje bo to nie nalezy do naszych zainteresowań. | |||
~Kris | Za chwilę zaczniesz jeszcze dyskusję o XIX wiecznej literaturze szkockiej i znowu stwierdzisz jakie te dziady głupie są. | |||
Puchacz1
| ~Kris 2 minut temu Puchacz a co daje licencja na transport? Czym to się rózni od zakładu fryzjerskiego? Mi ędzy innymi miejscem prowadzenia tej działalności. Chyba prowadzący transport powinien mieć miejsce choćby na parkowanie swej "floty", drobne naprawy? Fryzjer nożyczki może sobie trzymać w szufladzie a ostrzyć je na zapleczu lokalu. | |||
~!!!iiii | Kontrola bilansu i KRSu dziś mogła by być praktycznie automatyczna. Nie przesadzajmy. | |||
~Kris | !!! ale w jakim celu taka kontrola? | |||
~!!!iiii | Frey 4razy nie wyłapałeś błędu w ubezpieczeniach i to tak wyraźnego, że lepiej zamknij już laptopa i przestań udawać kogoś kim nie jesteś. Idź zapytaj czy szybek nie wyczyścić Panu co pod instrybutor podjechał. | |||
~Kris | Puchacz a bez licencji to firmy by nie miały miejsca prowadzenia działalności, warsztatu itd? | |||
Puchacz1
| A tak z innej beczki. Jak tam panowie Przewoźnicy wrażenia z ostatniej prezentacji Volvo Aero w Goeteborgu? Bo chyba byliście zaproszeni? | |||
~driver | Ale sie nakręcacie Transport upadnie jak wiele biznesów w Polsce Kierowcą bedzie lepiej Bedą życ w poczuciu zwyciestwa nad dziadami Tylko z brakiem możliwosci godnego życia z minimalnej pensji jaką przewidzi ustawodawca | |||
~!!!iiii | Sprawdzenia dochodu / straty, skąd przychody i udziału właścicielskiego. Transport na osobną pełna księgowość bez możliwości łączenia z inną działalnością tj spedycja, warsztat itp. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.