ID: 274611
Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment
ID: 274611
ID: 274611
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
~LOGIC*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (23073)
~kris | Nie no de. bil. Koorwa jak nie łapiesz po przeczytaniu to czytaj drugi i trzeci raz az zrozumiesz. Pisałem ze wtedy sie stało po 4 dni czekajac na ładunek a ty mi piszesz ile teraz cie kosztuje postój. Jak z toba de. bilu dyskutowac jak ty nie rozumiesz co sie do ciebie pisze? Ja wiem ze ty nie wiesz jak było w 2008 roku bo ty wtedy albo chodziłes na wagary w podstawówce albo gnój przerzucałes bo w transporcie na pewno nie siedziałes. | |||
~kris | To ze ktos nie wie jak wtedy było to nie jest zarzut. Ale po prostu sie nie wypowiadaj na tematy o których nie masz pojecia. Bo ja tez nie pisze o kryzysie 1929 roku bo wtedy mnie nie było na swiecie. | |||
~K. | Wyjaśnijmy Zakłady się zamykają To co ładunki będą? Przestojów nie będzie? Wtedy się stało a teraz stać się nie będzie? Wg Ciebie to trzeba czekać do momentu Aż będzie gorzej i wtedy dopiero zacząć działać? Właśnie dlatego trzeba wcześniej reagować moim zdaniem Ale ja wg Ciebie jestem za glupi Kris powiedz gdzie Ciebie uczyli strategi w biznesie? Ty powinieneś mieć doktora | |||
~LOGIC | jeśli Kris ma RENTOWNĄ prace, to lepiej, jeżdzić, jeśli pracy brakuje, lub jest ona nierentowna i do tego nie ma sie stryczka na szyi w postaci leasingu, ktory to stryczek pcha cie do nieracjonalnych decyzji, to lepiej stanąć, jak pisze driver. to chyba indywidualna sytuacja... W tym się zgadzam, ze na pewno nie warto utrzymywać ludzi na maksa, i liczyć, że jakoś to będzie bo przecież końca świata nie będzie. Nie bedzie, ale jak bedziesz jeździł poniżej kosztów lub miał płatne przestoje, to będzie koniec firmy zwany bankructwem... | |||
~K. | On myśli że transport to ryczałty i jazda pod Mittalem i widzi tylko to On nie widzi tego co jest na rynku Nie wie jak wygląda zachód dziś jakie są koszty stałe Pewnie ma emerytów co robią za grosze od 10 lat na czarno | |||
~LOGIC | Warto jeszcze dodać, że co innego pozbyć sie pracownika, kiedy ten myśli, że pracy jest wszędzie pełno i sam finezyjnie rzuca kluczykami a co innego, kiedy kryzys jest w pełni i wtedy cytady kodeksów pracy są na porządku dziennym i to staje sie wiedzą powszechną, tak jak dzis wiedzą powszechną, jest, że roboty wszędzie jest do bólu... winny jest zawsze bieżący żywiciel... | |||
~K. | Za chwilę będą się wiązać pasami do foteli i nie odgonisz pasożytów | |||
~kris | Mam wrazenie ze zupełnie sie nie rozumiemy. jezeli tobie driver wychodzi ze sie nie opłaca to rezygnuj. przeciez ja nie pisze zostan w transporcie bo za poł roku bedzie lepiej. Jesli tak tobie wychodzi to twoja decyzja. Tylko nie wmawiaj ze wszyscy maja tak samo robic. Ile firm tyle strategii. Powiem wiecej. Z mojego punktu widzenia to nawet lepiej jak wiecej firm sie wycofa bo ci co zostaną będa zarabiac. Moze nawet zmienię auta na nowsze jak będa okazje cenowe. Tak wiec powtarzam wycofuj sie. Tylko nie mow mi ze nie potrafie liczyc bo nie wiesz jaka ja ma sytuację. | |||
~kris | A na razie dyskusja wyglada tak. Driver cos policzył i twierdzi ze dziesiatki tysiecy włacicieli firm transportowych to idioci bo powinni sie wycofac transportu tak jak driver a tego nie robią. | |||
~K. | Chłopie walcz i inni niech walczą Czy ja im bronie Czy kiedyś powiedziałem Ci co masz robić Dla mnie to lepiej bo z każdym dniem tracisz Tylko nie dostrzegasz tego Myślisz że cóż jutro nadrobimy | |||
~kris | I znowu to samo. Na jakiej podstawie twierdzisz ze tracę? Bo tobie tak wyszło z obliczen? | |||
~driver | zobaczymy jak Ci pałka zmieknie gdy bedziesz stał 1tydzień potem 2 tydzień Stal spadła do 2000zł /t | |||
~kris | Albo gadka walcz. Czy ja sie z kims biję? Wstaje rano robie awizacje, wystawiam faktury. Czy to jest walka? | |||
~kris | I co z tego ze cena stali spadła? W jaki sposób to wpływa na zysk z transportu? jak bede stał tydzien to sie zastanowię co dalej. Na razie auta zapier. dalają. | |||
~driver | Jeszcze robisz tj czas terażniejszy Za chwilę nie bedziesz robił bądz spokojny Magazyny stali nie są z gumy nie rozciągną sie Inwestycje gasną nawet drogowe A chińczyk podał cene na stal poniżej 2000zł za tone na europę Zdusi przemysł hutniczy do końca roku w Europie | |||
~kris | To sie bedzie woziło chinska stal z portu. | |||
~driver | To ci powiem jaki ma wpływ A to że na magazynie powinno byc 3-5 tys ton drogiej stali kupionej po 5-8tys za tone Ale maja po 12tys Teraz dobiora taniej stali Tylko odbiorca końcowy bedzie chciał kupic w cenie ktorą podadza w giełdach na dzis Co zrobią z tą stalą droga na magazynach? ? Kołeczko sie domknie i nie wywiezisz z huty niedługo nawet 1 auta Bo do portow wejdzie tania chińska stal Ktora nie jest droga tak jak na magazynach | |||
~LOGIC | i tu przeginasz driver lub k. , jeśli kris ma interes w ryczałtach i wystarcza mu roboty, to naprawde może miec wyjepane, na to jaka jest sytuacja w europie zachodniej i wcanie nie da sie powiedziec, ze akurat jemu roboty braknie... jest dobrze usytuowany pod kryzys i to tyle. Ta część w któej sie z tobą zgadzam to nie ma co utrzymywac całej floty, jeśli brakuje ci (rentownej) roboty, bo tej łatwo w tych czasach nie znajdziesz... | |||
~driver | tak wywiezisz po 2, 8za km TAkie są stawki na dzis z Gdańska i Szczecina Przez lipne spedycje | |||
Ł ysy
| Ustalcie wreszcie, zaczeło się czy jeszcze czekamy? Osobiście uważam, zaczeło się na dobre. Polski Pan Kieroffca będzie ostatnią osobą do której dotrą sygnały z realnego świata. To samo dotyczy do firm prowadzonych przez byłych Panuff Kieroffcuf. Zazwyczaj są to puste łby, brak elementarnej wiedzy przykrywają bezczelnością, złodziejstwem, oszustwem. Dzięki takim miernotom w transporcie jeszcze długo w transporcie nie będzie dobrze. Transport przypomina schizofrenie. Czas choroby przeplata się z remisją. Ale to cały czas choroba. To tyle. | |||
~kris | I po raz kolejny pier. dolisz o rzeczach na których sie nie znasz. Po pierwsze gdzie była stal po 12 tys? Po drugie co ty ciulu wiesz o handlu stalą. Tak sie składa ze siedziałem w handlu stalą zanim ty przestałes srac w majty i ciagle otrzymuję kontakty z włascicielami firm handlującymi i przetwarzającymi stal. Wiec nie pierd. ol mi o handlu stalą. Powtarzam chcesz rezygnowac z transportu twoja sprawa tylko nie udowadniaj ze inni są głupi bo nie robia tego co ty. | |||
~driver | jeszcze ma ale juz nie długo Tania stal zniszczy to co miał Nie na darmo mowią że 2/3 stalowni w Europie jest do zamkniecia Chiny robią teraz szach mat z europejską gospodarka Złom w 2022 sprzedawałem drożej niz teraz kosztuję HEB200 w gatunku | |||
~driver | nie cena 12 tys zł tona tylko mają po 12tys ton na magazynie | |||
~kris | Chłopie po 6 tys za tonę to było 3 lata temu. 12 tys ton stali to stalprofil sprzedaje w tydzien. Konczę dyskusję bo to bez sensu. | |||
Ł ysy
| Jedna z dużych firm, oczywiście "zaleasingowana " po uszy szuka idiotów chcących uwolnić doskonałą firmę od leasingowego garba. Wysyła oferty przejęcia pojazdów. Chce powtórzyć patent Piątkowskiego z Equsa. Nic z tego, zje ba liście ceny, zostańcie bankrutem. Tak kończą firmy prowadzone przez byłych kierowców. Nie jest ważne czy posiadają dziesięć pojazdów, czy 600. | |||
Ł ysy
| Słuchajta Mości Pany, na wożeniu stali świat się nie kończy. To tylko mały skrawek transportowej rzeczywistości. | |||
tagoo
| Dzień dobry Panie Łysy. Martwiłem się, bo długo Pana nie widziałem. Już mi ulżyło, że wszystko ok. | |||
~Skokomioko | Zabawne jest to, że im więcej driver pisze tym bardziej się pogrąża. | |||
~koks | Napiszę z drugiego nicka. Tak mi ulżyło, że teraz jestem bardzo zadowolony i lekki jak piórko. | |||
tagoo
| ~koks Uwaga!!! I nformacje te zostały zbudowane na bazie adresu IP, który ostatnio posługuje się nickami: ~koks u żyte: 2024-10-03 10:54:12 ~robert u żyte: 2024-10-03 10:38:24 ~tagoo uż yte: 2024-10-03 10:31:41 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.