Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń

ID: 268740


i jest git...

~Karooollll
*.neoplus.adsl.tpnet.pl

Posty (23423)

~Ł ysy
Zaczeło się czy jeszcze musimy poczekać?
~pisiorwodwrocie
Spytac by bankruta Jacka-srake z Chrzanowa, on wytlumaczy buchacha
~!!!iiii
Większość producentów nawet ma filmy na YT jak korzystać z nowinek w swoich autach tylko to trzeba chcieć sie zaangażować w prace a to robi promil kierowców. Dlatego większość nowych aut wyjeżdżających z placu w serwisie ma wyłączone możliwości zmiany trybów przez kierowce. Ważną kwestia to jest dostosowanie konfiguracji napędu do topografii w jakiej będzie się poruszał pojazd oraz do obciążenia.
Puchacz1
Jaka konfiguracja?
Kolor się liczy!
Wiadomo od dawna że Czerwone są najszybsze.
Białe najoszczędniejsze.
Czarne, najlepiej spod świateł startują.
Niebieskie, to badziewie.
~!!!iiii
Przełożenia w moście i w skrzyni biegów. Mam tak dobrane w 460 i 440, że w średnio górzystym terenie (Zgorzelec - CH) praktycznie każde 500+ objeżdżam z pełnym ładunkiem i mniej pali ale na płaskim (Słubice - Amsterdam) będzie trochę więcej palił tak 0, 5-1L, bo ma większe obroty na ostatnim przełożeniu. Do tego jest tak ułożony, ze ogranicznik ma 85kmh ale przed wzniesieniem sam potrafi rozpędzić się do 91kmh (kierowca pod butem nie ma więcej jak 85kmh) aby wciągać się z wyższej prędkości obrotowej silnika i wykorzystać szeroki zakres momentu obr, bez redukcji na ostatnim przełożeniu. Tego fabryka nie ustawi i nie każdy serwis chce to zrobić, bo nie każdy potrafi. Można tak ustawić volvo/renault wg zasad jazdy starej szkoły i połączyć to z nowymi technologiami aby pojazd był idi/oto odporny. Załączasz tempomat i nie przeszkadzasz.
Puchacz1
A co to za auto?
440KM i 460KM?
Ile obrotów ma np przy 90km/h
Puchacz1
Łaski żadnej nie robi, że przed wzniesiem zwiększa prędkość do max jadąc na tempomacie.
Chce wyjechać na najwyższym biegu.
Mogę napisać czym jeżdżę.
Volvo FH 500, opony na napędzie 315/60/22, 5 obroty przy 90km/h 1090.
Spalanie wg " wyzyskiwacza" jest super w tych modelach.
Zresztą, nie moja sprawa jakie on ma przemyślenia na temat zakupów nowych aut.
Jego kasa, jego wybór.
Chyba umie liczyć.
~300D
dlaczego na najwyższym, to błąd.
jechać ma momentem a bieg niech sobie sam wybierze
nie można katować motoru niskimi obrotami
Puchacz1
~300D
2023-08-30 17:49:22
A jak maksymalny moment obrotowy zaczyna się przy np 800 obrotow/ min i ciągnie na 12tce pod górę?
To katowanie silnika?
Porównując Volvo sprzed lat kilkunastu Euro 5 do dzisiaj to na obrotomierzu przy 90km/h spadło ponad 200 obrotów.
~Ł ysy
Mój kot najszczał mi na klawiaturę
~300D
~!!!iiii
2023-08-30 16:12:02 Większość producentów nawet ma filmy na YT "...
dzieciaku- producenci zalecają interwał co 40tyś km. w osobowych autach bez względu na warunki eksploatacji
psa zalecało wymianę paska rozrządu co 240tyś. km gdzie po 5ciu latach przy 150 rozpadał sie jak szmata
łańcuchy rwą się przy stówie gdzie producent zaleca 250
yt szkodzi twej młodej gupiej głowie i tyle.
~!!!iiii
FH i Ttka. na standardach 315/70/22, 5. Dla mojej roboty masz za niskie obroty ale ty masz I-save i oni, bez "walki" nie chcą tam dawać innych przełożeń w mostach. Moje maja już nalotu ponad 500tkm. Na 12tce przy 85kmh mam 1130-1150obr przy 91kmh pod 1300obr a zakres momentu obr jest 900-1300. Legalizacja robiona nie w ASO, bo tam zawsze zaniżają prędkość, gdyż wtedy ładnie komputer pokazuje wynik jak w miesiącu zgubisz 300km w przeliczniku / tzn dołożą do realnej odległości +300km. U mnie 85kmh to faktycznie 85-86kmh a nie 82-83km/h przy wskazaniu 85km/h
No nie wiem jak u ciebie elektronika działa w FH ale nie każde volvo czy renault przy ograniczniku 85kmh samo rozpędza się do 91 albo z górki trzyma 90kmh i puszcza prędkość przed wypłaszczeniem do 95kmh nie przekraczając prędkości 90+ dłużej jak 45sec. To trzeba pogmerać w ustawieniach z pozycji serwisowej i powyłączać kilka opcji przez kierowce podczas jazdy i być skupionym, bo można wjechać komuś w tył.
~!!!iiii
Pewnie, ze nie można ale mówimy o prawidłowym przedziale momentu obrotowego a dopasowaniem przełożeń w moście i skrzyni (ewentualnych nadbiegów w LowDeck) do zastosowania wg obciążenia i topografii oraz ustawień oprogramowania topografii. . Dzis w DF XG masz moment 800-1300 i przekładnia sama czasem ciągnie ponizej 800obr, bo czuje ciężar i topografia "widzi" szczyt, więc już nie redukuje
Puchacz1
To Volvo ma ogranicznik na 90km/h.
Nie jest prędkość " oszukana", bo tyle co pokazuje to jedzie.
Jechał, opony podtarte to oszukuje obecnie o 1km/h.
Nie jeżdżę " na odcięciu " I zakres sam sobie ustawiam, generalnie na +4.
I się toczy:) :) :)
Ale te 90km/h się przydaje, przy wyprzedzaniu.
Renaty na tych samych trasach i z tonażem wychodzą trochę gorzej od Volvo.
Cóż, mawiają ze to Volvo z " Biedronki ".
Kabina w Renacie chyba lepsza do mieszkania, ale już zawieszenie tylne tylko na 2 poduchach.
Puchacz1
Dobra.
Wystarczy na dziś tej " nauki jazdy ", bo za chwilę wpadnie jakiś " kot" co leje na klawiaturę i powie ze goofno się znamy:) :) :)
I będzie miał trochę racji.
Co chwilę coś nowego i trzeba się uczyć nowego auta.
Ci konstruktorzy i programiści to chyba " na złość " robią kierowcom.
Nawet drzwi na złość przedłużyli w dół, żeby kierowca piwa na stopniu nie mógł sobie postawić. !
~pisiorwodwrocie
Bo piwo to sie pije a nie stawia na schodkach buchachacha
Puchacz1
" Pantofel", nie fikaj tu, bo powiem Twej żonie ze chlejesz piwo " na raz".
To ona ma " dawać w szyję", nie Ty!
~!!!iiii
W VOLVO, którym jeździsz masz najprawdopodobniej (jeśli to wersja I-save tylko to chyba było stosowane w 460KM) dodatkowe doładowanie spalinami na rozrząd co powoduje podbicie momentu obrotowego przy niskich obrotach, bardzo fajne rozwiązanie tylko czy te silniki będą żywotne? Od ok roku poprawili to w volvo i zaczęli stosować tez w Renault tzw turbo compoud, bo wersja pierwsza w volvo potrafiła się rozlecieć przed pierwszym interwałem olejowym. Cos musi w tym być, bo nawet ortodoksi SCANI zmieniają zamówienia na volvo lub renault właśnie ze względu na to rozwiązanie, które bardzo poprawiło spalanie i nawet handlowcy ze SCANII mówią, że w spalaniu to ich największy konkurent. I zgadzam się, ze kabina VOLVO to jakiś kurnik i w porównaniu z obszernością Renault T High wypada blado ale materiały VOLVO wciąż ma lepsze. DAF XG w konkurencji na kabiny długo nie będzie miał konkurenta.
Puchacz1
~!!!iiii
2023-08-30 19:40:14
Napiszę tak.
Tak, to najnowszy " cud" Volvo.
Trakcja, jazda, zmiany biegów itd rekompensują mi mankamenty kabiny.
Nie marudzę. Jestem jeden w tej kabinie I przy " długości " prawie 190cm daję radę.
Waga, przy tym wzroście nie przekracza trzech cyfr.
Tyle na dziś.
Jutro trzeba dokończyć to co mam do zrobienia dla " wyzyskiwacza" I przy okazji dla siebie.
Tak to funkcjonuje :) :) :)
~!!!iiii
Taka to już symbioza w tym związku występuje ; -)
~!!!iiii
Czyli nikogo w Bednarach z theBeściaków nie będzie. No takie to best drivery na tym forum.
~jacek-kuba
Jeszcze chwilę a będzie intelektualne przesłanie.
~!!!iiii
Remik tak jeżdżę RÓWNIEŻ C5, bo mam sentyment oraz ze względu na komfort. A mam z porównanie, bo w garażu mam parę innych aut tzw premium, które komfortem jazdy nie dorównują C5 pomimo posiadania zawieszenia pneumatycznego.
~Jurek
Miałem okazję przejechać się tym citroenem C5. Nie wiem gdzie tu jest nadzwyczajny komfort. To już stare BMW serii 7 komfort jazdy ma nieporównywalny z żadnym innym
~Remik
Jestem zainteresowany tym autkiem, bo stosunek ceny do rocznika i wyposażenia wygląda zachęcająco. Jako że chce jeździć na gazie, w grę wchodzi tylko silnik 2. 0 i 140 km.
Jestem po rozmowie z serwisem citroena po podaniu numeru vin, który dostałem od sprzedającego i to czego się dowiedziałem trochę mnie niepokoi. W ciągu pierwszych 66000 (3 lat) auto miało całą masę usterek:
1. wymiana siłownika przedniego zawieszenia,
2. wymiana chłodnicy klimy,
3. wymiana elementu podnośnika przedniej szyby (nie pamiętam dokładnie jakiego)
4. sprzęgło - chyba tarcza
5. kondensator / regulator? klimatyzacji
6. wiązka przewodów w silniku (nie zdążyłem zapisać)
7. wałek napinacza paska rozrządu
8. stycznik światła stop

Tyle zdążyłem zapisać i powiem szczerze, litania wygląda odstraszająco. Czy to normalne, żeby w nowym aucie aż tyle niedomagało. Szczerze mówiąc nie stać mnie psychicznie na ciągłe serwisowanie auta. Kto z was przeszedł podobne wymiany gwarancyjne? Czy po wymianie problemy nadal występują?

Przejr załem jedną ze stron na której użytkownicy oceniają swoje auta. Interesowałem się tylko opiniami z przebiegami 150 000+ i wydaje się, że użytkownicy potwierdzają liczne usterki.
~Remik
Tak z ciekawości zaglądnąłem na forum citroena a tu taki post jako pierwszy.
No cóż, niektórzy lubią mieć sentyment do warsztatów :)
~!!!iiii
Remik to mój 3 Citroen C5. Sama akcyza gdy go sprowadzałem to było 18tys PLN, bo silnik ponad 2. 0L. Jest w automacie i teraz ma ponad 100tkm. Po za problemem z 3 światłem stop i spryskiwaczem tylnej szyby to. zero usterek. No i jeszcze zacięła się linka maski, bo chyba za mało używana. Wcześniejsze to sprzedawałem przed przy przebiegu 120-140tkm i jeden miał wymienione amortyzatory tylnie innych usterek brak. Każdy był dieslem w wersji exclusive. Sedan daje większe poczucie komfortu.
~Remik
Czyli masz szczęście. Ja sobie dałem spokój z francuzami po lagunie 2 generacji.
jacek-kuba
Nie znam się na mechanice. Znam 3 osoby które miały C-5 i do dzisiaj chwalą te auta, podobnie jak doskonały komfort. Do S klasse chyba nie będziemy porównywali tych pojazdów. Osobiście jeździłem Masterem tzw babcią 800tys/km, i obecnym modelem milion km przebiegu -bez kapitalki. Komfort podróży lepszy jak u konkurencji. Chyba jedne z ostatnich porządnych samochodów. Uważam, że jak ktoś ma zadbaną C-5 -kę, z małym przebiegiem, w idealnym stanie technicznym, to nie warto myśleć o sprzedaży, tylko tłuc ile wlezie. No chyba, że ktoś zarabia miliony miesięcznie, jak większość tutaj. To kupiłbym kilka aut, RR, Ferrari i wiele innych.
~kierowca
mi wystarczy, że raz zrobiłem podejście do kupna c5. Miał zawieźć mnie do pracy a tam na miejscu robić za szafę. Oglądałem 2 sztuki. Nie wiem, z czym kto porównuje, ale dla mnie c5 to katastrofa. Choojowe materiały, tandetne trzeszczące plastiki. Fotele tragedia. Jechało to tak, że ciężko w wąską drogę trafić, na zakkrętach szoruje klamkami po jezdni. Chyba tylko idiota łysek nie mająs porównania z normalnymi samochodami może zachwalać c5. Dramat.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.217.207.112

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels