ID: 268740
Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń
ID: 268740
ID: 268740
i jest git...
i jest git...
~Karooollll*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (23423)
~!!!iiii | Ciekawe czy, któryś z "zawodowców" będzie w Bednarach na konkursie "Best Driver" a właściwie eko fuell chelenge. To może się spotkamy, bo jakoś od kilku lat zawsze jakoś dochodzę do etapu krajowego. | |||
Puchacz1
| ~!!!iiii 2023-08-28 08:57:08 Zawodowcy to takie konkursy mają codziennie na drodze:) :) :) Z 24 tonami np dziś kierunek z Polski na Sycylię. | |||
~driver | a co jest takiego strasznego na włochach żeby sie bać Ale cóż jaki kierowca takie wyzwania Ale żeś tu zaimponował Puchacz Na te sycylie pewnie bierzesz 3 paczki pampersów ; ) | |||
Puchacz1
| driver. Ty chyba masz od tych pampersów insekty " na wlochach ". Myj się i korzystaj z toalety. | |||
~driver | powiedz tu obecnym czymże to wyzwanie jest 24t na sycylie? ?? uswiadom tu nam Wiadomo że dla typowego wsioka wyjazd poza granice powiatu jest juz wyzwaniem Co tam takiego strasznego jest? ?? Prom? czy co? Czy chcesz tu błysnąć ze tam jezdzisz? | |||
Puchacz1
| Co bym nie napisał i tak nie zrozumiesz:) | |||
~driver | no to oswieć Bo piszesz tak jakby to był lot na ksieżyc | |||
Puchacz1
| Przeczytaj co napisałem w pierwszym poście, zrozum i wróć :) | |||
Puchacz1
| Przeczytaj co napisałem w pierwszym poście, zrozum i wróć :) | |||
Ł ysy
| Puchacz1. Chyba cię starość dopada. Strasznie zgryźliwy się zrobiłeś. Szczekasz na wszystkich. | |||
~Frey | na tym akurat sie znasz. | |||
~driver | on sie skupia bo jedzie Z 24 tonami np dziś kierunek z Polski na Sycylię Rozmumiem że chce zrobic normę 22l/100km | |||
~Malina Cyc | Puchacz, a masz w naczepie uszy na prom na Sycylię, czy dziad pożydził? | |||
~!!!iiii | Mylicie rywalizację, bo nie chodzi o najniższe spalanie tylko najlepszą efektywność przewozu. Widzę, że wszystkie theBeściaki nie mają pojęcia o takich konkursach. Dlatego większość małych i średnich firm szkoli pracowników, bo korpo transy w większości mają gdzieś takie szkolenia gdyż odbiją sobie to w wypłacie kierowcy. Taka szybka szkoła samokształcenia pracownika albo jego eliminacji. | |||
Puchacz1
| ~Malina Cyc 2023-08-28 11:43:29 Puchacz, a masz w naczepie uszy na prom na Sycylię, czy dziad pożydził? Nie mam. Nie ma takiej potrzeby na tych łajbach. Tu nie ma ryzyka sztormu, łajba płynie w porywach do godziny cieśniną. Nie ma warunków, nie pływają. Ale przez prawie 20 lat mnie się nie zdarzyło by łajby nie pływały. | |||
Puchacz1
| Napisał do mnie Jego Wysokość Łysy ( miał niby do mnie i o mnie nie pisać, bo nie ten poziom szlachectwa i inteligencji) więc niegrzecznie było by nie odpowiedzieć. Tak Panie Łysy, swoje lata mam ale ze zgryźliwością w porównaniu do Pana to jestem w 4tej lidze. Pan to Liga Mistrzów. Gratulacje! A Panu życzę for ever young. Mimo że pesel w Pana przypadku nie świadczy o byciu młodzieńcem urody przecudnej. | |||
Puchacz1
| ~!!!iiii 2023-08-28 13:50:53 A to zwracam honor i gratuluję zajmowanych pozycji. Mówiąc krótko, uczestniczyłem tylko w szkoleniach prowadzonych przez Volvo i Roberta K. Pojawiał się w firmie zazwyczaj gdy wchodził na rynek jakiś nowy " cud" I podpowiadał jak tym jeździć by było dobrze a nawet bardzo dobrze. Generalnie chodziło o zużycie paliwa i eksploatację. Na efektywność przewozu składa się kilku ludzi, nie tylko kierowca. Taka symbioza tych co na jednym wózku jadą. | |||
~!!!iiii | Jest liczony czas przejazdu, użycie (częstotliwość) prawej i lewej nogi w korelacji do spalonego paliwa. | |||
Puchacz1
| ~!!!iiii 2023-08-28 16:26:47 Jest liczony czas przejazdu, użycie (częstotliwość) prawej i lewej nogi w korelacji do spalonego paliwa. To sobie Volvo " szpieguje" na żywo w czasie normalnej eksploatacji. Bodaj przez rok chyba " wyzyskiwacz" ma dostęp do tego za darmo. Jak myślisz, skąd się te programy ekocud i inne idiot system biorą? Tysiące czy setki tysięcy kierowców szpiegowane i jest system najbardziej ekonomiczny. A szofer stwierdzi że mu topografię wgrali. | |||
Puchacz1
| ~!!!iiii 2023-08-28 16:26:47 Jest liczony czas przejazdu, użycie (częstotliwość) prawej i lewej nogi w korelacji do spalonego paliwa. Prawej I lewej nogi? Czym Ty te konkursy wygrywasz? Wózkiem widłowym? Teraz tylko " ałtomat" I lewa noga na szybę:) :) :) | |||
~!!!iiii | Ja ich nie wygrywam ja w nich czasem biorę udział lub moi kierowcy/czynie. Telematyke Volvo/Renault ma już od premium i starych FH co najmniej od 2012r. System I-see to nie jest twór oparty na historycznych danych ściągniętych z telematyki pojazdów ale faktycznie dane są już w tzw. chmurze i pojazdy łączą się ze sobą w czasie rzeczywistym. Jak dobrze skonfigurujesz system i-see (z poziomu serwisu) to auta Volvo i Renault robisz idio-to odporne i o 1-1, 5l oszczędniejsze niż wyjechały z fabryki. W Scani, Iveco, DAF niestety nie jesteś w stanie tak ustawić odpowiedników systemów i-see, brak im paru opcji w oprogramowaniu. | |||
Puchacz1
| Ze Scaniami skończyłem na L420. Nie mam wiedzy. Czy warto konfigurować auto idiotoodporne? Pewnie tak. Zależy od tych co dosiadają. Girteka to stosuje. Eko tempomat i zero dostępu do innych opcji jazdy. Jedno jest pewne, obecni programiści " odkryli" to co kierowcy Jelczy, Atosanów itp wiedzieli już 50 lat temu. Jazda na " luzie" jest ekonomiczna. Dziś się to nazywa " ruch bezwladny" chyba:) :) :) | |||
Puchacz1
| Co nie zmienia faktu, że najnowsze Volvo zużywa paliwa I AdBlue zdecydowanie mniej niż poprzednik. Tak nawet do 3 czy4 l/100km na tych samych trasach a jedzie. A Volvo zawsze było paliwożerne. | |||
~!!!iiii | Pełna zgoda tylko są momenty, ze jeszcze trzeba poskramiać zapędy niektórych theBeściaków i tu trzeba podrasować programistów Volvo. | |||
leon
| Puchacz; -) "Mówiąc krótko, uczestniczyłem tylko w szkoleniach prowadzonych przez Volvo i Roberta K. Jakoś nie przypominam sobie bym Cie szkolił... ; -) | |||
Puchacz1
| A to już w rękach " wyzyskiwacza" kogo chce z " wyzyskiwanych". Nic tak nie motywuje do dobrej pracy jak przelew na konto. Za pracę oczywiście:) :) :) Mam, tak jak wszyscy w firmie, dostęp do wszystkich opcji jazdy. Czasem się przydaje. Klawisz na "klamce" raz a czasem dwa razy i jakaś " maruda" jest za plecami. Bo kto dogoni " pińset " koni? Ten co jeżdżę to " mlodzieniec" 170tys przejechałem dopiero:) :) :) | |||
Puchacz1
| leon. Miałem na myśli tego od " budek" z wymianą walut:) :) :) Ale jest RODO:) :) :) | |||
Puchacz1
| Sam nie wiem czy Volvo to jest on, ona czy ono? Kobieta Iwona w Skawinie mówiła" volvik ", to pewnie on. | |||
~!!!iiii | Moim skromnym zdaniem sposób rozpędzania auta z użyciem restartu tempomatu jest bardziej efektywny niż robienie to nogą. Pod górkę nie ścigam się z nikim, więc redukcja i ogień na tłoku nie mają sensu. Dzisiejsze smoki w przeważającej większości moment obrotowy mają już poniżej 1000obr a nawet poniżej 900, więc redukowanie aby posłuchać silnika nie ma sensu jeśli zakres momentu jest tak szeroki 850-1350obr/min. Kwestia konfiguracji przełożeń auta pod topografię i obciążenia pracy. | |||
Puchacz1
| Dzień dobry ~!!!iiii 2023-08- 30 07:58:08 To niekoniecznie kwestia redukcji biegu. Wystarczy w większości z " ekonomika" przejść na " normalny" tryb jazdy, zwiększa się dawka paliwa I auto jedzie a Girtekę masz za sobą i niech sobie " czlapie " 75-80km/h jak zaraz jest zakaz wyprzedzania I czytać. Czytać instrukcję co nowego wprowadzili i jak korzystać. Auto trzeba " czuć " co potrafi:) :) :) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.