ID: 268740
Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń
ID: 268740
ID: 268740
i jest git...
i jest git...
~Karooollll*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (23423)
jacek-kuba
| Materiały na pewno kiepskie. To tani samochód przecież. | |||
jacek-kuba
| Sam jeździłem Picasso tym pierwszym, gdzieś 2000r i bardzo miłow spominam. Potem w 2003 kupiłem Toyotę Avensis -nieustanne problemy i Land Cruisera, świetne auto tylko w 1 padła manualna skrzynia, wtryski i zawieszenie po 100tys km a w drugim pękł blok silnika. Serwis wziął to na siebie, pomimo, że było po gwarancji. Ale w Skodzie Fabii pic-kup którą miałem równolegle -silnik 1, 9D palcem nie tknąłem, nawet żarówki. Mercedes Sprinter, w starym pewnie do dzisiaj nic nie robione, nie do zarypania. Wymieniłem na nowy, ładniejszy nieustanna robota. | |||
~!!!iiii | Jak ktoś kupuje auto od handlarza a on kupił z francuskiej floty to co się dziwi. Wykonanie dla flotowcow a wykonanie wersji exclusive to przepaść. Kupuje sie nowe w salonie i będzie ok. Ostatniego kupiłem rocznego z salony w Berlinie, bo już nie produkowali.. Tak tak jak Francuz czy Włoch się nie popsuje to szczęście ale jak Niemiec sie psuje to pech i to jednostkowy przypadek :-) Jak kupowałem któregoś z C5 to znajomi kupowali gwiazd lub 4ringi i się dziwili. Kupiłem auto za polowe ceny ich pojazdów a jeździłem bez problemu od obsługi do obsługi. Oni to problem z DSG (S-tronik czy q-tronik) to olej wycieka z każdej uszczelki, to w 4ringach remont silnika przy 60tkm, bo oleju bierze 1L/500km. U mnie nowy soft przy 35tkm zrobił 323KM i 660NM bez problemu jeździł do sprzedaży jeszcze ok 100tkm. Fotele na tamte czasy bajka, zawieszenie hydro III bajka, Pełna skóra razem z konsolą co ma trzeszczeć?? Obecny ma 245KM/520NM i tez jest całkiem żwawy. | |||
~Remik | Lagune miałem roczną. Dość wygodne na tamte czasy ale w ciągu roku to turbo poszło, z pilotem cały czas były problemy a jak na urlopie zaświeciła się choinka i auto moc straciło to się już we mnie zagotowało. Po godzinie przyjechała pomoc drogowa auto odpala i pełna moc... Od tamtej pory nie kupuje Francuzów i cieszę się jazdą | |||
~Jurek | Też jakoś nie mam zaufania do francuskiej motoryzacji. Od zawsze kupuje niemieckie auta z grupy wag. Obecnie ma Skodę super 2. 0 w dizlu. 199Km. Auto super. Ale jak mi się znudzi to zmienię na mazde6 lub Kia Optima. Wagi są bardzo drogie a po roczniku 2020 sporo usterek maja | |||
~Stopa bajkal | Kiierowca gdzie ty widziałeś te C5 III chyba na obrazku. Uważam że ten model wybitnie udał się Francuzom. Świetna jakość materiałów, auto bezawaryjne, brak problemów z rdza, a 2. 0 HDI oszczędny i zrywny porównując do TDI. Mam ponad 300 tys przejechane nigdy nie robiłem wtrysków, ani filtra cząstek. Naprawy przez 200 tys mógłbym wymienić na palcach jednej ręki. Raz dolalem eolys do filtra cząstek, wymiana sprzęgła z dwumasa, czujnik poziomowania tylnej osi. W środku nic nie odpadło nic nie trzeszczy, jedynie lakier na plastiku na uchwycie do drzwi się wytarł. Skóra na kierownicy jak nowa. NIC nie robiłem wręcz tłucze to auto, a olej wymieniam co 20-30 tys. (Co akurat chwały mi nie przynosi, ale nie dolewam ani grama oleju od wymiany do wymiany choć olej leje z górnej półki) | |||
~Stopa bajkal | Nawet nie przypominam sobie bym robił cokolwiek przy zawieszeniu (przez 300 tys!!!) Prócz naprawy manetki na czujniku tylnej osi ( pekla ale i była pognita) samego czujnika nie wymieniałem. A tłukę auto często po dziurach jezdze nim niekiedy 500 m bez patrzenia na żywotność filtra cząstek stałych - (mam na to wyjeb... a mimo to ciągle jest oryginalny nie jakiś tam wycięty czy wyprogramowany!!!) Żadnych podarc na tapicerce ( choć owszem pełna skóra). co więcej przy przebiegu 220 tys zalalem przez pomyłkę cały bak benzyny. I jeździłem !!! Tylko miałem problem z odpaleniem na zimno mydłem że padły wtryski, jak podstawilem do naprawy -ale tam jest benzyna ja pierd... ) spuszczone zalane ropa i dalej jeździ... | |||
jacek-kuba
| Swoją drogą ktoś widział środek Audi po kilku latach? Wszystkie plastiki oblane gumą, pięknie się prezentują, miłe w dotyku i po kilku latach na wymioty człowieka bierze. Więc nie przesadzałbym z tymi niemieckimi produktami. Zasadnicze różnice były za czasów beczki, starej Ski czy balerona. Dzisiaj? jeden *hit. | |||
Ł ysy
| kierowca Tobie trzeszczy we łbie, a twierdzisz, że w c5. Obwody w płacie czołowym palą się z nienawiści do wszystkich. Przejechałem na c5 łącznie powyżej 800tyś km. Raz tylko miałem problem wymagający lawety. Ale z mojej winy. Po wymianie rozrządu nie?włożyłem w prowadnice głównego przewodu od hydrauliki. Oczywiscie drgania zrobiły swoje, przetarł się. Hydrowozami jeżdżę od przeszło 30 lat. Kto nie jeździł c5 gówno wie o komforcie. Kto nie jeździł c6, nie wie co to znaczy komfortowy samochód. Niemieckimi taczkami niech jeździ proletariat. | |||
Ł ysy
| Osobiście uważam, że stara c5, jedynka ma wyższy komfort jazdy od lll. W jednej i drugiej mam silniki 2. 2 hdi i zero problemu. Jednak różnica w mocy między silnikami z I, a lll generacji jest znaczna. Skóry w lll są praktycznie niezniszczalne. | |||
Ł ysy
| Jest jeszcze jedno autko godne uwagi. Moim zdaniem przewyższające jakością i komfortem niemieckie i japońskie suvy. Alfa Romeo Stelvio. Ma to coś czego nie mają niemieckie taczki. | |||
~300D | samochód jak samochód, jak sprawny to dobry. chłopcy rozprawiają o zajechanych gruzach, ktoś ma coś do laguny2. przejedź sie chłopie sprawnym to poczujesz do czego służy laguna. co kto lubi. osobiście gustuję w subaru lata 2000. jacek/kupa gusutuje w masterach z tych lat, materiały w audi mu się nie podobają, japier... jacek gupek jest spoko. | |||
~300D | avensis t25, okrzyknięty najlepszym wozem na świecie, praktycznie nie spotykany w serwisach, a jacek pajac miał problemy. | |||
Ł ysy
| 300D. Z ciebie jest głupi ciul, a nie mechanik. Zieńć jeździł Avensisem, kupa gówna, nic więcej. Hitem jest cena sprzęgła, tylko 7tyś zł. | |||
Ł ysy
| Do tego Avensis gnije. | |||
~300D | w hdi 5koła. pierwsze w granicach stówy przebiegu. w avensis 250tys km. | |||
~300D | noo, po 15stu latach gnija wahacze | |||
~300D | kupa gówna powiadasz. może za dużo na benzynie jeździł | |||
Ł ysy
| 300D. O czym ty pier do lisz pajacu. W tej chwili mam łącznie z busem sześć produktów PSA. Przez 30 lat przerzuciłem trochę Citroenów, Peugeotów, w żadnym nie robiłem wtrysków czy pompy. To akurat niezniszczalne elementy. Pomijam użytkowników jeżdżących na oleju z Biedronki. A jeżdże dużo, około 80tyś rocznie. 300D, ogarnij się, cały czas posuwasz jakieś pierdy. Chyba gówno wiesz o naprawach pojazdów. | |||
~300D | nie szczekaj tyle smardzewicki pajacu. czytaj myśl, myśl czytaj i nie szczekaj tyle | |||
Ł ysy
| 300D. Nie dałbym ci roweru do naprawy. Koło możesz napompować. | |||
~Kris | Nie znam się ale wtryski to chyba bosh robi do większości aut. I to chyba nie ma znaczenia czy citroen czy audi. Zresztą połowa cześci jest wspólna dla wszystkich marek. Nawet z tej samej blachy karoserie robią na tych samych tłoczniach a ludzie doopią ze jedne marki rdzewieją a inne nie. | |||
Ł ysy
| Kris. W Trnawie jest fa ryka, z której wychodzą małe Peugeoty, małe Citroeny i? No właśnie, małe Toyoty. Większość motoryzacyjnych expertów pisze elaboraty o niezawodności Toyot i marnej jakości produktów byłego PSA. Tylko ci experci nie wiedzą, że w jednej fabryce, na tych samych maszynach, z tych samych materiałów klepią pojazdy PSA i Toyoty. Później taki ćwok jak 300D pozuwa pierdy o jakości Toyoty i chłamie PSA. Jak widać, ludzie są głupi. | |||
~kiero | Kris nawet słupki silników robi jedna fabryka, a inne montują osprzęt dla danego producenta samochodu. | |||
~300D | nie smardzewicki pajacu. jastem fanem psa i bardzo cenię te bryki a avensis t25 to nie yaris głupku co do wtryskiwaczy Kris to mam bosch delphi denso | |||
~300D | łysek, przemądrzały klient ma zaporowe ceny i dłuuugie terminy nie mówię spiertalaj bo to nie ładnie | |||
~Frak | s://autokult. pl/w-japonii-kroluje -toyota-iq-zaraz-za- nia-citroen-c5, 6807715630114945a | |||
~Jurek | Łysek woli francuska motoryzację z chińskimi oponami bo w audi plastiki mu się nie podobają. jak ci się nie podoba wnętrze to do tapicera jaśminem obić. Pojazd ma być wygodny i niezawodny a nie wnętrzem zachwycać. We francuskiej motoryzacji jest sporo niedoróbek szczególnie jeśli chodzi o silniki. Jedyny plus to dobre zabezpieczenie antykorozyjne. | |||
~300D | jurek piertolisz nie każdemu podchodzi mercedes citroen czy saab. pedzio 407 mało komu sie podoba a mnie akurat podoba się bardzo. | |||
~300D | co do audi, koorva panowie, tam naprawdę jest dobrze |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.