ID: 268740
Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń
ID: 268740
ID: 268740
i jest git...
i jest git...
~Karooollll*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (23423)
~kierowca | łysek pajacu. Skoro od 30 lat tłuczesz francuzy (swoją drogą ja też pierwszego BX miałem jakieś 25 lat temu) to jakie durniu masz porównanie do innych aut? Znasz z opowieści? C5 jedynka to dobre auto? Weź idź barana strzel w mur od chlewika, może przejrzysz na oczy. Rozumiem, że cały świat jest durny, skoro tym paździerzem nie chce nikt jeździć? A komfort? O czym dzbanie piszesz? O bujaniu jak na łajbie podczas sztormu? To jest ten komfort? Weź idioto przewieź doopę range roverem, sprawnym oczywiście, a potem się wypowiadaj o komforcie. | |||
Ł ysy
| 300D. Kto może serwisować auto u takiego dyletanta jak ty? | |||
~300D | właściwie to każdy kto nie nazywa mnie dyletantem i akceptuje moje warunki smardzewidzki guptoku | |||
~M!? | Jakieś trzy lata temu wjeżdżam na rozładunek do Renault Maubeuge... Jadę, patrzę nie wierzę... Na stoku stoją setki Kangoo ze znakiem Mercedes... Globalizacja w motoryzacji jest gigantyczna. | |||
~300D | noo, od kilku lat w mercach montuje się 1. 5/1. 6 dci renault. | |||
~M!? | Osobiście nie lubię jeździć samochodami mocno popularnymi, coś zawsze wydziwiam.. Dwa miesiące temu po wielu przemyśleniach postanowiłem postawić na "koreanca". Hyundai elantra, dziwaczny sedan z wolnossącym benzyniakiem z dwoma wtryskami na cylinder... Zobaczmy!? | |||
~300D | po to żyjemy nie ma sensu przez 30lat onanizować się citroenem c5 ani psioczyć na jakiś skoorviały egzemplarz avesis | |||
Puchacz1
| Dzień dobry. Z ciekawością czytam o tych " walkach" który osobowy jest lepszy:) :) :) I to piszą kierowcy zawodowi z tzw miedzynarodowki? Il e km rocznie robi jeden z drugim osobówką? Komfort to ma być w pracy, gdzie robi się rocznie 150tys km. Osobówką od nowości przez 5 lat zrobiłem niecałe 50tys. Takim " suwikiem " z grupy Renault. 1, 6 benzyna silnik Nissana. Skręca, trąbi, hamuje i pali 6, 5l/100km. Po wuja mi limuzyna czy inne Q ileś tam by stało na bazie 10- 12 dni? | |||
Puchacz1
| A czy Francuzi nie " umią" robić silników i samochodów? Jak chcą to potrafią. Renault to jeden z trzech dostawców silników w F1. Citroen, przez kilka lat nie miał sobie równych w rajdach WRC. | |||
~!!!iiii | Kierowca ma RR HSE na pneumatyce i jak mam jechać w dłuższa trasę wybieram C5. Komfort i fotele lepsze. Nie twierdze, że w Rengu jest cos złego tylko jak dla mnie hydro i jego "pontonowość" robi większe odczucie komfortu ale pewnie to indywidualna kwestia. RR biorę w złych warunkach jak na przykład jade na narty, bo RR ma napęd "4x4" a do klientów jade C5 lub UScar, bo to czasem poprawia pozycje do negocjacji a niżeli jak przyjeżdżasz furą premium. Silniki HDI to dzieło niezawodności tak jak 1. 9tdi tylko Niemcy idą zawsze drogą gdzie lepsze jest wrogiem dobrego a francuzi jak zrobią coś naprawdę dobrego to nie poprawiają na siłę. Tak jak teraz przy normie EU6"d" nie poprawiali 3, 0 V6 HDi tylko zrezygnowali i do RR i Jaga weszło BMW z silnikami diesla R6 a benzyna V8 już znikła z rynku europejskiego. | |||
Ł ysy
| Kierowca. Pytasz czyam porównanie z innymi markami. ? No mam choćby na fakt, że jestem posiadaczem Jeepa. Ale to inna bajka, inny samochód, stworzony do innych celów. Po drodze nie idzie tym jeździć, ale w terenie zaje bisty. Tobie baranku przed dyskutowaniem, o komforcie podróżowania proponuję pojeździć c6. Jak posadzisz tyłek w c6 będziesz wiedział, Lexus, BMW, Volvo, Mesior to tylko taczki. | |||
Ł ysy
| !!!iiii. Mam przyjemność korzystać z uroków silnika 3. 0 hdi po tuningu. Prawie 300kM i 600niutów wyplutych na hamowni daje satysfakcje. Zajebistą satysfakcje wspomaganą urokiem jasnej skóry. Bolidy młodzieży wiejskiej zostawny ćwokom. | |||
~Kris | Cieniasy z was. Ja rano biorę z garazu auto dopasowane do koloru skarpet. A jak mnie najdzie to do koloru gaci. | |||
~Stopa bajkal | 300 km i 600 niutow wyplute na hamowni- tak chyba z tłokami i korbami ; ), a propo kiedyś widziałem reklamę silników de Dion bouton chyba z lat 20-tych, i tam było napisane na reklamie " oryginalny francuski, żadna niemiecka podróbka" sic | |||
~!!!iiii | Wcześniej miałem C5 V6 HDi po nowym sofcie miał 323KM i chyba ok 660NM wstawał już od 1750obr to żaden inny diesel nie miał podejścia, naprawdę to był pocisk a elastyczność petarda. Teraz 2, 2 hdi i tez jest w porządku po sofcie. W Rengu mam jeszcze wyrób PSA 3, 0 V6 i chyba jest 320KM i 700NM tez potrafi dać dużo frajdy. C6 V6 jeździłem wersja President i to jest kosmos. Ostatnio przy okazji obsługi mojego RR dostałem na jazdę RR wersje przedłużana (taką jak jeździła Ela po UK) i tu też komfort robił WOW ale cena startowała od 1, 2mil PLN. Niestety nie mam kierowcy co by mnie woził to podziękowałem ; -) | |||
~M!? | 100 koni z litra to maksymalna bezpieczna granica... Korby zostaną na swoim miejscu przy profesjonalnym tuningu... | |||
~Stopa bajkal | C6 i C5 to te samo zawieszenie, cała płyta podłogowa w C5 III JEST Z C6... | |||
jacek-kuba
| łysy ośle tą skórę z czego masz? Półgłówku oborowy. | |||
Puchacz1
| To panowie przewoźnicy zaprezentowali swoje prywatne " bolidy " C5, C6, RR itp. Czas teraz na flotę co na to zarabia:) :) :) Który pierwszy? | |||
~Ł ysy | !!!iiii. Mam rozumieć, że wszystkie silniki masz po tuningu elektronicznym. Można z V6 3. 0hdi wyciągnąc 700niutów, ale po jakiego wała, skoro Asina przenosi bezpiecznie z tego co mi wiadomo do 550-570 niutów. Porwać półosie, rozwalić skrzynię, nie jest problem. | |||
~!!!iiii | Tak ale C6 ma inne nastawienia pompy hydro. Puchacz co to wnosi do dyskusji. Nie było o tym co kto ma w garażu, bo nawet nie jestem w połowie jego zawartości. Co do zwiększania mocy to w MB jak podnosił moc to zmieniał intercoler. W C5 nie było takiej potrzeby a sprzedałem klientowi przy ok 120tkm przed 5rokiem. Woził kapitanów na swoje barki pływające po Renie. On jeszcze zrobił kolejne 100tkm i zamówił nowego z salonu zamiast audi. Kupił mojego właśnie dlatego, że audi 6 3tdi stała w serwisie na awarii skrzyni przy 60tkm i potrzeba była mieć wygodne auto do długich tras. | |||
Ł ysy
| Stopa bajkał. Fakt, zawieszenie i płytę podłogową c5 i c6 mają podobne. Chcąc zobaczyć /odczuć różnicę wystarczy się przejechać. Zmienisz zdanie. To nie to samo. | |||
~!!!iiii | Range ma to oryginalnie 700NM i 320KM a skrzynie ma chyba ZF. Nic w nim nie grzebałem, bo jest jeszcze na gwarancji 3. 0 HDi w C5 nie miał problemow a teraz mam 2. 2 coś ponad 240KM. | |||
Puchacz1
| ~!!!iiii 2023-09-21 18:49:21 Jak to co wnosi? Wnosi porównanie. W garażu każdy z Was uważa że ma bardzo dobrą inwestycję. A na placu czy bazie z parkingiem? | |||
~!!!iiii | Softy robiłem pod elastyczność, bo do zabawy mam inne V8 brutalnej amerykańskiej mocy i też jeszcze V8 niemieckiej ordnungowej mocy ale już bez takiego fanu jak w UScars | |||
~!!!iiii | Tamte nie stoją tylko jako tako ale jeżdżą | |||
Puchacz1
| ~!!!iiii A tak a propos naszej wymiany zdań sprzed kilku dni. 4600km przejechane Polska-Italia- Niemcy ( przez Tyrol) 24, 5T do Italii, 13T do Niemiec, zużycie 22, 8l/100km. Ad Blue 1, 2l/100km. | |||
~!!!iiii | Brawo, to naprawdę zacny wynik. Myślę, że dziś Volvo i Renault T-compaund jeśli chodzi o spalanie to czarne konie na rynku. Niestety ostatnio doszły mnie informacje, że SCANIA SUPER pięknie pali do pierwszej obsługi a potem wzrost o 2-4L/100km | |||
Puchacz1
| Jakość paliwa też robi robotę. Tak jakby austriackie było " ciut " lepsze:) :) :) | |||
Puchacz1
| Stąd moje pytanie. W co inwestuje przewoźnik ( Wyzyskiwacz) oprócz tego co ma w garażu:) :) :) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.