Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń

ID: 268740


i jest git...

~Karooollll
*.neoplus.adsl.tpnet.pl

Posty (23423)

~kierowca
łysek pajacu. Skoro od 30 lat tłuczesz francuzy (swoją drogą ja też pierwszego BX miałem jakieś 25 lat temu) to jakie durniu masz porównanie do innych aut? Znasz z opowieści? C5 jedynka to dobre auto? Weź idź barana strzel w mur od chlewika, może przejrzysz na oczy. Rozumiem, że cały świat jest durny, skoro tym paździerzem nie chce nikt jeździć?
A komfort? O czym dzbanie piszesz? O bujaniu jak na łajbie podczas sztormu? To jest ten komfort?
Weź idioto przewieź doopę range roverem, sprawnym oczywiście, a potem się wypowiadaj o komforcie.
Ł ysy
300D. Kto może serwisować auto u takiego dyletanta jak ty?
~300D
właściwie to każdy kto nie nazywa mnie dyletantem i akceptuje moje warunki smardzewidzki guptoku
~M!?
Jakieś trzy lata temu wjeżdżam na rozładunek do Renault Maubeuge... Jadę, patrzę nie wierzę... Na stoku stoją setki Kangoo ze znakiem Mercedes... Globalizacja w motoryzacji jest gigantyczna.
~300D
noo, od kilku lat w mercach montuje się 1. 5/1. 6 dci renault.
~M!?
Osobiście nie lubię jeździć samochodami mocno popularnymi, coś zawsze wydziwiam.. Dwa miesiące temu po wielu przemyśleniach postanowiłem postawić na "koreanca". Hyundai elantra, dziwaczny sedan z wolnossącym benzyniakiem z dwoma wtryskami na cylinder... Zobaczmy!?
~300D
po to żyjemy
nie ma sensu przez 30lat onanizować się citroenem c5 ani psioczyć na jakiś skoorviały egzemplarz avesis
Puchacz1
Dzień dobry.
Z ciekawością czytam o tych " walkach" który osobowy jest lepszy:) :) :)
I to piszą kierowcy zawodowi z tzw miedzynarodowki?
Il e km rocznie robi jeden z drugim osobówką?
Komfort to ma być w pracy, gdzie robi się rocznie 150tys km.
Osobówką od nowości przez 5 lat zrobiłem niecałe 50tys.
Takim " suwikiem " z grupy Renault.
1, 6 benzyna silnik Nissana.
Skręca, trąbi, hamuje i pali 6, 5l/100km.
Po wuja mi limuzyna czy inne Q ileś tam by stało na bazie 10- 12 dni?
Puchacz1
A czy Francuzi nie " umią" robić silników i samochodów?
Jak chcą to potrafią.
Renault to jeden z trzech dostawców silników w F1.
Citroen, przez kilka lat nie miał sobie równych w rajdach WRC.
~!!!iiii
Kierowca ma RR HSE na pneumatyce i jak mam jechać w dłuższa trasę wybieram C5. Komfort i fotele lepsze. Nie twierdze, że w Rengu jest cos złego tylko jak dla mnie hydro i jego "pontonowość" robi większe odczucie komfortu ale pewnie to indywidualna kwestia. RR biorę w złych warunkach jak na przykład jade na narty, bo RR ma napęd "4x4" a do klientów jade C5 lub UScar, bo to czasem poprawia pozycje do negocjacji a niżeli jak przyjeżdżasz furą premium. Silniki HDI to dzieło niezawodności tak jak 1. 9tdi tylko Niemcy idą zawsze drogą gdzie lepsze jest wrogiem dobrego a francuzi jak zrobią coś naprawdę dobrego to nie poprawiają na siłę. Tak jak teraz przy normie EU6"d" nie poprawiali 3, 0 V6 HDi tylko zrezygnowali i do RR i Jaga weszło BMW z silnikami diesla R6 a benzyna V8 już znikła z rynku europejskiego.
Ł ysy
Kierowca. Pytasz czyam porównanie z innymi markami. ? No mam choćby na fakt, że jestem posiadaczem Jeepa. Ale to inna bajka, inny samochód, stworzony do innych celów. Po drodze nie idzie tym jeździć, ale w terenie zaje bisty.
Tobie baranku przed dyskutowaniem, o komforcie podróżowania proponuję pojeździć c6. Jak posadzisz tyłek w c6 będziesz wiedział, Lexus, BMW, Volvo, Mesior to tylko taczki.
Ł ysy
!!!iiii. Mam przyjemność korzystać z uroków silnika 3. 0 hdi po tuningu. Prawie 300kM i 600niutów wyplutych na hamowni daje satysfakcje. Zajebistą satysfakcje wspomaganą urokiem jasnej skóry.
Bolidy młodzieży wiejskiej zostawny ćwokom.
~Kris
Cieniasy z was. Ja rano biorę z garazu auto dopasowane do koloru skarpet. A jak mnie najdzie to do koloru gaci.
~Stopa bajkal
300 km i 600 niutow wyplute na hamowni- tak chyba z tłokami i korbami ; ), a propo kiedyś widziałem reklamę silników de Dion bouton chyba z lat 20-tych, i tam było napisane na reklamie " oryginalny francuski, żadna niemiecka podróbka" sic
~!!!iiii
Wcześniej miałem C5 V6 HDi po nowym sofcie miał 323KM i chyba ok 660NM wstawał już od 1750obr to żaden inny diesel nie miał podejścia, naprawdę to był pocisk a elastyczność petarda. Teraz 2, 2 hdi i tez jest w porządku po sofcie. W Rengu mam jeszcze wyrób PSA 3, 0 V6 i chyba jest 320KM i 700NM tez potrafi dać dużo frajdy. C6 V6 jeździłem wersja President i to jest kosmos. Ostatnio przy okazji obsługi mojego RR dostałem na jazdę RR wersje przedłużana (taką jak jeździła Ela po UK) i tu też komfort robił WOW ale cena startowała od 1, 2mil PLN. Niestety nie mam kierowcy co by mnie woził to podziękowałem ; -)
~M!?
100 koni z litra to maksymalna bezpieczna granica... Korby zostaną na swoim miejscu przy profesjonalnym tuningu...
~Stopa bajkal
C6 i C5 to te samo zawieszenie, cała płyta podłogowa w C5 III JEST Z C6...
jacek-kuba
łysy ośle tą skórę z czego masz? Półgłówku oborowy.
Puchacz1
To panowie przewoźnicy zaprezentowali swoje prywatne " bolidy " C5, C6, RR itp.
Czas teraz na flotę co na to zarabia:) :) :)
Który pierwszy?
~Ł ysy
!!!iiii. Mam rozumieć, że wszystkie silniki masz po tuningu elektronicznym. Można z V6 3. 0hdi wyciągnąc 700niutów, ale po jakiego wała, skoro Asina przenosi bezpiecznie z tego co mi wiadomo do 550-570 niutów.
Porwać półosie, rozwalić skrzynię, nie jest problem.
~!!!iiii
Tak ale C6 ma inne nastawienia pompy hydro.
Puchacz co to wnosi do dyskusji. Nie było o tym co kto ma w garażu, bo nawet nie jestem w połowie jego zawartości.
Co do zwiększania mocy to w MB jak podnosił moc to zmieniał intercoler. W C5 nie było takiej potrzeby a sprzedałem klientowi przy ok 120tkm przed 5rokiem. Woził kapitanów na swoje barki pływające po Renie. On jeszcze zrobił kolejne 100tkm i zamówił nowego z salonu zamiast audi. Kupił mojego właśnie dlatego, że audi 6 3tdi stała w serwisie na awarii skrzyni przy 60tkm i potrzeba była mieć wygodne auto do długich tras.
Ł ysy
Stopa bajkał. Fakt, zawieszenie i płytę podłogową c5 i c6 mają podobne.
Chcąc zobaczyć /odczuć różnicę wystarczy się przejechać. Zmienisz zdanie. To nie to samo.
~!!!iiii
Range ma to oryginalnie 700NM i 320KM a skrzynie ma chyba ZF. Nic w nim nie grzebałem, bo jest jeszcze na gwarancji
3. 0 HDi w C5 nie miał problemow a teraz mam 2. 2 coś ponad 240KM.
Puchacz1
~!!!iiii
2023-09-21 18:49:21
Jak to co wnosi?
Wnosi porównanie.
W garażu każdy z Was uważa że ma bardzo dobrą inwestycję.
A na placu czy bazie z parkingiem?
~!!!iiii
Softy robiłem pod elastyczność, bo do zabawy mam inne V8 brutalnej amerykańskiej mocy i też jeszcze V8 niemieckiej ordnungowej mocy ale już bez takiego fanu jak w UScars
~!!!iiii
Tamte nie stoją tylko jako tako ale jeżdżą
Puchacz1
~!!!iiii
A tak a propos naszej wymiany zdań sprzed kilku dni.
4600km przejechane Polska-Italia- Niemcy ( przez Tyrol) 24, 5T do Italii, 13T do Niemiec, zużycie 22, 8l/100km.
Ad Blue 1, 2l/100km.
~!!!iiii
Brawo, to naprawdę zacny wynik.
Myślę, że dziś Volvo i Renault T-compaund jeśli chodzi o spalanie to czarne konie na rynku.
Niestety ostatnio doszły mnie informacje, że SCANIA SUPER pięknie pali do pierwszej obsługi a potem wzrost o 2-4L/100km
Puchacz1
Jakość paliwa też robi robotę.
Tak jakby austriackie było " ciut " lepsze:) :) :)
Puchacz1
Stąd moje pytanie.
W co inwestuje przewoźnik ( Wyzyskiwacz) oprócz tego co ma w garażu:) :) :)
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.128.171.192

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels