Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Kierowca na ciągłym standby'u

ID: 267118


Koniec pracy o 15:00 i powrót do domu to z pewnością marzenie wielu. W transporcie jednak nie dość, że praca jest 24 godziny na dobę to jeszcze zdarza się wiele nieprzewidzianych sytuacji. Czy kierowca poza urlopem musi być w ciągłej gotowości?

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (8)

~tago
Tak właściwie, to po co kierowca ma rodzinę. Gdyby jej nie miał, to nie musiałby jeździć do domu. Nie wysiadałby z auta w ogóle i ciągle jeździł. Rozwiązałoby to trochę problem niedoboru kierowców. Po co on ma tą rodzinę !!!
~Kolega Pozdrawiam
Takie "uroki" tej roboty. Można zmienić, wolny wybór.
~hwdK
Zawsze można znaleźć pracę 8 godzin, 5 dni w tygodniu za 3k.
Będziesz w domu codziennie z pusta michą, albo panem bogaczem poza domem.
Albo kasa, albo czas. Nie ma że wszystko.
Więc w czym widzicie problem?
Wybierać nie marudzić.

1

~hwdK
Czas to pieniąc, nie myślicie chyba że płaci się kierowcy za jakieś specjalne umiejętności ha ha. Płaci się za czas.
Za 160 godzin w przypadku specjalisty od kierowania dostaniesz minimalną.
Przypomnę że umiejętność kierowania pojazdem to umiejętność prosta. Pospolita, prawie każdy ma PJ. Więc w jeżdżeniu ciężarówka nie ma magii.
Płaci się za spędzony czas.
Gdyby nie 400+ godzin w pracy, gdzie trudno nazywać spaniem pracą, to też liczycie jak pracę, dostałbyś minimalną.

Więc nie obrażać się, tylko dziękować za dobrą robotkę.
Masz duże zus-y, zarabiasz jak prezes, nie musisz się stresować, nic cię nie obchodzi. Jesteś tylko od tego żeby obsługiwać ciężarówkę.
Dla mnie super.
Jak przemyślicie temat, zgodzicie się ze mną.
Praca kierowcy no stress.
~Ordynator oddziału et.
Nigdy nie jestem w gotowości gdy odpoczywam.
Tym bardziej ciągłej.
Mój czas i moja wola, jak go wykorzystam.
Sprawy firmowe wtedy nie istnieją.
Wszystko w temacie.
~kumidan
No już bez przesady, złotą rączką pan kierowca, zdąży być zawsze. To nie tylko w międzynarodówce, wokół komina jeżdżący, też zdążą zawsze i kładę tu szczególny nacisk, na komin.
~Ordynator jest jeden!
A tak w ogóle, to jest transport ciężki.
To nie jest robota dla cipek.
To pisałem ja Ordynator.
~Jiurek
Jak kierowca bierze trasę dłuższą jak dwa tygodnie i odpoczynek krótszy jak dwa tygodnie to znaczy, że:
-zauRchał, żona zauchała innego, on zrezygnował z dzieci bo bardziej kocha pracę i dobrowolnie paci Ali men dy;
-jest brzydki z twarzy, czytaj nie ma szans na związek, jest sam i nie ma przyjaciół, a praca to jego jedyny cel;
-nie ma zainteresowań, ma dolegliwości psychiczne typu CHAD, schizofrenia, ADHD, ale mama wypchnęła go z domu mówiąc, że ona osła utrzymywać nie będzie, zrobił papiery i jej pokazał;
-lubi być popychany (masochista) i już mu się uszy trzęsą z radości jak jedzie 80km-h i pracodawca dzwoni opidrelić dlaczego tak wolno, tacy najczęściej stają na autohofach i biorą prysznic z karty firmowej, bo lubią czuć na sobie gniew pana;
-jeśli nie powyższe -jest osłem, co nie umie liczyć.

Jeżeli w którymś z powyższych przykładadów rozpoznałeś/łaś siebie, GRATULACJE należysz do średniej: braci osłów.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 52.14.0.24

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels