Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

wzrost kosztów pracowniczych PM o 7 -8 tys na aucie

ID: 263459


Nie wiem czy ktoś z szefów /włascicieli małych i średnich firm już liczył wzrost kosztów w zwiazku z PM mi po przeliczeniu stawek godzinowych wychodzi około 15-16 tys brutto miesiecznie składki beda od mniejszych kwot bo maja być odliczane tzw diety wirtualne, ale jesli wezmiemy pod uwage całość kosztów czyli koszt urlopu, ewentualne koszty zwolnień lekarskich, to jkoszty wzrosną o około 7-8 tys miesiecznie na auto. Z tego co pytałem kilku znajomych to każdy jest świecie przekonany że przerzuci te podwyżki na klientów / spedycje. No i tu własnie zaczyna sie polemika bo moim zdaniem to nie bedzie to zero/jedynkowo. Po za tym PM nie jest wprowadzany po to aby poprawić byt kierowcow w firmach z wschodniej Europy, tylko po to aby Niemcy Francja mogły odbudwac floty i przejąc kierowców z Polski Rumuni Bułgarii, po to też poza hasłem ta sama płaca za ta samą prace, dołożyli colling off on kabotażach

~Scargo
*.204.54.131.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Posty (124)

~kierowca
O, co za kwik
Łysek, idioto. Chcesz zrozumienia? Żeby kierowca zrozumiał, że masz mu płacić mniej, bo ktoś od ciebie wymaga, że masz być uczciwy? Ciężarówka ci z podnośnika na pusty łeb spadła?
A po drugie. Skąd ty, wsioku, możesz wiedzieć ile zarabia niemiec?
Kolegów transportowców masz już na pribałtice, w Norwegii a teraz dochodzi zachód, na któryt nawet nie jeździsz, bo uważasz, że to kierunek dla idiotów.
Skończ już deklu te bzdury wyklepywać. Nudne to już.
~Kris
Kierowca mozesz wytłumaczyć o co chodzi z tą uczciwością?
~Kris
Dlaczego mam płacic tyle ile zarabia kierowca niemiecki a nie np amerykanski. Albo tyle ile zarabia kierowca w Kongo?
~Ł ysy
Problem transportu widzę nieco onaczej. Jest nadwyżka jednostek transportowych, co skutkuje olewczym stosunkiem klientów do przewoźnika. Auta stoją godzinami pid zał/rozładunkiem. Kierowcy marnują czas. Nie kręcą kilometrów. Auta są wykorzystane max w 75%. Ci, którzy mają ułożoną robotę, nawet po ciut niższej cenie zarabiają. Reszta mieli kasę.
Przy ograniczonym dostępie do transportu wiele firm zweryfikuje swoją politykę wobec transportowców. Może się okazać, że transport pomimo wyższych kosztów zaczyna się opłacać. Aby nastąpił powyższy scenariusz, wiele firm musi wypaść z rynku. W tej chwili większość przewoźników ograniczyło tabor, a zyski u zaczeły rosnąć.
Chyba mamy przedsmak tego, co może nastąpić.
Będą zarabiały firmy, które potrafią znaleźć oszczędności. Zatrudniają profesjonalnych kierowców. Szefowie nie popadają w megalomanie.
Resztę pochłonie klozet, a ostatni kierowca-kołociarz spuści po sobie wodę.
~Ł ysy
Kris. Nie zwracaj uwagi na głupka ukrytego pod nickiem kierowca.
Ten de*il sprzedawał bajkę pod tytułem. "Jeżdże u Norwega w systemie 2/2 i zarabiam 17 tyś zł ".
Ma fantazję.

1

~kierowca
O co chodzi z uczciwością? Co za idiotyczne pytanie.
Chodzi o to, żeby nie szukać luk i obejść. Żeby stosować się do prawa. To proste.
~kierowca
Łysek deklu. Nie kompromituj się już bo ci pompka yebnie. Chociaż w sumie niech yebnie. Jednego dekla mniej.
~Ł ysy
kierowca. Problem w tym, że my przestrzegamy prawo, ale ty prawa nie ogarniasz.
~Kris
Ale jakiego prawa? Polskiego? Bo na razie to chyba wszyscy stosuja się do polskich przepisów. Diety i ryczałty za nocleg są dopuszczone w polskim prawie pracy. Pensja minimalna równiez jest okreslona. Kierowca który jest fachowcem i potrafi negocjowac ma wiecej niz minimalna. Wiec nadal nie wiem w czy problem.
~Kris
Wg tej definicji uczciwosci to wszyscy w polsce są dymani bo kazdy by chciał zarabiac wiecej i kazdy zarabia mniej niz np w de albo w kanadzie
~kierowca
No to o co ten kwik?
Ano pewnie o to, że chcesz deklu jeden z drugim przestrzegać prawa polskiego a interesy prowadzić na zachodzie. I zdziwienie? Że inne kraje chcą żeby inni przestrzegali ichniego prawa na ich terenie? Schizofrenia.
Turlaj jeden z drugim swoje paryżanki po polskich drogach.
aa... łysek idioto. Nie kwicz że przestrzegasz prawa, bo taki plugawy ryj jak twój, który każe kierowcy przynosić wypłatę w zębach to raczej do przestrzegania prawa ma daleko.
~Kris
To dlaczego nie mieszkasz w norwegii tylko zabierasz konserwy na miesiac? Chcesz zarabiac stawki norweskie to siedz tam wynajmij mieszkanie płac za ich usługi kupuj w ich sklepach
~driver
W biedronce Lidlu dają 3/4etatu w transporcie będzie podobnie Zwiększy się ilość kierowców a kasa spadnie Efektywności w górę zapłata w dół Nie pasuje żegnaj
~Kris
A jak wyslę kierowcę na ukrainę albo do kazachstanu to mam mu płacic stawkę wschodnią?
~Ł ysy
Panowie, z deklami w typie kierowcy nie ma o czym dyskutować. To intelektualna pokraka widząca tylko koniec swojego fiuta.
~megadziadtrans
~Ł ysy
2021-12-19 19:24:05

w tym poście Łysy ma racje, odjedzie troche żelastwa z rynku i wszystko sie ustabilizuje... no i niestety dla tutrystów krzykaczy skończy się ich 5 min... zresztą to już dawno minęło...
~kierowca
łysy idioto. Większej pokraki intelektualnej a przy okazji zwykłego chooja na tym śmiesznym pseudoforum nie ma. Nie raz już to udowodniłeś, ba, udowadniasz to każdym swoim wpisem. Jesteś odpadem. Marginesem. A przy okazji schizofrenikiem. Lecz się, deklu.
~driver
Jeżeli coś nie pasuje to Odłóż kluczyki napisz wypowiedzenie i odejdź z zawodu Jest wszędzie dużo pracy za lepsze pieniądze I naprawdę nikt na siłę nie musi być kierowca
Ł ysy
kierowca. Jesteś tylko kundlem szczekającym z radości po zerwaniu się z łańcucha. Masz namiastkę wolności, ale dalej głodny. Trzeba komuś rękę wylizać zaspakajając głód lub wyżerać ze śmietników.
Wiesz co jest w twoim przypadku najtragiczniejsze?
Zwykły ćwok, wykonujący zawód prosty uzurpuje sobie prawo nazywać innych prostakami, głupkami.
Kim jesteś? Jakie są twoje kwalifikacje, co potrafisz?
Kręcić kierownicą i obsługiwać nawigację?
Zajebiśc ie.
Pod rampę podstawisz się na dwa razy? To też sukces.
Polski przewoźnik zatrudniający emigrantów zarobkowych jest dziadem.
Norweg zatrudniający ciula z Polski jest The Best.
Ty też jesteś The Best.
Tak myśli ciul chcący udzielać rad innym.
Osikanie kilku stacji paliw daje ci prawo do oceniania polskich przewoźników. O problemach z którymi się borykają, nie masz zielonego pojęcia. Nie ogarniasz ich. Typowa cecha ludzików z horyzontami sięgającymi do pobliskich krzaków.
Wszystko wiedzą, nie wiedząc nic.
Jak przystało na kundla, szczekasz.
Brawo ty.
Ł ysy
Dla polskiego de*ila zza kierownicy, którego ciężko pomylić z kierowcą, każdy pracodawca trzeźwo myślący jest deklem. Szef nietolerujący złodziejstwo, brak kwalifikacji, lenistwo czy pospolitą głupotę jest dla de*ila zza kierownicy c*em.
Widząc tak sprawę, jestem dumny, gdy ćwok w typie kierowcy nazywa mnie ch... .
kierowca, takich, mundrali "jak ty szefowie z klasą już dawno pożegnali.
Ł ysy
Ukraińcy i Białorusini przyjeżdżający do nas do pracy są dziadostwem.
Polski kieroffca, nie mylić z kierowcą wyjeżdżając na zachód jest bohaterem narodowym.
Jak się czyta posty tych kundli, nóż sam się otwiera w kieszeni.
Całe szczęście, że ma się świadomość, że nie wszyscy prowadzący pojazdy ciężarowe są de*ilami.
Wystarczy paru pajaców, opinia idzie w świat.
Ł ysy
kierowca. Jesteśmy dumni z faktu omijania naszych firm przez takich jak ty.
Tak trzymaj dalej. Poproś kolegów, aby robili to, co ty.
Będziemy spokojni o naszą przyszłość.
~Koszmar
Ukraińcy i Białorusini zapraszam do Polski w imieniu wszystkich Pracodawców i dziękujemy ; )
~Scargo
co jest śmieszne wiedza kierowców jest znikoma, a mianowicie kierowcy jeżdzacy PL - Eu i powrót sa swiecie przekonani że beda zarabiac od lutego 12-17 tys brutto drodzy kierowcy transport bilateralny to nie jest ten gdzie trzeba brac bilety na bramkach autostradowych :-) i jak jeździcie PL - EU i powrót to u was nic sie nie zmieni !!!
~???
Łysy... czy kierowca nie może nazywać prowadzącego działalność de*ilem, psem itp? A ty takimi słowami opisujesz kierowców. Co takiego powoduje że jemu nie wolno a tobie wolno? ?? Z tą inteligencją to bym na twoim miejscu tak nie wyskakiwał. Przypomnij sobie (o ile jest to możliwe) sprawę Dody (Rabczewskiej). Mający się za nie wiadomo kogo inni tzw. artyści pluli na nią i nazywali prostaczką. I co? Owa Doda w teście MENSY uzyskała 157 punktów i zaprosiła swoich krytykantów do pójścia w jej ślady. I co? Nic. Nikt z nich się nie odważył bo a nuż nie pokona bariery 100 punktów i sam by wyszedł na idiotę. Jeśli coś jednak myślisz to pomyśl nad wnioskami - nie są trudne. Tylko nie udawaj że nie czytałeś...
~kierowca
Swoimi wpisami matole łysy dałeś tu nie raz popis swoich intelektualnych lotów. Czy ocenianie ciebie bierze się znikąd? Jest tu chociaż jeden kierowca, który wyrazi się o tobie z aprobatą? Nie ma.
Jesteś zwykłym burakiem, chamem i kłamliwą koorwą. I nie raz już ci to udowodniłem, wieśniaku.
Różnica między nami polega na tym, że to ja wybieram, gdzie chcę pracować a nie ty kogo chcesz zatrudnić. Nie raz żaliłeś się tu, że chcesz dobrze zapłacić dobremu kierowcy. I co? Kto do takiego prymitywa przyjdzie pracować? Tylko dekiel.
~???
Tak sobie czytam różne wątki i dochodzę do przekonania że nastąpiło jakieś poplątanie z pomieszaniem. A mianowicie kto jest winny obecnej sytuacji w transporcie? Z pewnością nie kierowcy - oni nie mają przecież żadnego wpływu na ilość taboru ani nie negocjują stawek czy frachtów. Kto zostaje? Ano ci mądrzy (według siebie) przedsiębiorcy (bo tak to jest poprawnie w języku polskim). To wy przedsiębiorcy
s. p. i. e. r. d. o. l. i. l. i. ś. c. i. e rynek transportowy dobierając ponad miarę zestawów i zatrudniając w/g siebie prostaków, de*ili, i innych tzw. łączników. Czy was ktoś do ich zatrudnienia zmuszał? Z pewnością nie. To wami kierowala chciwość + możliwość wykiwania zatrudnionych pracowników.
+ tolerancyjne prawo w tym zakresie. O samego początku wiedzieliście co i jak będziecie robić. Sam wielokrotnie słyszałem takie teksty czekając na 1piętrze dawnego zrzeszenia przy Grójeckiej.
~Ł ysy
???. Doda to zły przykład. Połowa z was nie może ogarnąć podstawowych przepisów regulujących transport, a chce robić za expertów.
Druga sprawa. ku*del kierowca dostał za swoje, za niewyparzoną mo*dę. Nie pozwolę sobie, aby jakiś śmieszny bolek wyzywał mnie od dziadów, oszustów, złodziei. Yen przygłup nawet mnie nie zna.
W realnym świecie dostałby w ryj i tyle jego.
W necie szczeka bezkarnie.
I tyle w temacie kundla kierowcy.
Sam zasłużył na takie traktowanie.
Nie tylko do mnie kundlisko się przypier da la. Ma c*owy charakter.
~???
Łysy... w kontekście tego co napisałeś w drugim zdaniu to przykład z Dodą jest jednak na czasie... A skąd wniosek "połowa z was"... od siebie dodam tylko ze prowadzenie wszelkiej działalności na "jakoś to będzie" powoduje że inni działający odczuwają finansowe skutki takiego działania.
~kiero
~Ł ysy

W REALNYM ŚWIECIE DOSTAŁBY W RYJ I TYLE JEGO.
W NECIE SZCZEKA BEZKARNIE.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 216.73.216.195

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels