ID: 263146
Polski transport czeka trzęsienie ziemi?
ID: 263146
ID: 263146
Telewizja Trwam, w cyklu "Rykoszetem", wyemitowała reportaż pt. "Polskie firmy transportowe wobec pakietu mobilności". Przedstawiciele zarządu firmy "Targor-Trans" oraz szef organizacji Transport i Logistyka Polska wyrazili obawy o los polskich przewoźników międzynarodowych po wejściu w życie kolejnych uregulowań zawartych w unijnym pakiecie mobilności.
Telewizja Trwam, w cyklu "Rykoszetem", wyemitowała reportaż pt. "Polskie firmy transportowe wobec pakietu mobilności". Przedstawiciele zarządu firmy "Targor-Trans" oraz szef organizacji Transport i Logistyka Polska wyrazili obawy o los polskich przewoźników międzynarodowych po wejściu w życie kolejnych uregulowań zawartych w unijnym pakiecie mobilności.
~etransport.pl
Posty (211)
~Kris | Jezeli ktos zarobi wiecej po nowym roku to tylko dlatego ze pracuje w dobrej firmie a nie dlatego ze wchodzi PM bo z tego pakietu wyzsze zarobki nie wynikaja. Jedynie problem dla pracodawcow z rozliczaniem ale zaraz pojawia sie firmy ktore beda mialy algorytmy do liczenia tego. Wiec po co bijecie piane na forum? | |||
~Kris | Rico a tego co pamietam to ty latasz sanolotem do roboty to co cie interesuje PM. No chyba ze liczyles na klase biznes a nie tanie linie lotnicze. | |||
~Kris | Tak wiec głaby cieszyc sie z tego co macie bo jak wejdzie PM to wiecej kasy z tego dla was nie bedzie. Przykro mi ze was ue wyj. bala. Ale juz od dawna wam pisalem unia ma w doopie polskiego kierowce. Jak to zrozumiecie bedzie wam lzej w zyciu. | |||
~driver | Dobrze to już było Teraz dochodzi państwo do podziału komornicy itp... Koniec ściemy o minimum dochodu przed komornikiem i unikanie odpowiedzialności za niedopatrzenie 3 wypłaty będzie ok 20tys więc gra warta swieczki w pozwach o odszkodowanie z kc | |||
~Rico | Kris, ja nie biorę pod uwagę PM i Polskiego pseudo-ładu, bo w tych zmianach nie widzę korzyści, ani dla kierowców, ani dla przedsiębiorców. Zwyczajnie drażni mnie kiedy ktoś zaczyna robić symulację zarobków dla wykwalifikowanego pracownika opierając się o stawki przeznaczone dla zwykłego ciecia którego jedynym zadaniem jest przyjście do pracy. | |||
~Rico | Do pracy jeżdżę samochodem. Słyszałeś dzwony, ale nie wiesz z którego kościoła... | |||
~Kris | Rico ale kto robi symulacje? Ja wymyslilem pm i zapis ze kierowca na terenie niemiec ma dostac minimalna stawke jak kierowca niemiecki? Ja ustalilem 9. 5 euro? Ja tylko pokazalem ze polski kierowca teraz ma wiecej niz te niemieckie minimum wiec nie ma na co liczyc w zwiazku z pm. Koorwa ogarniasz to? | |||
~Kris | Skoro teraz polski dziad potrafi dac kierowcy 10 tys to mu pm wali. Jedyny problem to zamieszabie z rozluczabiem ale to tez do przeskoczenia. Tylko taki tuco vedzie doopil o minimalnej. Zarabiacie wiecej wiec sie cieszcie a nie ciagle dziury w doopie szukacie | |||
~Kris | I tak jak pisze driver niektorym rura zmieknie jak alimenty pojda z wyplaty jak zasilki znikną bo dochod na papierze wzrosnie. | |||
~Rico | Kris. Fajnie, że płacisz 10k na miesiąc. Kiedyś pisałeś, że masz frachty z pierwszej ręki ( w hucie Częstochowa), więc to zrozumiałe że tyle płacisz kierowcom. Myślę, że chłopaki którzy tam ladują przeczytają ten wątek.. | |||
~Kris | Wynagrodzenie ustala rynek. Prawo podazy i popytu. I zadne przepisy tego nie zmienia. Bo jak ustaeowa stawka bedzie wyzsza niz akceptuje rynek to sie ja obejdzie albo zwolni pracownika. A jak rynek wycenia dana prace wyzej to i tak placi sie wiecej niz mowi przepis. Praca kierowcy bie jest wyjatkiem od reguł ekonomicznych. I tak samo jest z ue. Oni nie po to na sprzyjnowali zeby robic na dobrze tylko zrobic dobrze sobie. Mamy byc tania sila robocza ale nie za tanią zeby nas bylo stac kupowac ich produkty. Najwiecej importujemy z niemiec. Powinno wam to dac do myslenia | |||
~Kris | Polska fabryka robi czesci do bmw. To polski pracownik ma zarabiac tyle co niemiecki? A kierowca polski ktory wiezie te czesci do fabryki w de tyle co niemiecki kierowca? To gdzie tu sens ekonomiczny? Mamy byc tani wtedy bmw zarobi niemca stac na nowe auto a polaka na uzywane od niemca. I tak to sie kreci | |||
~Rico | Kris. Nie masz najmniejszego pojęcia ile zarabia niemiecki kierowca. Doprecyzuje- niemiecki kierowca, a nie polski kierowca jeżdżący u niemca. W Polsce minimalna pensja to chyba poniżej 3 tys zł.. ? ? To teraz pewnie jakiś Twój odpowiednik z Ukrainy mówi swoim ludziom, że w Polsce kierowca zarabia poniżej 3tys, bo taka jest stawka minimalna. A w dobrej firmie, to pewnie ma 3200pln. Dobranoc wszystkim!! | |||
~Kris | Rico najwyrazniej ty nie masz pojecia o czym tutaj piszemy. Ale juz prosciej sie juznie da. Widac jaki de. bil z ciebie | |||
~Kris | Kolejny raz chciales zablysnac a wyszlo jak zawsze. | |||
~kierowca | Kris durniu. Ty masz tak zryty beret, że to aż szkoda komentować. | |||
~Tolek | Ciołki powtarzam jeszcze raz juz dziś na zachodzie biorą jak leci Jak wschodnioeuropejskie firmy zaczną padać to popyt na kierowców jeszcze bardziej wzrośnie Po drugie nawet jezeli kierowca z Pl dostanie tyle samo na rękę to będzie miał o wiele lepsze ubezpieczenie Zakładając ze numer ze średnim wynagrodzeniem przejdzie to i tak jest to dwa razy lepiej niż teraz Trzeba poczekać do połowy 2022 roku jak na zachodzie zaczyna interpretować nowy sposób rozliczania kierownicy | |||
~Kris | Tolek wez poczytaj cos z ekonoemii i przyswój chociaz podstawowe pojecia jak podaz i popyt. Jak padną firmy to nie wzrosnie popyt na kierowców tylko podaz idiotów. Tzn ze bedzie wiecej posiadaczy dwóch lewych rąk którzy rozpaczliwie będa szukac zajęcia. Jakby na zachodzie było takie zapotrzebowanie na kierowców to juz dawno wyssaliby wszystkich z naszego rynku. | |||
~Kris | Kierowca mozesz rozwinąc swoją złotą mysl? W którym miejscu napisałem nieprawdę albo cos zle policzyłem? | |||
~driver | Tak a najlepiej poczytać o niemieckich firmach w tym forum Jak Niemcy sraja nutella a polscy najlepsi kierowcy to jedza Wizja 105e większej emerytury też robi wrażenie Tylko jeden warunek trzeba mieć miejsce meldunku w Niemczech | |||
jacek-kuba
| Siemano driver, odmalowałeś ciciówkę na święta. Widziałem, ładnie wygląda. Kolor super. | |||
~Tolek | Dalej nie kumacie To może przyklad Jestem kierowcą lokalnym tzn nie śpię w aucie bo codziennie wracam na bazę. BDF i dużo nocek to nie ma co ukrywać ze to robota do * Ale za pełny miesiąc w robocie na konto wplywa minimum 2700 euro A sa miesiące ze pod 3000 mam Pelne ubezpieczenie do tego Teraz dziady ile u was za taka prace dostane??? 4000 złotych i ubezpieczenie od najniższej krajowej Faktem jest ze masa niemieckich firm szuka pracowników za śmieszne stawki. Ale jak się czlowiek ogarnie to można trafic lepiej W tamtym roku na święta ciapaty Niemiec dawał pracownikom po 200 euro Ile polski żebrak katolik podarowała swoim pracownikom Za 14 lat pracy u dziada nic nie dostalem O czym tu mowa wogole Dziad będzie dziadem i tyle w temacie | |||
~Kris | Tolek to takie zadanie na logiczbe myslenie. Skoro ty dostajesz 3 tys euro a u polskiego dziada zarabia sie 4 tys zl to dlaczego do tej pory wszyscy polscy kierowcy nie pojechali do niemiec? | |||
~Wielki Szu | Kris jest rzeczowym gosciem ale nie rozumie tego że nie wszystkie polskie firmy to dziady. Są też normalne i w miarę normalne. A prawda jest taka że w polskich firmach transportowych pracuje przede wszystkim Ukraina i Białoruś. Polscy kierowcy pracują w Europie, spora grupa zmieniła profesję i ogólnie uciekli z szoferki. Poza tym absolutnie nie rozumiem wycia dziadów z Polski. Pakiet mobilności nie ingeruje w przewozy bilateralne. A że chcą troche porządku na swoim podwórku to polskie głąby dziadtransowskie podnoszą larum. | |||
~Ł ysy | Tolek. Jak rozumiem, mieszkasz w Germanii. Twoje 3000eur przy niemieckich kosztach życia, to raczej jałmużna. Jak przystało na Pana Kieroffcę kasę postrzegasz przez pryzmat kwot. Siła nabywcza pieniądza stanowi dla ciebie pojęcie zbyt abstrakcyjne. Nie ogarniasz prostych zależności. Przecież ty zarabiasz mniej od kierowcy mieszkającego w Polsce, zarabiającego 8 tyś zł. Takich osłów polscy przedsiębiorcy wyeksportowali na zachód. | |||
~Patryk pogromca dziadow | Po co jeździć u dziada za 300zl na dobę 24h w budzie i orka 15h jak 300zl można zarobić w 10h w zwykłej pracy koło domu? Polski gumiok ma przechlapane nie długo do budy będzie musiał wsadzić swoją starą hahahaha | 1 | ||
jacek-kuba
| Ten głuptok 8 tys wymyślił. Gdzie za powiedzmy max 200h w miesiącu albo mniej zarabia się 8 tys za kółkiem. Natomiast 3 tys E to 14 tys zł. Teraz głupku forumowy licz siłę nabywczą. Co za obrzydliwy człowiek. | |||
~driver | Tolek życzymy Ci samych sukcesów w życiu Bajki o raju w niemczech opowiadaj u siebie na wsi pod przystankiem Kazdy wie jak wygląda praca murzyna z polski Nocki 100% czas wykorzystany na 100% masz tyrać i nie dyskutować Odzwiesz sie to lecisz bez kasy z roboty Ubezpieczenie masz tylko w czasie pracy Gdy wracasz do domu już nie Brak miejsca meldunku w niemczech nie uprawnia ciebie do żadnych swiadczeń ubezpieczeniaowych | |||
~Wielki Szu | ł ysa pała jest wyjątkowo głupim dziadtransem. Nie przyjdzie mu do pustego łba że ktoś mieszka np. przy granicy NRD? ? Ale jak mu może przyjść kiedy łeb ma zajęty ponieważ renaty po ośki w błocie utaplane. Klepisko nasiąknięte. | 1 | ||
jacek-kuba
| Dlaczego ma być bez meldunku? bo dziad tak wymyślił? Nie ma sensu gadanie, -część dziadów poszło już pod ops-y następni się pakują, a resztę zamkną jak zostaną jedynie e-pieniądze. Czyli szybciej niż myślicie. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.