ID: 253301
Jedna akcja i 100 procent przeładowanych busów
ID: 253301
ID: 253301
Dziewięć busów na dziewięć skontrolowanych przez łódzką Inspekcję Transportu Drogowego Piotrkowie Trybunalskim, było przeładowanych. Rekordzista ważył aż o ponad 4100 kg za dużo.
Dziewięć busów na dziewięć skontrolowanych przez łódzką Inspekcję Transportu Drogowego Piotrkowie Trybunalskim, było przeładowanych. Rekordzista ważył aż o ponad 4100 kg za dużo.
~etransport.pl
Posty (13)
kevlar
| Za niskie kary. Nie dość że bez tacha przekraczają godziny pracy to jeszcze przeładowują auta. Ponad 4t za dużo? To prawie nie hamuje. | |||
~Dawid87 | za szybą tabliczka Jacek-Kuba-Placek i wszystko jasne | |||
~Piotrek 333 | Przy tym tonażu powinni doliczyć viatol plus kara kapcie by burakm spadły! | |||
~300D | drobne niedoskonałości... do mnie tak jak do setek tysięcy innych firm przyjeżdża koleś z napojami. ile waży ten busisko? A czym ma przyjeżdżać do centrum mieściny, siem pytam??? do Ciebie Dawidku kr*ynie nie przyjeżdża pierrot? | |||
~felek | swego czasu w ogole nie schodzily w polsce pojazdy do 7. 5t f dystrybucyjne bo wszytko patologia wozila busami bez tacha i oplat proste | |||
~300D | dobra felek, tylko to sie samo nic nie chce zmieniać na lepsze. sami się do tego przykładamy. | |||
jacek-kuba
| Setny raz powtórzę-przeładowan e ewidentnie auto to w razie wypadku, brak wszelkich ubezpieczeń z OCP włącznie. O nieuczciwej konkurencji nie wspomnę. Jestem za karami jak za woły. Przypomnę również, że w dowodzie mamy np. w przypadku busa 1400kg -co i tak jest przegięciem. To kierowca poniesie konsekwencje z kryminałem włącznie za poważny wypadek przy ewidentnym przeładunku, wynikającym z dokumentów przewozowych. Oczywiście warto również wspomnieć o fakcie, że załadowca będzie ukarany, jeżeli w papierach, wpisze zaniżoną masę towaru. Dawid pominę twoje komentarze milczeniem. Ale dla mnie to nie firmy i nie kierowcy. Rób swoje wałki ale mnie proszę w to nie mieszać. Przez plus minus mojej /kariery/ nie byłem przeładowany. Żebym był uczciwy-2 razy wiozłem plandeką, 8EP 1300 kg, ale w papierach miałem 1380kg-chociaż wiedziałem, że faktycznie max to była 1T -ale wagi w tyłku mieć nie muszę. | |||
jacek-kuba
| he he miało być przez 10 lat plus minus... Połknąłem te 10 lat. przepraszam. | |||
~Pies | skoro jestes taki uczciwy to dlaczego popierasz zlodziei z pisu | |||
~szoszonBY | Jednym z tych busów jechali na podwójnej obsadzie niuniabzik i jacus kupa | -1 | ||
~sad_striker | Niech się Inkasenci z ITD nie podniecają tylko spojrzą na sprawę od innej strony: 1. kierowca nie weźmie towaru to wyleci z roboty i przyjdzie inny kto pojedzie; 2. spedytor nie wie jaki samochód wysyła do towaru?? - żadnej odpowiedzialności nie ponosi ale kasę kasuje jak za dużego; 3. załadowca/wózkowy nie widzi na jaki samochód ładuje?? - żadnej odpowiedzialności Z innej beczki - projekt ustawy (o ile już nie weszło to w życie) zakłada, że elektryki, które konstrukcyjnie jeśli chodzi np. o zawieszenie bądź hamulce nie różnią się o zwykłych diesli, będą mogły ważyć 4, 2 T z towarem (inaczej woziły by powietrze... ) i tu nie będzie problemów... dla mnie co najmniej dziwne; pozdrawiam | |||
~Tomcio | Ja Się Pytam Kto Będzie Wazyl Samochody Z Drewnem. Ostatnimi Czasy Laduja Do Oporu. Robić Lapanki Jak Za Granica Boją Się Chłopaki Inspekcji Jak Diabeł Swieconej Wody. Jak Lapanka To Oni Stoją Po Parkingach I Przymusową Pauze Robią | |||
~Dawid87 | "~Tomcio 2020-08-08 11:07:04" Bo w Polsce mamy przepisy prawa, nie to co Słowacja czy Czechy. Tak ładują ile chcą. W Polsce przed zakładnikiem Pan leśniczy spawdza dowód rejestracyjny samochódu i naczepy, I wydaje drewno w ilości zgodnej żeby nie było za dużo. Np. Drewno sosnowe liczymy 750 kg = m3. Czyli 32m3 na samochód. Jeżeli operator hds jest cienki I jeszcze drewno trochę krzywde to 32m3 może wyglądać jak 42m3. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.