ID: 252747
Polska walczyła do końca...
ID: 252747
ID: 252747
Walka o zrównoważone przepisy regulujące przyszłe funkcjonowanie międzynarodowego transportu drogowego toczyła się na forum UE do samego końca.
Walka o zrównoważone przepisy regulujące przyszłe funkcjonowanie międzynarodowego transportu drogowego toczyła się na forum UE do samego końca.
~etransport.pl
Posty (417)
~kris | Limp bizkit ty nawet nie masz pojecia jaki jest zus. Gdyby firma płaciła ci zus od 9, 6 to nie było by to 12 tys tylko 16, 2. Myslisz ze ktos uwierzy ze firma wydaje na kierowcę ponad 16 tys. Naprawdę juz wam jeebie od tego słonca | |||
~kris | A tak jeszcze w kwestii formalnej. Nie ma czegos takiego jak ekwiwalent za urlop. Jedynie w sytuacji rozwiazania umowy o pracę. Jesli nie wykorzystałes to ci moga wypłacic. Jesli pracujesz to musisz wybrac nalezny urlop. | |||
~Wielki Szu | kris, mylisz pojęcia. To ty się pchasz na salony w gumofilcach do obcych i oni ciebie nie chcą. Czemu tam ciebie nie chcą? Sam sobie odpowiedz. Czy szwab lub żaba chce wykonywać transport po Polsce? Pytanie retoryczne. Ty oczywiście możesz napisać czemu praktycznie cały polski handel jest w rękach żaby czy szwaba i będzie to słuszne pytanie. Odpowiedz jest prosta. Kwachy Millery, czy Tuski tą odpowiedz znają i według mnie powinni stanąć za to przed trybunałem stanu. Teraz obcego handlu już nie można opodatkować a przywołani hochsztaplerzy żyja dziś jak króle. | |||
~Driver | Koniec wakacji leasingu i kredytów 15 trzeba będzie zapłacić 1 ZUS od 3 miesiący paliwo już jest w normalnym przedziale Więc trzymcie się kierowcy | |||
~kris | Co znaczy ze sie pcham? Sa możliwosci to korzystam. To tak jak ty bys siedział na wsi i nie pojechał do miasta do kina mimo ze mozesz. I to jest ta róznica. ja nie mam kompleksów nie uwazam sie za gumiaka, gorszego od niemca. Bo w czym on jest lepszy ode mnie? Co on potrafi czego ja nie potrafię? Raczej gorszy skoro sie mnie boi i chowa sie za głupimi przepisami. Myslał ze polak głupi i bedzie go dymał a jak sie okazuje ze polak nie daje sie dymac to tworzy bariery. Wiec kto tu jest gumiakiem? | |||
Ł ysy
| Jak tak dalej pójdzie spodziewać się należy napływu niemieckich kierowców do polskich firm. U nas zarobią więcej. 12000zł daje powyżej. 2700eur. Jednak to forum ma swój koloryt. Bez nawiedzonych szoferskich głupków piszących bajki straciłoby urok. | |||
~Sesek | ~kris Jednak odnoszę wrażenie, że to my zostaliśmy zaproszeni na zachodnie salony i śmy się szarogęsili wbrew ich woli zaniżając frachtów ceny. Zatem jeśli nie potrafiliśmy funkcjonować na ich rynku w porównywalnych cenach to Raus! Tzn. wypi/erdalaj. Też bym powiedział sąsiadowi gdyby mi do żonki przyszedł z ofertą 50% wyższą do tego orgazm co drugi dzień ; ) | |||
~Sesek | Łysy -Jak tak dalej pójdzie spodziewać się należy napływu niemieckich kierowców do polskich firm- No i wtedy jest możliwość popisania się konkurencyjnością. Czego będą nam zazdrościć kierowcy z Norwegii lub innej Szwajcarii. Dyć Polska jest potęgą transportową w Europie :) :) ; ) | |||
~Limp bizkit | Kris durna pało, napisałem wyraźnie, że mowa jest o sumie netto. Czy taki tlumok nie może pojąć, że w tym są także diety, ? ? Czyli reasumując, bez diet mam za 22 dni pracy około 6 tyś zł netto, czyli na rękę przy pełnym etacie. Proste? ? Za trzy tygodnie pracy odbieram całkiem przyzwoite pieniądze. Tylko skąd mogą o tym wiedzieć, ćwoki jeżdżące za 0, 5 eru centa za kilometr. Wy pazerne dziady na autohof nie macie a co dopiero 30 funtów na SNAP. | |||
~Limp bizkit | Kris, ty srasz na rynku i zanizasz frachty. Żaden Niemiec tak nie postępuje, bo potrafi myśleć perspektywicznie. Czy Kris teraz widzi różnice? ? | |||
Pan_Ordynator
| Od kiedy to 22 dni pracy da się zmieścisz w trzech tygodniach? Pieprzysz gościu bez sensu. | |||
Pan_Ordynator
| Więc ile masz podstawy brutto w umowie o pracę? | |||
~Limp bizkit | Średnio, napisałem wyraźnie że średnio Czego tępy ordynator nie może zrozumieć?? | |||
Pan_Ordynator
| Jaka wysokość diety zagranicznej? | |||
Pan_Ordynator
| Dawaj te stawki. Zaraz się policzy i sprawdzi czy piszesz prawdę. | |||
~Wielki Szu | Dziady dalej nic nie rozumieją. Skończy się tym że zostanie ich garstka. Stawki pójdą w góre i bedą wykonywać usługi na zasadzie import-eksport. Według mnie 90% małych firm transportowych rynek wykastruje. | |||
~Driver | Biedny musi za*ac na bogatego i tej prawdy nikt nie zmieni Jak w łańcuchu pokarmowym zając lisa nie zjada Robol prosty tyra na swego pana w pocie czoła ze łzami w oczach i nic tego nie zmieni | |||
~Limp bizkit | Jedno z ostatnich ogłoszeń o pracy, oczywiście w Wlkp. Podstawa naliczana z tachografu, Plus 270. dniowki, przez pierwsze trzy miesiące, Później stawka większa w zależności od umiejętności kierowcy jak i chęci długofalowej współpracy. Systemy do wyboru, 3/1, 2/1, 2/2, Auta i naczepy max 3 lata, 90 % załadunek rozładunek tyłem. Więc skończcie kwiczeć, że się nie da !!! | |||
Pan_Ordynator
| Nie pisz co jest w ogłoszeniach. Podaj ze swojej umowy o pracę stawkę brutto i wysokość diety zagranicznej. | |||
~Driver | Ok 80%transportu w Polsce jest w firmach do 10 autek więc jest spora szansa Więc kieroffcy musicie się liczyć z z bieda i ubustwem żony oczywiście te młode mogą już obstawiać lasy i parkingi żeby zarobić na swojego bezrobotnego chłopa w domu | |||
~Limp bizkit | Od naliczania stawek, diet, milogu macrona etc, jest księgowa, jakiś ordynator, który potrafi tylko przelicznik z km zrobić, nie powinien brać się za tematy, o które może się zabić. To jest Wlkp a nie wschód polski z magnesami, lewymi kartami i dziwnymi pomysłami na rozliczania | |||
~Kris | Nie rozumiem o czym piszecie. Ze niby ktoś mnie zaprosił a ja się nie potrafię zachować. Niemcy wpuścili wschodni transport bo po pierwsze nie mają takich mocy przewozowych a po drugi szukają oszczędności. Gdyby chcieli żeby wschodnie firmy jeździły za wysokie stawki to by takie stawki ustalili. Więc co to za pitolenie za wschód zaniża stawki. Tan pakiet niczego nie zmieni w układzie sił. Jedynie spowoduje zamieszanie organizacyjne. Bo problem sprowadza się tylko do policzenia tego wszystkiego a nie do wysokości kosztów. Zresztą jak się zastanowić to Niemcy samu będą mieli problem bo jak niemiecki kierowca pojedzie to Francji to też będzie musiał być wynagradzany wg minimalnej francuskiej. Tak więc jestem spokojny. | |||
Pan_Ordynator
| ~Limp bizkit 2020-07-12 12:03:10 Od naliczania stawek, diet, milogu macrona etc, jest księgowa, jakiś ordynator, który potrafi tylko przelicznik z km zrobić, nie powinien brać się za tematy, o które może się zabić. No i zwiększyć cwaniaczek. Wie dobrze, że na konkretach polegnie. | |||
Pan_Ordynator
| Fantazja go poniosła. | |||
~Kris | Limp a ta podstawa w ogłoszeniu to jaka i jak te 270 zł rozliczane? Jako dieta czy inaczej.? Bo jakby to była normalna oferta to by napisali np 20 zł netto na godzinę liczone z tachgrafu. Więc nie pitol że to normalna oferta | |||
Pan_Ordynator
| Miałoby być, że cwaniaczek zmiękł | |||
Ł ysy
| Sesek. Tobie potrzebny jest lekarz, pieprzysz straszne głupoty. | |||
~Sesek | ~Kris Tak więc jestem spokojny. Ja też :) - Sesek Aczkolwiek firmy mające 12 T a jeżdżące na 11, 99 T Powinny czuć niepokój ; ) Naturalnie prócz regulacji europejskich :) | |||
~Wielki Szu | Tekst pakietu mobilności jest dość jasno i czytelnie napisany, a praktycznie każdy dziadtrans interpretuje go " pod siebie ", normalny człowiek zastanawia się w jakim świecie żyje i jak te dziadtransy szkoły podstawowe w ogóle ukonczyli? ? | |||
~Limp bizkit | Kris tłuku jeden, zadzwoń to się dowiesz, nikt nie musi pisać tak jak ty sobie tego życzysz. Logiczne jest, że podstawa jest zależna od stażu pracy, przepracowanych godzin, milog etc. Więc nikt nie może napisać że 20 Zeta za godzinę, skoro stawki są uzależnione od wielu czynników. Jednak tępe łby z tego wschodniego motłochu co się zwą psieffoznicy. Nie dziw że biedę klepiecie |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.