ID: 249668
Obraz Polskiego Przewoźnika
ID: 249668
ID: 249668
W większości prowadzi Firmę od czasów upadku komunizmu. Od małego jest nauczony kombinowania, oszustw, matactwa. Dzisiaj bieda mu w oczy zagląda, bo chętnych na pracę w niewolniczych systemach coraz mniej. Ludzie coraz bardziej roszczeniowi, nie chętnie podkładają magnesiki i znają swoją wartość na rynku pracy.
Pracodawca, często człowiek zmęczony całą otoczką transportu siedzi sfrustrowany i myśli jak obejść kolejny przepis, jak ukryć dochody firmy, jak "wyrwać " ładunek z giełdy 10 centów taniej. Przez lata swojej pracy nie potrafił zbudować Firmy opartego na potencjale ludzkim. Liczył się tylko szybki zysk i kolejny samochód w garażu.
Drugą grupę stanowią przewoźnicy którzy bazują na stałych zleceniach, stworzyli dobry team pracowników którzy są lojalni i potrafią dostosować się do koniunktury rynku. Ci przetrwają wszelkie zawirowania.
W większości prowadzi Firmę od czasów upadku komunizmu. Od małego jest nauczony kombinowania, oszustw, matactwa. Dzisiaj bieda mu w oczy zagląda, bo chętnych na pracę w niewolniczych systemach coraz mniej. Ludzie coraz bardziej roszczeniowi, nie chętnie podkładają magnesiki i znają swoją wartość na rynku pracy.
Pracodawca, często człowiek zmęczony całą otoczką transportu siedzi sfrustrowany i myśli jak obejść kolejny przepis, jak ukryć dochody firmy, jak "wyrwać " ładunek z giełdy 10 centów taniej. Przez lata swojej pracy nie potrafił zbudować Firmy opartego na potencjale ludzkim. Liczył się tylko szybki zysk i kolejny samochód w garażu.
Drugą grupę stanowią przewoźnicy którzy bazują na stałych zleceniach, stworzyli dobry team pracowników którzy są lojalni i potrafią dostosować się do koniunktury rynku. Ci przetrwają wszelkie zawirowania.
Posty (5366)
~driver | takich to tylko mozna znalesc ze swiecą ale wiekszosc przłupów z za kierownicy mysli ze za wszystko co on zrobi umyslnie lub nie umyslnie bedzie płacic ubezpieczenie lub własciciel | |||
~Transpo | W którym poście pisałem o nocie? ? Ja stosuje zgodę pisemna na obciążenia... i albo ja podpisujesz i się dogadujemy albo nie - wtedy ja ide do sądu czekamy na decyzje | |||
~Transpo | Jak obrócisz sprzęt w czasie pracy to zależy od woli szefa co będzie dalej, prawnie odpowiadasz za powierzony sprzęt do wysokości sumy trzymiesięcznego wynagrodzenia. . jeśli zrobiłeś coś umyślnie wtedy odpowiadasz w całości.. | |||
~Fireblade | Jak dajecie chłopakom z UK zestawy na 4 miesiące, to się nie dziwię czemu takie protokoły, w końcu zestawy nie raz wracały z innymi oponami, jednym małym bakiem i wyczyszczone całkowicie z wszystkiego co się da | |||
~zcx | transpo ty się zdecyduj bo sam sobie zaprzeczasz | |||
~Transpo | W ewentualny. Postępowaniu wystarczy notatka policji / mandat.. to nie jest skomplikowane | |||
~Fireblade | Zgadzam się 3 miesięczne wynagrodzenie, ale musiałbym to zrobić specjalnie, nawet na upartego pod wpływem mógł by kierowca z tego wyjść mając dobrego papugę : przykład choroba alkoholizm, polskie sądy to loteria | |||
~Darek 81 | W świetle prawa nawet jeśli tankujesz albo myjesz szyby musisz mieć włączony młotki jak idziesz do biura też to wszystko jest praca amen | |||
~Transpo | W który momencie sobie zaprzeczam? ? To wy opowiadacie *ly o obciążeniach za części które zaginęły.. coś zginęło wzywamy policję to żaden problem dla kogoś kto nic nie ma na sumieniu., przecież to nie ty okradles tylko Ciebie.. , chyba ze masz coś na sumieniu.. w ostatnim okresie zginęło mi 20 pasów transportowych karta gps kask 100 eur | |||
~Fireblade | 3 miesięczna podstawa, dopiero wtedy gdy przyjmiemy notę obciążeniowa, jak nie przyjmiemy sąd pracy o tym decyduje!! | |||
~Transpo | Nie masz racji., 3 miesiące w sytuacji nie umyślnej. !! Do wysokości 100% szkody w sytuacji - umyślnej | |||
~Transpo | Raczej nikt nie godzi się na notę z 3 miesięcy.. w 98 % przypadków sąd o tym decyduje - proszę Cię nie licz na przychylność sądu jeśli wina jest po stronie kierowcy - przeważnie nie umyślna ale jednak wina.. | |||
~Fireblade | Transportowy 20 pasów karta gps 100euro z jednego auta to znikło?? Kierowce okradli czy Ci zapił kasę przepił pasy i kartę sprzedał... Kogo zatrudniasz tak masz!! Szkoda się brudzić za takie fanty | |||
~Transpo | Nie wiadomo kto to zrobił., ale tak się stało. To świadczy i was - kierowcach | |||
~driver | w przypadku mycia tankowanie nie ma problemu ale spanie na młotkach lub czekanie na zlecenie na łozku w buciorach Juz i ucza kontrolujący zabawy młotkami u mnie polaczkowi za stanie 8h bez przerwy na młotkach bag dowalił 1800e gotowce na miejscu bo nie zrobił 45przerwy w czasie 6h | |||
~Transpo | Ostatnio jednemu Kierowcy na parkingu sprzedali 20 nowych pasów po 10 zł za sztukę., Chciał mi odsprzedać. | |||
~Ordynator zostań w domu! | Te driver, dobrze się czujesz? | |||
~Fireblade | Transportowy a co powiesz na aplikacje ACDR? Pół roku temu jak miałem iść do sądu z byłym pracodawca krzyczał mi do słuchawki nie wyrażam zgody na nagrywanie!! | |||
~zcx | po kradzieży z obciążenie, postoje należało by robić na parkingach strzeżonych by uniknąć wyłudzenia pieniędzy prze pracodawcę. | |||
~zcx | Dla naciągaczy przewoźniczych czekanie na zlecenie to odpoczynek. | |||
~driver | chcesz rob test walnij 8h na młotkach pozniej jedz na 15h to zobaczysz efekt zabawy selektorami tacho | |||
~Transpo | A w czym mi to przeszkadza? ? Ja płace wszystko zgodnie z umowa., o zakresie obowiązków mówi umowa / regulamin pracy.. stan pojazdu przed wyjazdem określa protokół, stan pojazdu po zakończeniu dyspozycji można zobaczyć gołym okiem., czego mam się bać w sądzie? ?? Zaangażowanie i przestrzeganie czasów pracy określa plik z karty kierowcy.. | |||
~Transpo | Jako pracodawca mam prawo pouczy pracownika jeśli nie wywiązuje się z powierzonych mu zadań.. tak jak prawa ma pracownik tak i pracodawca., jeśli pracujesz u de*ila który telefonicznie ci ubliża albo nakłania do czynności nie zgodnych z prawem to gratuluje śmiało nagrywaj., ja przez twojego szefa nie świadczę usług dla polskich firm bo stawki są głodowe., zjeżdżamy jak trzeba na pusto., | |||
~zcx | driver 2020-06-17 15:35:07 chcesz rob test walnij 8h na młotkach pozniej jedz na 15h to zobaczysz efekt zabawy selektorami tacho Tak idioto bedzie oczekiwał za ładunkiem czy jego zdjęciem na łóżku w tacho a po 9 czy 11h dowiadywania się kiedy on będzie odbębni kolejną zmianę za fajerę bo przeciesz tacho wypoczęło. | |||
Dawid1984rr
| A pauzy w hotelu też płacisz?? Zaraz wyjdzie na to że dniówka u Ciebie to pełen legak 2000pln netto podstawy plus dieta milog itp | |||
~driver | proponuje uzywac tylko młotków w tacho to jest najlepsza opcja na dziadów | |||
~Transpo | Tak płace 45 w hotelu. Lepiej zapłacić 80-100 euro niż kilkanaście więcej i to na miejscu nie jestem de*ilem.. | |||
~Ordynator zostań w domu! | driver cieniasie, BAG kontroluje po kątem rozp. 561. Znajdź w nim artykuł ktory odnosi się do twoich pierdół. | |||
~Transpo | Spoko używaj tylko młotków, po pięciu dniach odwiedzę cię pod firma gdzieś w Hamburgu z wypowiedzeniem bez zachowania okresu wypowiedzenia w ręce., ; ) w drugiej będę miał wykres wraz z wykazem gps. | |||
~driver | stoj 8h na młotkach jedz pozniej 4, 5 h zrob 45min i pojedz do 15 godzin wychodzi ci 12, 5 ciągłej pracy zobacz na ile podliczy ciebie bag za nie zrobienie przerwy w pracy w ciagu12, 5h |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.