ID: 249668
Obraz Polskiego Przewoźnika
ID: 249668
ID: 249668
W większości prowadzi Firmę od czasów upadku komunizmu. Od małego jest nauczony kombinowania, oszustw, matactwa. Dzisiaj bieda mu w oczy zagląda, bo chętnych na pracę w niewolniczych systemach coraz mniej. Ludzie coraz bardziej roszczeniowi, nie chętnie podkładają magnesiki i znają swoją wartość na rynku pracy.
Pracodawca, często człowiek zmęczony całą otoczką transportu siedzi sfrustrowany i myśli jak obejść kolejny przepis, jak ukryć dochody firmy, jak "wyrwać " ładunek z giełdy 10 centów taniej. Przez lata swojej pracy nie potrafił zbudować Firmy opartego na potencjale ludzkim. Liczył się tylko szybki zysk i kolejny samochód w garażu.
Drugą grupę stanowią przewoźnicy którzy bazują na stałych zleceniach, stworzyli dobry team pracowników którzy są lojalni i potrafią dostosować się do koniunktury rynku. Ci przetrwają wszelkie zawirowania.
W większości prowadzi Firmę od czasów upadku komunizmu. Od małego jest nauczony kombinowania, oszustw, matactwa. Dzisiaj bieda mu w oczy zagląda, bo chętnych na pracę w niewolniczych systemach coraz mniej. Ludzie coraz bardziej roszczeniowi, nie chętnie podkładają magnesiki i znają swoją wartość na rynku pracy.
Pracodawca, często człowiek zmęczony całą otoczką transportu siedzi sfrustrowany i myśli jak obejść kolejny przepis, jak ukryć dochody firmy, jak "wyrwać " ładunek z giełdy 10 centów taniej. Przez lata swojej pracy nie potrafił zbudować Firmy opartego na potencjale ludzkim. Liczył się tylko szybki zysk i kolejny samochód w garażu.
Drugą grupę stanowią przewoźnicy którzy bazują na stałych zleceniach, stworzyli dobry team pracowników którzy są lojalni i potrafią dostosować się do koniunktury rynku. Ci przetrwają wszelkie zawirowania.
Posty (5349)
ninobzik
| Tak jest, jestem za, !! Rozpoczynam dzień pracy i lecimy z oglądaniem maszyny. Ostatnio znalazłem odprysk na wewnętrznej stronie ramy samochodu, nie wiem jak do tego mogło dojść. Wiem natomiast, że przegląd maszyny i podpisanie protokołu zakończyliśmy trzy dni później ; ) ; ) I to wszystko w ramach płatnych godzin pracy ; ) ; ) | |||
~Transpo | Darek 81 - wina pracodawcy ze lewus taki jak ty kradnie i wszystko niszczy? ?? Hehe djebil polaczek | |||
~El Conductore Ordynator! | Przyjdzie pip to cię dziadu wyprostuje i wypłatę panu kierowcy w zębach zaniesiesz i bukiet kwiatów na przeprosiny. | |||
~El Conductore Ordynator! | Wystarczy pismo do pipu i dziad leży i kwiczy. | |||
~El Conductore Ordynator! | Rażące niedbalstwo udowodnione sądownie, a nie widzimisie dziada. W innym wypadku tylko cmok w pompkę, tyle dziada może. | |||
ninobzik
| W sumie to można zrobić protokół przekazania i odbioru za jedną drogą. Będzie szybciej. Czyli tydzień oglądam, i jadę w trasę na tydzień. Bardzo mi pasuje taka robota, najlepiej w systemie 2/1 ; ). ; ) | |||
~Transpo | Protokół podpisujemy przed rozpoczęciem dnia pracy i nie dotyczy on pierdól tylko ogólnych Mechanicznych uszkodzeń pojazdu oraz opon, do tego dochodzi stan paliwa wyrażony w procentach.. to mi wystarcza ja z PIP dobrze żyje ; ) | |||
~Transpo | PIP nauczył mnie właśnie tego aby podpisywać protokoły i tym podobne.. nie chcesz podpisać nie jedziesz - wylatujesz proste. To jest obowiązek pracownika zgodziłeś się na takie zasady a nie inne.. | |||
~Transpo | Popieram protokół oraz zdjęcia wysłane prosto na adres e-mail w momencie podpisania wystarczą przed sądem.. tylko wtedy koszt ustalane są nie na podstawie części zamiennych Allegro tylko kosztorysu serwisu.. dla mocno podejrzanych drukuje w ciągu 5 minut zdjęcia podpis na odwrocie wystarczy ; ) | |||
~Ł ysy | jacek -kuba. Takim jak ty ćwokom nie zapłacę ani grosza z prostego powodu. Motłochu nie zatrudniam. Pod koniec roku marzeniem wielu poskramiaczy 40tonowych smoków będzie 250zł dnióweczki. Pożyjemy zobaczymy. Śnij dalej śmieszny busiarzu bankrucie. | |||
~Fireblade | A co gdy rano budzisz się i lusterka nie ma?? Lub plandeka cała pocięta i braki w towarze?? Kierowca ma za to płacić?? No chyba kogoś pojemało - od tego jest ubezpieczenie, a nie portfel kierowcy!! | |||
~Transpo | Ostatnio był u mnie pip i mnie wyprostował - kara za wysyłanie wypłaty pracownika na konto córki mimo wiedzy iż w ten sposób Polaczek - kierman unika komornika.. ; ) | |||
~Darek 81 | Do Drive i Transpo od 2003 r pracuję na autotransporterach wydawało mi się że nic i nikt nie nie zaskoczy co do pracy i szkód a tu proszę wasze wypowiedzi motywują mnie do jeszcze większego szanowania tego co mam w obecnej firmie właścicieli z wiedzą kulturą wypowiedzi znającej zagadnienia transportu aut nie wyssane z własnej teorii przy klawiaturze | |||
~El Conductore Ordynator! | A ty glaca dalej piertolisz jak potłuczony. | |||
~Transpo | Zasada jest taka ze jeśli pracownik jest wydajny okradziony itp szkody bierzemy na siebie.. w tym roku obciazylem tylko dwa razy., a szkód było około 10 | |||
~Darek 81 | Transpo uspokój się nie szalej tak na klawiaturze | |||
~Ł ysy | Transpo. Kiedyś /ze dwa, trzy lata wstecz / miałem Pana Kieroffcę, który nie chciał pidpisać regulaminu, odpowiedzialności materialnej i protokołu przyjęcia pojazdu. Nie wiem na co on liczył? Poszedł śladem Koziołka Matołka szukając "porządnej "firmy. Chyba dalej szuka, bo w porządnych firmach tego typu procedury obowiązują. | |||
~El Conductore Ordynator! | Flaga nie kwicz! | |||
~driver | i widzisz darku mozna zrozumiec szanuj szefa swego bo mozesz miec gorszego A zycie w marzeniach niektorych o tym ze ustawiają firmy pod siebie odeszło do lamusa | |||
ninobzik
| Ale wy jesteście tępe łby. Taki protokół przekazania to piękna sprawa. Tylko przy umiejętnej manipulacji, stajecie się jego zakładnikiem. Szczegółów nie podam, ale już się śmieję ; ) ; ) | |||
~Transpo | Pip był u mnie już z 3 razy kary otrzymywałem głównie ze braki w dokumentacji tj brak protokołów, i właśnie brak podpisów na regulaminie pracy.. mimo kar w wysokości 500 - 1000 zł i straconego czasu kontrola pozwala mi pewne rzeczy poprawić wiele się dowiedziałem, wiele mi podpowiedziano jak bronić się przed nie uczciwym pracownikiem.. która firmę doradczo/rozliczenio wa pouczyć z która rozwiązać umowę.. | |||
~driver | mnie to wali jest człowiek od stanu technicznego i czystosci zdanego pojazdu gdy cos odbiega od normy wg stanu z przed wyjazdu rozliczone jest notą obciązeniową i po sprawie Mozesz isc do pipu sądu do Pana Boga nic nie zmieni tego ze bedzie to ujete przy wypłacie na pasku | |||
~zcx | A kto przy poszczeniowości psiewoźników takie coś podpisuje jak nota obciążeniowa. | |||
~Darek 81 | Transpo dla mnie i dla wielu takie coś jak ty = się 0 wirtualne e transportowe o wyglądzie świnki wietnamki wiesz jak wygląda a jak nie zobacz w lustro | |||
~zcx | trzeba mieć nie po kolei w głowie by się godzić na obciążenia wyssane z palca przez kombinatora przewoźniczego. | |||
~driver | mozesz nie podpisywac to juz twoja sprawa i tak minus z wypłaty i tak idziesz do sadu idz droga wolna zapłacisz jeszcze za koszt mojego zastepstwa i koszt rozprawy | |||
~Darek 81 | Drive ja nigdy nie napisałem nic złego o swojej firmie pracuję parę lat i jest okej oby tak dalej szef zadowolony ja zadowolony to czego mi szukać | |||
~zcx | tak sobie tłumacz jasiu. | |||
~driver | umowa o powierzeniu mienia znacznej wartosci wraz z protokol przekazania wraz z dokumentacją fotograficzną w czasie przejęcia i po zdaniu sprzetu wystarczy adwokatowi zeby wegzekwowac naleznosci | |||
~zcx | driver 2020-06-17 14:42:30 a kto robił wycenę tych twoich obciążeń? ty |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.