ID: 245970
Ile na pakiecie mobilności straci Polska?
ID: 245970
ID: 245970
Jeśli pakiet mobilności zostanie przyjęty, to koszty prowadzenia działalności przewozowej w Niemczech mogą wzrosnąć nawet o 250 mln euro rocznie. Jak informuje profesor Peter Klaus, ekspert z dziedziny zwanej statystyką logistyki, dojdą do tego jeszcze koszty pośrednie z opłat parkingowych czy wyższego ubezpieczenia.
Jeśli pakiet mobilności zostanie przyjęty, to koszty prowadzenia działalności przewozowej w Niemczech mogą wzrosnąć nawet o 250 mln euro rocznie. Jak informuje profesor Peter Klaus, ekspert z dziedziny zwanej statystyką logistyki, dojdą do tego jeszcze koszty pośrednie z opłat parkingowych czy wyższego ubezpieczenia.
~etransport.pl
Posty (47)
~Zen | Przeczytałem uważnie całość i nie znalazłem odpowiedzi na tytułowe pytanie. Po co pisać, co wszyscy wiedzą? Panika, jest już wystarczająca... | |||
Dawid87
| "Ile na pakiecie mobilności straci Polska?" NIC | |||
~TTF | Co brałeś pod uwagą Dawid87 piszesz - nic?. | 1 | ||
Dawid87
| TTF, cały ten pakiet, może inaczej co zmieni fakt że jedna 45h w miesiącu kierowca musi robić w kraju rejestracji pojazdu, reszta to dobra organizacja pracy, | -1 | ||
~Piotrek | Dawid 87 Ty na prawdę jesteś tak naiwny iż wierzysz że socjaliści potrafią coś dobrze zorganizować? | |||
Dawid87
| Piotr odwrotnie, ja wiem ze socjalista to du/ren, dlatego piszę że ten pakiet nie zmieni nic. | -1 | ||
~kris | Cały ten pakiet nie ma na celu ochrony kierowców czy firm z europy zachodniej. Gdyby niemcy chcieli przejac kierowców to juz dawno by to zrobili. Ale po co płacic wiecej skoro mozna mniej. Im zalezy zeby usługi transportowe były tanie a te całe działąnia maja tylko podniesc koszty firmom ze wschodu zeby za bardzo nie urosły i nie zaczeły dyktowac warunków. Przeciz to samo jest w innych branzach. Nie po to niemiec buduje fabryke w polsce zeby robic dobrze polakom tylko dlatego ze oszczędza na tym | 1 | ||
~bary | Moim skromnym zdaniem to ten Pakiet może tylko pomoc Polakiem transportowi. Bylismy i jeszcze jesteśmy potęga ale zamiast oglądać się wstecz czy chełpić teraźniejszością trzeba patrzeć do przodu. A dzisiaj sytuacja wygląda tak że zaczynamy przegrywać z partyzantka rumuńska czy bułgarska i litewskim cwaniaxtwem. Widac to już w Francji Hiszpanii czy Włoszech a przyjdzie czas na Niemcy. Nadz transport zatrzymał się w organizacyjnym rozwoju a tabor bramy na "krechę" to nie powód do dumy | |||
Dawid87
| kris święta prawda, Niemcy potrafią liczyć, | |||
~Miro | de*ilizm. Unia Europejska Biurokratów. Takiego komplikowania działalności nie powstydziłby się 100% komunista. Wolny rynek staje się fikcja. | |||
PavelSPM
| W wątku "Płaca minimalna w Niemczech i we Francji - jak ją obliczyć?" na przykładzie Niemiec jak najbardziej dobrze pokazano że jeśli nie pasożytować i płacić wszystko co należy i przysługuje pracownikowi nawet od minimalnej stawki z standardowymi (nie zmniejszonymi) stawkami kwot związanymi z podróżami służbowymi to nie ma powodu dla niepokoju u uczciwych pracodawców z powodu przyszłego Pakietu Mobilności. "Diety z tytułu podróży służbowej mogą być zaliczane do zagranicznej płacy minimalnej, ale TYLKO JEŻELI DANE PAŃSTWO POZWOLI NA TAKĄ PRAKTYKĘ". (Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/67/UE z dnia 15 maja 2014 r. ). Dla pseudo pracodawców, które zarabiają na wymyślonych zarobkach jako dniuwki, km, %, okordy, obroty i t. d. czy na ściemnionych lub zmniejszonych należnych dodatkach i przysługujących stawkach kwot pracowników, to jest tragedia. Nie do przeżycia. Obłamuje się sposób wyłudzenia pieniędzy od pracowników. Jednym słowem - katastrofa !!! | -1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.