ID: 245014
3000 E kierowca, 2400 E lesing 3000 E paliwo jak to sie ma opłacac
ID: 245014
ID: 245014
ja mam pytanie do przewoźników którzy pisali mature z matematyki jak to ma sie opłacic : kalkulacja auta w leasingu na miedzynarodowce
pra cownik w systemie 3/1 ( potrzebne minimum 1, 25 kierowcy na auto ) przy dziesiejszych wymaganiach to jest 2100 E na reke + zusy = 2400x 1, 25 =3000 E koszt paliwa przy założeniu 10000 km = 3000 E ( w lecie mniej w zimie wiecej średnia bedzie z 29-30 l netto 3600- 3700 brutto ( oczywiście Vat zwróca ) leasing 1800 netto 2215 brutto nowe auto w leasingu na 3 lata ) naczepa nowa około 600 E netto 738 brutto drogi jeżdzac głownie po zachodzie 2000 Euro -2400 zależy gdzie jeździmy ubezpieczenie około 230-240 E ( opony telefon pasy i drobniejsze wydatki to koszt średnio 300 E miesiecznie podsumowując
3000 + 3000 + 1800 + 600 + 2000 + 240 + 300 =10940 netto brutto to około 12000 liczac średnio 1 E za km ( czesto i gesto jest to mniej ) to mamy 10000 i być moze głupie pytanie, ale na moje oko to tu wychodzi netto prawie 1 tys E straty a brtutto to jest 2000 E na cash flow na minusie
liczac przy wiekszej ilosci kilometrow strata jest mniejsza ale cały czas jest
( czytajac artykuł o stracie Waberersa im wychodzi 500 E średnio miesiecznie straty na auto )
i o co w tym chodzi, kiedyś jeden gościu powiedział mi ze transport ciężki miedzynarodowy to droga zabawa dla fascynatów, którzy maja worek pieniedzy na dokładanie do interesu teraz powoli zaczynam rozumieć jego słowa
ja mam pytanie do przewoźników którzy pisali mature z matematyki jak to ma sie opłacic : kalkulacja auta w leasingu na miedzynarodowce
pra cownik w systemie 3/1 ( potrzebne minimum 1, 25 kierowcy na auto ) przy dziesiejszych wymaganiach to jest 2100 E na reke + zusy = 2400x 1, 25 =3000 E koszt paliwa przy założeniu 10000 km = 3000 E ( w lecie mniej w zimie wiecej średnia bedzie z 29-30 l netto 3600- 3700 brutto ( oczywiście Vat zwróca ) leasing 1800 netto 2215 brutto nowe auto w leasingu na 3 lata ) naczepa nowa około 600 E netto 738 brutto drogi jeżdzac głownie po zachodzie 2000 Euro -2400 zależy gdzie jeździmy ubezpieczenie około 230-240 E ( opony telefon pasy i drobniejsze wydatki to koszt średnio 300 E miesiecznie podsumowując
3000 + 3000 + 1800 + 600 + 2000 + 240 + 300 =10940 netto brutto to około 12000 liczac średnio 1 E za km ( czesto i gesto jest to mniej ) to mamy 10000 i być moze głupie pytanie, ale na moje oko to tu wychodzi netto prawie 1 tys E straty a brtutto to jest 2000 E na cash flow na minusie
liczac przy wiekszej ilosci kilometrow strata jest mniejsza ale cały czas jest
( czytajac artykuł o stracie Waberersa im wychodzi 500 E średnio miesiecznie straty na auto )
i o co w tym chodzi, kiedyś jeden gościu powiedział mi ze transport ciężki miedzynarodowy to droga zabawa dla fascynatów, którzy maja worek pieniedzy na dokładanie do interesu teraz powoli zaczynam rozumieć jego słowa
~prosta matematyka? *.146.231.165.mobile.internet.t-mobile.pl
*.146.231.165.mobile.internet.t-mobile.pl
Posty (619)
~dobry kolega | Choc z drugiej strony jak patrze jakie wyplochy teraz jezdza na polskich blachach to nic mnie nie dziwi | |||
~Pan Ordynator | Mnie też. | |||
~prosta matematyka? | do Transportowski, raczej nie ma szans zrekrutowania w ostatnim czasie kierowców na miedzynarodowke w kwocie 700-900 E bo tyle musiało by być netto żeby ci wyszło brutto 1000-1200 ( mowie o przezutach a nie o wyjezdzie i powrocie na weekend do domu bo tu znajdziesz ludzi za 5000-5500 na reke jesli kierowca wyjezdza w poniedziałek i wraca w piątek to znam sporo osób które pracują za taka stawke głownie ludzie którzy pracują od lat i nie chce im sie zmieniać Ukraińcy mowie o tych co maja doświadczenie i pojecie też maja wymogi na poziomie około 1800-2100 E netto to daje koszt jakies 2100-2400 E brutto miesiecznie per auto | |||
~Transportowski | ku ku na muniu, też mają 2 nogi, 2 ręce, potrafią powiedzieć "dziękuję", "przepraszam", więc mają kulturę i mózg czego tobie brakuje. O zaangażownaniu do pracy już nie wspominam nierobie. | |||
~Pan Ordynator | Za 1200 jełro transgaloty, Chacheł nie chcialby ci nawet kopa zasadzić. Czaisz grzbiecie? | |||
~dobry kolega | Wielu nierobom z pl tylko tyle sie nalezy transportowski i tak jest bardzo szlachetny | |||
~Transportowski | ku ku na muniu, niech idą do Ostaszewskiego grzbiecie - tak się kończy przepłacenia kierowców. | |||
jacek-kuba
| prosta matematyka, możesz zusu nie płacić czasami, kierowce obciążyć za byle co, czasami nie zapłacić mu wynagrodzenia, zrobić więcej km na magnesie, przewieźć lewe papierosy czy inne używki. Przeciągać podatki, sprzedasz trochę ładunków i nie zapłacisz Zanim Cię zamkną lub odstrzelą. Leasing spłacisz i będziesz gość. | |||
jacek-kuba
| Możesz również kupić kilka zestawów, samemu je prowadzić ew zatrudnić własnego spedytora. Próbować obłożyć jakąś firmę i jeździć za lepsze pieniądze. Możesz również samemu wsiąść za kierownicę. Tu należy samodzielnie myśleć, dbać, doglądać i coś robić. Załatwienie leasingu to prosty temat. Ty chciałeś kilka razy odwiedzić bank i trzepać kasę, leżąc? To tak nie działa niestety. | |||
~Transportowski | ~prosta matematyka? sami widzisz - jeśli firma ma zarabiać koszt pracownika ma być na poziomie, o którym ja piszę. | |||
~Transportowski | Teraz czekamy na komentarze magistrów parkingowych. Matematyka, ekonomia i ekonomika nie są im obce, szczególnie dziś, gdy zostaną na kolejny tydzień w budzie poza granicami kraju. | |||
~Pan Ordynator | W budzie matole to jest pies. A raczej był. | |||
~prosta matematyka? | do jacek kuba, sek w tym że ja nie jezdze pod spedycją, sam prowadze auta, ale jak każdy prowadzacy firme staram się planować biznes i własnie stoje przed dylematem, kryzys już się zaczał to widac gołym okiem i tylko głupcy mogliby nie dostrzegać tego że rynek jest przegrzany do granic możlwiości, mam na mysli własnie pensje kierowcow, rozrost floty w leasingu i jeźdzenie dla samego obrotu ( wzrost kosztów dróg na DE nie został skorygowany we frachtach ) , a ja własnie zastanawiam się czy po zdaniu kilku aut teraz za miesiac uzupełniac flote czy dac spokój i zwolnić czesc kierowców, i szczerze to skłaniam sie do tej drugiej opcji, własnie wczoraj rozmawiałem z jednym kierowca i mi tu marudził ze 150 E podwyżki to za mało, ze auto nie takie że on chce nowe i że on chce 350 E podwyzki, powiedziałem mu że za miesiac bedzie mógł podjąc decyzje bo oddaje czesc aut i bedzie o kilku kierowców za duzo, gościa zatkało | |||
~dobry kolega | Zaraz ten jelop bedzie rozpowiadal ze jestes dziadtransem i ze go nie szanujesz | |||
jacek-kuba
| matematyk ale ja całkowicie się z Tobą zgadzam. Możesz pomyśleć jeszcze o transporcie specjalistycznym, nienormatywnym. Ale to wszystko wiąże się z jakimiś układami i wiedzą. Ale to oczywiste i dotyczy każdej branży. Generalnie głównie chciałem przekazać, że kupno samego auta to najmniejszy problem. Prawdziwe problemu są dalej. To ciężka i niewdzięczna praca. Jeszcze jedna uwaga. Kierowcy szaleję głównie na forum, ale to własne frustracje i wygłupy. W realu w firmie-reprezentują całkowicie inny punkt widzenia. Każdy normalny człowiek chce mieć spokojną, pewną pracę w dobrej atmosferze. | |||
~Pan Ordynator | Zastanawia mnie jedno. Skoro jest tak hcoojowo, to jakim cudem polski transport jest najwiekszy w Europie? Przecież świadomie nie robi się czegoś, co się nie opłaca. Czekam na odpowiedź. Dziada, czas start. | |||
jacek-kuba
| Powodów jest wiele, dominujące to niewiedza, buta, naiwność | 1 | ||
~dobry kolega | Kuku jeszcze jest najwiekszy ale powoli sie zwija | |||
jacek-kuba
| witam dobry jak tam owoce? ja właśnie jem jagody i tak sobie pomyślałem o tobie. | |||
~dobry kolega | Dziekuje wracam akurat z rotterdamu do chaty jestem na a61 troche korka ok 5 godzin jazdy zostalo | |||
~prosta matematyka? | Jakim cudem jest najwiekszy dlatego że Polscy przedsiebiorcy w dużej mierze sa to byli kierowcy ( nie mam nic do nich cześc to całkiem spoko ludzie, i jakby nie braki czasu spokojnie by pokończyli studia, cześć to buce bez pojęcia z przerostem ego i poczyciem że są lepsi od innych ) ale maja myslenie podobne do rolników chociaż ci maja siłe przebicia i czesto i gesto dostaja wsparcie od rządu, czyli dobrze idzie to zwiekszam pogłowie/areał, az do momentu jak przychodzi kryzys bo jest za dużo tego na rynku i wtedy sie wybija stado/ nie obsiewa pola, jak zwał tak zwał, przykłady można mnożyć patrz firma Ostaszewski rozrosła się do 200 aut aż padli, im wiecej aut tym każde zawirowanie na rynku typu kryzys typu braki kierowców, powoduje że taka firma jest podatna na bankructwo, i oczywiście to bankructwo jest bardziej widoczne na rynku niż np 20 przewoźników po 10 aut, przykład firma X (nazwy nie podam ) mieli w 01 2018 10 auto połowa 2019 już 29 aut 19 aut w 1, 5 roku oczywiście w leasingu i teraz kryzys jak myslisz co sie stanie, ostatnio chyba Euler Hermes podawał że Polskie firmy sa 10 krotnie bardziej zakredytowane od niemieckich czyli na na 100 ciągników w niemczech tylko 10 % bedzie w leasingu u nas 90 % | |||
kiero82
| Ale gumiaki mają temat. O to im chyba chodziło. | -1 | ||
jacek-kuba
| Oczywiście tylko niemiecka firma transportowa na małą rodzinną firmę pracuje pokoleniami. U nas rolnik kupuje ciężarówkę a po roku jest 15 po 3 latach nie ma już nic. | |||
~Kurewca | No i dziady macie przepis na sukces jak to mawialiscie kiermanom ze pan N i pan T dal czysty prosty przepis i sukces gwarantowany. Wiec widze to tak sprzedajesz jeden z drugim zelastwo zostawisz se 1auto jak jezdzic umiesz... i nie uzerasz sie z pijakami roszczeniowcami itp ludzmi i masz stary zycie jak w madrycie Proste co a nikt z kumatych ze hoho sefow nie wpadl na to Nie meczta sie ju dajta se spokoj | |||
Dawid87
| zwolnić wszystkich roszczeniowych którzy muszą być w domu na weekend, zatrudnić Ukraińców system 2/2 | 1 | ||
kiero82
| A takiego matoła jak ty, zutylizować. | -1 | ||
Dawid87
| zwolnić nierobów niech podzielą los Osiołka czyli czyszczenie toi-toi, zatrudnić kierowców którzy chcą zarobić i pracować, zatrudnić tylko takich którzy po otrzymaniu polecenia mówią haraszo, | 1 | ||
kiero82
| Objawy molestowania seksualnego w dzieciństwie, odbiły się bardzo mocno na psychice "śluńskiego" mami synka, co widać, słychać i czuć. | -1 | ||
~Pan Ordynator | Cycol 87 jeszcze trochę i te 2/2, Bruksela wybije wam z tych pustych łbów. | |||
Dawid87
| Jacek nie wiem czy ty czy Kuba, ale ktoś z was ostatnio pisał że będzie po 12 tyś dla kierowców, miałeś podać gdzie na busach dniówka to już 500 zł | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.