Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

3000 E kierowca, 2400 E lesing 3000 E paliwo jak to sie ma opłacac

ID: 245014


ja mam pytanie do przewoźników którzy pisali mature z matematyki jak to ma sie opłacic : kalkulacja auta w leasingu na miedzynarodowce
pra cownik w systemie 3/1 ( potrzebne minimum 1, 25 kierowcy na auto ) przy dziesiejszych wymaganiach to jest 2100 E na reke + zusy = 2400x 1, 25 =3000 E koszt paliwa przy założeniu 10000 km = 3000 E ( w lecie mniej w zimie wiecej średnia bedzie z 29-30 l netto 3600- 3700 brutto ( oczywiście Vat zwróca ) leasing 1800 netto 2215 brutto nowe auto w leasingu na 3 lata ) naczepa nowa około 600 E netto 738 brutto drogi jeżdzac głownie po zachodzie 2000 Euro -2400 zależy gdzie jeździmy ubezpieczenie około 230-240 E ( opony telefon pasy i drobniejsze wydatki to koszt średnio 300 E miesiecznie podsumowując
3000 + 3000 + 1800 + 600 + 2000 + 240 + 300 =10940 netto brutto to około 12000 liczac średnio 1 E za km ( czesto i gesto jest to mniej ) to mamy 10000 i być moze głupie pytanie, ale na moje oko to tu wychodzi netto prawie 1 tys E straty a brtutto to jest 2000 E na cash flow na minusie

liczac przy wiekszej ilosci kilometrow strata jest mniejsza ale cały czas jest
( czytajac artykuł o stracie Waberersa im wychodzi 500 E średnio miesiecznie straty na auto )

i o co w tym chodzi, kiedyś jeden gościu powiedział mi ze transport ciężki miedzynarodowy to droga zabawa dla fascynatów, którzy maja worek pieniedzy na dokładanie do interesu teraz powoli zaczynam rozumieć jego słowa

~prosta matematyka?
*.146.231.165.mobile.internet.t-mobile.pl

Posty (619)

~prosta matematyka?
jak w temacie...
~Kierowca dylizansu
To ić na kasę do lydla. Tam lepij jak w biedronce ponoć
~prosta matematyka?
??? ale ogólnie to co Ci lekarz powiedział? homogenizacja kory mózgowej postepuje u Ciebie w dość szybkim tempie nieprawdaż?
~świetlicowa
dziady zarabiali tylko w latach 89-95 - od 96 roku żyją w kryzysie i ciągle dokładają do interesu
~Kierowca dylizansu
Kiedyś robiłym u takigo dziada to zawsze mówił, że mu babka z rynty dokłada. Sprawa jest prosta, ni mosz bapki z ryntom, nie bierz się za cinszki transport na dużych kołach
~Pan Ordynator
A wiela ty rynty musi być?
~Kierowca dylizansu
A tego to już nie wim. Ale chyba galanta bo nom kiedyś trzem powiedzioł, "choćta chłopoki dom wam piniondze bo bapka rynte dostała to mom". Swoją drogą ta opisywana przeze mnie opowieść to na faktach jest. Autentycznie takiego szefa miałem.
~Kris
Problem w tym że większość nie zdawała matury z matematyki. Stąd takie idiotyzm w transporcie
~Kris
Kiedyś mi jeden gość udowadnia że może nie zarabia teraz ale potem jak skończy się leasing to sprzeda auto i to będzie jego zysk. Zapytałem to dlaczego nie zajmie się handlem autami. Po co czekać 4 lata. Zapadła cisza.
~Kris
Zobacz na gwiazdy Adaru. Oni nie liczą wpłaty własnej do kosztów. A chwała się niska rata tzn ze musieli co aj niej 15% wpłacić.
~prosta matematyka?
do kierowca dyliżansu : daj pokój tym wpisom, nie wiem co chcesz przez to przekazać, jesli silisz sie na bycie zabawnym to zabawne to nie jest
~prosta matematyka?
ja naprawdę powaznie się zastanawiam co kieruje ludzmi którzy to prowadza lub co chca w to wejść, nie wiem, maja wyższą marże, lub nie maja kosztów leasingu ( ale musieli wtedy wniesc własny sprzet ) wiec utrata wartości tez jest i jakoś musza kalkulować zwrot z kapitału, no jaki to ma sens włożyc w firme 500 000 i mieć mieć z tego zwrot 2-3 % w skali roku ( czysto teoretycznie to już lepiej kupić jakieś nieruchomści przynajmniej nie ponosisz tego całego ryzyka jakie jest w transporcie
~Kris
W ekonomi jest takie pojęcie jak bariera wejścia i wyjścia. Transport i usługi sprzątające to najprostszy biznes. Najłatwiej zacząć i dlatego idiici się za to biorą. Każdy inny biznes to albo większe pieniądze trzeba albo wiedzę specjalistyczna. A tu bank się ogłasza że da leasing na 1%wplaty własnej i już można zaczynac
~Transportowski
korekta - kierowca to koszt 1000-1200 EUR miesięcznie.
~Pan Ordynator
U ciebie dziadygo. I dlatego klamoty stoją.
~Transportowski
ku ku na muniu, ośle, gdybym nie miał kierowców to nie miałbym tych kosztów (1000-1200 EUR).
~Pan Ordynator
Zbieranine Chachłow masz cymbale, a nie kierowców.
~Kris
Serio kierowca u ciebie zarabia 4200 za 3 tyg w trasie?
~dobry kolega
Ordynator wazne ze zysk przynosza a kim sa to bez znaczenia
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.217.248.230

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels