ID: 245014
3000 E kierowca, 2400 E lesing 3000 E paliwo jak to sie ma opłacac
ID: 245014
ID: 245014
ja mam pytanie do przewoźników którzy pisali mature z matematyki jak to ma sie opłacic : kalkulacja auta w leasingu na miedzynarodowce
pra cownik w systemie 3/1 ( potrzebne minimum 1, 25 kierowcy na auto ) przy dziesiejszych wymaganiach to jest 2100 E na reke + zusy = 2400x 1, 25 =3000 E koszt paliwa przy założeniu 10000 km = 3000 E ( w lecie mniej w zimie wiecej średnia bedzie z 29-30 l netto 3600- 3700 brutto ( oczywiście Vat zwróca ) leasing 1800 netto 2215 brutto nowe auto w leasingu na 3 lata ) naczepa nowa około 600 E netto 738 brutto drogi jeżdzac głownie po zachodzie 2000 Euro -2400 zależy gdzie jeździmy ubezpieczenie około 230-240 E ( opony telefon pasy i drobniejsze wydatki to koszt średnio 300 E miesiecznie podsumowując
3000 + 3000 + 1800 + 600 + 2000 + 240 + 300 =10940 netto brutto to około 12000 liczac średnio 1 E za km ( czesto i gesto jest to mniej ) to mamy 10000 i być moze głupie pytanie, ale na moje oko to tu wychodzi netto prawie 1 tys E straty a brtutto to jest 2000 E na cash flow na minusie
liczac przy wiekszej ilosci kilometrow strata jest mniejsza ale cały czas jest
( czytajac artykuł o stracie Waberersa im wychodzi 500 E średnio miesiecznie straty na auto )
i o co w tym chodzi, kiedyś jeden gościu powiedział mi ze transport ciężki miedzynarodowy to droga zabawa dla fascynatów, którzy maja worek pieniedzy na dokładanie do interesu teraz powoli zaczynam rozumieć jego słowa
ja mam pytanie do przewoźników którzy pisali mature z matematyki jak to ma sie opłacic : kalkulacja auta w leasingu na miedzynarodowce
pra cownik w systemie 3/1 ( potrzebne minimum 1, 25 kierowcy na auto ) przy dziesiejszych wymaganiach to jest 2100 E na reke + zusy = 2400x 1, 25 =3000 E koszt paliwa przy założeniu 10000 km = 3000 E ( w lecie mniej w zimie wiecej średnia bedzie z 29-30 l netto 3600- 3700 brutto ( oczywiście Vat zwróca ) leasing 1800 netto 2215 brutto nowe auto w leasingu na 3 lata ) naczepa nowa około 600 E netto 738 brutto drogi jeżdzac głownie po zachodzie 2000 Euro -2400 zależy gdzie jeździmy ubezpieczenie około 230-240 E ( opony telefon pasy i drobniejsze wydatki to koszt średnio 300 E miesiecznie podsumowując
3000 + 3000 + 1800 + 600 + 2000 + 240 + 300 =10940 netto brutto to około 12000 liczac średnio 1 E za km ( czesto i gesto jest to mniej ) to mamy 10000 i być moze głupie pytanie, ale na moje oko to tu wychodzi netto prawie 1 tys E straty a brtutto to jest 2000 E na cash flow na minusie
liczac przy wiekszej ilosci kilometrow strata jest mniejsza ale cały czas jest
( czytajac artykuł o stracie Waberersa im wychodzi 500 E średnio miesiecznie straty na auto )
i o co w tym chodzi, kiedyś jeden gościu powiedział mi ze transport ciężki miedzynarodowy to droga zabawa dla fascynatów, którzy maja worek pieniedzy na dokładanie do interesu teraz powoli zaczynam rozumieć jego słowa
~prosta matematyka? *.146.231.165.mobile.internet.t-mobile.pl
*.146.231.165.mobile.internet.t-mobile.pl
Posty (619)
kiero82
| Czy się stoi, czy się leży, co miesiąc ok. 4600zl netto się należy. I to za pracę, gdzie człowiek codziennie jest w domu. Ale co może zrozumieć taki śluński tłuk. Oby Unia jak najszybciej zrobiła porządek z takimi dziadami, bo transport mocno przez nich kuleje. | -1 | ||
Dawid87
| " jeszcze trochę i te 2/2, Bruksela wybije wam z tych pustych łbów. " wierzysz w to co piszesz? jeżeli tak to jesteś głupszy niż myślałem | 1 | ||
~Pan Ordynator | To się przekonasz chłopcze płaskostopcze. | |||
Dawid87
| już było takie pier/dol/enie przed płacą minimalną, przed zakazami 45 h w samochodzie, jeb/nij się w ten pusty łeb | 1 | ||
kiero82
| Jedno o czym marzę, to ujrzeć w końcu facjate tego śluńskiego tłuka. Ciekawe czy na wizji też taki odważny jest. | |||
~dobry kolega | W pl wiekszosc firm prowadzona jest chaotycznie widze to patrzac jak nawet w magazynach mojego szefa miotaja sie kierowczyny z polski nie wiedzac co robic bo brak kompletu papierow do rozladunku wszystko na lapu capu dlatego tak macie | |||
kiero82
| Dobry Bo jak przyjeżdżają fachowcy ze wschodu tacy, jak pracują u brendzla i padliny lubelskiej, to później są tego skutki. | |||
~Transportowski | głąbie82 w mojej firmie kierowcy i auta chodzą jak w zegarku, kontrola i mądre zarządzanie firmą przynosi efekty. Grunt to nie zatrudniać hołoty. | 1 | ||
~3000zl | Szofery, proste poganiacze krów... jedyną perswazją docierającą do pełnego głupot łba odrealnionego szofera jest mocny kop w tylną cześć ciała. Tym razem rozmach kopa w d. powali połowę panów szoferów... 3000zl za cały miesiąc siedzenia w budzie, szofer tylko na działalności, czas pracy wykorzystany w 100%. Wasza przyszłość już, już. Pomyśleć ze kibicujecie zmianom, które zaszkodzą szoferowi najbardziej. Z dziada zrobią z was kloszardów. Ewentualnie będziecie uczciwie wynagradzani. 3000zl. Za miesiąc. Kredyt trzeba spłacać, pamiętajcie milionerzy. | |||
~Filou | Po Brexicie znowu bedziemy marzyc o 6 s psodu :-) | |||
~Tadek | Matematyka to jest nauką scisła. A w tych twoich wyliczeniach panuje chaos. Więc dyskusja jak zwykle o du pie Maryni. | 1 | ||
~Pan Ordynator | Gumofilce muszą odejść! | |||
~Viking | Panowie profesorowie, wielcy mędrcy tego awista, ja zwykły docent bez dyplomu powiem wam jedno : PSIEWOZNIK NIE ZARABIA NA FRACHTACH, PSIEWOZNIK ZARABIA NA KIEROWCY. A jak i ile? Nie miejsce i czas na takie konwersacje. Zresztą, nie będę was uświadamiał, mądry załapie szybko o czym mówię, a głupiemu to nawet łopatą nie nałoży, bo zaraz z drugiej strony wszystko wyleci. . jak to z dziurawego sagana. | -1 | ||
kiero82
| Transgaloty hołoty nie zatrudnia, bo sam nią jest. | -1 | ||
kiero82
| Brendzel To że jesteś ciepły, wszyscy wiemy, ale dlaczego taki głupi i prosty? | |||
~Tadek | Viking weź się nie osmieszaj z tym zarabianiem na kierowcy. | 1 | ||
~Tadek | To że wpisze w koszty niecałe 90 euro diety i ryczałtu, a kierowcy da 60 to wcale nie oznacza że zarabia na tym 30 euro. | 1 | ||
Dawid87
| Ten rok jest rekordowy, co chwilę ktoś próbuje zdobyć tytuł idio/ty roku mamy kolejny hit "PSIEWOZNIK NIE ZARABIA NA FRACHTACH, PSIEWOZNIK ZARABIA NA KIEROWCY. " | 1 | ||
Dawid87
| Osiołek82 uważaj bo nagroda dla ciebie jest zagrożona, | 1 | ||
kiero82
| Czerwone mami syneczku możesz sobie stawiać. Nie robi to na mnie wrażenia. Dla mnie byłeś, jesteś i bedziesz zawsze tłukiem i nieudacznikiem życiowym. | -2 | ||
~Pan Ordynator | Dlatego na dziada skutecznym sposobem jest nagranko i donosik. Po takiej ajcji gumiak musi chodzić jak na smyczy. A z pip i zus, jeszcze nikt nie wygrał. | |||
Dawid87
| Ku-Ku Paja/cu nagrać sobie możesz pogawędki na parkingu pomiędzy hołotą, rozmowy jak jest a jak być powinno, wiesz co grozi za nagrywanie beż zgody, nie masz zgody na nagrywanie możesz mieć sprawę w sądzie, w PIP robią inteligentni ludzie i wiedzą że 90% donosów to bzdura. a już od kierowców to więcej. | |||
~Pan Ordynator | Głąbie kapuściany, taka rozmowa trafia do pip jako anonim. A oni już czynią resztę. Czaisz bazę? | |||
kiero82
| Pipk. a straszy psami lub sądami. Widać, że to mądre tylko na forum jest. | |||
~Pan Ordynator | Widzę że sracie w pory, na samą myśl o pip. | |||
~Janusz | Jak mi sie nie oplaca to skacze do basenu w garniturze i jestem celebryta na polsactelicie | |||
Dawid87
| anonim z takim nagraniem trafia do kosza. | |||
~Janusz | Dalej | |||
~Pan Ordynator | Cycol potem jest drugi, trzeci, piąty... dzisiąty. W końcu muszą zareagować A jak nie, to pozostaje jeszcze tv. | |||
Dawid87
| "~Pan Ordynator 2019-08-0 9 19:29:58 Głąbie kapuściany, taka rozmowa trafia do pip jako anonim. " Do podpisania się trzeba mieć jaja nie wydmuszki. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.