ID: 240454
IDZIE WIELKI KRYZYS TRANSPORTOWY
ID: 240454
ID: 240454
Spowolnienie gospodarcze
Brexit
Potem kryzys> ogromny spadek frachtów
Jedyne rozwiązanie na utrzymanie Polskiego Transportu to obniżka płac kierowców na trudne czasy!
Firmy transportowe wychodzą teraz na zero więc Diety kierowców trzeba jak najszybciej obniżyć o połowę aby utrzymać Polską siłę transportu
Kierowcy muszą się poświęć albo inaczej pójdą na bruk!
Wybieracie bezrobocie czy mniejsze wynagrodzenia na trudne czasy?
Spowolnienie gospodarcze
Brexit
Potem kryzys> ogromny spadek frachtów
Jedyne rozwiązanie na utrzymanie Polskiego Transportu to obniżka płac kierowców na trudne czasy!
Firmy transportowe wychodzą teraz na zero więc Diety kierowców trzeba jak najszybciej obniżyć o połowę aby utrzymać Polską siłę transportu
Kierowcy muszą się poświęć albo inaczej pójdą na bruk!
Wybieracie bezrobocie czy mniejsze wynagrodzenia na trudne czasy?
~BMWX20*.7.147.212
*.7.147.212
Posty (4051)
kiero82
| Macie obliczenie emerytury w Niemczech, przy zarobkach 3000e brutto miesięcznie. Cyfry 8364 to jest błąd, także te pierwsze należy brać pod uwagę. Ale śnijcie dalej panowie o emeryturach rzędu 1000e miesięcznie. Sasiad przepracował w dawnych 12 lat w belgijskiej firmie. Obecnie jest na emeryturze. Dostaje niecałe 260e miesiecznie z belgijskiego odpowiednika ZUS. Dodam, że pracował w latach 90, 2000. Tylko jest problem tego typu, że Belgia ma emerytury większe, od niemieckich. Piertolicie, a pojęcia nie macie. Za dużo rodziny ma się w De, żeby tego nie wiedzieć. We wschodnich Niemczech co niektórzy mają emerytury po niecałe 900e. Byl na ten temat jakiś czas temu w tv program. | 2 | ||
kiero82
| Dobry kolega mieszka w de, to zapewne coś wie na ten temat. | 2 | ||
~skg dk | po pierwsze ktory kierowca na plandece ma 3000 e brutto w de??? jest 1900 e brutto i diety na transporcie specjalistycznm typu cysterny paliwowe jest pensja godzinowa i wychodzi ok 3600 e brutto ale z sobotami co daje netto ok 2500 e na 3 grupie podatkowej | 2 | ||
~kierowca | Ja poszukującym pracy radzę zatrudnić się u Niemca - systemy można wybierać 2/2, 2/1, 3/1 pn-pt, dojazd zależy od firmy (najlepiej samemu swoim autkiem-zwrot części wydatków na paliwo) + umowa podstawa średnio od 2000-2300euro, do tego diety itp. W firmach z PL się nie opłaca, bo wiele ich bankrutuje, ponadto jaki sens pracować za 2600brutto i reszta zależy od firmy km, %, dniówka (uczciwi dają podstawę +dieta, ale tych jest mało), mało tego Polak wywiezie Cię busem na zachód i będziesz rozwożony jak cygan po parkingach (często w busie nawet ponad 24h) , albo osobówka i sam gonisz 1000-1500km na podmianę, po czym wrzucasz manele i z 600km jeszcze zestawem musisz urobić. U Polaka zachorujesz dostajesz wielkie gówno, u Niemca jest to dobry pieniądz -można przeżyć. Praca kierowcy wszędzie jest taka sama, ale różnice w zapłacie i warunkach duże. | 2 | ||
~skg dk | w de akurat chorobowe to jest bardzo dobre 80% podstawy ale bez diet wiec wyjdzie za misiac niezdolnosci do pracy ok 900 e na konto | 2 | ||
kiero82
| Dobry kolego, dałem za przykład 3000e BRUTTO. To, że podstawy są niższe, bo dochodzą nieoskladkowane diety, wiem dobrze. Próbuje tylko wyjaśnić bajkopisarzom forumowym, jak wygląda mniej więcej emerytura niemiecka. Gdy zapytałem kiedyś wujka, który mieszka tam od 86roku, czy po 10-ciu latach pracy w de, dostanie się ok 1000e, prawie spadł z krzesła że śmiechu. Powiedział wtedy 100-150e. Fakt, że było to parę lat wstecz. | 2 | ||
kursky
| Skąd takie wyliczenia.? ? Widzę, że znajomość niemieckich przepisów prawa podatkowego, prawa pracy, jak i praw emerytalnych jest wzięta z kosmosu. Okres składkowy, nalicza się z opodatkowanego dochodu za okres 10 lat, gdy w tym czasie, pracownik zarabiał powyżej minimum. A że kierowca ma dużą ilość nadgodzin, godzin nocnych, pracy w uciążliwych warunkach, jak i pracy w niedzielę i święta. To przelicznik jest wyższy, do tego dochodzi klasa podatkowa, staż itp. Na tej zasadzie oblicza się wysokość emerytury. Zatem proszę nie wprowadzać w błąd osób niezorientowanych. A argumenty typu woojka, który gdzieś mieszka i coś tam jeszcze sobie gada, ., ., zostawmy dla dzieci w piaskownicy. | 2 | ||
kursky
| Dodać należy, że wysokość świadczeń, jest naliczana indywidualnie i z osobna dla każdego pracownika. Zatem między bajki można włożyć, to co wypisuje kolega. Tak można naliczać dla pracowników na etacie 8 godzin. Wykonujących jedną i tą samą "czynność" | 2 | ||
~Pan Ordynator jest jeden! | A skąd ja mam to wiedzieć? Nie siedzę w prawie karnym. | 2 | ||
~kiero | Co znaczy składki nieodprowadzane należycie? | 2 | ||
kiero82
| Kursky Między bajki, to wsadź sobie te twoje opowieści dziwnej treści. A emerytury rzędu 950e za 10lat pracy w Niemczech, to tylko na tym forum. Ale śnij dalej. | 2 | ||
~kiero | Co fantasta ma na myśli? | 2 | ||
kiero82
| "I nie ma się co dziwić tym różnicom, bo według rankingu ONZ Global Age Watch, który przedstawia standardy życia osób po 60 roku życia, Polska zajmuje ostatnie miejsce w Unii. Dla porównania 8212; Niemcy zajęły 6. miejsce w zestawieniu lokalnym. Średnia emerytura w Niemczech wynosi około 820 euro (ok. 3421 zł), a na zachodzie Niemiec emerytury są średnio o ok. 90 euro wyższe niż na wschodzie". A tutaj masz wklejkę z internetu. | 2 | ||
~kiero | Emerytury od Niemca zapłaci wam Polski ZUS w zlotowkach. Zobaczycie euro jak świnia gwiazdy | 2 | ||
~Driver | U Niemca jest lepiej pod każdym względem więc czas zacząć pakować się i szukać firm panowie Na was napewno czeka tylko zatrudnienie i leżenie za kasę oni tam wogole nie każą pracować | 2 | ||
~Sancho Pancho | Jest król życia :) driver, gdzie tam w weekend byłeś, poszło 3000 zł na panienke :) | 2 | ||
PanOrdynartor
| Znów plucie jeden na drugiego? Fakty są bezsporne, polski dziad jeździ za podobne stawki co jego konkurencja zza Odry. I co z tego wynika? Tylko tyle, że kierowca zarabia mniej niż jego zachodni kolega, a składki emerytalne są nieporównywalnie niższe, aniżeli w niemieckim wydaniu. Podstawa naliczana jest z 8godzin na dobę, razy 5 dni. Który kierowca tyle pracuje?? Ano może 1% kierowców mieści się w tym czasie. Kolega wyżej napisał sposób naliczania świadczenia emerytalnego w Niemczech. Dlatego Niemiec jeździ na wczasy do ciepłych krajów, a polak co najwyżej pod namiot nad Bałtykiem. Tak panowie, okradają nas z bieżącego dochody jak i z emerytury. A więc warto pomyśleć i szukać pracy u Niemca. Nawet jeśli po przepracowany minimalnym okresie czasu, który pozwala nam na prawo do minimalnej emerytury, to i tak będzie ona wyższa lub równa, tej którą zapewnią nam gumniaki, za 20 lat przepracowanych. | 2 | ||
PanOrdynartor
| Tutaj należy się małe sprostowanie. Ktoś tutaj pisał o jakichś 200 euro emerytury. Nic bardziej kłamliwego. !! Po przepracowaniu minimalnego, wymagalnego okresu czasu, uzyskuje się prawa emerytalne, do minimalnej kwoty jaką gwarantuje ustawodawca niemiecki. Pozdrawiam i proszę o przemyślane wypowiedzi | 2 | ||
~Driver | Sranczo a jak Ty wydymales osła a jak stosunki z Don Kichotem nadal rznie Ciebie w doope | 2 | ||
~Seff | hej cwoki idziecie na samozatrudnienie i składki płać sobie jakie chcesz i po co tu beczycie awentualnie do niemca wypad a on wam tam wory z euro da | 2 | ||
~Pan Ordynator jest jeden! | Ale o co mam pytać? Co mnie obchodzi co grozi gumiakowi albo dziadszoferowi? Od tego jest sąd. To nie moje małpy i cyrk. | 2 | ||
~Pan Ordynator jest jeden! | Seff spiertalaj stąd. Nikt cię tu nie lubi. | 2 | ||
~Seff | kuku głupcze bezdommny cepie sam spiertalaj znowu na parkingu i prowadzisz wykłady na uniwerku | 2 | ||
~kiero | Kumidan - bajki o wyrokach skazujących za zanizanie składek wciskaj na parkingu podobnym sobie sioferom | 2 | ||
~kiero | Albo to tobie ktoś taką bajkę wczoraj wcisnął na wykładzie parkingowych. Wszak łykendzik trwa | 2 | ||
~Pan Ordynator jest jeden! | Seff fiucie bolesny, za darmo nie stoję. | 2 | ||
~kiero | Za, dietę głupku tam kwitniesz | 2 | ||
~Pan Ordynator jest jeden! | To nie są idiotko pieniądze? | 2 | ||
~kiero | Zapytaj kumidana jak należycie masz odprowadzić składki od tego co dzis niby zarobisz | 2 | ||
~kiero | Kumidana ma wyrok więc już wie | 2 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.