ID: 237208
Czy jest coś, czego polskim kierowcom jeszcze brakuje?
ID: 237208
ID: 237208
Umowa o pracę, 7 000 zł na rękę, prywatna opieka medyczna, służbowy laptop, dodatkowe ubezpieczenie i komórka do celów prywatnych...
Umowa o pracę, 7 000 zł na rękę, prywatna opieka medyczna, służbowy laptop, dodatkowe ubezpieczenie i komórka do celów prywatnych...
~etransport.pl
Posty (618)
Nadul
| jak nie buntuj? Nie na rączkę co Transportowski? Od kogo ma się młodzież uczyć, jak nie od starych. Młodzi z resztą też nie w ciemię bici w tych czasach i bardzo dobrze ; -) | 2 | ||
~Cezary | puchatek61 Przy systemie 3/1 wychodziło mi 5dni do własnej dyspozycji, bo 2 były przeznaczone na dojazd i zjazd, za jakieś śmieszne stawki połowy diety czy coś koło tego. Inną sprawą jest to, że musiałem, to warunki przyjąłem-dziś już nie muszę. Dlatego koniec z dojazdami busem, rozglądam się na miejscu, +- 100km od domu. Tylko, że od rozglądania się lepszych firm nie przybędzie, a wyzyskiwacze dalej będą bombardowali ogłoszeniami z wolnymi miejscami pracy, tylko nic nie chcą dać od siebie, bo przecież "u nich jest idealnie". Gdyby tak było, rotacja byłaby minimalna i zapomnieliby o problemach kadrowych. Więc najpierw niech zaczną być elastyczni, jak te wszystkie ich elastyczne systemy z dojazdami busem do ciężarówek. Myślę, że w tym kierunku myślący pracodawca raz na zawsze pozbyłby się wakatów. A kwestia podstawy i diet ciągle w PL jest kwestią polityczną, bo tylko obniżając koszty pracodawcom, ci zdecydują się podwyższać podstawy kierowcom. Pozdrawiam. | |||
~Transportowski | Nadul ci starzy też byli młodzi i pokorni jak baranki, jak już ulżyło i emerytura tuż tuż to wtedy dostają małpiego rozumu. Najlepiej ulżyć takiemu kierowcy w jego ciężkiej pracy - niech dociepie do emerytury na cieciowni. | |||
Nadul
| Że każdy był kiedyś młody i naiwny, to każdy wie, a to, że ktoś dobrze pouczył młodego ma od razu małpi rozum? | |||
~Pracownik | puchatek - jest w przepisach o tym że jeśli dojeżdżasz do auta które jest poza baza to jest to dyspozycja lub praca ( jeśli kierujesz) jeśli natomiast auto stoi na bazie to w żadnym przypadku dojazd do tego auta nie jest praca. nawet jeśli ta baza jest 500km od twojego domu Więc o czym gledzisz? | |||
Nadul
| Nie pasi Transportowskiemu, oj nie pasi, ale na szczęście w dzisiejszych czasach internet jest w prawie każdej ciężarówce ; -) | 1 | ||
~Transportowski | Nadul na takich kierowców jak wy mam wywalone. Stawiam na pracowników ze wschodu. | 1 | ||
Nadul
| to powodzenia Transportowski ; -) | 2 | ||
~Transportowski | puchatek sami sobie zasluzyliscie swoja pycha i buta. Mysleliscie, ze jestescie niezastapieni? Jeszcze bedziecie prosic o prace u dziadtransow. | |||
~300 | puchatek- Młoda piękna i bogata to jest moja Teściowa. Szóstka z przodu i lata od rana do wieczora po sklepach. A Transportowski to zwykły forumowy przygłup. Taki to nawet wie jak szczekać i wryło nie dostać. Nie pękaj, życie go sprowadzi na ziemie predzej czy później. Wystarczy, że mu się smartfon zepsuje i koleś leży i kwiczy. | 2 | ||
Listowy
| Panie transportowski, obserwuję od paru dni to forum, i widzę że jest Pan przewoźnikiem, krótko mówiąc szefem firmy. Proszę mi napisać, co takiego zrobili Panu Polscy kierowcy, że pała Pan do nich taką nienawiścią? Skąd w Panu tyle jadu, bo nie mogę tego zrozumieć? | |||
Nadul
| może ja odpowiem, Położyli kluczyki na stół i podziękowali ; -) | 2 | ||
Nadul
| w sumie to trochę dziwię się panu Transportowskiemu. Zamiast pluć jadem, powinien się cieszyć, że rzutem na taśmę rynek dla ukraińców otworzyli, bo tak pewnie podpisywałby się Bankrutowski ; -) | |||
~300 | Pozdrawiam co dzień. Właściwie, to Teściowa ma prawie siódemke a ledwo szóstke ma Teściu. I to Teść ma z tym problem, bo przecież on więcej lat pracował, i do tego fizycznie. Widzisz Transportowska gnido dworska. Ludzie tera takie majo problemy. Wprowadzanie taniej siły roboczej do Polski mnie osobiście wkoorvia. | -1 | ||
~kierowca | Czy jest coś, czego polskim kierowcom jeszcze brakuje? tak MÓZGU ale przewoźnicy też nie mają się czym pochwalić wedle powiedzenia ku.. a ku.. e znajdzie | |||
~KierownikCE | Niestety dla takich buraków jak transportowski pracownik jest tylko niewolnikiem, który ma tyrać na swego zbawcę. W normalnej firmie pracownik jest partnerem o którego trzeba dbać, w końcu to on przynosi firmie korzyści. Jeśli go zabraknie niestety i znawca padnie na ryj. Wielu o tym zapomina i dlatego nie mają pracowników i jedynie"wschód"ich ratuje przed bankructwem. Pracownik powinien też mieć za co żyć jeśli zachoruje a nie odkładać zarobione wcześniej pieniądze na ewentualne chorobowe czy urlop. Ci co to rozumieją nie mają problemu z wakatami. | 3 | ||
~KierownikCE | I dlatego coraz więcej naszych pracuje za granicą. Czy są zdrowi i pracują czy chorzy na zwolnieniu mają za co żyć, leczyć się i opłacać rachunki. Jak korzystają z urlopu wynagrodzenie również wpływa na konto. Nikt się nie martwi że kasy zabraknie na choćby podstawowe opłaty i życie. A wy pseudopracodawcy dalej mówcie że deszcz pada jak wam pracownik pluje w twarz i odchodzi. Jedyny wasz argument to załóżcie sobie firmę zarabiajcie kokosy. Jeden ma ambicje być prezesem a inny woli spokój. Nie każdy nadaje się na szefa jak widać po waszych wpisach. Miłego wieczoru. | 2 | ||
~300 | Do kompletu brakuje jeszcze wypocin Łysego gwardii, jak to polskie miszcze wypełniają luke na zachodzie i północy liżąc chodniki i zbierając puszki. | |||
~300 | Różnica polega na tym, że na zachodzie i północy poradzi sobie każdy inteligentny specjalista, a w Polsce robote za stówe dniówki znajdzie każdy. | |||
Dawid87
| 300 piszesz o sobie? skąd u ciebie taka wiedza, większość osób które wyjechały to lesery i złodzieje, znam dwóch którzy wyjechali najpierw do Włoch później do Belgi czasem dzwonią czy nie potrzebuje pasów, łańcuchów w ofercie mają też koła i wszystko co można zmieścić do kombi, | -1 | ||
~300 | Przerobiłem ostatnio próbę zatrudnienia pracowników. Było kilku młodych Polaków i dwóch Ukraińców. Piartole to, dalej sam se bede pracował. | -2 | ||
~New | A kto bu chcial u takiego tluka robic? | 3 | ||
~300 | 2018-10-24 19:58:24 Dawid kreetynie, ten tekst powtarzasz cyklicznie jak na przygłupa przystało. Powtarzasz go od kilku lat pajacu. Co ci mam odpisać... chyba tylko spieer.. laj. | -4 | ||
~Transportowski | Firmy, które nie udźwigneły zmian na rynku zatrudnienia (zatrudnienie pracowników ze wschodu) niestety ale redukują tabor. Tak polscy fachowcy przyczyniają się do "rozwoju" tych firm. | 1 | ||
~300 | ~New 2018-10-24 20:06:00 Oni chcieli. | -1 | ||
Dawid87
| 300 powtarzam go z prostego powodu, przykład znam z życia, nie piszę pustych bzdur jak ty. Co nawet nie umiesz zatrudnić mechanika do naprawy hamulców w Tico, to świadczy tylko o tobie. | 2 | ||
Dawid87
| przerobiłeś próbę zatrudnienia pracowników, żaden nie spełniał warunków więc nadal zapie/rdal/asz sam, wiesz komu możesz opowiadać swoje bajki, już po 19 a osiołek82 zadeklarował opuszczenie tego forum więc daruj sobie | 1 | ||
~300 | Chcesz sie popisać Dawid to pisz, mnie to wali. Ale żeby spieerd.. laj nie docierało. | -2 | ||
~Ł ysy | Czy jeszcze czegoś brakuje? Tak, tabletek neutralizujących objawy ciężkiej choroby, syndromu pier dol nię tego szofera. | 2 | ||
~!!!iiii | Myślę, że imigracja polskich kierowców powoli się kończy tak samo jak rozbudowa polskiej floty. Ilość kierowców raczej rosnąć nie będzie. Zostaną małe rodzinne firmy, gdzie już dziś mało jest pustych wakatow oraz wielkie międzynarodowe korporacje transportowe gdzie kierowca będzie trybem i nie będzie zmiłuj się i jeśli kiero chce być elastyczny to niech na taxi idzie jeździć. W korpo nie ma miejsca na elastyczność tam płacą za czas pracy a nie jakieś dyżury i siedzenie w aucie pod rampami. Wejdą inteligentne taho to wtedy korpo transy będą patrzeć komu za co się należy. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.