Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Czy jest coś, czego polskim kierowcom jeszcze brakuje?

ID: 237208


Umowa o pracę, 7 000 zł na rękę, prywatna opieka medyczna, służbowy laptop, dodatkowe ubezpieczenie i komórka do celów prywatnych...

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (618)

Nadul
jak nie buntuj? Nie na rączkę co Transportowski? Od kogo ma się młodzież uczyć, jak nie od starych. Młodzi z resztą też nie w ciemię bici w tych czasach i bardzo dobrze ; -)

2

~Cezary
puchatek61
Przy systemie 3/1 wychodziło mi 5dni do własnej dyspozycji, bo 2 były przeznaczone na dojazd i zjazd, za jakieś śmieszne stawki połowy diety czy coś koło tego.
Inną sprawą jest to, że musiałem, to warunki przyjąłem-dziś już nie muszę.
Dlatego koniec z dojazdami busem, rozglądam się na miejscu, +- 100km od domu. Tylko, że od rozglądania się lepszych firm nie przybędzie, a wyzyskiwacze dalej będą bombardowali ogłoszeniami z wolnymi miejscami pracy, tylko nic nie chcą dać od siebie, bo przecież "u nich jest idealnie". Gdyby tak było, rotacja byłaby minimalna i zapomnieliby o problemach kadrowych. Więc najpierw niech zaczną być elastyczni, jak te wszystkie ich elastyczne systemy z dojazdami busem do ciężarówek. Myślę, że w tym kierunku myślący pracodawca raz na zawsze pozbyłby się wakatów. A kwestia podstawy i diet ciągle w PL jest kwestią polityczną, bo tylko obniżając koszty pracodawcom, ci zdecydują się podwyższać podstawy kierowcom.
Pozdrawiam.
~Transportowski
Nadul ci starzy też byli młodzi i pokorni jak baranki, jak już ulżyło i emerytura tuż tuż to wtedy dostają małpiego rozumu. Najlepiej ulżyć takiemu kierowcy w jego ciężkiej pracy - niech dociepie do emerytury na cieciowni.
Nadul
Że każdy był kiedyś młody i naiwny, to każdy wie, a to, że ktoś dobrze pouczył młodego ma od razu małpi rozum?
~Pracownik
puchatek - jest w przepisach o tym że jeśli dojeżdżasz do auta które jest poza baza to jest to dyspozycja lub praca ( jeśli kierujesz) jeśli natomiast auto stoi na bazie to w żadnym przypadku dojazd do tego auta nie jest praca. nawet jeśli ta baza jest 500km od twojego domu
Więc o czym gledzisz?
Nadul
Nie pasi Transportowskiemu, oj nie pasi, ale na szczęście w dzisiejszych czasach internet jest w prawie każdej ciężarówce ; -)

1

~Transportowski
Nadul na takich kierowców jak wy mam wywalone. Stawiam na pracowników ze wschodu.

1

Nadul
to powodzenia Transportowski ; -)

2

~Transportowski
puchatek sami sobie zasluzyliscie swoja pycha i buta. Mysleliscie, ze jestescie niezastapieni? Jeszcze bedziecie prosic o prace u dziadtransow.
~300
puchatek- Młoda piękna i bogata to jest moja Teściowa. Szóstka z przodu i lata od rana do wieczora po sklepach.
A Transportowski to zwykły forumowy przygłup. Taki to nawet wie jak szczekać i wryło nie dostać.
Nie pękaj, życie go sprowadzi na ziemie predzej czy później. Wystarczy, że mu się smartfon zepsuje i koleś leży i kwiczy.

2

Listowy
Panie transportowski, obserwuję od paru dni to forum, i widzę że jest Pan przewoźnikiem, krótko mówiąc szefem firmy. Proszę mi napisać, co takiego zrobili Panu Polscy kierowcy, że pała Pan do nich taką nienawiścią? Skąd w Panu tyle jadu, bo nie mogę tego zrozumieć?
Nadul
może ja odpowiem, Położyli kluczyki na stół i podziękowali ; -)

2

Nadul
w sumie to trochę dziwię się panu Transportowskiemu. Zamiast pluć jadem, powinien się cieszyć, że rzutem na taśmę rynek dla ukraińców otworzyli, bo tak pewnie podpisywałby się Bankrutowski ; -)
~300
Pozdrawiam co dzień. Właściwie, to Teściowa ma prawie siódemke a ledwo szóstke ma Teściu.
I to Teść ma z tym problem, bo przecież on więcej lat pracował, i do tego fizycznie.

Widzisz Transportowska gnido dworska. Ludzie tera takie majo problemy.
Wprowadzanie taniej siły roboczej do Polski mnie osobiście wkoorvia.

-1

~kierowca
Czy jest coś, czego polskim kierowcom jeszcze brakuje?

tak MÓZGU

ale przewoźnicy też nie mają się czym pochwalić
wedle powiedzenia ku.. a ku.. e znajdzie
~KierownikCE
Niestety dla takich buraków jak transportowski pracownik jest tylko niewolnikiem, który ma tyrać na swego zbawcę. W normalnej firmie pracownik jest partnerem o którego trzeba dbać, w końcu to on przynosi firmie korzyści. Jeśli go zabraknie niestety i znawca padnie na ryj. Wielu o tym zapomina i dlatego nie mają pracowników i jedynie"wschód"ich ratuje przed bankructwem. Pracownik powinien też mieć za co żyć jeśli zachoruje a nie odkładać zarobione wcześniej pieniądze na ewentualne chorobowe czy urlop. Ci co to rozumieją nie mają problemu z wakatami.

3

~KierownikCE
I dlatego coraz więcej naszych pracuje za granicą. Czy są zdrowi i pracują czy chorzy na zwolnieniu mają za co żyć, leczyć się i opłacać rachunki. Jak korzystają z urlopu wynagrodzenie również wpływa na konto. Nikt się nie martwi że kasy zabraknie na choćby podstawowe opłaty i życie.
A wy pseudopracodawcy dalej mówcie że deszcz pada jak wam pracownik pluje w twarz i odchodzi.
Jedyny wasz argument to załóżcie sobie firmę zarabiajcie kokosy.
Jeden ma ambicje być prezesem a inny woli spokój. Nie każdy nadaje się na szefa jak widać po waszych wpisach.
Miłego wieczoru.

2

~300
Do kompletu brakuje jeszcze wypocin Łysego gwardii, jak to polskie miszcze wypełniają luke na zachodzie i północy liżąc chodniki i zbierając puszki.
~300
Różnica polega na tym, że na zachodzie i północy poradzi sobie każdy inteligentny specjalista, a w Polsce robote za stówe dniówki znajdzie każdy.
Dawid87
300 piszesz o sobie? skąd u ciebie taka wiedza, większość osób które wyjechały to lesery i złodzieje, znam dwóch którzy wyjechali najpierw do Włoch później do Belgi czasem dzwonią czy nie potrzebuje pasów, łańcuchów w ofercie mają też koła i wszystko co można zmieścić do kombi,

-1

~300
Przerobiłem ostatnio próbę zatrudnienia pracowników. Było kilku młodych Polaków i dwóch Ukraińców. Piartole to, dalej sam se bede pracował.

-2

~New
A kto bu chcial u takiego tluka robic?

3

~300
2018-10-24 19:58:24
Dawid kreetynie, ten tekst powtarzasz cyklicznie jak na przygłupa przystało. Powtarzasz go od kilku lat pajacu. Co ci mam odpisać... chyba tylko spieer.. laj.

-4

~Transportowski
Firmy, które nie udźwigneły zmian na rynku zatrudnienia (zatrudnienie pracowników ze wschodu) niestety ale redukują tabor. Tak polscy fachowcy przyczyniają się do "rozwoju" tych firm.

1

~300
~New
2018-10-24 20:06:00
Oni chcieli.

-1

Dawid87
300 powtarzam go z prostego powodu, przykład znam z życia, nie piszę pustych bzdur jak ty. Co nawet nie umiesz zatrudnić mechanika do naprawy hamulców w Tico, to świadczy tylko o tobie.

2

Dawid87
przerobiłeś próbę zatrudnienia pracowników, żaden nie spełniał warunków więc nadal zapie/rdal/asz sam, wiesz komu możesz opowiadać swoje bajki, już po 19 a osiołek82 zadeklarował opuszczenie tego forum więc daruj sobie

1

~300
Chcesz sie popisać Dawid to pisz, mnie to wali. Ale żeby spieerd.. laj nie docierało.

-2

~Ł ysy
Czy jeszcze czegoś brakuje? Tak, tabletek neutralizujących objawy ciężkiej choroby, syndromu pier dol nię tego szofera.

2

~!!!iiii
Myślę, że imigracja polskich kierowców powoli się kończy tak samo jak rozbudowa polskiej floty. Ilość kierowców raczej rosnąć nie będzie. Zostaną małe rodzinne firmy, gdzie już dziś mało jest pustych wakatow oraz wielkie międzynarodowe korporacje transportowe gdzie kierowca będzie trybem i nie będzie zmiłuj się i jeśli kiero chce być elastyczny to niech na taxi idzie jeździć. W korpo nie ma miejsca na elastyczność tam płacą za czas pracy a nie jakieś dyżury i siedzenie w aucie pod rampami. Wejdą inteligentne taho to wtedy korpo transy będą patrzeć komu za co się należy.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 13.59.198.150

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels