Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Czy jest coś, czego polskim kierowcom jeszcze brakuje?

ID: 237208


Umowa o pracę, 7 000 zł na rękę, prywatna opieka medyczna, służbowy laptop, dodatkowe ubezpieczenie i komórka do celów prywatnych...

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (618)

~Grzegorz
Do David87. Przerabialem i Polaka Anglika I Holendra. Wiedz jedno że takich płac jak w Polsce to nie ma nigdzie. Wymyślania obciążania kierowców, mierzenia opon w mm zapisywania nr opon itp... O plombach mówisz że ciężko na to pracowaliśmy to powiedz jak pracodawcy budowali swoje floty na oszustwach jazdą przez granicę na jednej licencji parę aut jechało na nie podbijaniu zezwoleń na D trzeba zaoszczędzić, nie wiem czy to pamiętasz ale dużo bym ci mógł wymienić

1

~bywalec
brednie o tym, że brakuje w Polsce 100 tys kierowców, można między bajki wsadzić.
Przecież każdy kierowca coś przewozi, to codziennie 100 tys ladunków nie ma komu zabrać?
Dokładnie to widać na giełdach itd. Firmy by się zabijały o przewoźnika a stawki poszły w górę, a tak każdy wie jak jest.
~nieRobot
Stawki nie pójdą w górę, bo ladunek może poczekać.
Widać to w takiej kolomyi nieraz, jak list przewozowy jest wystawiony 24 tego, pisze w nim Ostateczna data dostarczenia 22ego i Adnotacja że za spóźnienie powyżej 24h jest obciążenie 1100e przykładowo.
~AbraKADabrA
Robot sęk w tym, że dieta i ryczałt to nie ekwiwalent i na pasku ujęty być nie może. Wysokość diet i ryczałtów jest określona i wszystko powyżej w przypadku kontroli jest dochodem i podlega opodatkowaniu i oskładkowaniu. Jak się nie podoba to do rządu pisz projekt obywatelski.
capri
~Pracownik - Kwoty potrącane są wprost z Twojego wynagrodzenia. Jeśli nie rozumiesz czy i na ile Cię to powinno (lub nie) obchodzić, to cóż, Twój kłopot.
~Paweł
Jak to pięknie wygląda gdy napisza cyferki - porównają do innych i czego Oni niee chcą pracować... 7 na rękę owszem z delegacjami ale podstawa minimalna i od tego
ubezpieczenia bez nadgodzin nocnych i świątecznych jak zachorujesz to 1. 6 na rękę albo tabletki i z gorączką w trasę
~redaktor cymbał
Umowa o prace od 2100brutto ty cymbale redakcyjny
~Transportowski
Czy jest coś, czego polskim kierowcom jeszcze brakuje? Odpowiedź brzmi - rozumu.
Dawid87
"~Pracownik
2018-10 -24 11:06:25 capri - co mnie jako pracownikowa, obchidzi jakie i ile jest potrąceń? "
to potwierdza że wasze zarobki są nie adekwatne względem używania mózgu,
zrozum człowieku że ty jako pracownik musisz zarobić na te potrącenia, one nie spadają z nieba
~Pracownik
Nie Dawid.
To pracodawca ma na to zarobić.
Ja wypłatę dostanę jako pracownik bez względu na to ile ty zysku wypracujesz.
Czaisz czacze?
Na twoim przykładzie wyrazie widać jak macie zryte podejście do zagadnienia
Dawid87
wyrazy współczucia dla osoby która cię zatrudnia, zrozum człowieku że na wypłatę trzeba sobie zapracować, pieniądze nie spadają z nieba.
~AbraKADabrA
Pracownik tylko ty musisz wypracować ten przychód i odjąć koszty aby był zysk. Jeśli koszty przewyższają przychód to jak chcesz dostać wypłatę od Mateusza czy Jarosława.
~Pracownik
Zrozum że mnie jako pracownika wali skąd weźmiesz na wypłatę.
Ja pracuje i wypłata mi się należy.
Jak nie dajesz rady tak prowadzić interesu żeby przynosił na tyle dochodu żeby było na wypłatę to pożyczkę w banku weź.
Wypłata ma byc
~AbraKADabrA
Coś się tobie pomyliło, bo wydawało się mi, jeszcze do niedawna, że jako pracownik pracuje na pracodawcę a to pracodawca pracuje na pracownika. Oj jak się teraz pozmieniało w tym kapitalizmie
~Pracownik
Ten co mnie zatrudnia nie narzeka.
Ode mnie przekaż wyrazy współczucia swoim pracownikom, za to że muszą robić u takiego bezmozga wyzyskiwacza
~Pracownik
No właśnie - wydawało ci sie
laki81
Czego Nam kierowcą brakuje?Najbardziej brakuje mądrych i uczciwych pracodawców. Firm gdzie panuje zdrowa partnerska atmosfera i wszelkie problemy rozwiązuje się wspólnie (kompromis). Szef ma być zawsze szefem, a pracownik ma wiedzieć, że ma w swoim pracodawcy oparcie. Wiem, że to marzenia i takich firm jest garstka ale nie wszyscy są złodziejami.
~Madmax
Po co w ogóle umieszczacie taki artykuły na forum? Odrazu jest milion komentarzy biednych, pokrzywdzonych, obrażających polskich pracodawców, trzymaczy kierownicy. Wieczne niezadowolone łby, bogowie dróg. Chore.
~AbraKADabrA
MadMax po to, bo firma, która to sponsoruje chciała znów zaistnieć a firma swoją politykę promocyjną ma opartą o emocje i to skrajne. Straszenie armagedonem, np. że polski inspektor na wniosek z zagranicy sprawdzać będzie minimalną z De czy Fr. Szukają idiomów a tu jak widzisz grunt podatny.
~Transportowski
Pracownik cwoku ty masz zapie rdalac na szefa, firma a dopiero na końcu na siebie.
~klepżopę
Straszenie armagedonem, nie mówienie odstepcom dzień dobry na ulicy, ostrzeganie że Twoje ciało będzie gniło na polu bez pochówku, unikanie tych ze świata, unikanie imprez pod pretekstem zachowań niegodnych dziewczętom, takie paraktyki stosuje organizacja pramilitatyrna świadków jehowy przeciwko tym którzy przeszli na Katolicyzm, plus wykluczenie z domu rodzinnego.
scaniol
wyrazy współczucia dla osoby która cię zatrudnia, zrozum człowieku że na wypłatę trzeba sobie zapracować, pieniądze nie spadają z nieba.
Dawidek nikt tobie nie zabroni siedzieć w biurze 24 godz/na dobę raz na dwa tygodnie pójdziesz do rodziny na niedzielny rosołek zarobisz 7000 tyś i wszyscy będą szczęśliwi szef ci zapłaci za pilnowanie biura zobaczymy czy wtedy powiesz że pieniądze z nieba nie lecą
~klepżopę
bra... abr, na pasku wypłaty można napisać wszystko co nie podchodzi pod opod. także nie piertol głupot.
Dorysowujesz kolumnę pod tytułem np Zwroty Nieopod. tam piszesz tyle aby pracownikom się zgadzało i nie ma problemu.
Taki jak pójdzie do uS to nic, wszystko jest. Głowa lekko się kiwa, a w cieniu chłodny podpwiek.
O co Ci chodziło z tym wyzwaniem 2700 i zwroty 60, nie podejmiesz się tego, takiej śmiałości nie masz jak nie-dziad żeby się tego podjąć.
Musiałbyś poważnie traktować pracownika. Sądzę, że nie stać Cię na to.
~bywalec
Takie artykuły tylko podpuszczają jednych na drugich, a pamiętajcie że pracodawcy i kierowcy jedziemy na tym samym wózku.
Co do niektórych komentarzy typu " nalezy mi się', "nie obchodzi mnie to" - to najgorsze podejście typu "roszczeniowca" - kierowco pamiętaj, że Twój pracodawca nie prowadzi firmy charytatywnej i musi ona zarabiać. Jeżeli Ty jako kierowca swoją pracą nie wypracujesz przychodu, który pokryje Twoje koszty w firmie plus do tego zysk, to Twoje zatrudnienie w firmie jest bezsensowne i stracisz pracę. Wiadomo, że ze strony pracodawców dziadów i mend nie brakuje, ale prosty środek na to - omijać ich szerokim łukiem, a nie pracować u takiego i mieć pretensje do całego świata jak to Ty masz źle. Zwłaszcza przy dzisiejszej koniunkturze, gdzie o pracę dla kierowcy raczej nie trudno.
~Xxx
Karta multi sport hehehe dla spedytora cheba. My kiedy byśmy z tego mieli korzystać na pauze 45 czy 24. Ludzkie traktowanie i składki pracujemy utrzciwie i chcemy wyrazie czego godnie w zdrowiu i chorobie dbać o swoje rodziny. A nie żyć tylko dniem dzisiejszym bo jesteśmy zdrowi i jest wszystko dobrze. A to gadanie jakiegoś prezesa czy szefa tutaj żeby sobie odłożyć to jest zalosne
~Pracownik
bywalec - jeśli ty czujesz potrzebę finansowania se swoich należności potrzeb firmy to twoja sprawa.
Ja, jako pracownik nie będę ingerowal w to jak ma być prowadzona firma.
Dostaje zlecenie i je wykonuje jak najlepiej potrafię.
I mam za to dostać wynagrodzenie bez względu na to czy firma ma zysk czy nie
~Stary bywalec
Jeszcze trochę czasu i pieniądze otrzymywane na paliwo itp. zakupy związane z podróżą służbową będą zaliczane do tego "na rękę". Jak na razie do "zarobków" zaliczają tylko diety i ryczałty noclegowe (bez tych skłądników związanych z podróżą służbową prawdziwe na rękę wygląda mizernie).
~Cezary
Nie potrzebuję służbowego laptopa czy telefonu, bo mam własne. A argumentem, który przekona mnie do firmy jest;
-traktowanie pracownika podmiotowo (zadbany sprzęt, niezbędne urządzenia dotrzymywanie umówionych warunków)
-myślę, że niezbędny jest także minimalny wysiłek spedycji w planowaniu tras czyli wyjazd z bazy i powrót całym składem w ramach ustalonego systemu pracy.
Nie mam zamiaru być transportowanym jakimś busem na zachodnie krańce UE, podczas gdy zaczynają mi liczyć pracę od wejścia do ciężarówki. Pytanie tylko ilu szefów jest w stanie zrezygnować z zarobku, aby jego auto zjechało na 2-3dni do kraju. Mam na myśli firmy typowo "przerzutowe". Póki co liczbę takich firm można by pokazać na palcach jednej ręki.
~asa
Brakuje im mózgu i piątej klepki.
~Transportowski
puchatek idź na świadczenie przedemerytalne i nie buntuj młodych. Takie kiermany co to 1 nogą są na emeryturze tylko podpuszczają innych.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.145.78.117

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels