ID: 237208
Czy jest coś, czego polskim kierowcom jeszcze brakuje?
ID: 237208
ID: 237208
Umowa o pracę, 7 000 zł na rękę, prywatna opieka medyczna, służbowy laptop, dodatkowe ubezpieczenie i komórka do celów prywatnych...
Umowa o pracę, 7 000 zł na rękę, prywatna opieka medyczna, służbowy laptop, dodatkowe ubezpieczenie i komórka do celów prywatnych...
~etransport.pl
Posty (618)
~!!!iiii | wysokość zarobków kierowców i pozostałych zawodów mało wykwalifikowanych w demoludach powoli dochodzą do maksymalnych wartości. Jest granica, gdzie opłacalność inwestowania w pracownika w danym kraju znika. Innymi słowy lepiej przenieść firmę do De i w drugą stronę zachodniej firmie nie będzie się opłacać zlecać usługi / produkcje w kraju i firmie, która jest droga. | |||
~Kraj | Tak tyle można zarobić ale na umowie najniższa krajowa a reszta to pod stołem delegacje albo diety | 1 | ||
~!!!iiii | Kraj a jak kiero z Polski zatrudnia się w De to myślisz, że jaką podstawę dostaje na papier? Najpierw wykazać się trzeba w pracy i pokazać, że jest się kierowcą a nie szczęśliwym posiadaczem uprawnień aby żądać jakiejś wyższej podstawy. Są kierowcy którzy wolą wyższe podstawy a są tacy którzy wolą wyższe składniki nie opodatkowane i oskładkowane, bo wiedzą lepiej niż US i ZUS co z własną wypłatą robić. | |||
~NAW | Jest coś, to brak czasu na założenie rodziny, a konsekwentnie brak dzieci, oraz zmarnowanie najlepszych lat młodości na widoki autostrad. Bądź jak Turek, rób dzieci, bierz piećset i piertol to. | |||
~remik | wykrzyknik ale ty piertolisz !!! | |||
~świetlicowa | !!!iiii - dla takiego przewoźnika jak ty przez 25 lat nie trafił się jeszcze żaden kierowca godny wyższej podstawy? dziwne zasady masz w tych smardzewicach | 2 | ||
~!!!iiii | Swietlicowa kto tak napisał, na dzień dobry się wykaż a wraz ze stażem w firmie w każdej firmie profity rosną. remik popatrz na polskie specjalne strefy przy granicy z De nowych firm nie przybywa a popatrz na strefy w De przy granicy z PL. Przykład Wykroty a Kodersdorf fabryka felg zrezygnowała z budowy w PL bo Merkel dała większe profity a Polacy do pracy w De i tak przyjadą. | |||
~!!!iiii | Niektóre firmy transportowe z PL też przenoszą się do De koszt pracownika prawie identyczny ale są inne profity jak ulgi w TC czy dofinansowanie do utrzymania środków transportu o ubezpieczeniu nie wspomnę. Prawo pracy elastyczne i problem kabotaży, 45h czy MiLoG znika. | |||
~kiero | Koszt pracownika w DE jest niższy niż w PL, a to ciekawe. Skoro w Niemczech mindestlohn jest 8, 84 euro brutto za godzinę pracy. To ile godzin kierowca pracuje w DE i jakie ma diety doliczane? Czy u Niemca też można fikcje tworzyć na papierze? | |||
Ł ysy
| świetlicowa. Ciebie co znowu w główkę uderzyło? Przyzwyczaiłem się do twojego bredzenia, ale najwyższy czas sobie uświadomić, że wielu ludzi myśli podobnie. TY jednak jesteś prymitywny ćwok. | |||
Ł ysy
| " Szanowne Pany Kieroffce " skoro w Germanii tak dobrze, wyjeżdżajcie. Nikt was nie trzyma. Uwierzcie, jak już wyjedziecie, nikt za wami nie zapłacze. | |||
Ł ysy
| Polski Kiero ma ostatnie minuty swoich pięciu minut. Tak to już jest w zawodach prostych. | |||
Nadul
| Kurła panie, kiedyś to było. Nie to, co teraz ; -) Same Dziadtranse i kierofce ; -) | 1 | ||
~świetlicowa | to mówisz Ł ysy że do pińcet dniówki nie dojde - szkoda | |||
Ł ysy
| świetlicowa. Marzenia są bezcenne. | |||
~!!!iiii | Kiero czy faktyczny koszty pracownika kierowcy ok 2000e w PL czy w De to dla mnie żadna różnica chyba, że 1 euro będzie po 3. 80PLN. Do tego mniejszy wymiar urlopu, mniej dni wolnych oraz możliwość rozliczania z wypracowanych godzin a nie etatu. Przy dzisiejszej marży te małe elementy robią różnicę. | |||
~kiero | Ja obecnie pracuje dookoła komina i mam jeszcze 23 zł netto za godzinę pracy. W przyszłym roku prezes ma podnieść na 25zł. Jeżeli chodzi o międzynarodówke dzwonił do mnie szef u którego kiedyś jeździłem. Proponował podstawę 3000 brutto + 50gr/km. Albo bez podstawy 60gr/km. Robota w kółkach PL-UK-PL. Co kółko 3-4 dni w domu. | |||
~Transportowski | Niektórym zębów brakuje ale 5 z przodu jest. | |||
~kiero | Wykrzyknik musiał byś prowadzić wirtualna księgowość. 2000 euro przez minimalną to 225 godzin. A tyle kierowca przepracuje w 17 dni roboczych. Reszta rozumiem wolne. do tego jeszcze niemiecka dieta. | |||
~kiero | Transportowski 2018 -10-25 11:06:30 Niektórym zębów brakuje ale 5 z przodu jest. Jak trzymałeś kierowców tygodniami w budzie to i zęby potracili, bo było za późno żeby je wyleczyć. Co do 5 z przodu to chyba Ukrainiec na krajówce za tyle jeździ. Ja co prawda mam mniej ale codziennie w domu (8-10 godzin dniówka), weekendy i święta w domu, a zus od całości odprowadzany. | |||
~Transportowski | kiero czyli tylko 2 z przodu? | |||
~!!!iiii | Kiero a sprawdzałś kiedyś ile godzin wychodzi po szczytaniu karty, bo mi wychodzi max 190-200g. Tylko dlaczego o tym piszemy. Koszt pracownika wraz ze wszystkimi dodatkami, podatkami itd to na dziś ok 1900-2000e w PL i musi być zatrudniony kierowca w transporcie na pełny etat. W De wychodzi trochę więcej jeśli pracuje pełny etat godzinowo jeśli nie wyjdzie pełny etat, bo system 2/1 lub 3/1, to wychodzi podobnie i jeszcze mniej urlopu się należy. | |||
~kiero | Transportowski matematyka ci obca chyba jest, w październiku mamy 184 godziny, bo jest 23 dni robocze. Razy 23 zł. to jest 4232 zł na rekę. Ale mam już 7 nadgodzin, a one są płatne 34, 50 netto za każdą. Wykrzyknik no właśnie ile wychodzi po sczytaniu karty? Jak twoje szofery robią rozładunki-załadunki i inna pracę na włączonej pauzie to może tyle wyjść. Ale jak uczciwie będą posługiwać się tachografem to będziesz miał inny wynik. Ja jeżdżąc na długich trasach nigdy nie miałem mniej dziennie niż 10 godzin bez załadunków i rozładunków. | 1 | ||
Ł ysy
| Ekonomia kierowców rodzi różne odczucia. Zazwyczaj człowiek zastanawia się nad jednym, skąd ci kolesie czerpią swoją wiedzę? Szoferskie wyliczanki są zajebiste. Tak to jest, jak czyta się przepisy życzeniowo. | -1 | ||
Ł ysy
| Kiero. Jakim sposobem wypracujesz 225 godzin w 17 dni? Idź do lekarza. | -1 | ||
Ł ysy
| Kiero. Paru cwaniaczków co wierzyli w siłę młotków /tacho/ miało sprawy o wyłudzenia. | -1 | ||
~kiero | Łysa pało bardzo prosto średnio 13 godzin razy 17-18 dni. No może twoi szoferzy nie robią załadunków i rozładunków, tylko jadą 9 godzin plus pauza 45 minut. Od załadunków i rozładunków jesteś ty, czy masz od tego inna ekipę? ?? | 2 | ||
~kiero | Łysa pało, a kilku cwaniaczków w Francji za oczekiwanie na placu, na wolna rampę, na włączonym łóżku dostało od żandarmów listy pochwalne za drobne 800 euro. A te twoje bzdury o wyłudzeniu opowiadaj swoim kierowcom, bo który z polskich przewoźników płaci za godzinę pracy? ?? | 3 | ||
~fryc | Wiesz kiero u mnie dość często zaladunki i rozladunki w Polsce robi inna ekipa. | |||
~Pierestrojka | Sprawy o wyłudzenie!!!Przesze dł samego siebie. Szacun | 3 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.