ID: 236098
Atrakcyjne zarobki już nie wystarczą, aby przyciągnąć młodych do zawodu kierowcy
ID: 236098
ID: 236098
Kierowcy rozpoczynający pracę w branży transportowej już na starcie mają zagwarantowane dobre zarobki. Dlatego firmy, aby przyciągnąć młodych ludzi do zawodu, muszą zaoferować im dodatkowe bonusy. Coraz większe znaczenie ma elastyczny grafik i warunki pracy.
Kierowcy rozpoczynający pracę w branży transportowej już na starcie mają zagwarantowane dobre zarobki. Dlatego firmy, aby przyciągnąć młodych ludzi do zawodu, muszą zaoferować im dodatkowe bonusy. Coraz większe znaczenie ma elastyczny grafik i warunki pracy.
~etransport.pl
Posty (78)
~Wwa | Co za bzdury, etransport już o czym pisać nie ma. Niedługo nowy artykuł "zaplecze sanitarne kierowców poprawione o 180°. Przy a2 powstaje nowy dzikie z 15 nowymi miejscami parkingowym I śmierdzącym kiblem" etransport to dno | |||
~Arek | Polski transport powinien calkowicie pasc.. wtedy w europie bylo by ok | |||
~Arek | Bo etransport pisze co im kaza lub kto ile kasy podsypie wtedy nawet wedlug nich mercedes mp4. J es t super | |||
~Lowca jeleni. | Haha. Jacy kierowcy? Cieniasy i nic wiecej. Wieczne narzekanie, marudzenie. Zero pojecia o jezdzie, zero techniki jazdy. Takim przekladkom to tylko dac auto z automatyczna skrzynia biegów i nowe zeby przez swoja indolencje nic nie zepsuli. Ja się nawet nie witam z takimi przekladkami na parkingu. Nie pozdrawiam. Tfuuuu az mi sie nie dobrze zrobilo. | |||
~Kiero | Zrobił prawo jazdy za 7. 5 koła i rozczarowany że nie chcą go zatrudnić. W życiu bym ci nie dał składu wartego 500 tys. jak zaczynałem to na podwójnej za kota przez rok i o wypłatę to się nawet nie zapytałem. | |||
~Kiero | Szef zapłacił kiedy miał i nie było dyskusji. | |||
~volvo | dokładnie, jak ja zaczynałem to każdy wołał 5 lat doświadczenia, albo życzył powodzenia, a jednak się udało. za cieńki jesteś do tej wymagającej roboty | |||
~Viking | czas prowadzenia pojazdu mogą śmiało wydłużyć, a te dziewiątki to po prostu nieporozumienie - tekst volvo, j/w czy to nie jest na temat? wg ciebie to czas prowadzenia pojazdu przez kierowcę min 9 h / dobę to za mało? wg ciebie kierowca powinien prowadzić pojazd min 12 h / dobę + 4 h / dobę czas na załadunek i rozładunek wiec 16 h / dobę jest akurat a te 8 h odpoczynku na dobę dla kierowcy to i tak za dużo? j e b n i j, się ty w ten pusty sagan.. | 1 | ||
~Viking | szkoda mojego czasu na konwersacje z takimi idio ta mi. . zegnam z bulem.. | |||
~dobry kolega | takie jest zycie nieroby wiadomo na wschodzie wzajemne okradanie to norma i placz | |||
~Kiero | A co do zarobków to jest wina całego tego systemu bo jak chcesz sprostać oczekiwaniom kierowcy poplacic wszelkiej maści opłaty leasingu itd to zostają drobne. więc za to ryzyko i odpowiedzialność lepiej to zamknąć w piz.. | |||
Nadul
| atrakcyjne zarobki, to pikuś. Nażniejsza jest miła atmosfera ; -) | |||
Nadul
| Bez atmosfery ani rusz ; -) | |||
~tago | A czy przy weekendzie, już wszystkie paskudy wyprysznicowaliście swoje śmierdzące żopy? Jak nie, to jazda mi pod prysznic i dopiero do pisania brać się ! :) | |||
~tago | Czysty i pachnący kierowca, to największa reklama i wizytówka firmy. Za to też sefowie płacą ! :) | |||
~Kierowca międzynarodowy | Panie Prezesie Dartrom zarobki na zachodzie dla kierowców zaczynają się od 2500 euro netto niech Pan o tym pamita i nie odpowiada bzdur publicznie | |||
~Pan Ordynator | Co tam zarobki, jak napisał Nadul liczy się miła atmosfera. Od siebie jeszcze dodam że firma musi być w porzo i mieć ładne panie spedytorki:) | |||
~Jam | Kierowca międzynarodowy na zachodzie piszesz zarobki od 2500 e, ale jak ktos pracuje w polskiej firmie to obowiązują go przecież polskie stawki. Czemu zadacie zachodnich zarobkow? Czy polski stolarz domaga się francuskiej wypłaty? | 2 | ||
~Karol | Na zachodzie zarobisz, ale musisz znać język niemiecki bo inaczej będzie lipa | |||
jacek-kuba
| ~Jam Kierowca międzynarodowy na zachodzie piszesz zarobki od 2500 e, ale jak ktos pracuje w polskiej firmie to obowiązują go przecież polskie stawki. Czemu zadacie zachodnich zarobkow? Czy polski stolarz domaga się francuskiej wypłaty? Jak Polski stolarz będzie dymał we fr przez miesiąc to jakiej wypłaty docencie będzie wymagał? sowieckiej? | |||
~Jam | To kierowcy jeżdżący na daleki wschód gdzie trasa trwa kilka tygodni powinni zarabiać ok 300-400 dol. ? Jacek kuba nie ten tok myslenia | 1 | ||
~Jam | A np. Francuz czy Hiszpan jeżdżący do polski ma zarabiac 1000 e? | |||
~Wwa | Ale gdzie są firmy które tyle płacą? | |||
~Jam | Jacek kuba ty tylko mozesz mieć nadzieję że zona ci da i nie bedzie jej bolec glowa jak zjedziesz po trzech tyg z trasy a nie że bedziesz zarabial 2500 e | |||
jacek-kuba
| Kończy się czas pracy za free. Czy ci się podoba czy nie. Dotyczy to wszystkich, nie tylko kierowców. Ludzie nie wytrzymują już ciśnienia. 2500E na zachodzie to głodowa stawka. Garstka ludzi dyma pozostałe miliardy-nadszedł czas wodnika-czas złodziei dobiega końcowi. | 1 | ||
~kierowca | Nawet młodzi kierowcy wiedzą żeby omijać firmy które swe wynagrodzenia opierają na km lub %, do tego z kombinowanym tacho. Takie firmy nie mają i nie będą miały racji bytu. Ludzie nie dają już się tak łatwo wykorzystywać. | |||
jacek-kuba
| Mówiąc zupełnie poważnie-wiesz ilu ludzi głoduje na tej planecie? wiesz jaka jest nadprodukcja żywności? To musi wylecieć w kosmos wreszcie. | |||
Baldnapper
| Pracowałem pięć lat za kierownicą "dużego". Większość tego czasu jeździłem na "międzynarodówce" ale w kraju też kilka miesięcy "cisnąłem". Poznałem ten zawód, jego specyfikę oraz zwyczaje panujące w branży. Moim zdaniem w Polsce wcale nie brakuje kierowców. Mamy natomiast do czynienia z nadmiarem tzw. przedsiębiorstw transportowych, prowadzonych przez tępych, prymitywnych ludzi lub zwykłych przestępców. Zaliczyłem kilku Pracodawców. Wiem o czym mówię. Wciąż mam aktualne uprawnienia, kartę kierowcy, doświadczenie i8230; mam wyrąbane na to wszystko. Mam gdzieś funkcjonowanie bez snu, z telefonem zamiast posiłku i magnesem zamiast 8222; tacho8221;, albo z lewą kartą w pierwszym slocie8230; Najlepiej bez zjeżdżania do domu częściej, niż raz w miesiącu na dwa dni. Łyse opony, auta związane sznurkami lub plastikowymi 8222; trytkami8221; 8230; Pięć lat takiego życia w zupełności mi wystarczy. Lubię to zajęcie i podoba mi się ten zawód. Jednak będę jeździł wyłącznie dla uczciwego Pracodawcy, jeśli takiego spotkam. Tymczasem pracuję w innej branży i śmieję się do rozpuku, czytając o problemach kadrowych branży transportowej. Takich przypadków, jak mój w skali kraju jest z pewnością więcej, niż owe 8222; magiczne8221; sto tysięcy wakatów. Na szczęście dla branży jest jeszcze Ukraina8230; Zobaczymy, jak daleko zajedziemy z tymi braćmi za kierownicami naszych ciężarówek8230;? To zjawisko również będę obserwował z uśmiechem. Pozdrowienia dla kierowców! Nie będę odpowiadał na zaczepki, ani czytał głupich komentarzy. Szerokości! | 3 | ||
~Jam | Ja jestem za tym zeby kazdy zarabial godziwie, ale wszystko w granicach rozsądku, a kierowcy to szczególnie roszczeniowa grupa zawodowa | 2 | ||
jacek-kuba
| Ale zastanowiłeś się czemu kierowcy to szczególnie roszczeniowa grupa-jak myślisz jakiś wirus czy to genetyczna kwestia? Zastanów się trochę, pomyśl trochę samodzielnie/ | -1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.