ID: 236098
Atrakcyjne zarobki już nie wystarczą, aby przyciągnąć młodych do zawodu kierowcy
ID: 236098
ID: 236098
Kierowcy rozpoczynający pracę w branży transportowej już na starcie mają zagwarantowane dobre zarobki. Dlatego firmy, aby przyciągnąć młodych ludzi do zawodu, muszą zaoferować im dodatkowe bonusy. Coraz większe znaczenie ma elastyczny grafik i warunki pracy.
Kierowcy rozpoczynający pracę w branży transportowej już na starcie mają zagwarantowane dobre zarobki. Dlatego firmy, aby przyciągnąć młodych ludzi do zawodu, muszą zaoferować im dodatkowe bonusy. Coraz większe znaczenie ma elastyczny grafik i warunki pracy.
~etransport.pl
Posty (78)
~zcx | kierowcy roszczeniowi? to co powiedzieć o personelu medycznym i nauczycielach, to jest dopiero wzorzec tego określenia. | |||
laki81
| 2018-09-09 21:01:52 Baldnapper bardzo trafne spostrzeżenie. | |||
jacek-kuba
| Każda grupa jest szczególnie roszczeniowa w tym kontekście-a prawda jest -jak napisałem na początku-ludzie mają dość. Ci zarabiający 2500E na zachodzie również-to nie są pieniądze | -1 | ||
Baldnapper
| laki81 - dziękuję za miłe słowo. Przy okazji przepraszam za dziwne cyfry w moim tekście. Pojawiły się zamiast wstawionych przeze mnie znaków interpunkcyjnych. Dziwne - ale i to jakoś przeżyję. :) | -1 | ||
~Jam | Nie porównuj kierowców do lekarzy czy nauczycieli, bardziej do pracowników po zasadniczej szkole zawodowej lub jakims kursie dzięki któremu zdobyli zawód | |||
jacek-kuba
| jam z mojej strony kończę dyskusję. Doświadczony kierowca nie napisze takiego komentarza. Nie masz w moje ocenie, pojęcia o tej pracy. | -1 | ||
Baldnapper
| Jam - kierowcy to przede wszystkim ludzie, którzy ciężko pracują, żebyś miał w sklepie jedzenie, ubranie, narzędzia do pracy, meble, czy paliwo do swojego autka lub gumkę na ptaszka. Niektórzy zanim zrobili jakiś kurs - jak to nazywasz - zdobyli wcześniej dyplom wyższej uczelni. Różnie bywa z tymi kierowcami. | |||
jacek-kuba
| Zrobić kurs a wykonywać tą pracę, to 2 odrębne kwestie. | -1 | ||
~Wielki Szu | Ten portal ma już od dawna opinię tabloidu transportu wiejskiego. Za judaszowe srebrniki sa gotowi opublikować największe brednie świata. | 2 | ||
~Kiero82 | Glab forumowy landryna ku-ku pracuje u dziada, siedzac w budzie po 4 tygodnie, zarabiajac 5500zl, i podobno bardzo sobie chwali. Jezdzi autem ktore poskrecane jest na druty i trytki, a szefa caluje po nogach. Tak firme na parkingach wychwala, ze brzmi to tak, jakby zlapal Pana Boga za nogi. No ale coz sie dziwić, bo kto by takiego pajaca przyjal. | -1 | ||
irish_dude
| Niektórzy zdobyli dyplom na egzotycznych uczelniach, na przykład w Calgary, w Instytucie Spawalnictwa. Potem mieli różne przygody życiowe, a ciemnota łyka wszystko, jak głodne pelikany... | 1 | ||
~Transportowski | Zero82 pajacem to ty jestes. Pakuj manele i na stopa do Germanii bo jutro zaladunek. | -1 | ||
~Kiero82 | Transportowski, pajacu jeden, po naczepe do tesco, i zapier... | -1 | ||
gustav
| Jam co ty za bzdury wypisujesz? Czy polskie firmy odbierają pracę wschodnim kierowcom na ich rynku? Wyobrażasz sobie francuskiego kierowcę robiącego przerzuty Polska-Czechy-Węgry przez 4 tygodnie? | 2 | ||
~Kiero82 | Irish, spawacz stal sie dzisiaj bardzo dobrze platnym zawodem, takze nie ma co sie wysmiewac. | 1 | ||
~Transportowski | Zero82 dojazd stopem do pracy to tez czas pracy? Wiec po calej nocy tulaczki i zaladunku bedziesz znowu krecil pauze i pisal tu farmazony. | |||
~Kiero82 | Glabie forumowy, napisz cos madrzejszego, a moze uda Ci sie zablysnac. Ale coz, mozna tylko zalowac kierowcow, ktorzy pracuja u dziad-gumofilca, i musza wracac stopem do domu, oraz auta. Pewnie znasz to ze swojego doświadczenia. | 1 | ||
El_gato
| Nawiązując do zaprezentowanego cytatu Pana Dariusza Szumachera z firmy Dartom ( w artykule) . Zapytam się tylko czy na urlopie jak również na chorobowym płacicie te same zarobki, tzn po 8tys zł??? Niektórzy kierowcy potrafią liczyć. Urlop to jest prawie 10% rocznych zarobków a nie najniższa krajowa, chorobowe, np. grypa, też te 2tyg się w roku przytrafi, już nie wspominając o poważniejszej kontuzji czy złamaniu nogi... i co chorobowe za najniższą krajową??? Proszę wziąść kalkulatorek, przeliczyć i makaronu kierowcom na uszy nie nakręcać Panie Szumacher... mało kto to już kupuje. | -1 | ||
Suma
| "Na zachodzie średnie zarobki to 2 tyś euro" Minimalne W Hiszpanii Belgii Norwegi 3 tyś to średnia roczna netto na początek Rzygać się chce... jak się czyta te zachęcające wypociny ETransport jesteście jak te dziadtransy. 2. 5 tyś wózkowy ma na rękę w niemczech. | |||
~landryna ku-ku | Przygłup82 ciągle bredzi że pracuje w dobrej firmie... bzdura, takiego głąba nawet gumofilce nie chcą widzieć... -:) | -1 | ||
VincentVega
| polscy pracodawcy przestań cie w końcu bezczelnie kłamać że płacicie kierowcom 6 7 tysiecy złotych (... ) PŁACICIE 2000 złotych wypłaty reszta to kilometrówki diety i inne badziewia ja ze stażem 21 lat jako kierowca zawodowy zarabiam mieszkając miesiąc w kabinie 2000zl to jest moje wynagrodzenie w polskiej firmie za miesiąc jeżdżenia po zachodzie przestańcie bezczelnie kłamać | |||
jacek-kuba
| Ale ta reszta badziewia czyli ok 8 tys zł to spada z nieba? | |||
jacek-kuba
| Większość ludzi może pracować nawet na czarno i bez wypłaty. Tylko za premię uznaniową, warunek, że premia wynosi min 20000zł | |||
~Dzieciak | Nienawidzę drajwerki. Rzucił bym to w diabły gdyby nie kasa i elastyczny grafik. Żelazo nie interesuje mnie 420 czy 610 koni. | |||
jacek-kuba
| dzieciak dorobiłeś już 11-tu nicków. Zastanawiałeś się nad tym? Przemyśl to w wolnej chwili. | |||
~Spokojny | Ten kolumnie z Dartom u to niech *e się w łeb albo ja to zrobię. Kur#y za ludzkie pieniądze lizeasingi spłacają. Macie ludzi za de*ili? Myslicie ze za " czapke śliwek beda jezdzić. Skończy się wam. | |||
~Rikitiki | Dartom to dno i wodorosty. Permanentnie łamie prawo płacąc od kilometra. | |||
~Gruby | Jak złamiesz noge to szef ma ci płaci ze leżysz w domu? A on ci ta noge złamał? *o jedna z druga potrzebujesz alfonsa i opiekuna który się toba zajmie gdy zachorujesz? Ogarnijcie się złodzieje. Jak jestes facet zadbasz sam o siebie mozesz ubezpieczyć się od tego sam. A nie zrzucasz na szefa. Bo na zachodzie tak maja. Ile firm jest na zachodzie a ile w pl. Jaki jest profil firm na zachodzie a jaki w pl. a jak Niemcy do tego doszli? Za*ajac a nie licząc na socjal. Tempaku jeden z drugim spójrzcie jak Chiny się bogacą i dzięki czemu. Indie. Aby dosjc do bogactwa trzeba za*al i zatrzymać odpływ ludzi młodych. Socjal och nie przyciągnie. Musimy wytworzyć klasę średnia. Aby to zrobić musimy jka najwiecej zostawić sobie a jka najmniej dać państwu. ZeoUmxie to de*ile | |||
~Zdziwiony | A od kiedy najniższa krajowa i kilometrówka są atrakcyjnym zarobkiem??? | |||
~Gucio | Młodzi mają gdzieś bycie niewolnikiem w budzie po kilka tygodni, młodzi ludzie się kształcą, znają języki obce i szukają pracy w miarę płatnej, rozwojowej i mogąc spełniać swoje pasje po pracy. Jeszcze z 10lat i zobaczycie pracodawcy jak będziecie płakać za dzisiejszymi kierowcami, bo młody ma gdzieś taką robotę, wstawać rano, jeździć po nocach, spać w budzie i jeść w budzie, brać prysznic z bańki lub parkingach - po hu... j wie ilu ludziach. Przykład takie Niemcy gdzie jest ful pracy dla kierowców pn-pt i nikt się z młodych nie pcha, a co dopiero w PL gdzie tydzień to mało 3, 4 i najlepiej wcale nie wysiadać i jeszcze traf na normalna firmę i szefa. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.