ID: 231862
Wzrasta niepokój w związku z rosnącym niedoborem kierowców
ID: 231862
ID: 231862
Oznacza to, że aktualne braki kadrowe to zjawisko poważniejsze niż okresowe deficyty: jest to prawdziwy problem strukturalny, który stanowi poważne zagrożenie dla zawodu kierowcy.
Oznacza to, że aktualne braki kadrowe to zjawisko poważniejsze niż okresowe deficyty: jest to prawdziwy problem strukturalny, który stanowi poważne zagrożenie dla zawodu kierowcy.
~etransport.pl
Posty (89)
~jar | Kierowca zawodowy "tira" chyba najbardziej restrykcyjne przepisy, mandaty, odpowiedzialność, brak szacunku, gowniana robota za marne wynagrodzenie (najniższa krajowa) | 2 | ||
~bary | Jak to brak wykwalifikowanych?Te raz najbardziej wykwalifikowani sa ci z najnizszym stazem wystarczy CB posluchac. Druga grupa sa kierowcy z Ukrainy zreszta jak sie patrzy to ten kraj jest zaglebiem kierowcow. Jezdza u nas jezdza naLitwie, Slowacji, Czechach i Wegrzech. U mnie w firmie rotacja jsk w miejskim autobusie a dziadtrans robi swoje i nie chodzi o zarobki ale o cale podejscie do tematu. | |||
~Kier | Za bardzo nie wierzę w to ze w PL brakuje 100tys kierowców. Gdyby wyeliminowac firmy w ktorych zeby zarobic to trzeba kombinować, wydaje mi sie ze była by nadwyżka kierowców. A dziad transy placza, bo nikt normalny nie bedzie sie szmacic pracujac po 24h na dobe, lub rozladunki bądź załadunki bedzie robil na kombinacjach. Tak funkcjonują tylko niedorozwoje umyslowe, a nie mormalni kierowcy. | 2 | ||
~Ordynator ku-ku | Nadciągają wykwalifikowani murzuni z Kongo i farmerzy z Boliwii, gumowce będą mieli w czym wybierac. | 1 | ||
~Wielki Szu | Tabuny Kazachow ciągną na wielbladach jutrznych w stronę smardzewic. Widzę tylko tumany kurzu. Ł ysy wam tera pokaże co transport. | 2 | ||
~ngine | już nawet niech o tym nie piszą. trzeba było wcześniej pomysleć. po co im złodzieje, oszuści, lenie i kombinatorzy??? niech sami wsiadają w te ciężarówki i jeżdżą. niech posmakują własnego miodu i szacunku wszem i wobec. i ile w kieszeni zostanie... | 2 | ||
~Mariusz | Jest na to prosta recepta Wystarczy uczciwie zapłacic podstawę a nie najniższa krajowa i sami się kierowcy znajdą Na palcach można policzyc firmy które płacą wiecej niż podstawa | 2 | ||
~Kiero | Kierowców nie brakuje, brakuje dobrych firm | 2 | ||
~Ordynator ku-ku | Dobrych kierowców też jak na lekarstwo. Uprzedzając pytanie-kto to jest dobry kierowca. Przede wszystkim jest to przeciwieństwo dobrego kolegi. A tak poważniej, jest to profesjonalista za kierownicą. | 1 | ||
~Kiero | Dobry kierowca nie będzie pracował za 0, 45 grosz z kilometra lub mniej bez podstawy bo podstawę musi sam sobie wyjezdzić w kilometrach, lub za procent z frachtu. | -1 | ||
~Ordynator ku-ku | Profesjonslista na gumowca nawet nie spojrzy. | 2 | ||
~Black mwtal | Powiem tak trudno jest znalezc dobrego kierowce. Ale jeszcze trudniej dobra firme | |||
piotr2075
| Tak. Brakuje kierowców. Ostatnia pensja kolegi z POLSKIBUS 2600 netto. Nic tylko pracować za tak oszałamiające wynagrodzenie. Większość małych pks oferuje pracę za najniższą krajową i jakieś śmieszne stawki za postój na dworcach. O życiu i pracy kierowców ciężarówek nie będę się wypowiadał bo nie znam realiów. Jedno jest pewne. Będą pieniądze będą kierowcy | 1 | ||
MagnusSE75
| "Volvo Trucks jest już o krok od prezentacji w pełni autonomicznego samochodu ciężarowego. Pojazdy, które same się prowadzą i są sterowane przez inteligentne oprogramowanie, mają szansę zrewolucjonizować branżę transportową" Nie długo nie będzie trzeba zatrudniać kierowców. "Podczas testów na Słowacji inżynierowie Volvo Trucks pokazali, jak kilkudziesięciotonow y zestaw radzi sobie w czasie jazdy bez człowieka na pokładzie. " | -1 | ||
~kierrrowca | zrobiłem prawko popracowałem 3 miesiace dziekuje dowidzenia wole isc na produkcje albo do zbiorów... a młodzi nie pchajcie sie. . kupa stresu mandaty odpowiedzialnosc gonitwa jakby zarobki były po 20 tyś na miesiac plus zus taki jaki być powinien to moze by sie opłacało tak upadlać | 2 | ||
~~~e90 | Jakbym zarobił na miejscu 3. 5tys w innej pracy za normalne godziny to już w życiu nie wysiądę do żelastwa... narobiło się biznesmenów za kredyty i jeżdżą za gówniane stawki i wielce szukają kierowców | 1 | ||
~Kiero | MagnusSE75-powodzeni a, nie bedziesz musiał mu płacić wynagrodzenia, urlopu też nie hehe, tylko czy zabezpieczy ładunek? przygotuje naczepę do załadunku/rozładunku ?wypisze CMR? zapłaci za drogę? | |||
~gnebca | a tam się nie opłaca - fajnie jest wrócic z trasy po 3 tyg i przytulic 7tys zl | |||
~gnebca | a z tą produckja magazynem za 3 tys zl a 3 zmiany to się opłaca? | |||
MagnusSE75
| Jasne że ludzie w transporcie zawsze będą potrzebni, ale auta już same jeżdżą. Nie przeraża was to, że zanim doczekacie się emerytury, możecie zostać zastąpieni przez komputer? Bo mnie przeraża, jestem kierowcą D i teraz robię C+E, ale nie wiem ile lat zdążę pojeździć, zanim komputer mnie zza kiery wywali. A mam dopiero 42 lata, więc do emerytury kupa czasu. | -1 | ||
Nadul
| ja pierdziu, niedawno najtańszą częścią wymienną w każdej ciężarówce był kierowca. Ale czasów dożyłem :D | |||
300D
| jeszcze jak by było na co wymieniać, to może bym się dalej z tym męczył. | |||
~Kiero | Nie masz na co wymieniać bo szukasz najtańszych zamienników ale zamiennik to nie orginał | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.