ID: 231862
Wzrasta niepokój w związku z rosnącym niedoborem kierowców
ID: 231862
ID: 231862
Oznacza to, że aktualne braki kadrowe to zjawisko poważniejsze niż okresowe deficyty: jest to prawdziwy problem strukturalny, który stanowi poważne zagrożenie dla zawodu kierowcy.
Oznacza to, że aktualne braki kadrowe to zjawisko poważniejsze niż okresowe deficyty: jest to prawdziwy problem strukturalny, który stanowi poważne zagrożenie dla zawodu kierowcy.
~etransport.pl
Posty (89)
~Wielki Szu | Ł ysy wlasnie sprawdził poziom ropy w kociolkach kijem od szczotki. Pokrzywy tez wykosil w około renat. | |||
karzełreakcji
| Magnus, te twory będą miały racje bytu, gdy z dróg wyeliminuje sie czynnik ludzki. Czyli albo wszystko bedzie samo sobą kierowało, łącznie z osobowkami, albo to sie nie sprawdzi. Za dużo de bili na drogach. Druga sprawa: kto idzie siedziec jak taka ciężarówka zabije człowieka? | |||
~Karol | Zaniepokojeni to są kierowcy, którzy traktowani są jak rzecz przez swoich pracodawców, oczywiście nie wszyscy. Podstawa pracy to jest odpowiednie wynagrodzenie i praca na legalu oraz ludzkie traktowanie, wtedy ludzie nie będą rezygnować z pracy jako kierowca | |||
~Mysia pysia | Dziady leżą i kwiczą... amen. | |||
~volvo | karzeł system będzie nieomylny, logiczny. to człowiek jest nieprzewidywalny, na pytanie kto pójdzie siedzieć, odpowiedź jest nikt | |||
~ngine | pokażcie mi wreszcie do k nędzy gdzie te auta już same jeżdżą???!!! tylko nie reklamy czy prezentacje a realne transporty od drzwi do drzwi. Podobno też same się ładują, omijają korki i same naprawiają. aa i same siebie cieciują. | |||
~Blubrak | 3 tysiące na rękę za tydzień pracy i codziennie 2-3 CV wpływają od doświadczonych, uczciwych. Jak się oszczędza to się przepłaca. 80% "przewoźników" upadnie w przeciągu dekady bo ich nie stać na pracownika | |||
~??? | 2. 7 za km to na pewno nie stać na kierowce powiedz to spedycją | |||
~kiero | W Warszawie operator koparki ma 25 zł/h netto. Do zusu według umowy z prezesem, jedni chcą więcej inni alimenciarze mniej. Ja ciągam koparki na budowy i mam 25zł/h, do zusu 4 tys zadeklarowane. Robota dookoła komina max 10 godź dziennie, weekendy wolne. Wczesniej jeździłem kilkadziesiąt lat na międzynarodówce. | |||
~gnebca | dawno nie widziałem budowy by w soboty nie pracowali no ale to już nie budowa a prezesura za kierownica | |||
Twardy72
| Prestiż zawodu? Nie dalej gamonie dziennikarze opluwaja transport w każdym artykule. Niech dalej pokazują jeden wypadek w kółko przez tydzień. Tak wygląda rzeczywistość. | |||
MagnusSE75
| To fakt, prasa to pijawki, które jak się przyssają do jednego wypadku, to nie odpuszczą tygodniami, aż dojdzie do innego. Jakby przeliczyli miliony bezpiecznie pokonanych km przez zawodowców, to okazałoby się, że to jedna z najbezpieczniejszych form transportu towaru i osób. | |||
~kiero | gnębco a dlaczego ja miałbym pracować w sobotę, albo niedziele, czy koparki nie można dostarczyć w tygodniu? Operatorzy koparek jak pilne to pracują po 10-12 godzin po siedem dni w tygodniu. Przemnóż to sobie przez 25 zł/h. Ja zarabiam skromniej mam max 200 godzin w miesiącu. | |||
~kiero | Jeszcze jedno jeden z kierowców robił uprawnienia na żurawie przenośne. Na kursie było pełno kierowców c+e robiących uprawnienia na żurawie samojezdne, podnośniki i żurawie budowlane. Byli to kierowcy z praktyką międzynarodową. | |||
~dobry kolega | uprzedzajac pytanie dobry kierowca to przeciwienstwo tzw ordynatora ku ku co masz do szwajcarskich kierowcow leszczyku | -1 | ||
~dobry kolega | wlasnie lece na hiszpanie krotka pauza na kawke na a 40 we francji lykend platny extra 300 chf to jest prawdziwe zycie kierowcy | |||
~Ordynator ku-ku | Trafisz tam landrynko? | 1 | ||
~zcx | o zjawił się ten od "u nas w szwajcarii" czy "my szwajcarscy kierowcy" jak trzeba być upośledzonym, żeby będąc imigrantem wypisywać o sobie takie rzeczy. | 1 | ||
~gnebca | każdy zawód fizyczny jest dobry tylko nie w tym kraju zwanym Polska reszta zależy tylko od tego kto co lubi robic jeden lubi jeździć po 12h dziennie samemu w kabinie bo nikt mu nie marudzi, drugo siedzi na żurawiu portowym czy tam budowlanym przez 12h tez samemu i przerzuca bryłki baryłki a inny woli jeździć wózkiem widłowym po 10h dziennie i mieć kontakt z szefem non stop by dalej awansować poprzez znajomości czy lizanie dooooopy - wybór należy do was tylko nie ten kraj | |||
~dobry kolega | zcx ty jako kompletny ignorant to juz sie w ogole nie odzywaj a ty kuku nie wiem co masz do mnie ja nigdy o tobie nic nie pisze i nie wypowiadam sie na twoj temat do tej pory byles ok ale widze ze cos ci nie pasuje przyznam nie wiem co | -2 | ||
~Dawid87 | Normalne zasady wynagrodzenia, sprzęt dobry, wspólny szacunek, i na brak kierowców nie narzekam, | |||
Jedrek61
| Informację prasową przeczytałem z zainteresowaniem. Dane zawarte w materiale pewnie są prawdziwe. Jednak każdy wie, że problem TKWI W SZCZEGÓŁACH. Nie było by żadnego problemu z naborem kierowców gdyby ich przyszła emerytura nie zależała od tego co om dzisiaj się proponuje. Bo przecież późniejsza emerytura na poziomie minimum socjalnego (albo niżej) nie zadawala nikogo. Zdrowo rozsądkowy człowiek nie myśli tylko o dniu dzisiejszym... | |||
~Ordynator ku-ku | dobry nie napinaj się tak, "cza"sie znać na żartach. | |||
~OlO | Właśnie wczoraj zwolniłem sie z pracy. Zlodziejo- dziadtrans myślał, ze bede pracował po 13-15 godzin dziennie. A on mi zapłaci najniższą krajową za 8 godzin. Żartowniś | 3 | ||
~dobry kolega | no to kukulka mocno mnie uspokoiles w dalszym ciagu masz pelne poparcie najlepszych szwajcarskich kierowcow gorskich | -1 | ||
~Ordynator ku-ku | No i spoko. Mus tepić gumowców, to nasz cel. | -1 | ||
~Ordynator ku-ku | A w kupie dobry siła! | 1 | ||
~dobry kolega | no kierowczykow bez zembuw tez tsza tempic | -1 | ||
pawel744
| No i tych co pod cysterną... na parkingu w okolicach Montpellier :) | -2 | ||
~Jam | No i tych szwajcarskich gorskich |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.