Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Nasierowski nowa transportowa gwiazda facebooka

ID: 228463


A co sądzicie o naszej nowej gwieździe transportowej niejakim Nasierowskim? Ostatnio wyliczył że koszty jego jazdy po UE zestawem to 53 centy reszta to zysk!!! jest 2018 rok a ja głupi myślałem że tacy goście już dawno zostali zlicytowani ale jak widać wciąż potęga kalkulatora Z Garbsena jest widoczna w narodzie

~wierny FAN
*.194.12.153

Posty (22260)

~Patryk pogromca dziadow
Ja pamiętam że w czasie pandemii to auta były załadowane po tydzień do przodu minimum i trasy po 1500km.

Nie było takiego okresu w transporcie żeby tyle jeździć. Wszystko z ładunkiem prawie zero pustych przelotów.

W wiadomościach puścili krisowi zmanipulowane info a in i tacy jak on lykaja jak pelikany.

W tv pokazywali rejony Włoch koło Mediolanu jak ludzie padali na przystankach takie krisy już panika bo syf idzie stamtąd.

A rzeczywistość była taka że się w ristorante paste jadło; )

To co glupkom pokazują w to glupki wierzą a rzeczywistość jest zupełnie inna
~marzenia
zawsze lżej sponsorowanemu
~kierowca
kris idioto. Pisałem to od początku pandemii, że ja jako kierowca żadnego spowolnienia nie widzę. Ba, nigdy wcześniej nie jeździłem tyle co na początku pandemii.
To że taki śmierdziel jak ty nie miał co wozić lata mi koło pędzla.
Skoro jesteście tacy przewidujący, tak doskonale znacie się na polityce, ekonomii i ogólnie na wszystkim to dlaczego strzelacie kulą w płot?
Idąc dalej. Pakiet mobilności. W marcu kierowcy masowo mieli odbierać wypowiedzenia. Odbierali? Srajwer wieszczył, że deadline jest we wrześniu. I co? Co tym razem deklu wymyślisz? Kto dosypał? Paliwo drogie, wypłaty wysokie, a auta dalej jeżdżą.
Ja tylko na kilku przykładach pokazałem, że jesteście śmieszni. Jesteście deklami i tyle. Mowa oczywiście o dziadach udzielających się na tym śmiesznym pseudoforum i jęczącym non stop, jak to kierowcy mają już pozamiatane. Jak nie potraficie prowadzić uczciwie firm to klamoty pod płot, gumiaki włóż i wracać w buraki. Sezon w pełni.
~Kris
Przewoznik pisalem ze idiota cie zrobil i dalej tak uwazam. Uwazam rowniez ze w kowidzie polowa firm by padla ale dzieki wakacjom sie to opoznilo i teraz mamy skutki. Czego ciulu nie rozumiesz? Jakby rzad nie pomagal w cudzyslowie to bysmy byli na innym etapie. I teraz tak samo im bardziej beda pomagac tym gorzej. I nie pisz mi ze zle przewiduje. Bo na sie opieram na matematyce i ekonomii a ze rzad opiera sie na wrozbach jasnowidzow to nie moja wina. Zgodnie z nauką powinno pier. dolnac w 2020 roku. Skoro dolozyli kasy to przesuneli o 2 lata. Wiec pier dolnie teraz chyba ze znowu dolozą kasy. Ale to nie zmienia przewidywan
~Kris
Kierowca juz ci noeilem ze jestes ciulem ktory prostych rzeczy nie rozumie. To ze rzad dolozyl twojemu szefowi kasy nie zmienia niczego w sytuacji gospodarczej. Przewidywania oparte na cyklach gospodarczych sa praeidlowe. To ze ktos przy nich majstruje nie znaczy ze one są błedne. Tak jak ty urodziles sie de. bilem i de. bilem umrzesz i zadne dzialanie nie zmieni tego obrazu
~Kris
Jak wlaczysz grzejnik zimą tzn ze jest lato bo cieplo?
~kierowca
Niestety na idiotę wychodzisz ty. Bo ty nie rozumiesz prostego przekazu. Zaczynam mocno wątpić czy ty w ogóle masz z transportem coś wspólnego, bo to aż niemożliwe, żeby taki dzban prowadził firmę.

1

~Patryk pogromca dziadow
On jest od przesyłania SMS ile złomu ma zabrać z huty kierowca.
O prowadzeniu firmy czy nawet prawo jazdy może pomarzyć.
Ma swój świat.
Nie pisz z nim szkoda czasu.
On jak spora część ludzi chorych jak se coś ubzdura to będzie się tego trzymał nawet 25 lat i dorabiał ideologie dlaczego tak się nie stało :)
~Przewoznik
Kris Ty ciulu ty ekonomisto już od czterech lat przewidujesz uladek opisywanych gwiazd, i oprócz nieudacznika T wszyscy mają się dobrze. Ty pisałeś że komornik za nimi biega, ty pisales ze weksle och wykończą, i kto z siebie zrobil de*ila pajacu?
Jesteś polglowkiem który wiecznie cos przewiduje, a jak nie trafi to przesuwasz dalej. Jak wtedy rząd pomagał to pisales ze ta pomoc to gwoźdz do trumny przewoźników a teraz piszesz że ich to uratowało. Ty masz dopiero wybujała fantazje. Z driverem pewnie po jednej matce jesteście, ale napewo różni ojcowie.

1

~300D
Patryk dobrze pisze.
Z takich przygłupiastych Krisów pożytek ma jedynie etransport.
jacek-kuba
Panowie wymagacie myślenia od dziada? Przecież gdyby dziad myślał, nie byłby dziadem. Czy ktoś oprócz dziada chodzi kanałami i się ukrywa, bo nie wie kto go zaatakuje. Okradziony kiero, urząd, komornik kooperant właściciel sklepu itd.

-2

jacek-kuba
Suwnicowa też może zaatakować w każdej chwili.

-2

~scan cargo
czy słuszna jest teza ze skoro obecnie jest takie ssanie na kierowców to jesli na poczatku tego roku jak pisaliscie zarabialiscie 10 tys i wiecej to rozumiem że juz w październiku powieniescie zarabiać około 12 tys a w marcu 2023 bedzie zarabiać około 13-14 tys aby miec ta sama wartosc nabywcza a biorac pod uwage te braki kierowców o jakich piszecie i że zadziała prawo popytu i podazy to ktoś już to chyba podawał - jesli wegla brakuje jego cena poszło 3 krotnie do góry to zakładam że to już prawa rynku powinny zadziałac i pensje powinny pojsc mocniej niż sama inflacja? ?? niech mnie ktos poprawi ale ja mam wrażnie że tak naprawde to w/g wartości nabywczej zarabiacie mniej niż w 2020 roku? ??
~scan cargo
czy jesli np nie bedzie zleceń w czesci gałezi przemysłowych i np załóżmy że z rynku zniknie tylko około 1 % aut to jest 60000 ( i że tym razem rzady nie dodarukuje pieniedzy na " ochrone miejsc pracy " te 60 tys kierowców od dziadów znajdzie sie na rynku pracy i oczywiscie pojdzie do Niemca i rozejdzie sie po Europie to zwiekszy to presje na zarobki czy nie
~Kris
Jakby kierowca cokolwiek rozumiał z podstaw ekonomii to by nie był kierowcą.
~Kris
Podaz popyt, cena równowagi to pojecia abstrakcyjne.
~scan cargo
Kris to nie o to chodzi żeby sobie dowalić bo ja też niby nominalnie zarabiam wiecej a pod wzgledem siły nabywczej mam mniej niż w 2020, ja tylko che uświadomić kierowcom którzy sie tak podniecaja obecnymi zarobkami i PM że tak naprawde to rzady zrobiły ich w h, a bo wprowadzajac lockdown i płacac postojowe wywołali inflacje jakiej nie mielismy od dzisiecioleci, oczywiscie konflikt na Ukrainie to nie ich wina ale to spotegowało inflacje, i tak naprawde to wszyscy tracimy oczywiscie najmocniej dostaje po * klasa średnia i ci co maja oszczedności, wiec być może to ucieszy kierowców że dziad dostanie po *, bo chyba to zauważyłem że Patrykowi i innym sprawia przyjemość oni chyba do serca sobie wzieli modlitwe Polaka z Dnia świra, tylko oni nie rozumieja z czego sie bierze dobrobyt społeczeństwa i że najbogatsze kraje i rejony to te gdzie jest kapitalizm, ba nawet dziki kapitalizm a oni jak mantre powtarzaja głupoty komunizmu i ciesza sie jak dzieci że dziadowi sie podwineła noga
~scan cargo
dziad kapitalista bedzie zawsze patrzył żeby zarobić jak najwiecej i to normalne kierowca komunista bedzie zawsze chciał pracować jak najmniej i patrzył w kieszeń kapitalisty i bedzie kombinował jak mu najwiecej zabrać z tej kieszeni, Kierowca kapitalista bedzie patrzył jak dorównac lub przescignać dziada kapitaliste, popracuje popatrzy jakie błedy popełnia dziad, wniesie swoje poprawki i sam zostaje dziadem kapitalista tak sie rodziło 90 % firm transportowych w Polsce przeciez 90 % z nich to firmy założone przez kierowców. To nie tak że student SGH czy Koźminskiego kończył studia i bach eureka założe firme trnasportową to kierowca jeździł widział żę to prosty biznes a jak już pojawiły sie masowo speducje to co to była za filozofia biore auto ide do spedycji i ogień na tłoki
~scan cargo
a dla jasności pisze o przewoźnikach nie o operatorach logistycznych bo to już wyższa połka tam akurat raczej nieczesto sie zdarza ale sie zdarzało nawet taki Raben kim był - kierowcą : Winterswijk, niewielkie miasteczko w Holandii, to miejsce, gdzie Jan W. Raben, dziadek aktualnego CEO Grupy Raben, zaczął okolicznym rolnikom wozić produkty na targ. Było to w 1931 r. Niewielkie przedsięwzięcie przynosiło zyski, więc Raben kontynuował swoje działania i stopniowo zwiększał liczbę zleceń. Kiedy zamówień było na tyle dużo, że sam nie był w stanie ich obsłużyć, zaczął zatrudniać kolejne osoby i tak, z roku na rok, firma stopniowo rosła w siłę.
jacek-kuba
Znowu pseudo ekonomiści mają problemy z liczeniem. W zeszłym roku dniówka kierowcy wynosiła 380-400 zł obecnie 450-550 to jak z siłą nabywczą jest? Kolejna kwestia -zawsze była mowa o zarobku wręcz skrajnym-czyli miesiąc w budzie. Obecnie wystarczy policzyć 500 razy 30. Dalsza dyskusja to już tylko bicie piany. Po co ta drętwa gadka dalej jest prowadzona? To całkowicie wyczerpuje temat.

-1

BlazejekWalczyna
Co tam nowe zestawy, nowe busy, wypasione prywatne fury mieszkania i domy, przecież celebryci w opinii naszych forumowych błaznów przewoźników już od 6 lat są bankrutami tylko jeszcze o tym nie wiedzą xD
Przecież transport się nie opłaca, im rodzina i bezdomni to wszystko finansują xD
~Paweł
Inteligencje dziadów widać na każdym kroku, chłopki w gumofilcach pozakładali firmy transportowe i myśleli, że im manna będzie lecieć z nieba, kierowca pojedzie zarobi hajs a pan sief będzie siedział i sobie jaj. przewracał w fotelu.
U mnie w mieście pełno busów z międzynarodówki odstawionych po parkingach bo pany siefy nie ogarniają licencji transportowej
przec ież dla nich egzamin na psiefożnika jest nie do ogarnięcia
~scan cargo
Jacek luzik tak jak napisałem wrocimy do sytuacji z końcem lutego oczywiscie o ile rzady znow nie nadrukuja pieniadza który za rok wróci jak tsunami z kolejna fala inflacji, a odnoszac sie do wpisu to wskaz mi na obecnie czyli październik firmy które na umowie o prace zatrudniaja na cały miesiac i płaca 550 tylko nie jeden przykład, to co ty piszesz ta górka była jakieś 2-3 miesiace temu i sie już skończyła
~scan cargo
-duża firma oni maja chyba z200-400 zestawów która jeździ pod Amazonem i ma sporo kontraktów bezpośrednich własnie wiem od kumpla że na tej górce oferowała 15000 tys za meisiac siedzenia w budzie tylko teraz własnie od 2 tygodniu zaczeli proces wymiany kadry bo najgorszy pracownik to taki zdegradowany finansowo jak potrzebowali to brali wszystkich za 15 tys aktualnie maja pracowników za 2200-2300 E bez problemu i wymieniaja wszystkich z górki płacowej, tu też trzeba zrozumieć że pensja to nie wszystko bo co innego jest pracować np na Lohrach co innego na cementowozach co innego na DE gdzie masz po kilka przepinek w ciagu tygodnia i trasy po 300-400 km pasowanie i wymiana palet, aktualnie w firmach gdzie maja długie trasy auto przypisane do kierowcy lużny grafik pracy nie ma problemu ze znalezieniem kierowcy za 2100-2300 E za 30 dni pracy
~leży z drutem pod premium
~scan cargo
2022-10-16 10:23:15 -duża firma oni maja chyba z200-400 zestawów która jeździ pod Amazonem i ma sporo kontraktów bezpośrednich własnie wiem od kumpla że na tej górce oferowała 15000 tys za meisiac siedzenia w budzie tylko teraz własnie od 2 tygodniu zaczeli proces wymiany kadry bo najgorszy pracownik to taki zdegradowany finansowo jak potrzebowali to brali wszystkich za 15 tys aktualnie maja pracowników za 2200-2300 E bez problemu i wymieniaja wszystkich z górki płacowej, tu też trzeba zrozumieć że pensja to nie wszystko bo co innego jest pracować np na Lohrach co innego na cementowozach co innego na DE gdzie masz po kilka przepinek w ciagu tygodnia i trasy po 300-400 km pasowanie i wymiana palet, aktualnie w firmach gdzie maja długie trasy auto przypisane do kierowcy lużny grafik pracy nie ma problemu ze znalezieniem kierowcy za 2100-2300 E za 30 dni pracy


to jeszcze dopisz, że ta nowa "kadra" to chłopcy w rurkach i obcisłych spodniach
~scan cargo
Ja nie polemizuje z faktami zawsze beda firmy lepsze i gorsze, zawsze beda firmy idace do przodu i te upadajace Praca przewoźnika - rentownego już dawno przestałą być prostym zajeciem, biore auto robie licencje ide pod spedycje i trzepie kasiurre to sie już skończyło, nie chce mi sie komentowac nawet przykładów gwiazd YT czy Tik toka to jest tak skonstruowane troche jak w Amway wychodzi jeden gość i pokazuje jak mu sie udało jak cieżka praca sie dorobił, cała sala bije mu brawo i krzyczy z zapartym tchem że oni też tak chce, chcecie jedyne co musicie zrobić to kupić zestawik startowy za pare tysi i opchnac go innym ale to inwestycja jest jak nie to sami zużyjecie ale nie stracicie :-) i oni leca i kupuja nabijac mu kase model stary jak świat tylko przeniesiony do nowych technologi, już nawet nie trzeba wynajmowac sali i zapraszać na siłe oni sami sie garną
~scan cargo
do leży z drutem błedne założenie jakie robicie na tym forum jest takie samo jak 30 -40 lat temu zakłądali kierowcy w DE bo zakładali że skoro brakuje Niemców chetnych do pracy to beda im płacic coraz wiecej i sky is the limit a tu sie okazało że nie że pojawili sie obcokrajowcy i Niemców zostało może 10-20 % lokalnie na miedzynarodowym uświadczyć Niemca to mega fart, to samo było u nas pojawili sie Ukraińcy Bialorusini Kazachowie obecnie z Azji, nawet nie macie pojecia że jakby odblokowali wizy to Europe zalałoby pareset tysiecy kierowców z Sri Lanki Indi bo dla nich ta praca i te zarobki sa jak złapanie Pana Boga za nogi, pojedzcie aktualnie do Warszawy - polecam to sie zdziwicie jak dużo hindusów obecnie pracuje na dostawach jedzenia Uberach itp na razie problemem jest bariera jezykowa ale 2-3 lata zaczna sciagac kolejnych ze swoich krajów i to sie zmieniło dosłownie w ciagu ostatnich kilku lat
~scan cargo
Tylko dlaczego tego nie robia z jednego prostego powodu za klika lat wejda auta automiczne i nie bedzie takiego zapotrzebowania i co wtedy zrobić z ta masa ludzi, to jest to co miały Niemcy w latach 50-60 sciagneli Turków gastarbaiterów do przemysłu ciezkiego plan była na kilka lat pozniej okazało sie ze oni posciagali rodziny i zostali na miejscu i obciążali system socjalny w momencie jak już bum na przemysł cieżki sie skończył
~leży z drutem pod premium
scan cargo, ale niemiecki kierowca ma wyjepane na jeźdzenie na międzynarodówce po 3 tygodnie, tak samo im nawet sie nie chce jeździć lokalnie, niemiec na ciężarówce do święto, chyba, że na prawdę urodzony kierowca
u niemca to nawet w kurierce ciapaki robią, bo żaden młody do tej roboty się nie pcha
u nas powoli dzieje się to samo, nie strasz, że hindusi wygryzą, będa po prostu pracować za kółkiem bo dla naszych chłopaków w rurakch do tej roboty tez nie chce sie iść
~driver
Oj chłopaki przyjdzie recesja wyrówna szanse
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 216.73.217.4

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels