Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Pracownicy delegowani: co może czekać firmy transportowe?

ID: 224578


Rada Unii Europejskiej zajęła stanowisko w sprawie pracowników delegowanych. Polska odniosła porażkę, domagając się, by dyrektywa nie skupiała się bezpośrednio na transporcie. Jakie mogą być skutki tych postanowień? Ocenia Paweł Wloczek, Dyrektor Zarządzający WebEye Polska.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (40)

~DIXI
to dla czego Niemiecki kierowca zarabia wiecej od Polskiego chociaz obydwaj pracuja w tej samej Niemieckiej firma, co jest jeszcze lepsze Niemiec ma weekendy wolne a Polak jezdzi w weekend, czemu w tym przypadku kierowcy nie walcza o swoje, a dla tego ze potrafia sie zadowolic ochłapami troche wiekszymi niz zarabiali w PL

1

~2PAG
Ale Wy jesteście naiwni. Wy naprawdę myślicie, że tu chodzi o Was? Polskich kierowców? Tu chodzi o to, że polskie firmy transportowe są zagrożeniem dla niemieckich, francuskich i innych. A Wy nie jesteście niewolnikami. Nikt Was nie zmusza do pracy w transporcie. Skoro Polski przewoźnik ma płacić tyle co w Niemczech to czemu taki Lidl nie płaci w Polsce tyle co w Niemczech?

2

~damian461
Tak jak wyżej jest to opisane przez kolegę... Tu chodzi o wyczyszczenie zachodniego rynku z konkurencyjnych firm m. in. z Polski tak więc wszyscy ci którzy pieją z zachwytu że będa zarabiać jak u Niemca i spać na weekendzie w hotelach mogą się srogo zdziwić...

2

~!!!iiii
Qwertyy Niemiec nie jeździ za tę samą stawkę co Polak przeważnie za 15-30proc więcej (mam na myśli fracht z Timo) a kierowca niemiecki nie zarabia wiele więcej od polskiego (mam na myśli gotówkę do ręki a nie składowe wynagrodzenia)

1

~!!!iiii
Jedynie o co UE się martwi to o to aby biedne demoludy były dalej biedne i nie rosły w dobrobyt w takim tempie. Teksty o wyzysku pracowników i dbaniu o równość płacy itp. to bzdura.

2

~Łysy
Uczciwość może czekać, uczciwość.

2

lukas1987
powinni sie tez wziasc za spedycje ze zanizaja stawki, gadalem z gosiem co jezdzi pod walterem to mowi ze ma stawke 0, 85 centa na ue to jest kpina
~szybki i wściekły
Skoro Francuzi tak martwią się zarobkami Polskiego pracownika to może, najpierw niech wyrównają stawki Polskich i Francuskich pracowników sklepów Auchan albo Liroy Merlin...
Przecież to byłoby bardziej logiczne i cywilizowane...
Ale tu obowiązuje zasada " Kalemu ukraść krowę to źle, ale jak kali ukraść to wszystko OK. "

1

~Jam
Polscy kierowcy myślą bardzo jednostronnie i krotkowzrocznie ( w sumie czego można się spodziewać po ludziach z takim wykształceniem) , ale jak juz wyjaśniono w powyższych postach mogą się mocno rozczarować.

1

~filou
Polska na czele z prezesem PiS u coraz szybciej stawia granice na Odrze. Po palcach beda dostawac coraz mocniej i coraz czesciej. Ucierpia polskie spedycje.

1

~Wielki Szu
Niech Polska podniesie swoje płace minimalne Polakom do 1000 euro to lidle czy biedronki beda musialy sie dostosowac. Ale dzidtransy ciezko myslą. Ociężałość umysłowa to przypadłość 90 % dziadtransów.
~Wielki Szu
A kto zezwala hipermarketom na transfer zyskow do społek - matek? A kto daje zielone swiatlo na ucieczke przed podatkami marketom? Co 5 lat zmiana formy wlasnosci. Byly reale ktore zamienily sie ganty potem auchany. To polski rzad ma rodakow w doopie. Naiwni kupuja propagande o zamachu na polską przedsiebiorczosc ktora opiera sie na wyzysku klasy robotniczej.

1

~Wielki Szu
Dziadtransy dalej zyja haslami TW Bolka o tym ze pierwszy milion nalezy ukraść. Tyle ze dziady nakradły juz po 100 milionow i dalej im malo. Kolego
Ł ysy
Oracje wielkiej szmaty trącają psychiatrykiem.
~Wielki Szu
ł ysy cap obudzil sie w sionce po błogim snie w gumofilcach i kufajce. ł ysy o onucach nie zapomnij
~Wielki Szu
Koniec na dzis roboty. 30 literkow utoczone. Dziady nie placa to cza se radzic. Moje dzieci kiedy wracam do domu zawsze sie mnie pytaja ile utoczylem ropuszki. W takim kraju przyszlo nam zyc. Zeby utrzymac rodzine to ropuche trzeba doic. Na pohybel dziadom.
~Spedytor R.
Dobre pytanie co może czekać firmy.
U nas zaszła zmiana lekka w kontroli i lepszego kontaktu z spedytorami, czyli WebEye, dużo się o tej funkcji mówi na plus. Po wiem ze swojego doświadczenia że ta funkcja ułatwia prace naprawdę, kiedyś narzekałem na GPS różne a na to jakoś nie narzekam, prowadzi mnie prze drogi gdzie są szybkie tak samo szybszy jest kontakt z nami wiec dla mnie jest na plus

-1

~Marek
W sprawie pracowników delegowanych do Francji warto sprawdzić artykuł: ://www. groupespro. com/pl/uslugi-dla-br anzy-budowlanej/dora dztwo-w-delegowaniu- pracownikow-branzy-b udowlanej
~Ordynator ku-ku
Po co?Jak co drugi gumowiec ma problem z czytaniem a co trzeci z pisaniem. Dla nich taki tekst to ściana płaczu.
~Ordynator ku-ku
Na własne oczy widziałem gumowcowy protokól przekazania pojazdu, w którym pisało "radio sibi szt. 1".
MagnusSE75
A co zrobią ze Szwecją, w której płacy minimalnej po prostu nie ma?

A ty Jam nie cwaniakuj z tym wykształceniem, bo mógłbyś się ciężko zdziwić :) Nie każdy za fajerą ma 4 klasy wieczorowej podstawówki.
~nie
Wielki Szu
to przykre, ze wychowujesz zlodziei w domu

1

~mt.
No to kierowczyny przepoczwarza sie biznesmenow. Kazdy na wlasnej dzialalnosci, co dla takiego dziada jak ja oznacza jedno - mniejsze koszty i mniej problemow. Caly Orlen jezdzi na outsourcingu - ja tez tak moge. Oczywiscie czesc kierowcow sie zbuntuje, ale co tam.
Kierowczyna nie rozumie, ze tego typu regulacje nie uderza w przewoznikow ale w nich samych. Dla przewoznikow to raj zatrudniac na wlasnej dzialalnosci kierowcow. Urlopy i caly social to juz nie moj problem

1

~bylykiero
A ua może na działalności??? chyba ne???
~kiero
mt jaki orlen jeździ na własnej działalności? Orlen transport to już przeszłość, sprzedany w 2016 roku. Tak mu wyszła własna działalność kierowców.
~Kiero82
Lyskowi w Tworkach wolne dali, i swiruje cap.
traker466
PANOWIE DA MI KTOS NAMIAR NA UCZCIWA FIRME W KTOREJ MOGLBYM PRACOWAC. ZAZNACZAM CE MAM DOSWIADCZENIE.
~dobry kolega
mt to golo*c jest on nic nie ma firemka ojca jest, a on toi toje myje
jacek-kuba
mt wróć do wyuczonego zawodu. Zostaw transport, przerasta cię to bezdyskusyjnie. Ubzdurałeś sobie coś w pustym łbie i próbujesz się dowartościować.
~Janina
Delegacja pracowników do Niemiec wbrew pozorom to bardzo skomplikowany proces. Zajmuję się tym od kilku lat i wiem ile zamieszania wprowadza to do naszego życia. Od dwóch lat mogę liczyć na ułatwienie ze strony systemu CRM Kamflex, który -mówiąc kolokwialnie- pomógł mi wszystko ogarnąć. Moja organizacja zadań stała się efektywniejsza. Nastąpiła poprawa przepływu informacji wewnątrz przedsiębiorstwa, a także między pracownikami. Ta intuicyjna aplikacja webowa pozwala na skuteczną segmentacje bazy klientów, a także na filtrowanie danych oraz dodawanie parametrów w profilach naszych kontrahentów. Moim zdaniem takie oprogramowanie jest idealnym miejscem do przechowywania danych klienta oraz pracowników.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.133.139.28

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels