Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Pomocy panowie MAN TGX 440 2008rok

ID: 221904


Witam Panowie, mamy problem z manem tgx 440 2008rocznik, od dwóch miesięcy próbujemy poradzić sobie z takim objawem. Auto jedzie ale kiedy dostanie górke lub cięzszy ładunek wyskakuje usterka sterowania silnika i auto puchnie, wyskakuje kod błedu 03776-01 zbr 03503. 04005. Wiązka na listwie wymieniona, czujniki na listwie wymienione, wtryski były robione dwa tygodnie temu, wczoraj załozony regulator cisnienia na pompie i teraz kiwerowca dzwoni ze ten sam problem. Nie kopci nie dymi, jest tak ze się zatrzyma zgasi silnik pojedzie jest ok po czym dostanie górke lub cięzszy ładunek i robi się to samo, miał ktoś może taki przypadek??? w serwisie powiedzieli ze tłumik trzeba przeczyścić gdzie błędy wyskakuja typowo na niskie cisnienie na listwie. Pomożecie???

~Michał
*.239.10.202

Posty (30)

~Michał
jak w temacie...
~Michał
dodam tylko ze jest to auto euro 4 bez adblue.
Dawid87
miałem to samo, tłumik nowy problem rozwiązany,

-1

~Michał
poważnie mówisz ze tłumika winia to jest??? a nie cos z paliwem z jakimś czujnikiem??? już mówię kurdę czyzby wtryski były źle zrobione już dosłownie ręce opadają
Dawid87
mi lały wtryski, wymieniłem ja, i te same objawy auto z ciężkim ładunkiem słabe, i w moim przypadku, winny był tłumik, dodam tylko że to było w manie 480
~Michał
gdzie kupowałes taki tłumik i jaka cena tego jest? w to auto wpakowane już tyle pieniędzy ze ręce opadaja, przebieg milion 80tys km
Dawid87
to było jakieś 2 lata temu, i dokładnie nie pamiętam czy brałem z Martexu czy Sudera
Dawid87
ja na twoim miejscu, najpierw zamienił bym tłumiki z innego auta i upewnił się, nie pamiętam dokładnie ceny ale tani nie był

-1

~Michał
mówię kolego, wiązka na listwie wymieniona wszystkie czujniki, filtry zaworki, wtryski juz nie wiem została tylko pompa ale odpala dobrze nie dymi albo go spalić kurde lub do rzeki wrzucic. Auto robi stała linie cały czas to samo, wozi do 10ton tylko to jets męczace i uciązliwe.
300D
... albo zrobić test pod obciążeniem, wtedy wyjdzie co go boli, np. sterowanie doładowaniem.
5zł. -sie należy.
300D
2017-08-29 13:57:33
kużwa kr*yn.
~Łukasz
ja w mane tgx 2011 przy przebiegu 680tyswymieniałem pompe paliwa najpierw ten eprop przy pomie ale nic nie dało. auto normalnie jezdziło mialo moc a co jakis czas wyskączył bład i natychmiast odcinało moc zazwyczaj pod górke po zgaszeniu silnika znikał i było ok ale zaczelo się coraz częsciej wymieniona pompa, ogolnie jest słabszy niz na poprzedniej pompie ale błedu nie pokazuje mniej spala i jest wszystko ok cena pomy jakos 2800 netto po zdaniu starej, pozdrawiam
~filou
czasami wystarczy wymienic filtr powietrzny i paliwa. jezeli sa zapchane MAN redukuje moc silnika o 20%
~Michał
filou wszystko wymienione jezeli chodzi o filtry
~filou
zmienic warsztat i odczytac kody bledu
~Michał
filou warsztat jest ok a jak byś przeczytał ze zrozumieniem to bys kod błędu też odczytał.
300D
Michał-wcale mi ciebie nie szkoda, boś gupi jak but.
Chcesz becelować za kody błędów, wtryski pompy i depilnych serwisantów, beceluj.
Na tym polega transport, na dojeniu potrfeli leszczy.
Może byś do nas wpadł... chętnie pociągniem z twojej kieszeni...
~Sweden1981
Pompa paliwa do wymiany, pod górke potrzebuje więcej paliwa i sie bardziej zagrzeje przez co gubi ciśnienie
ZIBIIRL
Ten pierwszy błąd z EDC 03776-01 dotyczy problemu sterowania korektami, jest zbyt niskie ciśnienie na listwie. Trzeba podjechać na serwis i sprawdzić moment otwarcia i zrobić test wysokiego ciśnienia zanim cokolwiek zaczniesz robić przy pompie. Jeżeli chodzi o błędy z zbr, to chodzi o lewą wiązkę.
300D
ZIBI- mam do ciebie kilka pytań:
1-co może być powodem wygenerowania tego błędu? (moim zdaniem, kilkanaście różnych przyczyn)
2-co to jest to "sterowanie korektami moment otwarcia etc???
3- co ma ciśnienie paliwa do odcinania?
4-co można zrobić przy pompie jak jest listwa?

zostań proszę na swoim poziomie, czyli " Trzeba podjechać na serwis"
ZIBIIRL
Jesteś głupszy jak moje skarpetki, więc daruj sobie swoje nędzne rady.

1 No to dawaj, jakie mogą być te inne przyczyny, bo bełkotanie bez sensu do mnie nie przemawia

2 I tu się popisałeś wiedzą, każda jednostka sterująca w przypadku braku, lub nadwyżki wymaganej ilości czy to paliwa, czy powietrza koryguje otwarcie wtrysku i to się nazywa korekta, od razu zaznaczam, lejące wtryski, to zupełnie inne zagadnienie. Przy braku wymaganego ciśnienia na
listwie, które tłoczy pompa komputer nie jest w stanie ustawić właściwej mieszanki paliwowopowietrznej, co przekłada się na moc.

3 Jak to co ma, im większe obciążenie, tym większe ciśnienie, w momencie słabego ciśnienia co najwyżej możesz wyjść z budy i popchać zestaw pomagając pompie.

4 Tu przeszedłeś sam siebie, co ma wspólnego listwa z pompą, pompa tłoczy pod odpowiedni ciśnieniem paliwo na listwie, na której są czujniki ciśnienia, a następnie korekty ustawiają dawkę paliwa na wtrysk. Poza tym, w tym roczniku nie ma już pompy rotacyjnej i można zrobić wiele bez jej wyciągania, ale o tym trzeba mieć pojecie, więc się zastanów przed kolejnym mądrościami i nie pouczaj innych.

Być może to, co napisałem jest chaotyczne, ale nie mam na to tyle czasu ile bym chciał, chociaż nie wiadomo, czy jest sens polemizować z myślącymi inaczej.
~Tomasz K.
Witam. Miałem podobny problem w Manie 2006r 430. Okazało się że problem był w przewodach paliwowych. Był w nich czarny szlam z paliwa. Po wyczyszczeniu przewodów i wymianie filtrów problem ustał. Polecam sprawdzić przewody separator i smok pod kątem brudu. Na pierwszy rzut oka może być nie widoczne. Po dmuchaniu w przewody wystrzeliły nam właśnie czarne gluty. A paliwo było tankowane na shellu.
~Man
Przy takich błędach zacznijcie od wymiany filtrów paliwa
~Man
Przy takich błędach zacznijcie od wymiany filtrów paliwa
~młot
pompa paliwa, u nas pomogło, dodam że man ma najechane 1650000, tylko to jest solo 6x2...
~młot
i jeszcze przy okazji wtryski zregenerowane... man hula jak kiedyś...
~Eee
Zrobić za jednym razem wtryski i pompę. Wtedy można dalej dyskutować czy coś gra czy nie gra. Nie zrobimy dwóch na raz to będziemy sobie wymyślać oporowo. Ja zrobiłem wtryski I było ok ileś czasu. Znow ten sam błąd. Zrobiłem pompę. Bylo ok. Po iluś tam znowu *. Zrobiłem jedno i drugie na raz i już ileś tam lat chodzi..
~Mariusz Kotynia
Ja miałem to samo i problem tkwił w pompie paliwa Nowa pompa i problem zniknął Pozdrawiam
~Obejsczał Premium
Wątek sprzed pięciu lat, auto skasowane w OSKP
~megadziadtrans
co ty, pewnie ten man smiga dalej, starsze trupy jeszcze jeżdżą
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 35.175.200.199

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels