ID: 218256
Czy śmieci z Wielkiej Brytanii trafiły do Polski przez przypadek?
ID: 218256
ID: 218256
O stwierdzonej nieprawidłowości poinformowano Główny Inspektorat Ochrony Środowiska (GIOŚ) oraz Policję.
O stwierdzonej nieprawidłowości poinformowano Główny Inspektorat Ochrony Środowiska (GIOŚ) oraz Policję.
~etransport.pl
Posty (80)
MarcinSE
| To samo ostatni Shell w Patras - za każdym razem podchodził gość z dwiema paczkami - jedna pieniądze a druga (... ) też trzeba było się zgadzać... Ładowanie arbuza na polu 6 godzin musiałeś stać i patrzeć bo koledzy chwali kolegów w arbuzy - też nie sprawdzać... | |||
~janek | po co się drapiecie smieci jada z dani angli i innych krajów ue sam je woże i w czym problem a ja w papierach mam makulaturę | |||
gustav
| maro gdy będziesz ładował pomarańcze w Hiszpanii sprawdzisz ich temperaturę? Policz ysz palety i skrzynki na paletach? Wyjmiesz trzecią, czwartą skrzynkę z góry i położysz ją na wagę? Oczywiście, że nie, to nie robota dla Pana Kierowcy, Pan Kierowca liczyć i sprawdzać nie musi bo nie umie!!! | |||
~maro | Gustaw umiesz czytać umowy? W którym frachcie miałeś napisane, że masz sprawdzać wagę i sztuki w kartonach? | -2 | ||
ese
| To proponuję przejechać przez normalną granicę. Na przykład na Karnecie. I powiedzieć że nie wiem co wiozę. A podpisałem że ładunek zgodny jakościowo, asortymentowo i ilościowo bo kazali. Dla eksperymentu. Potem opowiedzieć o wrażeniach | |||
~maro | Zgoda co do sprawdzenia temperatury, . | |||
ese
| A ilość i rodzaj towaru przewożonego przez granicę znaczenia nie ma? Się podpisało że zgodny z dokumentami "bo kazali"? | |||
~maro | ese czy ty jako kierowca masz prawo otwierać opakowania? | |||
ese
| Poczytaj na początek Konwencję CMR. Potem wrócimy do tematu | |||
~maro | Są też firmy, gdzie kierowca nie uczestniczy w załadunku. | |||
~maro | ese konwencję cmr może przeczytałeś, lecz nie zrozumiałeś w całości. Postaraj się. | |||
~maro | art 8 polecam | |||
MarcinSE
| maro - sytuacja z przed mojego wypadku przy pracy... Dzwoni DSV auto z profilami będzie na 9, 00... wjeżdża polski MAN z naczepą DSV podchodzi kierowca, ja cześć on zdrastwuj... daje papiery ok, otwieraj bok i dach, otworzył - płyty gipsowe... -eee profile stalowe miały być, - niet wsio wpariadku... -nam nie nużna gips -pan, bumagi charaszo... Na plac wjeżdża szwedzkie auto -mam profile i kopię listu przewozowego bo zginęły papiery... Okazało się, że nasz ukraiński kolega załadował płyty gipsowe w miejsce oddalone o 150 km a papiery wziął na profile wbił w navi i przyjechał zadowolony na rozładunek... mimo, że miał w sms nr załadunku i dokąd... to co maro, sprawdzać czy nie sprawdzać zgodność towaru z papierami?? :) :) :) A tak BTW firma z Polski i sami Ukraińcy... nie chcecie słuchać o warunkach... | -1 | ||
gustav
| maro, pomalutku. Może na początek od sedna artykułu. Gościu ładuje plastik w workach, chodzi po nich, spina, dwa razy wymiotuje od smrodu, kilka worków rozwala mu się pod przemysłowym butem... on JESZCZE NIE WIE CO WIEZIE? Sorry, co przemyca? Tylko skończony de*il uśmiecha się i jedzie dalej, że znowu mu się uda!!! Cóż, polski transport w pełnej okazałości. | |||
gustav
| 2. Miałem zlecenie na przewóz butów, a nie pustych kartonów. | |||
gustav
| 3. Gdy kierowca nie ma możliwości nadzorowania załadunku UMIESZCZA DOPISEK W CMR; "Bez możliwości kontroli ilości i jakości załadowanego towaru"!!! Można jeszcze dopisać gdy jest plomba; "Brak możliwości odpowiedniego zabezpieczenia ładunku". Tego drugiego jednak nigdy nie stosowałem, bo gdy podejrzewałem taką ewentualność to zawsze domagałem się sprawdzenia mocowanie ładunku! | |||
MarcinSE
| gustav dodaj, że w świętym polu nr 18 i spokojna głowa! | |||
~volvo | czytać młodziki i sie uczyć od starszych, co, jak i z czym sie je w końcu to forum transportu ; ) | |||
gustav
| maro chciałbym abyś kiedyś usiadł za sterami prawdziwej ciężarówki i pojechał za dobre pieniądze na Rosję, Kazachstan czy chociażby do Turcji. Może nie? W sumie to ja nikomu nigdy źle nie życzę. Czasem możesz się zdziwić, jak bohater artykułu, przy kontroli ITD. Życie weryfikuje parkingowe szkolenia!!! W kolejnym wątku się dowiaduję, że w ITD pracują nieudacznicy robiący "fahofcom" na złość!!! | 1 | ||
~maro | Sprawdzać trzeba w takim zakresie, w jakim jest się zobowiązanym. Nie mniej i nie więcej. | |||
gustav
| maro, a w jakim jesteś zobowiązany? W takim jaki jest wpis w CMR który podpisałeś!!! Jak się nie zgadza tzn, że NIE DOPEŁNIŁEŚ OBOWIĄZKU! Jeszcze jakieś problemy? | 1 | ||
MarcinSE
| maro - uwierz, mnie nie interesuje, że jest szczelna czarna folia i naklejka do odbiorcy, ja muszę wiedzieć czy wioze Iphony czy mleko w proszku dla diabetyków, raz że ta wiedza robi wielką różnice w doborze parkingów a dwa jeśli mogę być przy załadunku i nie mogę zajrzeć przy oporze zaladowcy co jest pod folią już musi kierowca reagować tym bardziej, że w przewozie wewnątrz unijnym często jest tylko podana waga ilość coli i wyjazd! | 1 | ||
~maro | Jak ci załadowca wpisze, że przeliczyłeś przy nim całość towaru, ty jako kierowca podpiszesz to wtedy bekasz za braki. | -1 | ||
MarcinSE
| on se może pisać, to ja odpowiadam jako kierowca za ten towar po załadunku, od razu mu napisze, że nie miałem możliwości tylko paletowo lub zbiorczo... beknąć to ja mogę po wypiciu puszki pepsi albo za brak profesjonalizmu!!! | 1 | ||
gustav
| maro 2017-06-11 01:28:53 Jak ci załadowca wpisze, że przeliczyłeś przy nim całość towaru, ty jako kierowca podpiszesz to wtedy bekasz za braki. Qva, lepiej nie liczyć i nie denerwować Pana Magazyniera, a nuż będzie się zgadzać? A jak nie będzie? Kto beknie? U mnie słońce o tej porze o wiele wyżej od poziomu argumentacji w tym wątku. Doświadczenie, zdrowy rozsądek, babcia moich wnuków i zegarek... nakazują mi Was pożegnać! | 1 | ||
~maro | Gustaw spójrz wyżej na wpis Marcina. | |||
MarcinSE
| I ja żegnam bez beki bo nie ma po czym :) :) | |||
~milicja | MarcinSe mam pytanie odnośnie wypis z 01:05:03. rozumiem biuro było zamknięte od wszedł i sam się obsłużyć musiał, i zabrał pierwsze lepsze papiery i w drogę. oczywiście nie tłumacze go. bo miał dzwonić do firmy, | |||
~Milicja | jeszcze przypadek z przed roku, zalecenie z Quehenberger trasa załadunek okolice Prato do Graz, cena ok biorę, po załadunku dzwoni kierowca" szefie problem papiery mam na Wiedeń, towar się zgadza 33 palety ręczników papierowych" dzwonie i mówię o takim problemie, w odpowiedzi proszę trzymać się ustaleń z zlecenia, na drugi dzień rano dzwonią że pomylili ładunki i mam jechać na Wiedeń, | 1 | ||
ese
| ~maro 2017-06-11 00:28:30 art 8 polecam Artykuł 8 1. Przy przyjęciu towaru przewoźnik jest obowiązany sprawdzić : a. dokładność danych listu przewozowego dotyczących ilości sztuk, jak również ich cech i numerów; b. widoczny stan towaru i jego opakowania. 2. Jeżeli przewoźnik nie ma możności sprawdzenia w wystarczajacy sposób ścisłości danych przewidzianych w ustępie 1, a) niniejszego artykułu, wpisuje do listu przewozu zastrzeżenia, które powinny być uzasadnione. Powinien on tak348; e uzasadnić wszelkie zastrzeżenia, jakie uczyni w przedmiocie widocznego stanu towaru i jego opakowania. Zastrzeżenia te nie wiążą nadawcy, jeżeli nie przyjął on ich wyraźnie w liście przewozowym. 3. Nadawca ma prawo żądać sprawdzenia przez przewoźnika wagi brutto albo inaczej wyrażonej ilości towaru. Może on także żądać sprawdzenia zawartości sztuk przesyłki. Przewoźnik może domagać się zapłacenia kosztów sprawdzenia. Wynik sprawdzenia wpisuje się do listu przewozowego. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.