ID: 218256
Czy śmieci z Wielkiej Brytanii trafiły do Polski przez przypadek?
ID: 218256
ID: 218256
O stwierdzonej nieprawidłowości poinformowano Główny Inspektorat Ochrony Środowiska (GIOŚ) oraz Policję.
O stwierdzonej nieprawidłowości poinformowano Główny Inspektorat Ochrony Środowiska (GIOŚ) oraz Policję.
~etransport.pl
Posty (80)
ese
| 1. Przy przyjęciu towaru przewoźnik jest obowiązany sprawdzić : a. dokładność danych listu przewozowego dotyczących ilości sztuk, jak również ich cech i numerów; | |||
ese
| 2. Jeżeli przewoźnik nie ma możności sprawdzenia w wystarczajacy sposób ścisłości danych przewidzianych w ustępie 1, a) niniejszego artykułu, wpisuje do listu przewozu zastrzeżenia, które powinny być uzasadnione. Powinien on także uzasadnić wszelkie zastrzeżenia, jakie uczyni w przedmiocie widocznego stanu towaru i jego opakowania. Zastrzeżenia te nie wiążą nadawcy, jeżeli nie przyjął on ich wyraźnie w liście przewozowym. | |||
ese
| Ilu Fachowców czytało Konwencję? Albo, ilu slyszało, że coś takiego na świecie istnieje?? | |||
~maro | No i o to chodzi ese, aby znać przepisy i je stosować. Lub omijać:-) | 1 | ||
ese
| Pomysł utopijny, ale może by tak część wykładów parkingowych poświęcić na omawianie Konwencji? Bo to w tym zawodzie jak tabliczka mnożenia, bądź katechizm. Począwszy od podstawowego pytania: Od którego momentu i do którego kierowca jako przedstawiciel przewoźnika odpowiada za towar? Czas-start. | |||
ese
| ~maro 2017-06-11 10:36:15 - By omijać, trzeba wiedzieć co. Więc j. w. | |||
MarcinSE
| Od podpisania papierów co do zgodności z załadowanym towarem lub ewentualnymi uwagami do załadunku, braków widocznych etc etc, do odbioru podpisanych papierów po rozładunku przez odbiorcę lub przedstawiciela odbiorcy :) Dzień dobry | |||
ese
| Od podpisania? Na pewno? | |||
~Ł ysy | Po przeczytaniu tytułu myślałem, że chodzi o kierowców. Tych wszystkich miscuf kierofnicy, którzy wyjechali za chlebem. | |||
MarcinSE
| Tylko żeby co niektórzy sobie za bardzo nie wzięli do siebie - tam nigdzie nie ma "bronić towaru własną piersią " :) :) | |||
~gnebca | ja tez myślałem ze leeon i irish wrócili | |||
MarcinSE
| Tak ese :) | |||
ese
| Oj... Brakuje mi jednej drobnej, a bardzo istotnej czynności.. :) | |||
ese
| A ustalenie tych momentów może być bardzo ważne. Choćby w razie uszkodzenia towaru w trakcie załadunku/przewozu/r ozładunku/przekazani a odbiorcy | |||
MarcinSE
| ese - ja już napisałem, możemy oczywiście rozdrabniać się na zabezpieczenia czy brak możliwości... ale generalnie podpis kierowcy jest pokwitowaniem i zgodą na przewóz towaru po wszystkich czynnościach :) | |||
~Milicja | Marcin nie do końca, kiedyś wiozłem z Klingspor Bielsko, cmr i wszystkie dokumenty do Izraelu, w zleceniu port w Niemczech gdzie ma jechać auto? to samo z załadunkiem Quehenberger trasa załadunek okolice Prato do Graz, papiery na Wiedeń? słucham twojej odpowiedzi. | |||
MarcinSE
| Dawid co z tobą jest nie tak... czego nie zrozumiałeś - auto miało dostarczyć profile nie gips... kierowca wziął papiery nie patrząc jakie bierze, zobaczył na papierach transport DSV, wbił adres i pojechał mimo zlecenia na inną miejscowość... Ale tu już wkraczamy w profesjonalizm... :) | |||
MarcinSE
| Ajjj, sorki - to co dla mnie jest normalne czyli papiery gotowe leżące na ladzie czy okienku, kierowca sprawdza czy jego podpis, kopię zostawia i jedzie... dla ciebie jest abstrakcją :) | |||
silwio
| W konwencji parkingowej jest tylko pkt. 1 który stwierdza że:~kierowca jest tylko i aż tylko od kierowania:) :) | |||
MarcinSE
| silwio-konwencja parkingowa jest pochodną wysyłania na te parkingi ludzi zatrudnianych przez fachowców którzy powinni znać tę właściwą konwencję!! | |||
~volvo | to nie kierowca. to przeczkolona małpa. kierowca to troche bardziej skomplikowana sprawa. | |||
~volvo | przeszkolona ; ) | |||
silwio
| Fachowcy powinni znać konwencję, a przecież kierowca zawodowy uznawany jest za fachowca. Co ma wysyłanie na parking, do znajomości podstawowych rzeczy, dotyczących osób, które uznają się za fachowców. | |||
wesolek
| silwio pieprzysz bzdury, jak mało który obowiązkiem każdej agencji spedycyjnej, jak i urzędu celnego jest wydać kierowcy komplet prawidłowych dokumentów na dany ładunek. tak stanowi prawo spedycyjne. kierowca nie jestpo kursie księgowych czy referenta. nie długo dojdzie do tego, że kierowca sam bedzie zbijał palety, ładował na nie towar oraz wypełniał wszelkie dokumenta przewozowe.. ::) | |||
MarcinSE
| Silwio ale do kogo pretensje... był tu kiedyś wpis ufoludka cytuję - "dziś odebrałem z dworca nowego kierowcę z... przejechałem się z nim kawałek, potrafi zmieniać biegi, może jechać w trasę" To jest minnymi ta pochodna... | |||
wesolek
| silwio idz sie wypchaj ze swoimi teoriami. @... :::) | |||
silwio
| Marcin-gdzie zauważyłeś żebym miał do kogoś lub czegoś pretensje? wesoły -obowiązkiem kierowcy jest sprawdzić czy wszystko jest ok (w miarę swoich możliwości) :) | |||
~Milicja | oczywiście nie bronie kierowce, tak dla jasności. miał jechać pod adres podany przez przełożonego, ale mam do czynienia z kierowcami Ukraińskimi, nie znają wszystkich języków krajów gdzie mają rozładunek/załadunek (Naturalnie ty znasz wszystkie języki każdego kraju gdzie ładowałeś) , kto dał mu papiery?, kto wypuścił go z bramy firmy? (no chyba że Rysiu zmienił prace z jedno osobowej firmy skarbu państwa), piszę z pryzmatu własnego doświadczenia Olek w Piątek szukał 5 godzin pola gdzie jest budowa elektrowni wiatrowej DE 24616 Sarlhusen, z góry tobie jackowi, Gustawowi dziękuje za minusy | 2 | ||
wesolek
| mnie to guzik obchodziło i mogłem sie pomyli, gdyż nie znam wzorów wszystkich dokumentów jak i wuzetek. nikt ich nie zna. jak zajechałem na rozładunek i magazynier stwierdził, ze nie mam wymaganych dokumentów, dzwoniłem do załadowcy lub spedycji z prośbą aby sobie sami wyjaśnili. ::) ::) reszta mnie nie obchodziła | -1 | ||
wesolek
| milicja gdyby sie ten olek podpiąłpod amerykańskiego satelite szpiegowskiego, w pięć minut znalazłby nawet igłe we stogu siana>) | -2 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.