Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Jak pies z kotem - o relacjach spedytorów i kierowców

ID: 205128


Kluczem pomyślnej realizacji zlecenia jest wzajemna komunikacja... której niestety często między obiema stronami brakuje.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (232)

~zcx
kolejny pseudo spedytor/dyspozytor swoja nieudolnosc i braki w wiedzy probuje wyrownac wyzwiskami.

i taki zada zapewne szacunku. zenada
~Matrix
ZCX. Zawsze staram się to robić ale czasami nie jest to mozliwe by w 100% precyzyjnie ustalić szczegóły. Co zrobiłbyś słysząc de*ilną odpowiedź od pseudospedytorów na pytanie, co konkretnie jest do załadunku? Odpowiedź kr*yna... towar neutralny!!!
~Matrix
Ja Tobie ZCX nie mówię, jak masz jeździć więc nie mów mi, jak ja mam swoją robotę robić. W razie problemów komunikacyjnych i całej reszty zawsze najpierw dzwonisz do dyspozytora. Często są to *ły i błahostki, czasami powazniejsze tematy, które wymagają faktycznej interwencji. Kwestia zrozumienia z obu stron. Ja znam ta robotę z obu stron więc nie będzie mi tu byle Józek, czy Janusz transportu bruzdził.

1

~zcx
jak dla ciebie problemem jest podanie info potrzebnych kierowcy do zrealizowania sprawnie i szybko zlecenia transportowego to zmien prace.

nie mecz siebie a w szczegolnosci tych z ktorymi wspolpracujesz.
~Józek
... Co Ty k*rwa wiesz o... robocie z drugiej strony skoro nie pracowałeś/nie pracujesz jako kierowca?
No właśnie takie macie podejście do kierowcy, byle Józek czy byle Janusz. Jak tu można mieć nadzieję, że kiedyś będzie dobrze?
~Matrix
10 lat za fajerą po Świecie przejeździłem. Jesteśmy od siebie zalezni i nie istniejemy bez siebie. Odpowiedzcie sobie na pytanie, co Wy byście powiedzieli słysząc odpowiedź pseudospedytora na pytanie o konkrety dotyczące ładunku... towar neutralny. CH.. j człowieka wtedy strzela. Poza tym są wśród Was tacy, co jeszcze się dobrze pod rampę nie podstawią a juz, jak małe dziecko pyta o robotę na powrót. Sprawa jest prosta... będę coś miał na oku, dzwonię do Ciebie, konsultuję, ustalamy Twoje godziny pracy i jazdy a potem dogrywamy robotę formalnie. Jesteście pierwszą osobą, która się dowie, co dalej. Wystarczy nosić telefon słuzbowy lrzy * i nie być infantylnym!!!

1

~zcx
jak ty zabierasz sie za szukanie powrotow dopiero jak kierowca dostanie dokumenty po rozladunku to nic dziwnego ze wiecznie masz zgrzyty z kierowcami.
~Józek
''10 lat za fajerą po Świecie przejeździłem''.

W internecie można być nawet Batmanem.

''Jesteśmy od siebie zalezni i nie istniejemy bez siebie''.

Wielu kierowców sami są sobie spedytorami.

''Odpowiedzcie sobie na pytanie, co Wy byście powiedzieli słysząc odpowiedź pseudospedytora na pytanie o konkrety dotyczące ładunku... towar neutralny''.

W takim przypadku proszę o więcej informacji, w przypadku braku info nie podstawiam auta z powodu braku profesjonalizmu z Państwa strony.

'' Poza tym są wśród Was tacy, co jeszcze się dobrze pod rampę nie podstawią a juz, jak małe dziecko pyta o robotę na powrót''.

W moim przypadku będąc w połowie drogi na rozładunek wiem co będę ładował dalej...
Na oko to kot zdechł...

''Jesteście pierwszą osobą, która się dowie, co dalej''.

Najpierw to chyba spedytor wie a nie kierowca...
~Matrix
Jeśli masz taki problem ZCX u siebie to współczuję 8 nie zazdroszczę. Ładunki u mnie są na bieząco. Nie zawsze jednak jest tak rózowo, jak Ci się wydaje. To moze zróbmy tak... niech sobie kierowca, za dopłatą sam na giełdzie sxuka ładunków, dogaduje szczegóły w róznych językach i jeszcze kilku kolegom robotę ogarnie. Na cholerę Ci wtedy dyspozytor?
ksyzol
Jak spedytor może sprawnie pracować jeśli od kierowcy słyszy głównie kłamstwa i niechęć do pracy? Zero rzeczowych istotnych informacji tylko dukanie o chu wie czym.
Co wtedy robi spedytor?
Kładzie laske na kierowce i wykonuje swoje obowiązki.
Proste.

1

ksyzol
Kierowca zawsze najmundrzejszy we wsi i zawsze najbardziej pokrzywdzony a na końcu zdziwiony.
~Józek
''kilku kolegom robotę ogarnie. ''

W tej branży nie ma już kolegów...

''To moze zróbmy tak... niech sobie kierowca, za dopłatą sam na giełdzie sxuka ładunków, dogaduje szczegóły w róznych językach''

Tacy kierowcy istnieją i mają własne firmy... a na spedytorów-przekaźni ków z Transa mają wyebane.

-1

~Kierowca
Coś na rozweselenie:
Jutro, czyli w poniedziałek 5 września pauzę weekendową kończę o godz. 7:50,   natomiast pierwszy rozładunek zaplanowany mam na godz 8:00 czyli 10min później, w poniedziałek 5 września, do którego mam równo 1215 km ( słownie: tysiąc dwieście piętnaście), drugi rozładunek jest na 11:00, 110km dalej. Takie wiadomości od spedytorów przesyłane na transiksie powodują, że turlam się ze śmiechu po parkingu a prywatnie mam ogromne poczucie humoru i bardzo duży dystans do wszystkiego :-)   Dodam, że tak właśnie planują niemieckie spedycje, dla których polskie firmy, z polskimi dyspozytorami za biurkiem, są niewolnikami.
ksyzol
~zcx
2016-09-04 15:24:47 jak ty zabierasz sie za szukanie powrotow dopiero jak kierowca dostanie dokumenty po rozladunku to nic dziwnego ze wiecznie masz zgrzyty z kierowcami.

Z doświadczenia wiem że dzieje się tak bo wiekszość kierowców to de*ile którzy nie potrafią się okreslić. Nie potrafią przekazać istotnych informacji albo zwyczajnie kłamią.
Co ma zrobić spedytor?
Narobić sobie kłopotów, zepsuć swiją marke bo przez głupka kierowce?

1

ksyzol
Dobry spedytor długo musi pracować na zaufanie.
Wystarczy kilka wpadek i wszystko idzie się jeb.. ć bo głupi kierowca nie wie czego chce.
To jest proste prawo rynku ale wierzcie mi że glupi spedytor nie popracuje dlużej jak kilka tygodni.
Jak nie ogarnia to dostaje kopa w du... szybciej niż glupi kierowca.
~Józek
''Z doświadczenia wiem że dzieje się tak bo wiekszość kierowców to de*ile którzy nie potrafią się okreslić. Nie potrafią przekazać istotnych informacji albo zwyczajnie kłamią.
Co ma zrobić spedytor?
Narobić sobie kłopotów, zepsuć swiją marke bo przez głupka kierowce?''


W wielu przypadkach kierowca przyjeżdżając do firmy na rozładunek/załadunek ma czekać za telefonem z magazynu czy wózkowego i na tym się kończy info dla kierowcy jak długo będzie czekał za załadunkiem czy rozładunkiem. Powinien kierowca w takiej sytuacji przekazać to spedytorowi a ten niech wydzwania gdzie trzeba i wszystko w temacie.

Spedytorzy by chcieli a niektórzy czekają na to żeby ich wyręczać. W wielu przypadkach kierowca na firmie po przyjeździe dopiero się dowiaduje na kiedy jest awizacja na rozładunek czy załadunek bo spedytor się boi wcześniej zapytać.
Spedytorzy też kłamią i oszukują żeby wyjść na swoje albo ukrywają tym swoje nieumiejętności.

-1

~kiero
SMS od dyspozytora adres załadunku od kierowcy z doświadczeniem OK.
ksyzol
Józek- Zawsze, tak było jest i będzie czyli rządzi ten co płaci czyli producent, załadowca i rozładowca czyli klient bez którego to klienta transport jest niepotrzebny.

I jak to zwykle w biznesie jeden przewożnik potrafi się w tym odnależć a drugi nie.

1

~Józek
dokładnie się z Tobą zgadzam ksyzol. Tym bardziej, że potencjalny klient ma w czym przebierać jeśli chodzi o ilość firm transportowych na rynku
~Józek
... chyba jakiś spedytor z kompleksami mnie minusuje he he
ksyzol
2016-09-04 16:16:23 dokładnie się z Tobą zgadzam ksyzol. Tym bardziej, że potencjalny klient ma w czym przebierać jeśli chodzi o ilość firm transportowych na rynku

To tylko tak wygląda Józek. Tak naprawde producenci szukają tych rzetelnych przewożnikow bo w wiekszości spedycje mają swoje.
Wcale nie jest łatwo znależć rzetelnego przewoznika tak jak przewożnikowi rzetelnego kierowce.
~Józek
Jaki szef taka firma, jaki szef taki pracownik.

... jestem rzetelnym, uczciwym kierowcą i chcę założyć jednoosobową firmę transportową ale co z tego, że będę uczciwie pracował jak spedycje tną na frachtach albo nie zapłacą wogóle?
wesolek
kiziol
nie bądż taki mundry, bo cie pajaki za obraz wciągnom.
wara od kierowców.
pokaż mi tych dobrych chłopo przewozników
zrób sobie najpierw prawo jazdy a dopiero póżniej sie wymondrzaj, . ::)

-2

wesolek
poproś o pomoc tego od czerwonych
chyba ze taki sam jełop, jak ty. ::)
ksyzol
wesołek- Mam prawko, mam też swój mikro transport a jak sam wiesz dziadbiedakgumofilc robi wszystko sam w swojej dziadowskiej firmie tylko zatrudnia kilku operatorów po kursach na przewóz rzeczy.

1

wesolek
kiziol
co, taczką rozwozisz gnój po polach C ycolka, bo powoli sie do niego upadabniasz.
musze ci oznajmić, że mam kurs na przewóz rzeczy a także na przewóz osób.
mam także zezwolenie na przewóz materiałów niebezpiecznych
nie pomel z adeerami, które także mam.
owszem miałem 2 spedytorów z prawdziwego zdarzenia, którzy mi wyszukiwali ładunki::)

-2

ksyzol
wesołek- To nie jest wątek o twoich wzlotach i upadkach.

2

wesolek
miałem jednego, zatrudnionego w dużej spedycji, który, także zlecał mi po cichu ładunki.
cza se radzić w życiu.
tera jestem wolnym strzelcem i robie, co mnie sie rzewnie podoba, ::)
wesolek
tłumacze ci, jak pastuch krowie na granicy, że nie jestem pierwszym lepszym gryzipiórkiem.
aby móc ze mna dyskutować, jak równy z równym, musisz jeszcza wiele szczawiu niesiołka sie nawcinać::)
ese
Rzewnie to można płakać. Lepiej posługiwać się znanymi słowami

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.142.212.153

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels