ID: 204738
To Polscy kierowcy zrobili z Pracodawców Dziadtransów!
ID: 204738
ID: 204738
Dla mnie przy zatrudnianiu kierowcy podstawa to własna działalność i procent od tego co zarobisz lub płatne od kilometra, zarabiasz dla firmy? zarabiasz i Ty, kombinujesz ze zwolnieniami lub pauzami żeby tylko nie wyjechać na weekend - nie zarabiasz, większość firm w Polsce tak płaci. Na zachodzie jeszcze to nie jest tak popularne bo nie wiedzą że "Polak Potrafi " i się poźniej dziwią. A kierowcy na pracodawców w Polsce narzekają bo u Niemca inaczej, za chwilę i Niemiec się pozna na naszych kierowcach i ciekawe gdzie wtedy pójdą Polscy kierowcy jeździć.
Kierowca który chce jeździć i zarabiać dla firmy i też dla siebie zgadza się na to, problem mają Ci którzy nastawiają się na kombinowanie. Nastawiają się na mało pracy a duże zarobki, tak to niestety nie działa nie przyniesiesz firmie dochodu - nie będziesz dobrze zarabiał. Ja nie generalizuję są i bardzo w porządku kierowcy, dbają o samochód potrafią pomyśleć żeby pauzę zrobić jeszcze w Niemczech przed wjazdem do NL żeby nie płacić winiety za dodatkowy dzień a drugi ma to w d... I wjedzie na pół godziny bo firma płaci. Tylko że defacto firma to też Ty, zarabiasz razem z nią a jeśli masz to gdzieś to tacy kierowcy robią z naszych firm dziadtransy.
Ile razy miałem sytuacje jak kierowca opowiada że stoi w korku lub jest wypadek żeby tylko nie dojechać na załadunek w piątek bo chce weekend w domu, a drugi samochód w tym samym czasie jedzie bez problemu tą trasą. Kierowca weekend w domu a firma tysiąc euro kary za niepodstawienie samochodu pod załadunek, tak to wygląda. Gdy wie że od tego załadunku zależy wysokość jego wypłaty to najpierw się zastanowi czy mu się opłaci bardziej weekend w domu czy w pracy. Moim zdaniem najuczciwszy sposób wynagrodzeń bo powiązany z efektywnością.
A ja mam trochę złych doświadczeń jeśli chodzi o kombinujących kierowców chwalących się na parkingach jak to wydymali pracodawcę, czyli kogoś kto dał im pracę a później płaczą że wypłata nie w terminie i firma cienko płaci, skoro ją się okrada to nic dziwnego.
Polscy kierowcy zrobili z naszych firm dziadtransy a teraz zabrali się za niemieckie ; ) zapomnieli że nie kąsa się ręki która Cię karmi
Dla mnie przy zatrudnianiu kierowcy podstawa to własna działalność i procent od tego co zarobisz lub płatne od kilometra, zarabiasz dla firmy? zarabiasz i Ty, kombinujesz ze zwolnieniami lub pauzami żeby tylko nie wyjechać na weekend - nie zarabiasz, większość firm w Polsce tak płaci. Na zachodzie jeszcze to nie jest tak popularne bo nie wiedzą że "Polak Potrafi " i się poźniej dziwią. A kierowcy na pracodawców w Polsce narzekają bo u Niemca inaczej, za chwilę i Niemiec się pozna na naszych kierowcach i ciekawe gdzie wtedy pójdą Polscy kierowcy jeździć.
Kierowca który chce jeździć i zarabiać dla firmy i też dla siebie zgadza się na to, problem mają Ci którzy nastawiają się na kombinowanie. Nastawiają się na mało pracy a duże zarobki, tak to niestety nie działa nie przyniesiesz firmie dochodu - nie będziesz dobrze zarabiał. Ja nie generalizuję są i bardzo w porządku kierowcy, dbają o samochód potrafią pomyśleć żeby pauzę zrobić jeszcze w Niemczech przed wjazdem do NL żeby nie płacić winiety za dodatkowy dzień a drugi ma to w d... I wjedzie na pół godziny bo firma płaci. Tylko że defacto firma to też Ty, zarabiasz razem z nią a jeśli masz to gdzieś to tacy kierowcy robią z naszych firm dziadtransy.
Ile razy miałem sytuacje jak kierowca opowiada że stoi w korku lub jest wypadek żeby tylko nie dojechać na załadunek w piątek bo chce weekend w domu, a drugi samochód w tym samym czasie jedzie bez problemu tą trasą. Kierowca weekend w domu a firma tysiąc euro kary za niepodstawienie samochodu pod załadunek, tak to wygląda. Gdy wie że od tego załadunku zależy wysokość jego wypłaty to najpierw się zastanowi czy mu się opłaci bardziej weekend w domu czy w pracy. Moim zdaniem najuczciwszy sposób wynagrodzeń bo powiązany z efektywnością.
A ja mam trochę złych doświadczeń jeśli chodzi o kombinujących kierowców chwalących się na parkingach jak to wydymali pracodawcę, czyli kogoś kto dał im pracę a później płaczą że wypłata nie w terminie i firma cienko płaci, skoro ją się okrada to nic dziwnego.
Polscy kierowcy zrobili z naszych firm dziadtransy a teraz zabrali się za niemieckie ; ) zapomnieli że nie kąsa się ręki która Cię karmi
~Ram*.dynamic.gprs.plus.pl
*.dynamic.gprs.plus.pl
Posty (247)
~Ł ysy | Tego bełkotu nie idzie czytać. Cienkie bolki wykłócajace się pięć złotych wchodzą w rolę szefów szastających kasą. Już widzę jak po zmianie miejsc dbalibyście o pracowników. Z dnia na dzień lepsze jaja na etransport. Jak zachodni szefowie tak o was dbają, na co czekacie? Wyjeżdżać. | |||
ese
| ~Lel 2016-08-26 15:14:34 ~Ram Nie wschodzę w interes, który się nie opłaca... "- I tego się uczyć! Niejeden na świecie całym chciałby wiedzieć czy się mu biznes będzie opłacał. A tu. pstryk!, i na wejściu wiadomo! | 1 | ||
~Ł ysy | Dzisiaj jeden z nawiedzonych przygłupów pisał o polskich kierowcach jako marce znanej w całej Europie. Są znani ze złodziejstwa, smrodu w kabinie, z brudnych łachów, z powszechnego pijaństwa. Marka polskiego kierowcy. | |||
~Lel | ksyzol Inne jazdy czyli? | |||
~Ram | @gustav Ile miałeś aut wcześniej i w jakim interesie teraz siedzisz? Widzisz, żeby pływać na rynku trzeba być kreatywnym i dostosowywać się do otaczającej sytuacji. Dzięki sobie jem i pije bełty, jeśli kierowca jest problematyczny wymieniam go jak auto na nowe i to jest moje motto dla ludzi nie szanujących swojej pracy danej z mych rąk. | 1 | ||
gustav
| Ram, ty sam zacząłeś wyjeżdżać z porównaniami z zagranicą... Dlaczego masz do mnie pretensje o to samo? | |||
~Ł ysy | Stara zasada : bez względu na wysokość zarobków leń będzie leniem, złodziej złodziejem. | 2 | ||
ksyzol
| ~Lel 2016-08-26 17:29:39 ksyzol I nne jazdy czyli? Ty olewasz moje pytania... Ja olewam twoje. Jest Git. | |||
gustav
| Ram, siedzę, w takim interesie, że nie mam żadnych problemów... i mieć nie będę. No, może poza nagłą i niespodziewaną... ale jestem w tym wieku, że już muszę się spodziewać... Wkurza mnie po prostu hołota, a hołota transportowa zwłaszcza... nie ważne czy to szofer czy szef. Hołota to hołota, tacy są wszędzie... | |||
~Ram | @Gustav W jakim interesie siedzisz nie mając żadnych problemów. Po co ci tyle pieniędzy? Diabła złotem nie przekupisz:) Pewnie miałeś 3 ciężarówki i jedną sam musiałeś jeździć i z wiekiem było to dla ciebie uciążliwe, przestałeś jeździć, interes padł, proste | |||
~rafa | Ram oczekujesz grona fachowców w swojej firmie za którymi mógł byś ukryć swój brak wiedzy i kompetencji do prowadzenia firmy. Nie jesteś w stanie odpowiednio zapłacić nie wymagaj dobrej ekipy. Wnioski że jeździsz za min. stawki nasuwają się same więc może zainwestuj dla naszego dobra swoje 4 mnl. w inny biznes... Chyba że 3, 8 to leasing! ojjj... | |||
gustav
| Ram próbuj, celuj, a jak zgadniesz to nie zaśniesz! Na razie masz się dobrze... Po co złożyłeś ten wątek? Szofer cię z j e ba ł i zostawił zardzewiało żelazo pod bramą, a ty musisz odreagować? Pomogło ? Gratuluję!!! | |||
~rafa | Według Twojej teorii kierowcy robią z firmy "dziadtransy"? czyli to kierowca u Ciebie załatwia zlecenia na transport, negocjuje stawki i organizuje prace, czy robisz to Ty jako szef? Jeśli nie stać Cię na nowe Volvo euro 6 tylko jeździsz np. euro 3 to ta sama zasada panuje z kierowcą... chcesz mieć dobrego, odpowiedzialnego i takiego który może być wizytówką firmy wszedzie gdzie się pojawi? to kosztuje! koło się zamyka i przez to "marudzisz" na e-transport | |||
~Ram | @gustav Jaka dyskusja z tobą skoro mam zgadywać czym się zajmujesz? Nie chcesz powiedzieć to trudno... Żelaza mam dobre w większości 2, 3, 4 latki więc nie takie złomy, brałem nowe. Jeden mend to groził mi nawet, że zostawi auto i wrzuci kluczyki do baku ale nawet takie akcje lekko mnie ruszają bo po co mam się denerwować. Także nauczyłem się żyć spokojnie i nie stresować się byle czym. | |||
~rafa | podaj powód takiego zachowania kierowcy i wtedy ocenimy czy to on jest tym "psującym" firmy czy może jeździ w firmie która już dawno się popsuła... | |||
MarcinSE
| Łysy - dlaczego robisz ze swej gęby d. u. pe... !?? Dlaczego kłamiesz i zaklinasz rzeczywistość, dlaczego robisz to wszystko o co masz do wszystkich pretensje, dlaczego ulewasz jadu z ryja... ? ?? Przytoczysz to co dokładnie napisałem klamco forumowy czy ja mam to zrobić?? | 1 | ||
gustav
| Ram dlaczego założyłeś wątek skoro jest różowo i ty jesteś super? Ja smędzę na szoferów i szukam porównań za granicą, ja mam problemy czy ty? Wirtualnie to każdy jest de best!!! Ja nie dałem rady, ale ty jesteś super, mimo * a wartych sioferów. Nie czujesz tej ironii? No, w wieku gimnazjalnym tak bywa... | |||
~bula cebula | Ram to jusz super dziad jak liczy winete w NL!!, >a może mi tak pasuje ze musze wjechać, to ja jestem pan kierowca i ja decyduje na drodze co i jak. W wysćigu szczurów transportowych sami pozaniżali stawki zeby tylko jechać, wiec czmu tu sie czyms dziwic? | |||
~Ram | @rafa Zrzucił towar u Brexitów i musiał czekać 2 dni na nowy ładunek. Zdarzyła się taka sprawa ale to akcja jeden raz na 1000 normalnie nic takiego się nie zdarza. Dałem staremu zgredowi 100zł postojowego za dzień i jeszcze problemy robił bo na czas nie wrócił na jakieś wesele. | |||
~Ram | @bula cebula Tacy z was Panowie kierowcy, że nawet niektórzy nie wiedzą jak żarówkę zmienić żeby lampy nie uszkodzić a o zmianie koła to już nawet nie mówię jakie to niektórzy mają lewe ręce. | |||
gustav
| Ram, w firmach zagranicznych (do których tak ochoczo porównałeś swoją (?) firmę) takie postoje szofera nie interesują, może i lepiej dla niego, stoi, leży, śpi i zarabia jakby robił niczym górnik. Wiesz co to 20 funtów na dwa dni życia? Ba, życia, pracy! On był w pracy!!! Nie na wczasach! Spytaj soloniuka, dowiesz się. Ludzki pan z ciebie, dał chłopu co mu zbywało, bo psy żreć już nie chciały... | |||
~bula cebula | Ram, w dzisiejszych czasach to płacone jest za jazde, a nie za usuwanie awari, od wymiany koła jest serwis, a nie ja zebym po autostradzie z lewarkami biegał!!!. Dodam jeszcze ze od czyczczenia, mycia auta jest myjka, a nie wolny wekend na parkingu, gardze takimi szoferami co z wiaderka pucuja na pauzie żelastwo, to juz mają kompletną sieczke w łbie, a nie mózg. | |||
~Ram | @gustav Ty wyrzuciłeś swoich kierowców na bruk i zostawiłeś samych sobie a ja pływam na powierzchni cały czas i wygryzam niemieckich transportowców z rynku dając pracę POLSKIM kierowcom. Medal za zasługi dla kraju powinienem dostać! | |||
gustav
| Ram, dla jasności!!! W zagranicznych firmach ŻADNE AUTO NIE POSIADA KOŁA ZAPASOWEGO i ŻADEN SZOFER NIE WOZI ŻARÓWEK REFLEKTOROWYCH. To dla jasności jakbyś chciał jeszcze kiedyś się z kimś równać lub leczyć swe fobie. | -1 | ||
gustav
| Ram marzenia dobra rzecz. A wirtualne na żądanie, dla każdego co mu pasuje... | |||
MarcinSE
| Gustaw odpuść sobie będziesz zdrowszy - Napisz im jeszcze tylko, że z prostej arytmetyki wynika, że podstawy godzin "168-KAŻDY kierowca wyrabia w niecałe 3tyg a miesiąc ma 4 czasem 5 i co z tego wynika... około 60 nadgodzin w miesiącu i co dalej wynika, to już w regulaminie pracy niech każdy przeczyta! | |||
~Ram | bula cebula Wole kierowcom premie dać na święta, wiesz jakie piękne życzenia potem dostaje od nich na spotkaniu opłatkowym? zamiast płacić ciężkie pieniądze za servis zmiany koła, zawsze jedzie jakieś auto z tyłu i jeden kierowca drugiemu dopomorze jak trzeba w zmianie koła. Co mam płacić za zmianę wolę dać premie na święta. | |||
abydoprzodu
| Q r wa Boże widzisz to i nie grzmisz co ten d e b i l ram wypisuje przecież ten jajoglowy bezmozg nie wie kto to jest kierowca a do czego służy service drogowy Ile d eb ilu zapłacisz kierowcy za zmianę koła na autostradzie za narażania życia człowieka nie uprawnionego do takich czynności | |||
gustav
| Twój transport autami Euro6 to jak moje loty w kosmos. 10 lat temu wożenie zapasu było obciachem i balastem generującym koszty. Szybciej ukradli niż szofer zmienił. Ty, w tak nowoczesnej firmie nie zdołałeś policzyć, że na ubezpieczeniu opon zarobisz więcej niż na wożeniu zapasów? | |||
~Ram | @gustav To ja mam płacić za wymianę żarówki 30 krotność jej wartości? Mądry jesteś ale w wydawaniu pieniędzy bez opamiętania. A miejsce na koło zapasowe jest właśnie dla koła zapasowego jak nazwa wskazuje. W aucie osobowym też koła zapasowego nie masz? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.