ID: 203433
4 tyś. netto dla kierowcy busa?
ID: 203433
ID: 203433
Witam, na starcie chcę zaznaczyć że ten temat zakładam nie po to aby odczytywać obelgi skierowane w moją stronę ale po to żeby poznać opinie ludzi z branży w temacie który mnie interesuje. Zakładam firmę transportową, która zajmować się będzie transportem do 3, 5 tony w ruchu międzynarodowym. Planuję zakupić 2 nowe renault mastery pod plandeką z bogatym wyposażeniem. Nie zamierzam oszczędzać na autach bo wiem, że detale się liczą a komfort pracy kierowcy jest dla mnie kluczowy bo to w bezpośredni sposób przekłada się na moje dochody. Tak jak w tytule wpisu, chcę żeby kierowca w mojej firmie docelowo zarabiał 4 tyś. na rękę. Myślę jednak, że pierwsza umowa z kierowcą byłaby umową na czas próbny czyli na 3 miesiące z pensją 3 tys. netto. Jeśli po tym czasie obie strony byłyby zadowolone wtedy podpisujemy następną umowę (i tu dopuszczam podpisanie umowy już na czas nieokreślony z pensją 4 tyś. netto jeśli kierowca jest dobry lub następnej próbnej na czas 3 miesięcy jeśli mam do tego kierowcy jakieś wątpliwości i chcę go ostatecznie sprawdzić). Proszę nie piszcie tylko, że mam zamiar wykorzystać kierowców i po umowach próbnych ich wymieniać. Moim celem jest znalezienie na stałe kogoś kto się sprawdził i mogę mu zaufać powierzając mu część własnego majątku. Sam również zamierzam jeździć takim autem. Dodatkowo mam w planach ustanowienie bonusów pieniężnych za np. oszczędną jazdę albo przekroczenie jakiegoś progu kilometrów w miesiącu. Czyli podsumowując realne wynagrodzenie kierowcy może być większe od zakładanych 4 tyś. Oczywiście wszystkie kwoty wpisane do umowy o pracę i odpowiednio oskładkowane.
Chcę poznać opinię kierowców i właścicieli podobnych firm na temat mojego pomysłu na wynagradzanie kierowców. Proszę tylko bez wyzwisk, ubliżania i "dziadtransowania".
Pozdrawiam
Witam, na starcie chcę zaznaczyć że ten temat zakładam nie po to aby odczytywać obelgi skierowane w moją stronę ale po to żeby poznać opinie ludzi z branży w temacie który mnie interesuje. Zakładam firmę transportową, która zajmować się będzie transportem do 3, 5 tony w ruchu międzynarodowym. Planuję zakupić 2 nowe renault mastery pod plandeką z bogatym wyposażeniem. Nie zamierzam oszczędzać na autach bo wiem, że detale się liczą a komfort pracy kierowcy jest dla mnie kluczowy bo to w bezpośredni sposób przekłada się na moje dochody. Tak jak w tytule wpisu, chcę żeby kierowca w mojej firmie docelowo zarabiał 4 tyś. na rękę. Myślę jednak, że pierwsza umowa z kierowcą byłaby umową na czas próbny czyli na 3 miesiące z pensją 3 tys. netto. Jeśli po tym czasie obie strony byłyby zadowolone wtedy podpisujemy następną umowę (i tu dopuszczam podpisanie umowy już na czas nieokreślony z pensją 4 tyś. netto jeśli kierowca jest dobry lub następnej próbnej na czas 3 miesięcy jeśli mam do tego kierowcy jakieś wątpliwości i chcę go ostatecznie sprawdzić). Proszę nie piszcie tylko, że mam zamiar wykorzystać kierowców i po umowach próbnych ich wymieniać. Moim celem jest znalezienie na stałe kogoś kto się sprawdził i mogę mu zaufać powierzając mu część własnego majątku. Sam również zamierzam jeździć takim autem. Dodatkowo mam w planach ustanowienie bonusów pieniężnych za np. oszczędną jazdę albo przekroczenie jakiegoś progu kilometrów w miesiącu. Czyli podsumowując realne wynagrodzenie kierowcy może być większe od zakładanych 4 tyś. Oczywiście wszystkie kwoty wpisane do umowy o pracę i odpowiednio oskładkowane.
Chcę poznać opinię kierowców i właścicieli podobnych firm na temat mojego pomysłu na wynagradzanie kierowców. Proszę tylko bez wyzwisk, ubliżania i "dziadtransowania".
Pozdrawiam
Posty (76)
~zcx | ly//sy twoje zaklinanie rzeczywistosci stolo sie juz nudne, odkad sie pojawiles n ciagle ta sama spiewka. | |||
~volvo | tak gnojki jeżdżą nie popieram, ze względu na bezpieczeństwo | |||
~Kamil | Na duzych przeciez nie lepiej, jeszcze zdarzaja sie sie de*ile co robia km na pigułce. Co do autora, to fajnie ze chcesz kierowcy umilic robote poprzez dobry sprzęt, ale te 3000 nawet na probnym to troche malo jak za ta robote, przynajmniej tak mi sie wydaje, bo nie smigam busami. Ale noe martw sie chetnego zawsze trafisz, duzo osob ma kat B i bedzie chcialo sprobowac, powodzenia. | |||
jacek-kuba
| ~Ł ysy 2016-07-29 01:18:16 zcx. O pracę za 2500 zł na magazynie można pomarzyć. Biorąc silne psychotropy mogłeś przegapić, że jest 2 połowa 2016r. Dzisiaj jest trudno o jakiegokolwiek pracownika za takie grosze. Przynajmniej w mieście. | |||
jacek-kuba
| Zresztą po przyspieszonym kursie wypasu bydła-na wsi, płacą jeszcze lepiej | |||
jacek-kuba
| Kolega zrezygnował z międzynarodówki-chce być w domu. 1 miesiąc pracy za kierowcę w jakieś firmie-wozi prezesa piękną limuzyną, pracuje 8h -weekendy wolne. Wypłata na początek 2800 netto kwartalne premie, 13 pensja, nagroda z zysków. Średnia z roku -na oko 3, 5-4 tys zł jeżeli podniosą mu po 3 miesiącach pensje. To kto ma dymać 12 h ciężarówką czy nawet wózkiem za 2500 zł | |||
jacek-kuba
| ha ma jeszcze kawę czy śniadanie gratis. Pewnie, że z polecenia-takie oferty nie czekają w UM. Ale 2, 5 dzisiaj to jest kpina. 300m od mojego domu szukają ekspedientki do małego sklepu ogólnospożywczego-18 00 netto-za 164h. Ogłoszenie widzę od kilku miesięcy-tyle, że praca na 3 zmiany-bo w nocy też otwarte i czasami wypadnie święto czy niedziela | |||
jacek-kuba
| Niektórzy muszą się obudzić i wyjść z lasu-wojna dawno się skończyła-swoją drogą nowa się szykuje. | |||
~porch monkey 4 life | Jacek 20 plusów masz. Wojna się skończyła :) a my dalej w lesie. Niestety frajerów nie brakuje w Polsce. Na miwdzynarodowce za tyle pracują. Tzn za 4000 -5000 z c+e. Frajerzy | |||
~Ł ysy | etransport jest jedynym miejscem, w którym pracy jest do bólu i to za bardzo dobrą kasiorę. W realnym świecie jest inaczej. Tak trzymać chłopaki. | |||
~Rafal | Do Autora.. jednak nie masz pojecia co jest rownie wazne.. Co ze zjazdami kierowcy do Rodziny??Czyzbys nie byl taki wspanialy??A moze nie wspomniales poniewaz nie masz zamiaru placic za odpoczynek??Myslisz ze łóżko w kabinie wystarczy aby byc cudownym pracodawca??Mysle ze niewiele sie roznisz od reszty kredytobiarcow.. Duzo gadania i tyle na ten temat.. Nie Masz pojecia co jest najwazniejsze!!! | |||
~Rafal | Do Autora.. Ty chcesz miec placone za kazdy pusty kilometr czyli chcesz pieniadze gdy samochod nie wykonuje zlecenia a kierowca gdy nie wykonuje pracy bo ma przerwe np tygodniowa to nie to samo??? | |||
~qlka | Jak nie chcesz oszczędzać na komforcie kierowców to kup Mercedesy Sprintery a nie Renault Mastery, jeszcze nigdzie nie byłeś a już zalatujesz dziadem ze skrzywionymi magnumkami a te twoje 4 tyś za 24h jazdy i pewnie 4/1 w kurniku to śmiech na sali... | |||
~Rafal | Do autora.. Nie wsiadaj do busa tylko zakladaj krawat i szukaj roboty na ta swoja czesc majatku.. Omijaj spedycje zyskami z tego tytulu podziel sie z kierowca np. wyplac mu za odpoczyek i wtedy bedziesz CUDOWNY! | |||
~Ł ysy | Rafal. Z głowa wszystko w porządku? | |||
~Rafal | Lysy... Wiesz dlaczego Masz taki maly rozum?? Bo Ci spuchl!! | |||
~Rafal | Zegnam kolege Lysego.. | |||
~zcx | te jest jedynym miejscem gdzie rozne osobniki wciskaja kity ze za prace nalezy dziekowac i klaniac sie w pas z podziekowaniem. tylko tu jest poglad ze zarobki na krajowce 4000pln to abstrakcja a na magazynie 2500pln to wrecz kosmos. po za internetem no nic nadzwyczajnego | |||
~Ł ysy | zcx. Jasne, wszyscy mają min pięć na kraju i osiem na międzynarodówce. To tak do trzeciego piwka. Po trzecim zarabiając taką kasiorę rozglądają się za pracą za 3500 zł na kraju i 5500-6000 na międzynarodówce. Rajcuj się dalej cwoku. | |||
~Ł ysy | zcx. Jasne, wszyscy mają min pięć na kraju i osiem na międzynarodówce. To tak do trzeciego piwka. Po trzecim zarabiając taką kasiorę rozglądają się za pracą za 3500 zł na kraju i 5500-6000 na międzynarodówce. Rajcuj się dalej cwoku. | |||
~zcx | ly//sy nikomu laski nie robisz ze go zatrudniasz, wiejski zaklinaczu rzeczywistosci. | |||
~Ł ysy | zcx. Jasne, że nie robię. Płacę i wymagam. | |||
~marek | zcx, kmiotku co Ty za FIGURA? Łysego znają tu na ET od x lat jak miał firmę tak ma do tej pory/żaden z jego wyzyskiwanych pracowników tu się nigdy nie żalił a jest to trochę lat/najważniejsze kmiotku że zbliża się jesień i przestanie chodzić w sandałach i będą buty i jak ci pozwoli to mu wyczyścisz w co wątpię. | |||
~marek | zcx, kolego ludzi z okresu pisania tu na forum można policzyć na palcach jednej ręki, laptop czy komputer w tych czasach kosztował +- 20 tys a nie jak teraz wysyp forumowiczów laptop za 1 zł polskich. | |||
~zcx | marek cymbale. twoje upodobania modowe nikogo nie interesuja najpierw sprawdz od kiedy istnieje te forum, pozniej poszukaj cen komputerow z tamtych lat dopiero zacznij bredzic a na koniec posprawdzaj niki bo zaloze sie ze ludzi piszacych tu od poczatku jest sporo i nigdzie nie jest obowiazkowe pisanie pod tym samym nikiem. | |||
~marek | kmiotku a napiszę z innej beczki, kiedy zostały skasowane u was na wsi Klubo kawiarnie, gdzie takie buraczki jak Ty zapijali się kawą na śmierć/po 20 kaw za jednym przysiadem/ tak że może i masz rację co ile i kiedy ale interesują mnie te kawiarnie/Klubo/. | |||
~zcx | marek cymbale w przeciwienstwie do ciebie to ze wsia mam tyle wspolnego co z plywaniem synchronicznym. | |||
~marek | nie wiem czy masz czy nie coś z wsią ale twe wpisy coś o tym mówią, kolego jestem już parę lat na emeryturze/od 60 lat/ i urodziłem się w dość dużym mieście/może największym w PL/ tak samo jak moi rodzice i dziadkowie i dltego się pytam jak na wsi/BYŁO/. | |||
~magnum | To ile powinien zarabiac na dzien kiero busa na UE a ile na PL a jak placa za postoj w wekend moze ktos wypowie sie bo te posty nic nowego nie wnosza do tematu | |||
~nemo | marek. Co racja, to racja. Na tym forum wszystkie firmy są do tyłka. Same dziadtransy. Byłem u Łysego z zapytaniem o pracę nastawiony, że zobaczę szroty drutem powiązane. Stały Premiumki, wszystko w e5 EEV. Tak można wierzyć kierowcom z etransport. Nie zostałem przyjęty. Gdzie jest brak kierowców, chyba, że bierzemy pod rozwagę firmy płacące grosze? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.