ID: 203433
4 tyś. netto dla kierowcy busa?
ID: 203433
ID: 203433
Witam, na starcie chcę zaznaczyć że ten temat zakładam nie po to aby odczytywać obelgi skierowane w moją stronę ale po to żeby poznać opinie ludzi z branży w temacie który mnie interesuje. Zakładam firmę transportową, która zajmować się będzie transportem do 3, 5 tony w ruchu międzynarodowym. Planuję zakupić 2 nowe renault mastery pod plandeką z bogatym wyposażeniem. Nie zamierzam oszczędzać na autach bo wiem, że detale się liczą a komfort pracy kierowcy jest dla mnie kluczowy bo to w bezpośredni sposób przekłada się na moje dochody. Tak jak w tytule wpisu, chcę żeby kierowca w mojej firmie docelowo zarabiał 4 tyś. na rękę. Myślę jednak, że pierwsza umowa z kierowcą byłaby umową na czas próbny czyli na 3 miesiące z pensją 3 tys. netto. Jeśli po tym czasie obie strony byłyby zadowolone wtedy podpisujemy następną umowę (i tu dopuszczam podpisanie umowy już na czas nieokreślony z pensją 4 tyś. netto jeśli kierowca jest dobry lub następnej próbnej na czas 3 miesięcy jeśli mam do tego kierowcy jakieś wątpliwości i chcę go ostatecznie sprawdzić). Proszę nie piszcie tylko, że mam zamiar wykorzystać kierowców i po umowach próbnych ich wymieniać. Moim celem jest znalezienie na stałe kogoś kto się sprawdził i mogę mu zaufać powierzając mu część własnego majątku. Sam również zamierzam jeździć takim autem. Dodatkowo mam w planach ustanowienie bonusów pieniężnych za np. oszczędną jazdę albo przekroczenie jakiegoś progu kilometrów w miesiącu. Czyli podsumowując realne wynagrodzenie kierowcy może być większe od zakładanych 4 tyś. Oczywiście wszystkie kwoty wpisane do umowy o pracę i odpowiednio oskładkowane.
Chcę poznać opinię kierowców i właścicieli podobnych firm na temat mojego pomysłu na wynagradzanie kierowców. Proszę tylko bez wyzwisk, ubliżania i "dziadtransowania".
Pozdrawiam
Witam, na starcie chcę zaznaczyć że ten temat zakładam nie po to aby odczytywać obelgi skierowane w moją stronę ale po to żeby poznać opinie ludzi z branży w temacie który mnie interesuje. Zakładam firmę transportową, która zajmować się będzie transportem do 3, 5 tony w ruchu międzynarodowym. Planuję zakupić 2 nowe renault mastery pod plandeką z bogatym wyposażeniem. Nie zamierzam oszczędzać na autach bo wiem, że detale się liczą a komfort pracy kierowcy jest dla mnie kluczowy bo to w bezpośredni sposób przekłada się na moje dochody. Tak jak w tytule wpisu, chcę żeby kierowca w mojej firmie docelowo zarabiał 4 tyś. na rękę. Myślę jednak, że pierwsza umowa z kierowcą byłaby umową na czas próbny czyli na 3 miesiące z pensją 3 tys. netto. Jeśli po tym czasie obie strony byłyby zadowolone wtedy podpisujemy następną umowę (i tu dopuszczam podpisanie umowy już na czas nieokreślony z pensją 4 tyś. netto jeśli kierowca jest dobry lub następnej próbnej na czas 3 miesięcy jeśli mam do tego kierowcy jakieś wątpliwości i chcę go ostatecznie sprawdzić). Proszę nie piszcie tylko, że mam zamiar wykorzystać kierowców i po umowach próbnych ich wymieniać. Moim celem jest znalezienie na stałe kogoś kto się sprawdził i mogę mu zaufać powierzając mu część własnego majątku. Sam również zamierzam jeździć takim autem. Dodatkowo mam w planach ustanowienie bonusów pieniężnych za np. oszczędną jazdę albo przekroczenie jakiegoś progu kilometrów w miesiącu. Czyli podsumowując realne wynagrodzenie kierowcy może być większe od zakładanych 4 tyś. Oczywiście wszystkie kwoty wpisane do umowy o pracę i odpowiednio oskładkowane.
Chcę poznać opinię kierowców i właścicieli podobnych firm na temat mojego pomysłu na wynagradzanie kierowców. Proszę tylko bez wyzwisk, ubliżania i "dziadtransowania".
Pozdrawiam
Posty (76)
Morethanugly
| jak w temacie... | |||
jacek-kuba
| komfort pracy kierowcy jest dla mnie kluczowy -fajny gość z Ciebie | |||
Morethanugly
| pierwszy "pojazd" już za mną. TAK uważam, że jak na takie małe auto kabina sypialna powinna być wygodna a auto dobrze wyposażone.. | |||
jacek-kuba
| Fajnie, że się kręci-życzę dalszego dynamicznego rozwoju-3maj się | |||
Morethanugly
| Wychodzę z założenia że i małą łyżeczką można się najeść. Nie muszę mieć od razu milionów, fur i wielkich chat. Sprawdzonemu i uczciwemu kierowcy jestem nawet w stanie zaoferować ponad 50% zysku z auta. | |||
~konkret :-) | Stawiam plusa!Moze ktos doceni, ze kierowca spedza wiekszosc swojego zycia na wyjazdach. Tutaj jest temat kierowco, ale wiemy, ze nie tylko kierowcy poza domem siedza, rodziny nie widza. Coraz mniej pracodawcow, to juz dostrzega. Moze wypowie sie jakis szef transportu, co o tym pomysle mysli... czekamy z niecierpliwoscia. | |||
~zcx | siala baba mak... | |||
~konkret :-) | moze sieje,... nie koniecznie mak:-) | |||
~konkret :-) | niekoniecznie | |||
~volvo | i tak każdy busiarz marzy żeby w końcu zrobić prawo jazdy na dużego... 3 i pół... ? co to jest za to " nie spać jechać "... ? ?? | |||
~konkret :-) | nie ma znaczenia czym powozisz, wazne jest to, za ile... ! | |||
~volvo | do piaskownicy z waszym 4 tysie regensburg - talin... birmingham - bratysława... nie spać jechać... zobaczcie km z ciekawości... czapki z głów | |||
~volvo | ekspresy, no bo co inaczej.. s. r. a. ć na was i tyle | |||
~zcx | retoryka opisu pod tytulem niczym zywcem wyjeta z kampani pisu. a po drugie czy autor watku siedzialby w budzie a raczej w budce caly miesiac za 3000pln? niech odpowie sobie sam jak te 3000 pln ma sie do 2500pln za prace na magazynie bez nadgodzin. | |||
~Ł ysy | zcx. O pracę za 2500 zł na magazynie można pomarzyć. Wolny kraj, każdemu wolno marzyć. | |||
~volvo | to zap.. ier.. dalaj łysy 2000 km tylko na siki i tankowanie wtedy bedziesz sie wymądrzał |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.