ID: 167901
Scania 124l pomocy, drży kabina.
ID: 167901
ID: 167901
Panowie Scania 124l, samochód miał po 3 resory na przodzie, szef kazał mechanikom wyciągnąc po jednej ladze żeby to auto nie było tak zadarte do góry, zostało wymionione prawe łozysko na przodzie i zaczął się problem po tym remoncie. Jak jadę drży kierownica, podłoga lewarek, wyjdzie się po 50km i cżłowiek jest zmęczony tym, miał ktoś podobny przypadek co to takiego może być??? przedtem tak nie było.
Panowie Scania 124l, samochód miał po 3 resory na przodzie, szef kazał mechanikom wyciągnąc po jednej ladze żeby to auto nie było tak zadarte do góry, zostało wymionione prawe łozysko na przodzie i zaczął się problem po tym remoncie. Jak jadę drży kierownica, podłoga lewarek, wyjdzie się po 50km i cżłowiek jest zmęczony tym, miał ktoś podobny przypadek co to takiego może być??? przedtem tak nie było.
~Michał*.239.10.213
*.239.10.213
Posty (16)
~Michał | jak w temacie... | |||
~Michał | podnoszę | |||
Assad
| Michał, trzymaj ręce na kierownicy... | |||
~Michał | Assad pytam poważnie i nie jest mi do śmiechu bo za chwile opony i drążki się zniszczą. | |||
Assad
| Poważnie? To co opisałeś nie ma wpływu na takie objawy. Drżenie może być od nie wyważonych kół lub wału. Od elementów które są wprawiane w ruch podczas ruchu auta. | |||
jacek-kuba
| Druty należy mocniej skręcić-albo któryś strzelił | |||
~Michał | jakie druty? | |||
Assad
| Jacek żartuje. skup się na elementach które obracają się podczas ruchu. | |||
~Michał | koła są wyważone nie wiem już co moze być | |||
~kamil | Zaprowadź Scanie do huty | |||
~Radek | wał napędowy, zobacz czy jest luz na wielowypuście i krzyżakach | |||
~szoferak | Ten typ tak ma. To jest najgorszy wynalazek pod względem komfortu kierowcy. | |||
~Immer scania fahren | Jak masz koła wyważone? | |||
~Immer scania fahren | Wywaz koła ale ciężarówki, nie proszkiem | |||
~S-ki | Przerabiałem. Ściągasz koła i dajesz na wyważarkę ale po to żeby zobaczyć czy są proste. Nawet nowe felgi są krzywe. Trzeba puścić felgę i wybrać prostą. A później puścić z oponą. Jak na wyważarce prosto, bez bić na boki czy góra - dół to dopiero wyważyć. Z odpowiednią siłą dokręcić dynamometrem ( nie wiem ile tam ma być ale wulkanizator powinien to wiedzieć) . Wyczyścić i sprawdzić piasty i koła w miejscu dolegania. Taki RECEPT :) | |||
~rav | Drży bo się boi inspektorków |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz