ID: 285511
Jazda bałwanem... czy zawsze oznacza że kierowca to bałwan?
ID: 285511
ID: 285511
Jazda tzw. bałwanem nie wzięła się bez przyczyny.
Choć sezon zimowy za nami... problemy pozistały :)
Jak radziliście sobie z tym problemem jak i z karami, jeżeli były na Was nakładane?
Jazda tzw. bałwanem nie wzięła się bez przyczyny.
Choć sezon zimowy za nami... problemy pozistały :)
Jak radziliście sobie z tym problemem jak i z karami, jeżeli były na Was nakładane?
Posty (3)
Wnikliwy
| jak w temacie... | |||
~Ordynator orginal! | Bałwana gwintujemy i jedziemy dalej. | |||
Wnikliwy
| Sezon zimowy za nami, ale dla niektórych problemy pozostały :) Jak radziliście dobie z zalegającym śniegiem na naczepach w minoną zimę i oblodzeniem dachów naczep? Czy są kierowcy którzy podzielą się z nami informacjami czy zostali ukarani za jazdę z lodem lub ściegiem na naczepie, jakie kary otrzymywaliście jeżeli takowe były i czy były przypadki wyjścia z tego obronną ręką? Ja w maju br. dostałem od przesympatycznej Pani Policjantki karę grzywny w formie mandatu w wysokości 100 polskich złotych monet za rzekome spowodowanie zagrożenia w ruchu drogowym i niedopełnienie obowiązków kierowcy jadąc w lutym br. ze szczątkową ilością zmarzniętego śniegu ( nie kodu) na dachu naczepy :) Wychaczyli to na kamerach :) To dożo czy mało? ; ) Dodam że zagrożenia nie było a obowiązkowo pojechałem rano na rozłładunek jak to w zawodzie zaś zamieść dachu naczepy nie mogłem... bo mi drabinę zaj... li. ; ) Poważnie zaś mówiąc, to nie bardzo jestem przekonany czy kierowcy wogóle powinni wchodzić na dachy naczepy w kilku powodów: - bo to nie bezpieczne i nie jeden spadł z dużej wysokości i B. H. P- owiec zadawał pytanie po kiego czorta tam Pan wchodził skoro to nie bezpieczne... choć i z płyty skrzyni ładunkowej też spadali kierowcy i choć zdecydoeanie niżej to i tak kończyło się dla nich nie rzadko dotkliwymi konsekwencjami, - praca na wysokości powyżej 1, 5 m jest pracą na wysokości obarczoba stosownymi przepisami i wymogami, - żeby sprzątać dachy naczepy, trzeba mieć warunki, środki i sprzęt który w mojej ocenie powinien zorganizować pracodawca i co umożliwia bezpieczne wchodzenie i schodzenie oraz pracę na wysokości z niestabilnym podłożem na które wchodzi kierowca, - nie każdy nie ma lęku wysokości. Co o tym myślicie i jak to widzicie? Dodam że odmówiłem przyjęcia mandatu i dostałem w ramach wyróżnienia za wzorową postawę 500 polskich złotych dukatów od sądu :) Jutro odwołuję się od tej machiny zastraszania i niesprawiedliwości i pewnie dostanę 1000 lub 1500 polskich złotych dukatów :) Ale postanowiłem zaaliczyć wszystkie szczeble machiny odwoławczej aż do Sądów Unijnych włącznie. Jeżeli potrwa to stosunkowo długo co jest możliwe z uwagi na niefrasobliwość Polskich Sądów... być może uzbieram na ten mandat dzięki uprzejmości Polskich wybitnie prawych i nie zawodnych Sądów :) Nie trzymajcie za mnie kciuków ; ) Napiszę kiedyś jak to się skończyło :) Zwykle nie ma happy endendu ; ) Ale postanowiłem powalczyć, bo ile tej patologii transportowej można jeszcze znosić i kar które często nie służą poprawie bezpieczeństwa tylko zastraszaniu i obrzydzają pracę w zawodzie kierowcy dzięki złemu prawodawstwu, podejścia pracodawców do kierowców i łamania praw kierowców oraz konstruowania ustaw i praw nie nadążających za realiami Polskiego życia i zawodu kierowców. Zapewne wielu nie zgodzi się ze mną... ale do chwili kiedy zapłacą mandat za to, że nie zawinili ale prawo karze ukarać :) Pr, układ łysych opon w naczepach gdzie kierowcy dostają 500 polskich złotych dukatów kary ale o dziwo nie wszyscy :) Mnie nigdy za to nie ukarano, pracodawcę zaś tak :) Wygląda na to że tylko obiektywizm organu kontrolującego lub Sądu lub widzimisię owych w oparciu o prsesłanki okoliczności łagodzących, decyduje czy nastąpi ukaranie, pouczenie lub odstąpienie od ukarania w ramach nadzwyczajnego złagodzenia kary. Nie zawinia ten, kto nie jest w stanie wykonać czynności z przyczyn nie zależnych od niego, działa w prżświadczeniu nie wiedzy lub przez wprowadzenie w błąd czy też będąc w stanie niepoczytalności. Jazda rowerem wzdłuż chodnika po chodnika też jest wykroczeniem i karalne stosownie o jest to usankcjonowane w przepisach. Mimo to Policjanci nie karają za to a co więcej, nie wydają nawet pouczeń choć mogą... a zagrożenie też przecież jest i co dowodzą zdarzenia z udziałem pieszych z rowerzystami i operatorami hulajnog. Warunek na który powołują się Policjanci to... jechać w taki sposób aby nie spowodować zagrożenia powstania szkody w mieniu, uszczerbku na zdrowou lub na ciele człowieka czy potrącenia pieszego ze wszelkimi tego konsekwencjami. Przepisy wydają się być jasno sprecyzowane a mimo to nadal jest szeroki wachlaż decyzyjny w kwsmestii kar i podejcia do obwinionego nie mniej nie zrozumiały jak procesy sądowe gdzie upośledzony za kradzież batonika idzie siedzieć na 2 lata lub recydywista za poważne przest232; pstwo nie trafia do więzienia choć powinien... jak też nie zrozumiałe konstruowanie prawa i funkcjonowanie prawa nie nadążające za realiami oraz nie zrozumiała i nie usprawiedliwioba ocena czynów przestępnych i wykroczeń przez Sądy i organy kontrolujące gdy wyrok krzywdzi obwinionego zamiast być karą represyjną. ale jednak też wychowawczą i zapobiegawczą a nie pełnić roli represyjno zastraszającej. Co o tym wszystkim sądzicie? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.