ID: 285475
Unia otwiera bramy dla młodych i kierowców spoza UE – największe zmiany od lat
ID: 285475
ID: 285475
Komisja Transportu i Turystyki Parlamentu Europejskiego zatwierdziła wstępne porozumienie ws. reformy unijnej dyrektywy o prawach jazdy, wypracowane podczas trilogu. To kolejny krok po formalnym zatwierdzeniu dokumentu przez Komitet Stałych Przedstawicieli Rady UE.
Komisja Transportu i Turystyki Parlamentu Europejskiego zatwierdziła wstępne porozumienie ws. reformy unijnej dyrektywy o prawach jazdy, wypracowane podczas trilogu. To kolejny krok po formalnym zatwierdzeniu dokumentu przez Komitet Stałych Przedstawicieli Rady UE.
~etransport.pl
Posty (12)
~olo 3 dni temu | To teraz dopiero będzie dzwonów... naturalna selekcja... czas START... | |||
~Mobil 3 dni temu | Tak tak, inżyniery aż się napiertalaja między sobą żeby siadać, deptać klamotami i dorabia dziadtransow | |||
~Wielu 3 dni temu | Zdecydowanie najlepiej brać tych "specjalistów" z Afryki ze średnim IQ na poziomie 70%, no i "bogactwo kulturowe" które mogą wnieść. Ewentualnie muzułmanie, ale ich na ADR koniecznie... Brawo UE! | |||
~sid 3 dni temu | a co z rodzimymi kierowcami? do utylizacji? | |||
jacek-kuba
3 dni temu | Polacy u niemca mają robić. inż. nie wjedzie do wroga, nie wpuszczają ich. Kolega wziął 4 muzułmanów. Jechali do granicy 3 dni w podwójnej ha ha to cyrk i teraz ich zawrócili na granicy. | |||
~pks poland 3 dni temu | SUPER... takich też potrzeba... rozwalą parę klamotów, zabłądzą w środku wsi... SUPER... szkoda, że tak późno. | 1 | ||
Wnikliwy
3 dni temu | Tak płaczą wszyscy o tych stawkach, kosztach i i jak to wszystkim źle. Ale dlaczego wszyscy za te stawki i inne patologie nie wezmą się razem? Ile to już lat pisze się i mówi aby stawki były godne. i rosły procentowo do inflacji i kosztów a konkurencja nie uczciwa surowo i dotkliwie oraz szybko była karana, zaś praca kierowcy była łatwiejsza? Brakuje kierowców? Wolne żarty... Młodzi nie chcą a starzy kto. może to ucieka jak najdalej aby w tej transportowej patologii nie uczestniczyć która zabija na róźne sposoby tj. od silnego długotrwałego stresu po wypadki przy pracy a skończywszy na chorobsch zawodowych. Nie odpowiedzialność jednych i drugich, trudne warunki pracy ( nie w każdym trsnsporcie), pstologie trsnsportowe, nie uczciwi jak i pracodawcy tak i kierowcy, coraz więcej przepisów które zamiast upraszczać tworzy się bariery zniechęcające do pracy kierowców jak i nie sprawiedliwe kary nakładane na kierowców ( np. dlaczego ma kierowca płacić za łysą oponę choć zgłasza że taką ma i inne anomalie), problemy z parkingami, płacenie pod stołem lub opóźnienia w płatnościach, nie uzasadnione potrącenia ( powinno być obowiązkowe ubezpieczenie autocasco i od szkód w pracy w rozsądnych kwotach płacone przez posiadaczy firm i przez kierowców z uwzględnieniem zniżek za bezszkodowe jazdy i pracę jak i staż w płaceniu u ezpueczeń), i wiele wiele innych patologii i itrufnień jsk i brsku zachęt i zmian które nie będą odstraszać ale zachęcać do pracy. kierowcy sprawiają że kierowcy nie chc224; być kierowcami. Jeżeli. kirrowca nie dostaje ubrań roboczych i sam sobie kupuję, to nie należy zwalać na koszty prowadzenia firmy tylko na czyjąś niechęć do ustabilizowania stawek transportowych i rynku transportowego aby pracodawca nie dziadował kosztem. pracownika. jego bezpieczeństwa jak i spokoju o wynagrodzenie płacone na konto i w zadowalającej kwocie gwarantowane w umowie co da pracownikowi chęci do pracy jak i zapewni wysoką emeryturę, a pracodawcy święty spokój i też możliwość zarabiania a nie dziadowsnia. Rozwiązania są i nie tylko na szczeblu krajowym ale też międzynarodowym. Pytanie kto za to w końcu weźmie się... płaczący wiecznie dziadtrsnsy i związki przewoźników frogowych czy stękający wiecznie po parkingach kierowcy którzy mogli by ale nie umieją skutecznie zrzeszać się. Może jedni i drudzy bo problem dotyczy wszystkich jak widać po artykułach w tej. materii jak i dyskusjach przewoźników i kierowców :) To kiedy te nowe zmiany? NOWY ŁAD TRANSPORTOWY :) | |||
~sid 3 dni temu | Jacek ty masz kolegow? | |||
~pks poland 3 dni temu | Wnikliwy- Powiem Ci jak to jest. NIKT się za to nie weźmie Dlaczego? dlatego, że przewoźnik jak zacznie pyskować spedycji to już więcej już pojedzie, a pojedzie jego konkurent. Primo2) Dasz kierowcy super pensję i tak w 60% będziesz dziad, złodziej itd... ludzie z małymi wyjątkami to świnie. Primo3) Dochodzimy do sytuacji, gdzie tańsze koszty działalności wypierają nas z rynku. Polecam świeży artykuł jak to się odbywa na portalu 40ton. Niemcy, gdzie jest dużo więcej kontroli, możliwości są wobec tego trendu bezradni. Tak, jak kiedyś pisałem, transport został zajęciem dla masochistów. | |||
~Hfvhybb 3 dni temu | Ostatnio taki zawracał załadowanym zestawem w miejscu, zablokował całe skrzyżowanie haha, bardzo dobrze niech jeżdżą prężnie niech robia szkody, a mandatów i tak nikt z nich nie ściągnie | |||
~przewoźnik pustaka 2 dni temu | UA do końca roku /na razie/ bez zezwoleń na transport po UE, do tego tani murzyn za kierownicą i polskie firmy kończą działalność. Tak to wygląda. Nikt nie mówi o protestach na granicy, o tym że stawki są takie iż bywają dni, że lepiej jak auto stoi. | |||
~sid 2 dni temu | pustak, zapomniales jak tacy jak ty swymi dampingowymi stawkami wykonczyli transport w niemczech, karma wraca | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.