ID: 165111
jak skończyć z dziad transami?
ID: 165111
ID: 165111
Kierowcy? Może ktoś w końcu skończy z tymi dziad transami płacącymi z km? Przy podejmowaniu pracy obiecują kilkanaście tyś km miesięcznie, potem się okazuje, że jednak kilka no i nie płacących podstawy. itd.
Kierowcy? Może ktoś w końcu skończy z tymi dziad transami płacącymi z km? Przy podejmowaniu pracy obiecują kilkanaście tyś km miesięcznie, potem się okazuje, że jednak kilka no i nie płacących podstawy. itd.
~ile można*.instalnet.com.pl
*.instalnet.com.pl
Posty (2159)
jacek-kuba
| Gorące siodło kumidamowa. Jedyne co możesz dać to du. y pod GS-em. | -1 | ||
~driver | Ukraińcy biorą u mnie za miesiąc 2. 5tys euro netto Nie muszą jechać do Niemiec żeby zarobić 2200 | |||
~123motopompa | Pytanie do czego sa zmuszani za te 2. 5 tys netto? Jazda bez karty? Magnes? Trzy miesiace w kabinie? Przeladowania? Naprawy aut we wlasnym zakresie? Mycie aut z wiaderka? Zaladunki na pauzie? | |||
~123motopompa | Pieniadze sa wazne ale warunki pracy rowniez. | |||
~driver | Mają pracować zgodnie z tacho i tyle Robią od 12500 do 15tys km miesięcznie wszystko legal full A to ze chcą jeździć po 3 miesiące to jest ich sprawa | |||
~skg dk | w ciagu 5 lat liczba ukraincow w polsce ma sie podwoic oznacza to ze kolejna grupa polakow zostanie wypchnieta z rynku pracy lub zrezygnuje z niej dobrowolnie na rzecz zasilkow i zapomog | |||
~123motopompa | Tak robie. Jezdze w NL wczesniej UK. Jest ok. 3 miesiace w kabinie, szok. Rzeczywiscie tylko Ukraincy sie nadaja! | |||
~skg dk | ile mozna zarobic w nl? | |||
~123motopompa | 14, 77 brutto na godzine | |||
~skg dk | Jakies diety albo dodatki lub premie sa??? | |||
~123motopompa | Kumidan widze, ze slabo u Ciebie z czytaniem ze zrozumieniem... | |||
~123motopompa | Wracajac do tematu Polski szofer leje na dziada cieplym moczem!!! I tak juz zostanie... Amen | |||
~Lech | Koledzy nie wykorzystuje Ukraińców i Polaków a wydaje mi się że wynagrodzenie 2000 -2300 euro za 24-28 dni pracy w MSC nie jest wynagrodzeniem nastawionym na oszukanie kogoś. Ubolewam tylko nad tym że Polacy na polskie firmy mówią dziad a pracują u Niemca za 1600-1800 euro i uwaga coraz częściej chcą wrócić do Polski. Teraz na 10 polskich aut w międzynarodowym jest 6-8 Ukraińców. Czy myślicie że Ukrainiec nie zna realii? Oni tak samo Unia liczyć z tym że robią dobrze robotę. | -1 | ||
~Lech | I wiecie co odróżnia wielu ua od pl spokój psychiczny że ktoś komu place ok 2 tys euro nie ma problemów i narzekania objawiania od dziadów itd. itp. | -1 | ||
~Milicja | Najlepszym sposobem na dziada jest, odejście od niego krótko do biura klucze na stół i część. Na zwolnienie dziad łącznika to samo, po trasie rozliczenie do biura i część. | |||
~piter de | Komu ty chcesz to wciskać taki kit szoszony profesjonalizm i spokój to jak jakość made on China, oni bardzo by chcieli do de tylko jeden jest szkopol takich fachowców jak większość z nich żaden Szwab nie weźmie bo nie potrzeba mu testować sprzętu który jest drogi i tego że przez paru zawodników może kontrakt się wysypać i zostać z samochodami bez pracy wielokrotnie się pytali czy tam gdzie jeżdżę nie potrzebują kierowców nie przypominam sobie by ktoś z firmy w której pracuje pytał czy są przyjęcia w firmie gdzie kupa ukrow jest bo wiadomo że kibel i syf | |||
~piter de | U kogoś prawda zabolała... | |||
~Milicja | ~piter de 2021-03-21 21:50:59 Wciśnij na luz, oczywiście wśród Ukraińców znajdzie się kilka procent alkoholików, leni, spasiony knurów, złodzieji, ale czy w środku polskich kierowców takich nie ma? | |||
~123motopompa | Nie ma. Polski szofer jest pro!!! | |||
~piter de | Ależ oczywiście że są ale jak ktoś wyjeżdża z ich fachowością i żeni kit że ma dosyć polskich pijanych mo*d itp to widocznie tyle ta jego firma jest warta co te pijackie mo*dy co do drugiej części postu nie przypominam sobie bym pytał ukra o pracę i jak się pracuje w jego firmie a sam naście o ile nie dziesiat razy byłem pytany jak u Germanca się jeździ i czy ludzi nie potrzebuje o pieniądzach nie chce mi się czasem wogole gadać bo to kwestia człowieka dla jednego dużo dla drugiego mało i sorry ale wyjątkowo mało tych fachowców widać ot choćby na gabarytach bądź innej troszkę ambitniejszej pracy np cysterny ew silosy przykład z brzegu pierwszy lepszy mam kolegę firma z okolic Oldenburga jak szef szybko wszedł z układ z Mercedesem tak szybko z niego wyszedł dzięki fachowcom a raczej podziękowali mu za współpracę jak na liniowej pracy nastąpił wyładunek na autostradzie nieplanowany przez jednego fachowca o imieniu Andriej | |||
~piter de | I to był zapewne pierwszy i ostatni fachowiec w firmie a firma że około 40 aut tak że wypróbował ta legendarna jakość a pracuje tam 6 Polaków tak że powodzenia następnym szoszonom jeżeli chodzi o zatrudnienie w jego firmie... | |||
~Lech | Brawo dla tego pana powyżej. | |||
~Tina | won znaczy WYGRANY, taki właśnie jest ukaińiec w naszej firmie -będzie on: *robił od km *wyprzedzał na dwuciągłej *jeździł też na karcie szefa *spał 45h w kabinie w 4/1 *brał na dzień 280 przychodu *woził na 13 letnim reno *łatał schodki na trytytki *zmieniał cmr jak leci *pojedzie nawet bez licencji Dla naszych jest to nie do pomyślenia bo u nas PJ nie znajdziesz w czipsach. | |||
~skg dk | zgadza sie won to czas przeszly od win | |||
~Bombardier umbutu | Ukrainiec to ostatnia deska ratunku dla dziada jezdzacego za 2. 50 po kraju! | |||
~Pinokio | Kierowco!!! Jak chcesz wiedzieć jakie warunki w firmie to tylko pytaj kto jeździ. Gdy usłyszysz że super kierowcy z ukrainy, to od razu wiesz że to zmarnowany czas w twoim życiu. | 1 | ||
~Pinokio | Panowie kolejna sprawa dlaczego Polskie firmy świadczące usługi autotransporterami nie zatrudniają ukraińców. Odpowiedz jest jedna. nie ta liga. | 1 | ||
~Przewoźnik | Deklu, polskie z małej litery. Zapamiętaj nieuku. | |||
~Pinokio | A ja będę pisał z dużej dłużniku, biedaku. | 1 | ||
~Z. | Palki miękną roboty mniej tarcze rozliczenia coraz bliżej i na bruk oszołomy |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.