ID: 165111
jak skończyć z dziad transami?
ID: 165111
ID: 165111
Kierowcy? Może ktoś w końcu skończy z tymi dziad transami płacącymi z km? Przy podejmowaniu pracy obiecują kilkanaście tyś km miesięcznie, potem się okazuje, że jednak kilka no i nie płacących podstawy. itd.
Kierowcy? Może ktoś w końcu skończy z tymi dziad transami płacącymi z km? Przy podejmowaniu pracy obiecują kilkanaście tyś km miesięcznie, potem się okazuje, że jednak kilka no i nie płacących podstawy. itd.
~ile można*.instalnet.com.pl
*.instalnet.com.pl
Posty (2159)
~Radek | ~zcx 2021-03-21 13:57:16 Spokojnie, bez paniki. Polskich dziadów kierowców wymieniono w 70% na ukraincow. W tym tępie za rok może dwa polski dziad szofer będzie może w co 100 aucie. OBY, dacie żyć normalnym ludziom a te prymitywne półgówki niech orają dla was "wielkie" siefy w gumofilcach | |||
Puchacz1
| ~Szefu 2021-03-21 13:41:05 Puchacz 1 przeczytaj definicje słowa dochód. Dochód=zysk Przycho du było 1. 4mln Ale typowy polski kierowca klepnie coś a nie pomyśli. Dochód to przychód po odliczeniu kosztów w tym pensji paliwa lesisngow itd. itp. Zapłać podatek od dochodu i będziesz miał " czysty zysk". | |||
~zcx | Widzicie koledzy, do polski kierowcy walą z każdej strony. Wymiana przybiera na sile. Są firmy co nie zatrudniają już Polaków. Czyli dla nas roboty coraz mniej. U mnie gdzie pracuje zwalniają za byle co. Teraz zaczęli wywalać jak masz za wysokie spalanie. Musztra jak nic. Wystarczy ze powiem nie spedytorowi. Zaraz dostaje karę. Jazdy nocą. A to już krok od wywalenia z pracy. Naprawdę boje się o jurto. Uwaga na forum grasuje cweee. l podróba. Poznacie go po tym ze cweeeee l kopiuje wpisy. | |||
~Gucio | Żeby skończyć z firmami typu dziadtrans jest tylko jeden sposób - kierowcy muszą zacząć myśleć nie godzić się na wynagrodzenia z akordu km, %, nie godzić się na żadne kombinacje z tacho - magnesy, wyłączniki, drugie karty itp. , a takie firmy same się wykończą z braku pracowników, to od Nas kierowców zależy w dużej mierze jak wygląda transport. | 1 | ||
~driver | Kierowca z Polski jest jak budka telefoniczna z TP Były ale z nich już nikt nie korzysta | -1 | ||
~Pinokio | drive. Były ale nikt z nich nie korzysta. Złe napisałeś. Powinno być są ale nikt z nich nie korzysta. | |||
~Pinokio | Drive nie można korzystać z czegoś czego nie ma | |||
jacek-kuba
| No cóż można iść do delikatesów po wędlinę albo do lidla po kiełbaskę z laboratorium -plastykową. Jedni żyją 100 lat w zdrowiu inni umierają w męczarniach bardzo młodo. Co kto woli. | |||
jacek-kuba
| Wymiana kierowców niewiadomego pochodzenia z lewymi kwitami kończy się zawsze tak samo. Ale stare prawo kosmosu mówi-musisz zawsze mieć wybór. Chciwość ludzi prymitywnych zabija. | 1 | ||
~driver | 5 lat minęło i jakoś zero wypadkow wszyscy cali jakoś pracują poza tym ze nikt nie jęczy i wszystko pracuje na Maxa różnicy nie ma Norma 26. 5l po wymianie z polaka na Ukraincow Aż miło Auta pracują 365 w roku | -1 | ||
jacek-kuba
| Po wymianie z polaka z małej litery na Ukraińca z dużej-Powiem szczerze, takiej gnidy jak ty, nie chce mi się nawet opluć. Zwykła sowiecka typowa złodziejska blać. | 1 | ||
~skg dk | kupowy menelu jak smiesz obrazac znamienitych pracodawcow ktorzy placa podatki abys mogl wyludzac swoja rente | |||
~driver | Jacus już 90 sztuka na pokładzie A Polaków tylko 3 zostało | -1 | ||
~skg dk | kupowy odpadzie jak zapewne wiesz tylko sojusz z niezwyciezona armia radziecka przywrocil polsce niepodleglosc | -1 | ||
~Narżnięta Gizela | Siemandero laski. A jak skończyć z dziad kierowcami? Bo przy tych cenach paliwa to każda firma jest dziad czy mała czy duża. Jak ja widzę stawki to mi się sr ać chce. Paliwo 5. 30 a z kilometra geje dają 2. 70. Pozostałala wizyta pijacka pod Ryczym Wołem | |||
~zcx | Podróbo zamknij ryj. Miałeś dzisiaj oberwać w niego. Gdzie jesteś tchórzu? Nie masz odwagi spotkać się z kolegami na live? To wypier. dalaj z forum. | |||
laki81
| Driver zmień nazwę firmy na ukraińską, bo Polakiem nie jesteś, Ja wiem że jest w Polsce wiele dobrych firm transportowych i co ciekawe nie było i nie ma żadnego obcokrajowca, firmy maja się dobrze, ludzie pracują i potrafią normalnie ze sobą rozmawiać i rozwiązywać nawet te gorsze sytuacje, znaczy się szefowie tych firm potrafią Nimi zarządzać Ty widocznie Nie bo musiałeś brać tanich pracowników ze wschodu, pytanie czemu Polacy od Ciebie uciekli? Tak wiem sam ich wymieniłeś na lepszych tak tak... szkoda słów na takich jak Ty. | |||
~Lech | A ja czytam i tak Ukrainiec może bardziej tępy ale ma jedno zaletę pracuje jak robót 365 dni i robi dostawy gdzie Polak nie pojedzie czyli niedziela weekend poniedziałek albo inne dziwne a są to płacą dobrze. Wymiana okazała się dobrą auta obrót tygodniowy nie 2500-2700 a 3300-3500. Stawka na dziwne daty dopłatą i stawka importowa też lepsza bo nie ma aut w tych terminach. Nie narzekam a polecam. Polacy dzwonią też ale to dziwnie ludzie co sami nie wiedzą co chcą od życia. dup.. zawracają a jak co do czego to brak kontaktu. Nie polecam | -1 | ||
~123motopompa | Rece opadaja jak sie takie wypowiedzi czyta. Ukrainiec lepszy bo mozna go bardziej wykorzystac. Polacy zli bo w niedziele nie chca jezdzic. Zal to czytac. Co za krwiopijca. Pewnie jeszcze katolik. | 1 | ||
~driver | Jak mam słuchać zali za swoje pieniądze to wybaczcie ale wolę obcokrajowcow Mam spokój Dziękujemy Polskim kierowcom za to że dali szansę Ukraincowi dać miejsce do pracy | -1 | ||
~Lech | Kolego 123 coś tam tak jak każdy ty chcesz dniówki 350 czy 400 ja też chce zarobić robię to dla pieniędzy a nie dla satysfakcji. Po to prowadzę działanosc żeby zarobić jak najwięcej opłacić zusy srusy ird. Tak jestem katolikiem i staramy się maksymalnie wykorzystać czas pracy jazdy żeby optymalizować dochód proste? | |||
~Lech | Firma zarabia na wykonanych kursach i to czy będzie to Ukraina Polska Filipiny czy Mongolia nikogo nie obchodzi a jak ja będę miał problemu finansowe to i tak ucieknie kazdy a ja zostanę z problem nie ty. Ty tylko napiszesz obrazisz że dziad bo plajtowal a plajtowal bo był słaby dochod. I tu kto generuje ten dochód nie ja tylko kierowca on jest ta maszyna co generuje zysk marzę dla firmy. | |||
~123motopompa | Jak traktujesz kierowce jak maszyne a nie czlowieka to winszuje ludzkiego podejscia do tematu. Szkoda mi tylko ludzi, ktorzy zgadzaja sie na zle traktowanie w pracy bo musza. Ukraincy nie maja wyboru, robia co musza zeby zarobic i wykorzystywanie tego nie jest powodem do samozadowolenia a tym bardziej dowodem na zaradnosc w prowadzeniu transportu. | 1 | ||
~driver | Kierowca ma zapłacone i ma wykonać powierzone zadania Dyskusje rozmowy kończą się na temacie czy pasuje taka praca i taka kasa | |||
~Ordynator jest jeden! | zcx, już więcej z tobą nie piję. Wczoraj nieźle poszles po bandzie. Scheftowales mi się w kabinie. Dzisiaj pół dnia musiałem to sprzątać na ciężkim kacu. | |||
~123motopompa | Cale szczescie Polski szofer ma wybor. Nie musi zgadzac sie na zle traktowanie, bo nie jest zmuszony do pracy u gumofilca. UE zapewnia nam mozliwosc pracy nie tylko w Polskich firmach, ktore jak widac po wypowiedziach nastawione sa na maksymalne wykorzystanie pracownika przez prace w niedziele i swieta. Ukraincy takiego wyboru nie maja, wiec biora co jest dostepne. | 1 | ||
~Radek | A dziady wyjoooooooooooooo jak z szoszonami im dobrze, urwa jakim trzeba być deklem żeby takich prymitywów na swoja bazę wpuścić I do samochodu. SZOK !!! | |||
~driver | A Polacy w Niemczech leżą i pachną Pod każdą firma opinia Ostatnia wypłata nie istnieje A tacho nie obchodzi i w większości sama nocna robota | |||
~123motopompa | W kazdym przedsiebiorstwie transportowym kierowca musi pracowac. Roznica jest taka, ze zachodnie frimy potrafia dodatkowo zaplacic za prace w niedziele czy weekend w aucie. Polski szef mysli, ze jak juz placi kierowcy to jest to jego wlasnosc i moze z nia robic na co ma ochote. | |||
~123motopompa | Widac, ze pelnia szczescia jest jak sie trafi Ukrainiec. Nie zna prawa pracy, przepisow dotyczacych min. wynagrodzenia. A jednak umie cofnac pod rampe. Pracownik doskonaly dla gumiaka. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.