~Kiero Tomasz
| dawno mnie tu nie bylo i znowu narzekota na agromex a ciągle pracójeta ja tom nie narzekom jest sóper dobre zarobki nawet zadurzo szef daje pozdrawiam pana jacka i pana wojtka | 1 | | |
~LAWETA
| Pisze ten kto sam jest chyba tym samym obcokrajowcem " ja tom nie narzekom" szerokiej drogi do UA. | | | |
~SEGARO
| Słyszałem ze normy paliwa są DOBRE :) 0. 3/ton. Popłyną te rybki Agromexu przez Warte aż do Dniepra. Nara leszcze :) | | | |
~Darek wladca szparek
| Chlopy jaki system macie? Tzn. srednio ile w trasie i ile w domu? I robota to tylko kolka PL-UK czy cos wiecej? | | | |
~marek
| Koczowniczy tryb zycia. | | | |
~Neon
| A pracuje w tej firmie tej jeb... ny alkoholik Wiesław piątek... Pamiętam, jak mi opowiadał o kupowaniu wiesniaczkom ze spedycji perfum... w Funciaku w UK... Perfumy za 1 funta 5zl a te prostaczki sie podniecaly, bo perfumy z Angli dostaly!!! I lepsza robote wieskowi i innym dawały... Tak się robilo piz deczki w wuja, co to wcześniej bykom jaja na polu hustaly! Hehe | -1 | | |
~Kierownik 11.
| Do kierowcy NEON Wiesiu nie żyje już 4 lata. | | | |
~Cichy
| Warto sie zatrudnic?
Ile czasu w domu, a ile na wyjezdzie? | | | |
~Mądruś
| Tja każdego chcą zrobić w konia więc nie polecam, szukaj coś innego lepiej kolego | | | |
~Cichy
| Mozesz powiedziec dokladniej o co Ci chodzi? | | | |
~stary kiero
| Wuja Jacek już ręce zaciera, nowych kierowców będzie maił wielu bo "MUMINEK" ogłosił upadłość a gdzieś przemytnicy muszą się zaczepić. | | | |
~Wtajemniczony
| Nikt tu z tej ekipy nie zawita nawet nie zadzwoni żeby robić przepinki, nawrotki itp. po 2-3 tygodnie nowe fury itp. same minusy heheh | | | |
~robert
| jest ok | | | |
~Jacek
| s://m. facebook. com/WylaczTvWlaczMys lenie/photos/a. 332196160243253/1707 992099330312/?type=3 | | | |
~Adam
| Czy sa przyjecia do agromexu na kierowce? | | | |
~Adam
| Czy firma agromex to jeszcze istnieje i zatrudnia kierowcow??? | | | |
~Krystian
| Czy to prawda że firma Agromex ma swoją bazę w UK dziś rozmawiałem w Doncaster z kierowcą który mówił mi że są przyjęcia do Agromex w UK
Czy ktoś coś może powiedzieć | | | |
~jarek ogarek
| kolego nadchodzą czasy, ze duzo aut do duże p roblemy | | | |
~Ciapaty z calais
| Jakie są zarobki w firmie?
I jakie kierunki jeżdżą? | | | |
~BoLeK
| Ja mam u nich 10500zł na rękę w 3/1 plus premie za niskie spalanie 500zł, kierunki ja mam głównie na UK umowa o pracę 3000 podstawy brutto. Do tego na święta 2000zł bon. Jak ktoś chce robić w święta czy sylwestra to stawka 1000zł za dzień świąteczny. Mało czy dużo nie mi oceniać. | | | |
~Sławek
| Czy to prawda że kierowcy pracujący w UK z Agromexu mają fikcyjne angielskie umowy nie płacą :
National Insurance Number, Taxu,
Work Pencion,
Immingham Council,
Jurek opowiada że wszyscy mają siedzieć cicho i ciągnąć kasę do puki się da i nikt nie wpadnie wysegregowani ludzi którzy pracują w UK są uprzednio poddani weryfikacji przez Jurka który ponoć jasno i wyraźnie mówi o tym że ten cały UK raj jest pisany palcem po wodzie i do póki się udaje trzeba wyciągnąć od Fraszków jak najwięcej
Do zobaczenia Jurku dziękuję za informację | | | |
~Ciekawy
| Co nowego słychać w firmie? | | | |
~Stary kiero
| Sławek co ten wazeliniarz jurek ci opowiada. Może zapytaj go niech opowie jak to kochanski pod biurkiem Jacka pałkę mu siaczyl żeby na wyspie w Romana mógł się zabawić. A tak na serio to Jureka podobno kobita w rogi puszcza i dlatego uciekł na wyspę. Tak ostatnio w Zd woli na taryfie ludzie gadali o tym wazeliniarzu. | | | |
~Ursus
| Na jaką kasę teraz można liczyć w agromex? | | | |
~Paweł
| Firma AGROMEX... Pracowałem tu prawie dwa lata. Duża firma transportowa. Na okolice jedna z większych. Mają coś ponad 100 zestawów. Główne kierunki to Wielka Brytania. 90 procent to stałe miejsca zaladunku i rozładunku. Wynagrodzenie... 65 euro plus podstawa ale trzeba być w trasie minimum 20 dni. Jeżeli jest się np. 19 i pół dnia to płacą 55 euro. System pracy... Nigdy nie wiadomo jak długo się będzie w trasie, może to być tydzień, dwa lub trzy. Po zjeździe na bazę przeważnie 45 godzin i wyjazd. Na początek można zapomnieć o swoim aucie. Przez około 3 miesiące skaka się z auta do auta. Paliwo... Są ustalone normy paliwowe. Na Scani to 22 litry na pusto plus 0. 3 litra od tony. Jeżeli się nie zmiescisz w normie zabierają z wypłaty pieniądze. Normę ciężko wyrobić jeżdżąc po Anglii. Przyjęcia są cały czas. Ciągle ktoś odchodzi ktoś przychodzi. Dziewczyny ze spedycji bardzo miłe i pomocne. Ogólnie firma jak każda inna, pracować trzeba wszędzie. Jednak przez obciążenia za paliwo postanowiłem zrezygnować. Osobiście nie polecił bym nikomu znajomemu | | | |
~Maciek
| Kto tam pracuje w Angielskiej firmie w Killingholme? ?? | | | |
~Jaro
| Ostatnio pracowałem tam ale 3 miesiące. Nigdy nie wiadomo kiedy się wróci do domu. Często są kabotaże po UK i UE. Jak wrócisz do domu to często 45h i dalej w trasę. A jak odbierasz godziny to chcą żebyś wsiadał w starą scanie na tarczki (tzw u nich a*alog) i ładował naczepy w kraju. Ja odmawiałem jazdy tą scanią. A jak raz odmówiłem wyjazdu na załadunek bo po ponad 2 tygodniach w trasię chciałem odpocząć to beszczelnie Ci powiedzieli po co Ci odpoczynek. Nieraz się zdarzy jak już wjedziesz do Polski że masz zawrotkę i znowu do UK. Kasa jest na czas. Jak godziny odbierasz to potrafią Ci wpisywać bez Twojej wiedzy urlop. Ja niby przez 3 miesiące wykorzystałem 10dni urlopu. Jakim cudem, tego nie wiem. Ja trochę się dziwię że Polacy tam jeżdżą. Poł kierowców pochodzą ze Wschodniej Europy. | | | |
~Jaro
| A w Anglii często są przepinki w portach, że sama naczepa płynie. W Anglii nie staję się wogóle na serwisach tylko jak ja to mówię po krzakach bez wc i oczywiście na drodze. Ich ulubione miejsca to Corby, Doncaster, Workington, Liverpool. Oczywiście bez Wc a o prysznicu można zapomnieć. I oczywiście jak się spotykają kierowcy tam to jest dużo%%%%. | | | |
~Ciekawski
| Witam. Jaki system pracy w firmie 2/1 czy 3/1? Limity paliwowe w miare czy niedowyrobienia? Pieniondze dobre czy niewarto? | | | |
~wolfgang
| Czerwone ferrari już odstawione, 14pln netto za kilo | | | |