ID: 284939
Mechanik powinien łączyć motoryzacyjną pasję i otwartość na nowe technologie
ID: 284939
ID: 284939
Agnieszka Głowicka, Marketing Manager z DAF Trucks Polska mówi czym powinien się wyróżniać mechanik pojazdów ciężkich, zdradza receptę na to, aby serwisy miały pełną obsadę a klienci satysfakcję ze współpracy z nimi i opisuje jak wygląda nowoczesne zarządzanie warsztatem.
Agnieszka Głowicka, Marketing Manager z DAF Trucks Polska mówi czym powinien się wyróżniać mechanik pojazdów ciężkich, zdradza receptę na to, aby serwisy miały pełną obsadę a klienci satysfakcję ze współpracy z nimi i opisuje jak wygląda nowoczesne zarządzanie warsztatem.
~etransport.pl
Posty (5)
~300D | Pani baardzo ładna jednak przy obecnie produkowanych z goownolitu samochodach trudno o satysfakcję z naprawy kasa spoko, alle satysfakcji z wykonanej roboty najczęściej brak. | |||
~xerede | Tak? Nowe technologie? Po weliminowaniu silników spalinowych szaremu Kowalskiemu pozostanie pojaz pozbawiony minusow pojazdów elektrycznych, mianowicie - zaprzęg konny. Konie są 120% eko, zaprzęg jest biogredawalny. b | |||
tagoo
| Okularnica... Okularnice są wredne... Łuna też wygląda mi na wredną... | |||
~sid | Kobra z czestochowy tez miala okulary | |||
~Praca nie teoria. | Stawki pracy godzinowe to za chęca do naulki. Technologia praca warunki ciągle daleko w tyle a, robić niema komu. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.