ID: 161817
POLSKI PRZEWOŹNIK ZARABIA WIĘCEJ OD NIEMCKIEGO
ID: 161817
ID: 161817
nie czarujmy się, koszty pracy niższe, skoro ofiara czyli kierowca u polaczka ma 1750 złotych brutto i to grubo za ponad 200 h na miesiąc.
Po 2004 roku pojawiły się nowe firmy jak grzyby po deszczu, przez blisko 11 lat powstały giganty transportowe co podobne firmy na zachodzie rozwijały się przez dziesięciolecia!
W latach dziewięćdziesiątych było niewiele firm w Polsce na międzynarodówce a liczyły góra po kilka aut, tych co miały kilkadziesiąt aut można było policzyć na palcach.
Tania siła robocza bez jakichkolwiek praw jest motorem napędowym extra szybkiego rozwoju dziadtransów!Temu ten lament, temu ten skowyt o te marne 8, 5h na godzinę
nie czarujmy się, koszty pracy niższe, skoro ofiara czyli kierowca u polaczka ma 1750 złotych brutto i to grubo za ponad 200 h na miesiąc.
Po 2004 roku pojawiły się nowe firmy jak grzyby po deszczu, przez blisko 11 lat powstały giganty transportowe co podobne firmy na zachodzie rozwijały się przez dziesięciolecia!
W latach dziewięćdziesiątych było niewiele firm w Polsce na międzynarodówce a liczyły góra po kilka aut, tych co miały kilkadziesiąt aut można było policzyć na palcach.
Tania siła robocza bez jakichkolwiek praw jest motorem napędowym extra szybkiego rozwoju dziadtransów!Temu ten lament, temu ten skowyt o te marne 8, 5h na godzinę
~mariusz_kierowca*.CNet2.Gawex.PL
*.CNet2.Gawex.PL
Posty (137)
~jogi bubu | dokładnie jak wszyscy pójdą na swoje to kto bedzie pracował... | |||
~Dziad Bozpolski | Jeden nieudacznik założył se wontka a reszta ciotek poszczekuje do rytmu. Ile jeszcze takich nieudaczników będzie się żalić na swoją miernotę życiową? | |||
~jogi bubu | ponad rok temu kolega zadzwonił i zaproponował zebym przeszedł do firmy w D. nie byla to latwa decyzja ale zdecydowalem i na dzien dzisiejsz żałuje ze predzej tego nie zrobiłem... moge sie teraz śmiać jak to czytam ale powiem jedno nigdy wiecej pracy w pl. | |||
~Dziad Bozpolski | I jeszcze raz zadam zadawane już wielokrotnie pytanie : Jakim trzeba być de-bilem, żeby być w posiadaniu wiedzy tajemnej i nie skorzystać z jej mocy !!? | 1 | ||
BAGERA85
| A ja to czekam, aż trzeci kraj wprowadzi minimalne zarobki dla wszystkich pracowników, którzy wykonują jakąkolwiek prace na jego terytorium. Wtedy będzie prawdziwa inwazja na dziadtransa:) | |||
BAGERA85
| ~Dziad Bozpolski (2015-03-05 18:20:34) I jeszcze raz zadam zadawane już wielokrotnie pytanie : Jakim trzeba być de-bilem, żeby być w posiadaniu wiedzy tajemnej i nie skorzystać z jej mocy !!? Nie oglądaj już tych kreskówek -WIEDZA TAJEMNA hehehhehe | |||
~jogi bubu | BAGERA85 1. D 2. FR. no i 3ci kraj ma być Itali... | |||
~mariusz_kierowca | nieudacznik a to czemu?nieudacznicy jeśli już to u was i dla was dziadtransy robią. To jak wy skomlicie pod ambasadami to nic innego jak rozpacz miernot co dalej sra... niż widzi... swój koniec, a tu, tylko prawdę piszę a czemu bo mam czas i taki kaprys | |||
~zorientowany | Znowu burki ujadają? ?? Do budy! :) | |||
ese
| ~mariusz_kierowca (2015-03-05 19:06:34) nieudacznik a to czemu?nieudacznicy jeśli już to u was i dla was dziadtransy robią... "- I tak o kolegach?? | |||
~czesiek | patrząc na FOTOGRAFIE tych protestujacych IDIOTÓW w artykule to widze w 100% :ALKOCHOLIKÓW i BEZZEBNYCH ZŁODZIEJI transportowych... !!!, w 100% CI BEZZEBNI ALKOCHOLICY zaczynali w latach 70 -80 od OKRADANIA SWYCH ZAKŁADÓW PRACY.. !!!, | |||
~czesiek | .. a ten IDIOTA w GUMOFILCACH na zdjęciu to SŁYNNY IDIOTA... !!!.. dziad bozpolski... !!! | |||
~mariusz_kierowca | no bo ty za dziadtransów to pierś byś nadstawiał, koledzy to się skończyli po 2004 roku gdy bydło doszło do zawodu | 1 | ||
~czesiek | no i co tam TRANSPORTOWI IDIOCI po OBOROWYCH (tytuł starszy oborowy) oraz po CHLEWNYCH ( tytuł starszy chlewmistrz) UNIWERSYTETACH... !!!, trza będzie złomy stawiac u KOMORNIKA i wracac z WIDŁAMI do WASZYCH UNIWERSYTECKICH TYTUŁÓW... !!! | |||
R2D2
| Mariusz - Kierowca : co jest złego w tym że polski przewoźnik zarabia więcej od niemieckiego? I pokaż mi te polskie firmy jak ich nazywasz giganci, którzy swój szybki rozwój zawdzięczają tylko polskiemu kapitałowi? | 1 | ||
~mariusz_kierowca | Nic ci nie muszę pokazywać, skoro sam z siebie robisz głupa udając że wszystkie duże firmy w PL to kapitał obcy całkowity czy częściowy. Przejedz się przez polskę co większa wiocha to po kilkadziesiąt zestawów, no chyba, że tylko tak jest w zachodniopomorskim, gościu miał do 2004 roku starego busa mercedesa kaczkę a dziś 150 zestawów plus piękny plac z warsztatami... | |||
~Tołdi | mariusz_kierowca: od 2004 roku może i bydło doszło do zawodu, ale tyleż samego bydła usiadło za fajerę. I to bydło jeździ do dziś. Raz z lepszym, raz z gorszym rezultatem ekonomicznym ale jeździ. Bydło to utrzymuje swoje rodziny od 11 lat na jako tako godnym poziomie, ba, nawet niekiedy w ten sposób, że spłaca kredyty, ma notorycznie bezrobotne żony i dzieci w szkołach lub na studiach. Postulowane przez bydło wycięcie połowy bydlęcych dziadfirm transportowych spowoduje niestety jedno: bydło które robiło za fajerą, pójdzie na zieloną trawkę, bo do niczego innego się nie nadaje. Dziękuję za uwagę. | |||
R2D2
| Widocznie Zachodniopomorskie jest wyjątkiem z tymi kilkudziesięcioma zestawami co wioska. Jak jeżdżę po Polsce to widzę ledwie dwie trzy sztuki. A 150 zestawów to nie gigant, chociaż firma całkiem spora. | 1 | ||
~mariusz_kierowca | oj 11 lat temu to pekaes i euroad miał auta w setkach i po kilkadziesiąt aut tyle firm, że na palcach można było policzyć. Zresztą większość obecnych firm 11 czy 10 lat temu nie istniała. Na zachodzie nikt w 10 lat nie dorabia się 150 zestawów i zaplecza serwisowego, coż musisz przejechać się gdy są święta bo auta w trasie, spójrz na dane ile jest wydanych licencji a kiedyś było dwadzieścia parę tysięcy koncesji. Moja firma datuje swój początek na 1911 roku, zaczynali od zaprzęgów konnych, teraz niemiec ma 180 zestawów, z dziada pradziada. no ale w polsce to tylko ekspres jak w ciągu pięciu lat nie ma się setki aut to się mówi transport się nie opłaca | |||
~mariusz_kierowca | w 1999 roku zarabiałem jako początkujący od 3 do 4 koła, starsi nieco więcej, a elita co jeździła na tzw ceta czyli dwa auta miała po 6-7 tysięcy, szef do 2004 roku miał 14 koncesji i tyle aut, dziś bóg raczy wiedzieć jedni mówią że 200 inni, że 300 dziadtransy okradają kierowców temu firmy tak się rozwijają, coś kosztem czegoś czyli kierowcy. | |||
~kiero | pany idzie ku lepszemu... hehe... Włosi z Francuzami: zaszkodzą polskim przewoźnikom? Włoch y dołączają do Niemiec i Francji, które próbują wyprzeć z rynku polskich przewoźników? Jest wspólna włosko-francuska inicjatywa przewoźników, która może zaszkodzić naszym transportowcom. Dwa największe stowarzyszenia przewoźników z Francji (FNTR) i Włoch (CONFTRASPORTO) złożyły w Komisji Europejskiej dokument w tej sprawie. Włosi i Francuzi żądają ujednolicenia na szczeblu europejskim płacy dla kierowców i stworzenia agencji ds. transportu drogowego, która kontrolowałaby przestrzeganie praw socjalnych przez przewoźników. Chcą także specjalnego, europejskiego statusu dla pracowników mobilnych takich jak kierowcy oraz obowiązkowego rejestru wszystkich europejskich przewoźników. Każda z tych propozycji może uderzyć w interesy polskich przewoźników, podwyższając koszty ich działalności lub ograniczając ich działalność. Dokument złożony w KE to inicjatywa Włoch. Włosi widzą starania niemieckie i francuskie w sprawie płacy minimalnej i też chcą chronić swój rynek - powiedziała korespondentce RMF FM Katarzynie Szymańskiej-Borginon Isabelle Maitre z francuskiej federacji transportowców. Więcej na stronie RMF24 | |||
R2D2
| U nas był 1939 i nawet jak ktoś miał to stracił. Po wojnie do 1989 była komuna i był tylko Pekaes. Więc Niemiec od 1911 już ma prawie 80 lat przewagi czasowej na dorabianie. Euroad już zniknął. Złoty okres 20 lecia się skończył. Teraz wszędzie są kontrole, kary i opłaty drogowe. Podatki takie że zarabia tylko Państwo. Moim zdaniem przyszedł już czas na głęboki reset w transporcie. Trochę potrwa w zależności od zasobności portfela ale średnie firmy, takie jak twojego sąsiada będą miały najgorzej. Bo wielcy mają kontrakty i trochę schudną a mali co najwyżej się przebranżowią. Średniacy stracą najwięcej. Na szczęście to samo spotka aktówkowe spedycje. Chociaż nie ma się z czego cieszyć, przecież ludzie zostaną bez pracy... | 1 | ||
~mariusz_kierowca | no i co z tego, że była komuna, nawet w latach demokracji 1989-2004 transport był mizerny, za to przez ostatnie 10 lat przeskoczyliście niemców co przez dziesięciolecia rozwijali swoje firmy, nie zaradnością tylko okradaniem kierowców był możliwy tak ekstremalnie szybki rozwój | -1 | ||
~mariusz_kierowca | skoro kierowca jest na końcu listy płac w biedronce na kasie babki maja po 1600 złotych na łapę, posterunkowy czy szeregowiec w armii o niebo lepiej zarabiają, bo wasza dieta to nie dochód barany, 10 lat temu szło zarabiać mutti płacił 3600 brutto plus 62 euro diet dla starych kierowców | |||
~mariusz_kierowca | ... a dziś to brzmi jak bajka | |||
ese
| ~mariusz_kierowca (2015-03-06 00:12:36) - No to po co się męczyć za kierownicą?? Nie lepiej iść choćby na kasę? Robota w cieple. Na miejscu. Z ludźmi się pogada. I dniówka zleci. | |||
~PIKOR74 | Jak diety to nie dochód to zrezygnuj z nich | |||
~PIKOR74 | A mojemu koledze w sądzie diety uznali jako dochód to jak to jest z tymi dietami | 1 | ||
~mariusz_kierowca | czemu w silvie w szczecinku kierowcy zarabiają po 3500do 4000 na łapę po podatku i są codziennie w domu, ci na trasach maja diety i płacone za spanie w kabinie bo nie polak jest właścicielem, że chłopaki maja prze*ą robotę bo polacy nimi poniewierają którzy są na kierowniczych stanowiskach i chętnie by płacili jak dziadtransy lecz właściciel grupy krono na to nie przystaje i powtórzę to raz jeszcze bo to nie polak jest! | |||
~mariusz_kierowca | ese jesteś złośliwy bo bronisz miski, jeżdżę bo lubię skoro 16 lat zaraz minie, fajna robota, a żeby była fajna nadal to dymam za odrą, z nastaniem unii badylarze, małorolni w transport poszli i jest syf |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.