ID: 161817
POLSKI PRZEWOŹNIK ZARABIA WIĘCEJ OD NIEMCKIEGO
ID: 161817
ID: 161817
nie czarujmy się, koszty pracy niższe, skoro ofiara czyli kierowca u polaczka ma 1750 złotych brutto i to grubo za ponad 200 h na miesiąc.
Po 2004 roku pojawiły się nowe firmy jak grzyby po deszczu, przez blisko 11 lat powstały giganty transportowe co podobne firmy na zachodzie rozwijały się przez dziesięciolecia!
W latach dziewięćdziesiątych było niewiele firm w Polsce na międzynarodówce a liczyły góra po kilka aut, tych co miały kilkadziesiąt aut można było policzyć na palcach.
Tania siła robocza bez jakichkolwiek praw jest motorem napędowym extra szybkiego rozwoju dziadtransów!Temu ten lament, temu ten skowyt o te marne 8, 5h na godzinę
nie czarujmy się, koszty pracy niższe, skoro ofiara czyli kierowca u polaczka ma 1750 złotych brutto i to grubo za ponad 200 h na miesiąc.
Po 2004 roku pojawiły się nowe firmy jak grzyby po deszczu, przez blisko 11 lat powstały giganty transportowe co podobne firmy na zachodzie rozwijały się przez dziesięciolecia!
W latach dziewięćdziesiątych było niewiele firm w Polsce na międzynarodówce a liczyły góra po kilka aut, tych co miały kilkadziesiąt aut można było policzyć na palcach.
Tania siła robocza bez jakichkolwiek praw jest motorem napędowym extra szybkiego rozwoju dziadtransów!Temu ten lament, temu ten skowyt o te marne 8, 5h na godzinę
~mariusz_kierowca*.CNet2.Gawex.PL
*.CNet2.Gawex.PL
Posty (137)
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.