ID: 147521
Rozładunek przez kierowcę - płacą czy nie płacą?
ID: 147521
ID: 147521
Mam pytanie, w biedronkach, nettach czy innych burdelach czasem kierowca musi sam rozładować zestaw - no właśnie czy zleceniodawca ładunku płaci za to czy nie? jeśli tak to kto zgarnia kasę skoro nie kierowca :)? ? ?
Mam pytanie, w biedronkach, nettach czy innych burdelach czasem kierowca musi sam rozładować zestaw - no właśnie czy zleceniodawca ładunku płaci za to czy nie? jeśli tak to kto zgarnia kasę skoro nie kierowca :)? ? ?
~Mgr. Parkingowy*.static.ip.netia.com.pl
*.static.ip.netia.com.pl
Posty (248)
~Pan Ordynator | Spieprzaj dziadu. | -1 | ||
AgaGora
| PI/SDA nie ordynator | 1 | ||
~dobry kolega | Jak ktos ma sztywna dniowke to bez roznicy czy robi pauze czy rozladowuje towar kasa jednakowa to samo z jazda jeden dzien jade 600 km drugi stoje pod rozladunkiem pieniadze te same nie ma sie co spinac o te mlotki | |||
AgaGora
| Nie ma czegoś takiego jak sztywna dniowka. Czas pracy kierowcy rozliczany jest co do godziny. Pseudo dniowki wymyślone da przez dziada dla kierowców nierobów. | |||
~Pan Ordynator | Dlatego jak najwięcej młotków! | -1 | ||
AgaGora
| Nie jak najwięcej, tylko tyle ile pracy. Nie mniej i nie więcej. | 1 | ||
AgaGora
| Za czas innej pracy płacone jest wynagrodzenie. Nie ma potrzeby dodatkowego wynagrodzenia za to. | 1 | ||
~dobry kolega | Agagora w niemczech placa stundenlohn czyli rozliczenia godzinowe ale jak jest mniej pracy to i kasy nie ma ja mam w ch ok 260 chf dniowki i mi pasuje we wtorek stalem juz w rotterrdamie o 14. 30 ogonem do gory a kasa leci a za to nigdy nie mamy wiecej pracy tylko zawsze mniej za to wynagrodzenie | |||
~Transportowski | ku ku na muniu, czytaj ze zrozumieniem ośle. Przeczytać, a czytać i coś z tego zrozumieć to 2 różne sprawy. Tak samo jak zatrudnić kierowcę i dziada z C+E. | 1 | ||
~Prorok | Jaki to problem rozladowac, tankowac i itp. z pauza w tacho kiedy wiesz, ze bedziesz mial za to zaplacone? Problem bedzie tylko wtedy kiedy stanie sie jakis wypadek. Wtedy zostaniesz na lodzie. | |||
~dobry kolega | Prorok to faktycznie osobny i trudny temat ogolnie trzeba uwazac nie ma zadnej firmy na swiecie gdzie wszystko idzie idealnie po linijce jak na szkoleniu teoretycznym | |||
AgaGora
| Jaki problem prorok. Wypadek przy pracy. To się zdarza wszędzie nie tylko kierowcom. | 1 | ||
~Prorok | Kierowca u nas wjezdzal na niskopodwozie wozidlem budowlanym. Oczywiscie w tacho pauza. Zle najechal i polozyl wozidlo na bok. Juz kilka miesiecy siedzi w domu z niedowladem reki. Za remont wozidlla ubezpieczalnia tez odmowila wyplaty odszkodowania. Wszystko przez to ze w tacho nie bylo mlotkow. Dopoki ucho sie nie urwie, to wiadro wode nosi.. | |||
AgaGora
| Smieszne prorok. Jeśli nie przekroczył dozwolonego dziennego czasu pracy to ustawienia "łóżka " w tachografie nie ma żadnego znaczenia. | 1 | ||
AgaGora
| Widocznie był już czas na obowiazkowy odpoczynek dzienny a on to ładował. | 1 | ||
~dobry kolega | Agagora jestes tego pewna ze nie patrza na takie rzeczy? | |||
AgaGora
| Co to jest wogole pauza? Co to oznacza? Przepisy wyraznie mówią: przerwa, odpoczynek dzienny, odpoczynek tygodniowy. Potem taki prorok pisze, że na tacho pauza i nie wiadomo co ma na myśli. | 1 | ||
~Prorok | AgaGora mylisz sie! | |||
AgaGora
| Dobry kolega sprawdzają to pod kątem naruszeń czasu pracy. | 1 | ||
AgaGora
| Prorok wyjaśnij dokładniej ten wypadek | 1 | ||
~Prorok | AgaGora czego nie zrozumiales? Wiem tyle, ze ubezpieczalnia odmowila wyplaty odszkodowania na podstawie tachografu. Kierowca nie mial prawa ladowac majac w tachografie pauze. Pracownicy wyciagajac go z kabiny szarpali go na sile zeby wyciagnac zakleszczona reke. Teraz zgadnij kogo uznali winnym i kto ma problemy.. | |||
~Pan Ordynator | Aga Parówie szkoda coś tłumaczyć. To tłumok ze wsi jest. | |||
AgaGora
| No i nadal nie podałeś szczegółów. Tak właśnie rodzą się mity parkingowe. Jak ten że tacho na pauzie to nie ma odszkodowania. | 1 | ||
AgaGora
| Zadzwoń prorok do kolegi, zapytaj się o zdrowie. Przy okazji dopytasz o te szczegóły. | 1 | ||
~Prorok | AgaGora. Ja wiem tyle ile napisalem. Nie bylo mnie tam. Wiem to co powiedzieli mi w biurze. Wiem tez ze kolega nie pracuje, bo nie ma czucia w rece.. I to tyle. | |||
AgaGora
| Prawdopodobnie ładował to gdy miał już przekroczony dzienny czas pracy lub gdy był już czas na obowiazkowy odbiór odpoczynku dziennego. | 1 | ||
~Prorok | Wiem tyle, ze mamy teraz w firmie zakaz wykonywania jakichkolwiek czynnosci z pauza w tacho. Watpie, ze przekroczyl dzienny czas pracy, bo u nas sie tego nigdy nie praktykowalo. Nie wolno nam tez wjezdzac czymkolwiek na naczepy. Z kazdego zaladunku i rozladunku musimy robic zdjecia. Niektorych ladunkow od czasu tego wypadku nie mozemy nawet samodzielnie zabezpieczac. | |||
AgaGora
| No to macie dupnego prawnika. U mnie by to nie przeszło. | 1 | ||
~Pan Ordynator | Gdzie? W pisie? | |||
~Hbbbv | Dzisiaj Donald Tusk chce wrócić do polskiej polityki, stanąć na czele opozycji totalnej i ubiegać się o urząd prezydenta. Czy można to nazwać inaczej, niż chęcią naplucia Polakom w twarz? Po tym co zrobił on i jego rząd do Polski nie powinien już nigdy wracać. Chyba, że po to, by trafić pod sąd... |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.