Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Rozładunek przez kierowcę - płacą czy nie płacą?

ID: 147521


Mam pytanie, w biedronkach, nettach czy innych burdelach czasem kierowca musi sam rozładować zestaw - no właśnie czy zleceniodawca ładunku płaci za to czy nie? jeśli tak to kto zgarnia kasę skoro nie kierowca :)? ? ?

~Mgr. Parkingowy
*.static.ip.netia.com.pl

Posty (248)

~Pan Ordynator
Spieprzaj dziadu.

-1

AgaGora
PI/SDA nie ordynator

1

~dobry kolega
Jak ktos ma sztywna dniowke to bez roznicy czy robi pauze czy rozladowuje towar kasa jednakowa to samo z jazda jeden dzien jade 600 km drugi stoje pod rozladunkiem pieniadze te same nie ma sie co spinac o te mlotki
AgaGora
Nie ma czegoś takiego jak sztywna dniowka. Czas pracy kierowcy rozliczany jest co do godziny.
Pseudo dniowki wymyślone da przez dziada dla kierowców nierobów.
~Pan Ordynator
Dlatego jak najwięcej młotków!

-1

AgaGora
Nie jak najwięcej, tylko tyle ile pracy. Nie mniej i nie więcej.

1

AgaGora
Za czas innej pracy płacone jest wynagrodzenie. Nie ma potrzeby dodatkowego wynagrodzenia za to.

1

~dobry kolega
Agagora w niemczech placa stundenlohn czyli rozliczenia godzinowe ale jak jest mniej pracy to i kasy nie ma ja mam w ch ok 260 chf dniowki i mi pasuje we wtorek stalem juz w rotterrdamie o 14. 30 ogonem do gory a kasa leci a za to nigdy nie mamy wiecej pracy tylko zawsze mniej za to wynagrodzenie
~Transportowski
ku ku na muniu, czytaj ze zrozumieniem ośle. Przeczytać, a czytać i coś z tego zrozumieć to 2 różne sprawy. Tak samo jak zatrudnić kierowcę i dziada z C+E.

1

~Prorok
Jaki to problem rozladowac, tankowac i itp. z pauza w tacho kiedy wiesz, ze bedziesz mial za to zaplacone? Problem bedzie tylko wtedy kiedy stanie sie jakis wypadek. Wtedy zostaniesz na lodzie.
~dobry kolega
Prorok to faktycznie osobny i trudny temat ogolnie trzeba uwazac nie ma zadnej firmy na swiecie gdzie wszystko idzie idealnie po linijce jak na szkoleniu teoretycznym
AgaGora
Jaki problem prorok.
Wypadek przy pracy.
To się zdarza wszędzie nie tylko kierowcom.

1

~Prorok
Kierowca u nas wjezdzal na niskopodwozie wozidlem budowlanym. Oczywiscie w tacho pauza. Zle najechal i polozyl wozidlo na bok. Juz kilka miesiecy siedzi w domu z niedowladem reki. Za remont wozidlla ubezpieczalnia tez odmowila wyplaty odszkodowania. Wszystko przez to ze w tacho nie bylo mlotkow. Dopoki ucho sie nie urwie, to wiadro wode nosi..
AgaGora
Smieszne prorok.
Jeśli nie przekroczył dozwolonego dziennego czasu pracy to ustawienia "łóżka " w tachografie nie ma żadnego znaczenia.

1

AgaGora
Widocznie był już czas na obowiazkowy odpoczynek dzienny a on to ładował.

1

~dobry kolega
Agagora jestes tego pewna ze nie patrza na takie rzeczy?
AgaGora
Co to jest wogole pauza?
Co to oznacza?
Przepisy wyraznie mówią:
przerwa, odpoczynek dzienny, odpoczynek tygodniowy.

Potem taki prorok pisze, że na tacho pauza i nie wiadomo co ma na myśli.

1

~Prorok
AgaGora mylisz sie!
AgaGora
Dobry kolega sprawdzają to pod kątem naruszeń czasu pracy.

1

AgaGora
Prorok wyjaśnij dokładniej ten wypadek

1

~Prorok
AgaGora czego nie zrozumiales? Wiem tyle, ze ubezpieczalnia odmowila wyplaty odszkodowania na podstawie tachografu. Kierowca nie mial prawa ladowac majac w tachografie pauze. Pracownicy wyciagajac go z kabiny szarpali go na sile zeby wyciagnac zakleszczona reke. Teraz zgadnij kogo uznali winnym i kto ma problemy..
~Pan Ordynator
Aga Parówie szkoda coś tłumaczyć.
To tłumok ze wsi jest.
AgaGora
No i nadal nie podałeś szczegółów.
Tak właśnie rodzą się mity parkingowe. Jak ten że tacho na pauzie to nie ma odszkodowania.

1

AgaGora
Zadzwoń prorok do kolegi, zapytaj się o zdrowie.
Przy okazji dopytasz o te szczegóły.

1

~Prorok
AgaGora. Ja wiem tyle ile napisalem. Nie bylo mnie tam. Wiem to co powiedzieli mi w biurze. Wiem tez ze kolega nie pracuje, bo nie ma czucia w rece.. I to tyle.
AgaGora
Prawdopodobnie ładował to gdy miał już przekroczony dzienny czas pracy lub gdy był już czas na obowiazkowy odbiór odpoczynku dziennego.

1

~Prorok
Wiem tyle, ze mamy teraz w firmie zakaz wykonywania jakichkolwiek czynnosci z pauza w tacho. Watpie, ze przekroczyl dzienny czas pracy, bo u nas sie tego nigdy nie praktykowalo. Nie wolno nam tez wjezdzac czymkolwiek na naczepy. Z kazdego zaladunku i rozladunku musimy robic zdjecia. Niektorych ladunkow od czasu tego wypadku nie mozemy nawet samodzielnie zabezpieczac.
AgaGora
No to macie dupnego prawnika.
U mnie by to nie przeszło.

1

~Pan Ordynator
Gdzie?
W pisie?
~Hbbbv
Dzisiaj Donald Tusk chce wrócić do polskiej polityki, stanąć na czele opozycji totalnej i ubiegać się o urząd prezydenta. Czy można to nazwać inaczej, niż chęcią naplucia Polakom w twarz? Po tym co zrobił on i jego rząd do Polski nie powinien już nigdy wracać. Chyba, że po to, by trafić pod sąd...
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.145.2.184

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels